Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie dat is wel heel erg vervelend zeg! juist als je denkt dat je dan paniekaanvallen gaat krijgen dan komen ze ook.. probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken als je ouders weg zijn.. dat werkt altijd t beste.. als ik heel druk ergens mee bezig ben en daar met mijn hoofd ook helemaal bij ben krijg ik meestal ook geen paniekaanval. maar altijd afleiding zoeken is ook lastig... kun je niet dagelijks even met je ouders bellen? misschien dat dat helpt?

2. Wat is t rustig hier!
    wij zijn een serie aant volgen maar moet eerst de volgende dvd ff branden.. dus dacht ga ff kijken hier...
    wel een spannende serie trouwens.. zijn er meer mensen hier die Lost kijken?

prettige avond iedereen verder! :)

3. KatSas

KatSas Bekend lid

Zo daar ben ik weer, even verder lezen en reageren

@ Anastasia: mmmm jeetje, ik hoop maar dat de zetpil aanslaat bij laura, zielig dat ze zo krijst.

@ fiona: mmmm sushi..wat heerlijk zeg.

@ Linda: mooi zeg met die sterretjes

@ Marieke: heeeeeee wat goed nieuws zeg over je paps! Dat is zeker een glaasje champagne waard. En een neia die stukken blijer is..jippie! De hoofdpijn is balen, hopen dat dat minder is geworden door het badje

@ Ice; lekker druk weekend inderdaad, maar wel leuk! Grappig dat sommige kindjes weer verlegen waren. Ik herken dat wel, tim zou dat ook zijn denk ik.

@ Daam: mmm zou heerlijk zijn als mikki zich zo goed blijft gedragen, dan krijg je een beetje rust in de keet.

@ Daphne: ja dat zal ik je dan laten weten. Mmmm hier net ook weer ongi geworden..bah mopper de mopper, is mijn tweede keer al na de bevalling. En dat is balen want de mirena kan het beste op eerste dag van de ongi worden ingebracht en dat kan dus nu niet...mopper.... Maandag maar eens bellen hoe het dan moet.

@ Gina: mmmm lekker nachtje gehad lees ik en vandaag de stad in, klinkt heel gezellig. En dat je 's morgens koffie nodig hebt had ik al begrepen..whahahahaha. Ik trouwens ook hoor ;)

@ Hannah: gefeliciteerd alvast met je mannetje en een heel fijn feest gewenst!1

Zo...wij zijn vanavond nog naar de huisartsenpost geweest. Ik was tim in bad aan het doen toen ik ineens een raar zwart plekje zag...had hij dus een teek in zijn rug :confused: Wij geen tekentang in huis en ik weet nog niet precies wat de nieuwe richtlijnen zijn, dus gewoon huisartsenpost gebeld voor advies. Mochten gewoon komen. En wat een stoere bikkel heb ik..ben zoooooooo trots op mijn kleine man! Helemaal niet eng hoor op de onderzoektafel, juist interessant allemaal en lief handje geven aan de zuster toen het klaar was. Echt geweldig!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Volgens mij worden we met z'n allen tegelijk ongesteld whahahaa!

Deentje, wij hebben wel een tijdje lost gevolgd, maar op een gegeven moment geen tijd meer gehad en later had mark geen zin meer.

Katsas, mijn huisarts doet het niet tijdens de menstruatie. Hij doet het net erna.. maar hij is deze week nog met vakantie :( Ik ga gewoon maandag ochtend bellen naar mijn gyn of hij het niet toch kan doen. Moet daar toch op controle heen.

Hier dus net thuis van een geweldige dag op de goffertweide. Super genoten van Live en Anouk... de rest was oke, maar die twee vond ik toch het leukste.... en Lenny Kravitz had een raar einde... gewoon zo klaar en iedereen moest naar huis.

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, ik wou ook eens de eerste zijn, wahaha! Kim heeft haar zwemdiploma! Wij zijn vandaag weg, dus tot vavavond!

Doeiiii

6. KatSas

KatSas Bekend lid

hahahaha, evelien, je bent de eerste hoor! Fijne dag vandaag!

7. KatSas

KatSas Bekend lid

Wij gaan vandaag naar mijn moeder op de camping, ik ben benieuwd, heb nog totaal geen zin. Had vanmorgen weer een aanvaring met mijn mannetje, vroeg hem of hij eens de eerste fles wil doen, die van 6 uur vanmorgen. Nou mopper de mopper de mopper, echt minimaal vijf minuten gemopperd en met de deur gegooid voor hij het eens deed....bah bah bah! Na de tijd kwam hij uit chagrijnigheid niet meer in bed en nu ligt hij dus samen met jasper in bed te slapen omdat hij zoooooooo ontzettend moe is. De aller allereerste keer dat hij dit van mij heeft moeten doen en dan gelijk zo..ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Ben boos...maar vooral verdrietig. Heb hem gemaild..hihihihi, want als ik nu de confrontatie aanga komt het niet goed, plus...dat wil ik ook niet met de kids erbij..dus het moet sowieso wachten dan

Maar goed, kan dus gezellig dagje worden...ach ik plak mijn lach wel weer op.... zoooooooo ook weer gebeurd ;)

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ff bijlezen anders loop ik weer achter, maar het valt mee maar 3 pagina's :D

Gister een dagje lelystad naar vrienden die daar wonen, heel gezellig.
    Ze hadden gekookt een recept uit een van Sonja Bakkers boeken was best lekker alleen ik zag Ramon al zo kijken oh neeeee Sonja Bakker maar ik vond het lekker in ieder geval :D
    Die vrienden hebben 2 kinderen een jongen en een meisje respectievelijk 4 en 3 jaar!
    Na 5 maanden raakte zij ook weer zwanger, ze dacht dat bv wel goede anticonceptie was :) ;) nou dat bleek dus niet!
    Wel druk maar wel handig zo kort op elkaar ze hebben veel aan elkaar.
    We waren gister om 24.00 thuis dus was me het dagje wel, Ramon heeft heen en terug gereden want ik ben 's avonds nog best moe.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daam je weet toch ik ben stiekum ook een watje ;) zeker tegen mensen waar ik het niet tegen moet doen :(
    Zo wat een nacht weer, gelukkig kunnen je twee oudste zichzelf prima redden zo te lezen, handig :D

Gina je hoeft niks te betalen meid, auto is van de zaak, benzine kost niks!
    Was het leuk in Rotjeknor ;)

Sjaandiaan bij mij is het vloeien wel opgehouden maar heel soms komt er toch weer wat uitzetten :(
    Ik hoop iedere keer weer dat het mijn ongi is maar helaas......

Deentje klinkt toch wel als ongi, ik heb nog geen helder rood bloedverlies gehad, alleen bruin oranje zooi.
    Lost geweldige serie en leuke vent hoor die dokter ;) :)

Onsukkie sterkte meid, snap dat het balen is.

Anastacia Sims vind ik ook erg leuk!
    Heb het op de DS, waar ligt dat ding eigenlijk zit ik me net te bedenken...

Katsas thanks voor de update en we duimen nog steeds voor Miriam!
    Oh wat erg voor Tim, ik gruwel er helemaal van een teek :confused:
    Maar gelukkig hebben we de huisartsenpost nog idd!
    Moet hij nog op nacontrole?
    Hmmm Katsas volgens mij zijn bijna alle mannen hetzelfde hier......grrrrr gewoon stug door gaan hoor meid, je hebt SAMEN kinderen!
    Wel weer uitgesproken? Dat is namelijk wel heel belangrijk, niet te lang boos blijven! (Mag ik zeggen ahum :rolleyes: )

Hannah alvast gefeliciteerd met je mannetje, was het leuk, zeker wel druk he!
    Ik vind het opruimen altijd het vervelendste :(
    Gezellig dat Anna ook mee wil!

Fiona klinkt goed meid, gaat de goede kant op met Beau!
    Nog ff en ze slaapt door!

Jvtje lekker nachtje meid :D
    De beebjes gaan het allemaal door krijgen!
    Ja ik ben nu ook alleen beneden ga zo maar wat opruimen, Ramon heeft z'n werk he, altijd een goed excuus :(
    Dus "mag" hij minder in het huishouden doen......

Daphne leuk dat festival, wist niet eens dat dat was, Anouk lijkt me ook erg goed, echt een buhnebeest of niet?

Evelien jeeeeehhhh gefeliciteerd met Kim!
    En nu gelijk het zwembad in ;)

Vandaag nationale huishoudddag, het weer ziet er nog niet al te best uit dus......
    Alles ligt hier ook nog op 1 oor, hond, man en kind ;)

Meiden van de meeting woensdag subtropisch 30 graden :confused: :confused: :confused: ik kom in bikini ;) :)
    Oh nee doe dat maar niet!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, de sims is ook leuk inderdaad, alleen dat moet ik op de vaste pc doen en die staat boven, dus dat is niet handig.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het gaat redelijk tot nu toe, maar ja... ze zijn nou nog onderweg.
    Kan er echt heel slecht tegen, terwijl... waar hebben we het nou helemaal over, 3 weekjes? (nog niet eens)

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kan ze eigenlijk altijd smsen en bereiken, dus dat is idd wel prettig, maar dan mis ik ze juist nog meer meestal als ik ze spreek. Het is inderdaad doemdenken en dan gebeurd het juist, maar de vorige keren dat ze weg waren was het korter en was m'n mannetje vrij en die moet morgen gewoon werken. Maar goed, Louise geeft in elk geval een hoop afleiding en ik wil gewoon een goede moeder zijn, dus dat is een drijfveer.

Maar verder voel ik me een beetje down...

13. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Je kunt hier in elk geval altijd terecht onsukkie! En jij bent een kei goede mama dus dat komt allemaal dik in orde :)
    Evelien van harte gefeliciteerd met het zwemdiploma van Kim! Hoe gaat het nu op school met haar?
    Deentje: Hier nog iemand die Lost gevolgd heeft en met smart aan het wachten is op het vijfde seizoen! En ook een super verslaafde van 24! Echt een kei kei goede serie hoor... En daar komen er nog zeker 2 van! Door de staking in america helaas wat later.....

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    is toch nog goed gekomen, maar ben niet geweest.

15. ik ben nu net aan t 2e seizoen begonnen! wel een spannende serie! we kijken nu elke avond wel 4 of 5 afleveringen haha! ff snel inlopen ;)

16. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    deentje welke serie bedoel je dan? Hahaha lost vond ik in elk geval het tweede seizoen wat minder. Maar dat komt natuurlijk wel weer goed hoor. Ik vind het zowiezo lekker om series op dvd te kijken. Geen reclame en je hoeft geen hele week te wachten om het vervolg te kijken!
    Hier ook grote filmfans... Alleen met zo'n kleintje is de lol er wel een beetje vanaf. Gisteren geprobeerd om een film te kijken...maar Cas gooide flink wat roet in het eten! Begon steeds te huilen dus we moesten steeds de film stop zetten. Dat is wel jammer. ik hoop dat hij snel gaat snappen ddat hij s avonds gewoon moet slapen, en ook dat hij de nacht door kan slapen. Vannacht ging het redelijk, alleen kwam hij om 5 uur al voor zijn fles. (bv heb ik niet meer...:() En eigenlijjk mag hij dan ook geen fles... dus 100ml met 2 schepjes gegeven. natuurlijk was ie daar niet tevreden mee. Iemand daar ervaring mee? Soms is hij gewoon zo gulzig en hongerig, ik denk dat ik dinsdag als ik naar het buro moet eeens ga vragen of ik niet wat voeding voor hongerige baby's erbij kan en mag gaan geven. Gewoon zo zielig om te zien dat hij nog meer wil, maar dat het dan op is. En ik wil ook niet te veel geven, aangezien hij al zo groeit ! :)

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @hannah: geen BBQ voor mij gisteren. Jammer, maar het waaide ook wel hard hier en dan is het niet lekker buiten zitten bij ons.

Leuke avond gehad?

Vannacht kwam Mikki zo om de drie uur met tussendoor een speentje terugproppen. Ben blij dat ze naast mijn bed in de wieg ligt! Oja, natuurlijk was ze vanaf zes uur al wakker! :(

@jvtje: ik heb veel aan je gedacht ja! hahaha.

Hier geen Lost-fan, maar wel een 24-fan!

@katsas: Weer mislukt met de rust in de keet! Vanavond nieuwe kansen! ;)

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Lafo:
    Ja, het schijnt ERG warm te worden, hoeft van mij niet zo, maar ja, ze overleggen niet eerst met mij he. Wel leuk zo'n meeting, kan er helaas niet zomaar heen, dus ik sla over. Ik ga wel een keer met Fiona afspreken, want die woont dichtbij m'n schoonouders, dus dat kunnen we combineren.
    Bedankt voor je sterkte-wensje... ik doe m'n best.

@ Hellepelle:
    Dank je wel... doet me wel goed. Maar ja, het is gewoon ff bagger, kan er niet zo goed mee omgaan en ga dan soms gekke dingen doen als bijvoorbeeld iets niet dragen (een shirtje ofzo) omdat ik daar een niet-goed gevoel bij heb. Dat soort idioterie... en daar stoor ik me dan zelf weer aan, maar ik doe toch ook niets om het anders te laten zijn.
    Film kijken lukt hier ook niet altijd even goed, ze zit 's avonds graag op schoot omdat ze dan lichte krampjes heeft en ook erg wakker is, en dan ben je om de haverklap van je film afgeleid. Niet handig. Dus ik kijk dan films op tv waar ik dan grote delen weer van mis. Ach nou ja, dat zal wel weer beter worden als er wat meer ritme in komt.

@ Daam:
    Dat is de reden dat ik niet aan een speentje begin, zit liever een half uur "vast" op de bank omdat ze m'n pinkje nodig heeft dan dat ik om de haverklap dat speentje terug in haar mond moet gaan duwen. We zijn haar aan het leren haar duimpje te pakken, is wel grappig want je ziet het haar nu zelf opzoeken, lukt alleen nog niet altijd, want ze mist de controle over haar zwaaiende armen en ze vergeet soms haar duim uit te steken, haha.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik werd vanmorgen wakker met een ontplofte linkerborst. Nou ja, hij stond op springen. Dus Louise wakker gemaakt (geheel tegen m'n gewoonte in) en het was weer opgelost. Maar nou stond dat gekke ding weer strak, dus dan maar even kolven en de melk in de vriezer voor het geval dat...

Heb ik zo'n klein flesje van avent, ben ik op m'n gemak aan het kolven, flesje vol!

Nou ik ben maar gestopt, straks denkt die borst nog dat ie nog meer moet gaan maken. Tss... lijk echt wel een koe.

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @katsas: Iiiiiiiieeeeeew een teek! Krijg ik rillingen van. Even opletten met de ziekte van Lime hé. Tim is idd een grote vent!

Het is lekker weer voor op de camping, hier tenminste wel. Gelukkig heb jij een aanplaklach, want van zo'n actie word je idd niet vrolijk!

@daphne: Ik vloei nog dus geen menstruatie voor mij nog.

Goffertweide? Had ik nog niet van gehoord.

@evelien: Gefeliciteerd met het zwemdiploma van Kim! (het was haar A toch? op naar de B!)

En knap dat je de eerste bent, is mij nog nooit gelukt!

@lafo: Vond Ramon het eten ook lekker?

Nog een fijn nachtje achter de rug. :( Ik snap niet dat ik nog niet ben ingestort van de slaap! Overdag komt ze ook ongeveer om de drie uur, dus ik heb wel regelmaat in huis! hahaha :)

Sims! Was bij mij ook even helemaal Hot, dan doe ik ook niks anders meer en ga veel te laat naar bed. Heb het al een lange tijd niet meer gespeeld, jullie brengen me op ideeën!

Haha ja, in bikini woensdag! Als ik die aantrek zie je mijn broekje niet meer! :) Nee, dan maar in badpak!

@onsukkie: Moeilijk lijkt me om vol te houden als je daar zo'n last van hebt. Gelukkig heb je er een hele leuke afleiding bij gekregen,die heel wat aandacht van je vraagt, dus dan gaat hopelijk de tijd een stuk sneller. knuf!

Dat is toevallig, ik probeer haar juist van het duimen af te houden, want die heeft ze naar mijn zin al veel te vaak te pakken en Ronald weet hoe moeilijk je van het duimen afkomt, want die was zo aan het duimen toen hij klein was, dat ie zijn nagels er een paar keer af heeft gezogen. Hij moest toen met kokers om zijn armen slapen en presteerde het zelfs om deze af te krijgen om maar te kunnen duimen! Nee, doe mij maar een speentje, die kan je veel gemakkelijker afleren.

Deel Deze Pagina