Durf het bijna niet te zeggen, maar Mikki heeft zich de hele dag als een braaf kindje gedragen en ligt nu boven te slapen sinds half elf! Dit hebben we nog nier eerder meegemaakt dus ik geloof het nog niet echt en denk dat ze zo wel weer wakker wordt. Toch ga ik nu ook naar boven, want dan kom ik ook een keer aan een wat langere nacht toe misschien.
Hopelijk kun je ook eens een nacht goed slapen Daam! Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Dit weekend gaan we de tuin maken (heb een container voor de deur staan die ongeveer even groot is als onze tuin haha) Ik zal dit weekend dus niet veel online zijn vrees ik.
Daam, ik kreeg ook al 1,5 week geleden de vraag of er een volgende kwam... ik had echt zoiets van "hallo deze dame is pas 6 weekjes oud" Bikini zal ik denk ik echt niet meer dragen, zie er niet uit met al die striemen. (afgezien van de te dikke buik momenteel) Katsas, als je naar Sanadome gaat, laat je het dan wel ff weten... daar woon ik namelijk niet zo heel ver vandaan! Ongesteld, hier zit ie aan te komen baal wel, had dat liever volgende week gehad. Dan was het makkelijker met een afspraak te maken bij de huisarts voor de mirena. Moet maandag naar gyn, maar denk niet dat ie tijd heeft ingepland voor de mirena hihihihi. (wil dat ding er nu namelijk zo snel mogelijk in hebben, dan kunnen wij gewoon ons gang gaan) Maar ja... O ja, ook morgen naar dat festival dus nog een reden om flink te balen! Vandaag de hele dag op pad geweest, eerst naar Dukenburg, lunchen met mijn ouders. Daarna de dames naar mijn schoonma gebracht, en wij naar Oberhausen. En toen naar huis Jericho afgekeken (helaas voor ons is het afgelopen, echt gave serie!) En nu ga ik zo naar bed, op voor een nacht zonder nachtvoeding! En uitslapen! HEEEEERLIJK! Weet ook niet of ik morgen online kom, we gaan overigens niet zo heel vroeg naar het festival. Het begint om kwart voor 12 maar om kwart voor 3 beginnen de Counting Crows en vanaf dan willen wij er perse zijn! Ik heb er wel zin in hihihi. Deentje, wil je nog ff een hart onder de riem steken. Kijk eens naar wat je hebt gedaan de afgelopen tijd. Zelfs al moet je toch weer aan de meds, wees trots op jezelf!En je heldendaad bij de tandarts! Leer je trouwens bij die trainingen die je gaat krijgen ook te achterhalen waarom je een paniekaanval krijgt, dus de signalen, en hoe je die kunt proberen te voorkomen of om de aanval te beperken? xxx Daphne
Zo m'n nicht was er om 14.45 ook nog eens 45 minuten te laat en ze ging om 18.45 naar huis, nog veels te lang maar ze bleef idd maar weer plakken en heb haar toen maar uitgenodigd om te blijven eten grrrr hoe kan ik dat nou weer doen M'n huis is weer een ravage, maar dat gaan we morgen maar weer opruimen. Baloe heeft het in ieder geval wel naar z'n zin gehad die heeft een halve kroket en frikandel gescoord Gelukkig ben ik niet zo bekaf als toen ik zwanger was dus het viel allemaal uiteindelijk wel mee. Ga ff bijlezen
meiden weltrusten Laura is redleijk rustig geweest na de zetpil. mijn lieve schat ligt nu lekker te slapen. Hoop dat ze een beetje doorslaapt en dat ze morgen weer beter is. xx
Daam ik hoop dat je deze nacht wat beter doorkomt! En ja een leeg huis verkoopt idd niet goed, kijk maar naar ons En hier ook nog een megadikke buik als ik achter de kinderwagen loop dan kijken mensen nog niet echt, maar zonder kind dan gaan ze bijna voor je opstaan in de bus Witte reus wij gaan morgen naar vrienden in Lelystad de eerste lange rit weer sinds tijden maar wel leuk Anastacia sneu he die prikjes Deentje zou wel balen zijn als je noodgedwongen moet stoppen met bv, hoop dat je het toch nog even kan rekken....sterkte meid! Oei ik sluit altijd alles maar af juist om dat soort dingen te voorkomen, goed dat Chris het leuk opvat Gina is goed hoor meid jullie zijn welkom en je ligt toch op de route dus geen probleem om mee te rijden Hannah doe de groetjes maar terug aan Anna, heeft ze nog zin in de meeting? Askim heb je dat ook een 5 weken sprong? Zal me schrap zetten dan Jvtje Ramon is niet alleen bang hoor soms verschuilt hij zich daarachter en vind hij de tv ook weleens interessanter Evelien ik moest wel even lachen sorry om je verhaal, heel herkenbaar zou mijn demente oma ook zo kunnen zeggen! Ach en nou en joh we hebben er wat moois voor terug! Wat Erwin heeft, heeft Ramon dus ook hij wil interactie en dat kan nog vrij weinig met baby's en hij wil graag opvoedkundig bezig zijn, we hebben namelijk heel veel foute voorbeelden in onze omgeving en wij gaan het natuuuuuuurlijk anders doen Fiona jammie sushi ik wil ook zeker nu want heb om 17.00 gegeten en heb nu natuurlijk weer honger! Linda wat leuk die paintshop pro hoe doe je dat? Marieke wat een fijn nieuws zeg voor je vader, ik kan me voorstellen dat je helemaal happy bent en jij bent echt een badfreak he, ik heb er nooit geduld voor......blijf je lang in bad liggen? Ice hier ook meestal minder tijd in het weekend, logisch toch, mannen thuis en leuke dingen doen! Veel plezier morgen! Daphne nee bikini's laat ik ook nog even in de kast hoor! Uberhaupt is zwembad een beetje verboden terrein Pffff ben moe, ik ga slapen!
Goeiemorgen meiden! @marieke, meid dat is goed nieuws zeg van je vader! wat kun je daar blij mee zijn he! Wij kregen pas te horen dat mn vaders aorta annorisma niet gegroeid was, ook helemaal super.. ondanks dat het natuurlijk niet weg gaat.. dus drink jij maar lekker champagne fijn dat je meisje weer heerlijk tevreden en gelukkig is... hoe kan dat ook anders met zo'n mama! @Ice, zo dat klinkt lekker druk! Hier ook altijd lekker vol programma in het weekend. Proberen ons weekend altijd zo maximaal te benutten met zn drietjes.. zondag is meer onze knuffel/relax dag hahahah.. balen van die verkoudheid! @Evelien, vervelend he die regeldaagjes.. hier ook hoor soms ben ik echt helemaal leeg en slap en heeft ie nog steeds honger, ik geef dan flesje.. maar ja ik wil ook langzamerhand gaan afbouwen dus meer productie hoeft voor mij niet! en wat een opmerking... klinkt als mijn schoonvader, ondanks de dommigheid van de persoon die het zegt voel je je toch opgelaten en gegeneerd, snap het helemaal! @Daam, ik wil ook elke keer bbq-en! Lekker hoor.. miss vanavond. maar het is ook altijd weer zo'n gedoe hahahahahahah.. hoe is het gegaan met Mikki? heeft ze je een lange nacht laten slapen? @Daphne, jeetje jij ook al. wat is dat toch met die mensen? alsof je direct na de bevalling weer helemaal de oude moet zijn. kan ik zo kwaad om worden! Hahaha bikini? die heb ik al jaren niet meer! Wel sexy badpak, met hele diepe decollete hihi... Jeetje jeetje klinkt ook al zo druk daphne, gezellig hoor! Je kleintje voor het eerst uit logeren? ik ga dat pas proberen als ik aan het werk ben haha vond het al moeilijk een avondje weg te gaan zonder m.. maar avondje samen gaan we wel regelmatig erin houden @lafo, pffffff je moet noooooit aanbieden te blijven eten.. (hoor mij, ik ben ook zo'n muts hihi) was het wel nog gezellig of dat ook niet? @Anastacia, ohh wat fijn dat ze goed reageert op de zetpil, hopelijk slaapt ze lekker lang zodat ze ervanaf is..! @Lafo, ohh gezellig.. als dat voor jou geen probleem is dan zou ik dat op prijs stellen! Wel op de voorwaarde dat ik je geld geef voor benzine anders blijf ik thuis Nou hier lekkere nacht gehad.. Noah is om half elf gaan slapen na zn badje en de fles en meldde zich om zeven uur vanochtend. Helemaal vrolijk en gezellig. even bij papa en mama in bed gelegen en de ene borst daar gegeven en toen naar beneden, mama koffie gezet (kan niet zonder sochtends ) en daarna verschoond en de andere kant gegeven en nu ligt het mannetje tevreden in de box te slapen. Nu hij een aantal voedingen via de fles krijgt (afgekolf en aangevuld met fv) is ie meer wakker en vrolijker.. hij lacht wat af.. zoooo lief hahahahah! Vandaag gaan we lekker naar rotterdam, eerst die adapter ophalen en daarna lekker centrum in, ff de markt over en dan lekker lunchen op terrasje.. vanavond zouden we visite krijgen maar die heeft weekje opgeschoven dus wordt lekker avondje 24! morgenmiddag ff bij oma op visite, is op vakantie geweest met mijn moeder en gaan de kleine weer ff showen, ze veranderen zo in twee weken tijd! en daarna weer lekker luieren en kroelen hahaah! Kuss
Heerlijk vind ik dat om in de tuin te klooien zodat ie er weer piekfijn uitziet! Gaan jullie hem helemaal veranderen of is het nog niet echt een tuin geweest? Praat me niet van afgelopen nacht zeg! Nou vooruit: 22 uur - laatste voeding, daarna meteen slapen 0.30 uur - wakker, eten! daarna meteen slapen 2.45 uur - wakker! maar met een speentje weer in slaap gekukeld. 4.30 uur - wakker, eten! niet meer slapen door= krampjes! 6.00 uur - eindelijk op mijn buik weer in slaap (na heel wat herrie en kronkelen) 7.30 uur - wakker! maar in ons bed op haar rug gelegd en ze sliep weer in. 8.45 uur - wakker, eten! na een tijdje weer slapen (maar wordt om elke scheet wakker) Ze ligt nu boven en ik ben er maar uit gegaan, want beneden zaten mijn twee andere koters al (heel pedagogisch verantwoord) televisie te kijken en ze hadden voor zichzelf alvast een ontbijtje gemaakt (en de keuken ziet er nog best goed uit! \/
Ach ja, hele domme mensen! Zo jij had een lekker dagje (én nachtje!) Gaaaaaaaaaaaaaaf! de Counting Crows! En het festival heet? Ik ga even kijken of het de moeite waard is om naar kinderparkpop te gaan. Het weer werkt niet echt mee, ja het is droog, maar daar is ook alles mee gezegd.
Jaa ik ga weer de goeie kant op met het spel. Nu even wat verdedigers aanmaken, want die eikel blijft me maar aanvallen, vanmorgen dus weer. Heeft zeker niets beters te doen dan mij plunderen.
Hahahahha, je zou het zeggen wanneer je haar zat was en niet haar uitnodigen voor het eten toch? Je bent een watje! (je lijkt mij wel!)
Nou, op dus moment verkoopt een vol huis ook niet, maar het gaat vast een keer gebeuren, ik moet een wat langere adem hebben. Over die uitpuilbuik: dus zolang ik dat ding heb, moet ik er maar gebruik van maken, bedoel je? Goed plan!
Proberen een paar vallen te maken, daarmee zet je zijn aanvallers vast en keren ze niet meer terug totdat jij ze vrijlaat.
ze was om 5.00 wakker geworden, speentje gegeven en geslapen tot 7uur en toen een flesje gehad. rond 900 wakker bij ons in bed beetje spelen etc rond 9.45 gaan douchen met papa en om 11.30 een flesje .. mw ligt nu te slapen" Ze heeft wel verhoging 37.9.. maar geen pijn lijkt het dus heb haar nu niets gegeven. We gaan vandaag maar niet op stap, want echt lekker is ze toch niet ... x kinderparkpop.. en droog zei je .. hier zeikregent het
goeiemorgen! brian zat duidelijk wat dwars gister.. hij is nog tot 12 uur savonds wakker gebleven en lopen krijssen.. toen heeft ie tot 4.30 geslapen en had een heele grote poep luier.. zat helemaal vol.. en dat na 3 dagen niet poepen! neem aan dat ie vandaag wel meer gaat slapen! bij mijn therapie krijg ik alleen uitleg over hoe ik stapje voor stapje weer naar buiten moet... dat is t enige.. en daarmee kom ik niet va mijn klachten af... ooh brian zit bij me op schoot en heeft zojuist weer zijn luier volgepoept haha....
Deentje je moet maar zo denken .. daar heeft ie geen last meer van.. Wat therapie betreft, waarom probeer je neit toch de groepstherapie, juist omdat je zo denkt dat het niet helpt .. misschien ontmoet je zo wel mensen die begrijpen wat je meemaakt en hou je er vriendschappena an over, of ontdek je dat anderen misschien wel hele slimme tips en ideen hebben.. baat het niet dan schaad het ook niet toch? Je zou het een kans kunnen geven. xx
ja t zou ook indd. misschien wle goed voor me zijn.. maar ik weet ook dat dat iets is wat ik echt niet durf.. en als ik t niet durf dan ga ik uiteindelijk niet maar ga maandag mijn therapeut bellen en een afspraak maken.. en dan met haar maar even overleggen wat t beste is voor mij... zo thuis blijven zitten helpt in ieder geval niet
hallo allemaal, ik heb een vraagje, hoe gaat het bij julie mety het vloeien? ik bgen nu 5 weken geleden bevallen en na 3 weken was het vloeien klaar. een week erna begon het weer en nu heb ik ook af en toe buikpijn. ik ben wel al met de pil begonnen en moet nu nog 2 pillen voor mijn stopweek begint. ik wordt er helemaal knetter van. zijn jullie ook nog aan het vloeien? en hoe lang duurde het? hebben jullie ook soms wat buikpijn? en wie is er al met de pil begonnen? groetjes van sjaan
Hmm ik was ook klaar met vloeien en sinds 2 dagen weer begonnen, helderrood. Vraag me af of ik niet gewoon ongesteld ben, maar lijkt me erg rap met borstvoeding.