Succes vanacht en morgen bij de therapeut! Morgen is Louise's eerste vermaanddag, dan is ze precies heel juni oud (31 mei geboren om 22:01 uur).
Will welkom terug!Lekker terug in NEderland! Frostieke, je zou de voeding misschien kunnen mengen? Dat doe ik dus ook en het lijkt erop dat jij ongeveer dezelfde voeding gebruikt ( wij hebben nitrilon omneo voor bij krampjes/spugen/moelijke ontlasting en de nutrilon Forte ) Ik meng ze de laatste 2 flessen, en dit gaat redelijk goed. misschien dat je zoiets kan proberen? Witte reus, heel herkenbaar verhaal, die schoonouders.. had het zelf kunnen schrijven Vandaag had ik ook weer zoiets, gisteren bestond het koor van mijn schoonmoeder 40jr was er iets in de kerk op het dorp van mijn schoonouders... Maar wij zijn, ondanks dat ze het een paar keer heeft verteld niet geweest, geen zin in ook... Belde ze vanavond naar mijn man.. Dus ik zei al van te voren tegen mijn man...wedden dat ze er zijdelinks over begint, en dan vervolgens gaat piepen dat ze dat wel verwacht had etc etc.. En jullie raden het al, zo ging het dus ook haha, dat zielige gedoe..pfff Nou ja, ik begrijp iniedergeval prima wat je bedoeld met je schoonouders xx
Het is er gisteravond niet meer van gekomen om verder te gaan met reageren. M'n meisje had er niet echt zin in... (of beter gezegd: ze had juist erg veel zin in mijn borsten... de hele avond lang, zowat ) @gina: wat fijn dat Noah zo lekker vrolijk is! En ook al lekker doorslapen... fijn hoor! @daam: ah, ik was gister niet meer zo ver gekomen met lezen, maar je hebt dus weer een lange nacht gehad... Hopelijk krijgt Mikki toch snel een wat beter dag-nacht ritme! Hier probeer ik Maud ook zoveel mogelijk de speen te geven, in plaats van haar duimpje. Ze is inmiddels wel driftig op zoek naar haar duim elke keer, maar het lukt nog niet echt. Haha, als ze er al aan denkt om haar duimpje uit te steken, snapt ze nog niet echt goed hoe ze dat alléén dat ding in haar mondje moet stoppen, zonder de rest van haar vuistje erbij Als ze d'r duim echt gaat vinden en dat gaat prefereren boven de speen, zal ik er geen probleem van maken, maar als ik zie dat ze haar duimpje weer aan het zoeken is, probeer ik er toch wel de speen in te stoppen Ik weet zelf ook hoe moeilijk het is om van het duimen af te komen. Heb het zelf gedaan tot ik 12 was en een beugel kreeg, waardoor het gewoon niet meer kon... @onsukkie: je hebt altijd van die lui die je blijven aanvallen... Heel irritant Daar had ik ook altijd last van! En die lui zijn dan vaak ook nog bij een sterke alliantie aangesloten, dus je kan ze ook eigenlijk nog niet aanvallen ook (als je überhaupt al zo ver zou komen dat je zelf een leger opgebouwd krijgt...), want dan heb je meteen de halve alliantie op je dak Sterkte met de vakantie van je ouders... mijn schoonouders zijn inmiddels gelukkig weer terug. Ik heb er niet zo'n last van als jij, maar ik ben toch ook wel errug blij dat ze er weer zijn hoor! (En schoonmams is ook blij dat ze Maudje weer kan zien ) @deentje: dat schiet niet op met die therapie dan zeg Wordt dus alleen gewerkt aan het tegengaan van de symptomen, maar de oorzaak wordt niet aangepakt. Handig @vloeien: ik snap er ook al niets meer van... wat Deentje omschrijft, lijk ik nu ook wel te hebben... heb nu bijna een week niet meer gevloeid, gister wat helderrood bloed 's ochtends (en ook meer dan dat ik in de afgelopen weken op een hele dag gevloeid had), maar echt doorgezet heeft het nog niet. Nu af en toe wat op het wc-papiertje, maar niet bepaald schokkende hoeveelheden. Dus wat is het nou?! @anastasia: haha, de Sims vind ik nog steeds errug leuk Sterker nog: ik ben webmaster op een Sims-website Die ziekenhuisserie, bedoel je dan Team Hospital? Dat blijft ook een heel leuk spel, ook al is het een beeeeetje verouderd inmiddels @Hannah: alvast gefeliciteerd met je mans verjaardag! Wat dat clustervoeden betreft: Maud wil nog wel eens clustervoeden, helaas snapt ze nog niet dat daar ook bijhoort, dat ze 's nachts dan doorslaapt @fiona: wat fijn, dat nieuwe ritme van Beau @KatSas: he gatsie, een teek Gelukkig kon je meteen naar de huisartsenpost En een stoere kerel is Tim zeg! Nou ja zeg, ze hebben het ook zooooo zwaar hè, die mannen Pfff, je vraagt ze 1 keertje om de 1e voeding te doen en meteen zo gedragen Vergeten ze voor het gemak maar even dat jij dat anders *elke* dag moet doen, alsof jij dat altijd zo voor je plezier doet, op die tijden je bed uitgaan! Ha, gelukkig .. mannetje leest mee en ik vroeg hem wat hij van zo'n actie vindt, zijn reactie: "nekschot!" Da's fijn, dan kan ik hem dus wel om de fles sturen @daphne: haha, ze zeggen wel dat bij vrouwen die veel met elkaar optrekken hun cyclus gelijk gaat lopen, maar ik wist niet dat dat ook via internet-contact kon @evelien: Hoera! Wat goed van Kim zeg! @Lafo: de vk vroeg bij de nacontrole nog naar wat we voor gedachten hadden over anticonceptie. Ze zegt ook, je wil niet weten hoeveel vrouwen we hier 3 maanden na de bevalling weer zwanger zien, omdat ze denken dat ze nog niet vruchtbaar zijn... brrr, moet er niet aan denken zeg! Mjah, ik vind het ook wel normaal dat, nu ik nog thuis zit, ik (veel) meer in het huishouden doe dan Michiel. Of dat in elk geval probeer te doen, als Maud het toelaat . Maar zeker als ik straks ook weer aan de slag ben, moet het toch wel weer wat meer verdeeld worden. Maar goed, ik moet zeggen dat we hier voor een groot deel altijd al samen deden. Zaken als stofzuigen en af en toe een stofdoekje overal overheen laten gaan, dat zijn wel dingen die ik meestal doe, maar dat zijn ook dingen die je makkelijk even tussendoor doet. Ik had het gezien ja, van die 30 graden.. Ik ben er ietsje minder blij mee... het is vanaf Eindhoven toch een kleine 1,5 uur rijden en dat in dat snikhete weer met Maudje... En mijn auto is 20 jaar oud, dus die heeft echt nog geen airco. Niet echt iets om naar uit te kijken. Ik neem wel een flesje water mee in de auto, kan altijd onderweg wel ergens stoppen als het nodig is! @Marieke: nee, het heeft nog niet doorgezet. Ik had ook altijd weinig last van de menstruatie, dus ik kan ook al niet zeggen dat ik in elk geval andere voortekenen gehad heb die op een menstruatie duiden... Fijn dat het met Neia nu een stuk beter gaat! @Ice: klinkt bekend, van dat ongi... Ben dus duidelijk niet de enige bij wie het zo onduidelijk is! @witte reus: pfff, ik geloof dat ik m'n (schoon)ouders gewoon aan de deur had laten staan met de mededeling dat we een avond voor ons 2tjes gepland hadden en dat ze dat hadden kunnen weten als ze gebeld hadden, wat we ze al vaker gevraagd hadden te doen... Nou ja, dat zeg ik nu wel heel stoer, maar als puntje bij paaltje komt zou ik ze denk ik toch ook wel binnen laten... pff, lastig he! (Gelukkig wonen zowel mijn ouders als schoonouders toch wel zodanig ver weg, dat ze sowieso wel bellen vantevoren!) Het is natuurlijk niet te hopen dat er een flinke ruzie met ze komt, maar als ik je verhalen zo lees, is het misschien wel nodig om ze de ogen geopend te krijgen... @will: welkom terug! Fijn dat de reis goed gegaan is! Er is nog niets gepland voor een meeting (behalve komende woensdag met de meiden die ook al in Delft geweest waren. Je woont nu wel redelijk in de buurt van Vlaardingen ook, volgens mij, dus als je zin hebt.... ) Nou, wij zijn weer thuis van een weekendje weg. Gister naar m'n schoonouders geweest en daar ook geslapen. Vlak voor we gingen slapen heb ik gekolfd en m'n schoonmoeder heeft Maud vannacht de afgekolfde melk gegeven, zodat ik lekker een nachtje door kon slapen Heerlijk geslapen tot half 8, toen wilde Maudje toch echt wel weer eten, maar heb dus lekker kunnen slapen in elk geval en daarna heeft schoonmams zich weer over Maud ontfermt, zodat ik nog een paar uurtjes kon slapen Vanmiddag zijn we -met m'n schoonouders- naar m'n vader & stiefmoeder geweest. Ook erg gezellig Alleen vond Maud het nodig om de hele boel onder te spugen, terwijl ze de avondvoeding kreeg Konden mama & Maud gezellig samen onder de douche... Nou, Maud kwam om kwart voor 12 voor de voeding (ze was vanavond ook al wel erg vroeg, om half 7 al! Ben gewend dat ze tussen 8 en 9 komt en dan tot een uur of 2-3 doorslaapt), dus ik hoop dat ze nu de nacht gaat doorslapen!
Goeiemorgen meiden! @Miriam, meid spannend zeg! We duimen ons hier gek voor je hoor! @Hannah, gefeliciteerd met je mannetje! Hoop dat het feest leuk is geweest! @Meeting, nou ik kom mee als Judith komt hahahaha... @Fiona, nou dat zou idd mooi zijn! Wij hebben ook de fles iedere keer beetje verschoven zodat we savonds later uitkwamen.. nu savonds tussen 9 en tien de laatste en tussen 6 en 7 de eerste sochtends.. super he! Hahaha.. wees maar lekker trots hoor meid! Wij waren ook helemaal trots toen we de eerste keer op visite gingen bij vrienden met Noah.. hij lekker slapen en papa en mama lekker kletsen! @Deentje, vervelend he die regeldagen! Hoop dat het snel over is! @Askim, succes met de ww! Kwam jij woensdag nou trouwens ook? @Katsas, achhhh dat is zielig zeg voor Tim! Heeft ie er nog last van? Jaaahhh moet koffie hebben, minstens twee/drie bakken hahaha.. @Daphne, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.. super! Zat het weer nog een beetje mee? Hier waaide het enorm! @Evelien, jeeeeee! Gefeliciteerd met Kim dr zwemdiploma! Goed van haar zeg! @Katsas, pffffff vervelend zeg! Ik ben zo blij dat mijn man dat niet heeft want ik zou echt ontploffen (ben echt heel licht ontvlambaar in die dingen) maar ja.. elke man heeft zn dingen moet je maar denken.. hoop dat ie beetje bijgetrokken is in de loop van de dag! Hoe was het op de camping? @Lafo.. pfffff hier met man ook over gehad, wij hebben ook sex zonder condoom maar met mini pil, wat te doen mocht het gebeuren.. zijn er nog niet uit hahahahah... hoop er maar gewoon op dat dat niet gebeurd Jaaa ik zag het... 30 graden.. was al helemaal aan het bedenken hoe of wat... zo groot is mn tuin niet hahhaha.. maar ja, er zit hier een pannekoekhuis met super terras en parkeerplekken waar we makkelijk met de maxi cosi's terecht kunnen mocht het hier niet uit te houden zijn... hoop dat het meevalt! (er is daar ook veel gelegenheid om te verschonen enzo, zijn ze allemaal in voorzien!) @Onsukkie, nou kom maar lekker hier of op msn als je je down voelt hoor.. en sorry als ik niet altijd reageer op msn maar ik sta op afwezig maar ben ook idd vaak bezig en dan zie ik het pas heel laat... @Hellepelle, hier ook groot serie fan.. heb echt super veel op dvd hahaha... echt niet normaal! Sex in the city, will and grace, criminal minds, 24, rozengeur en wodka lime, mcclouds daughters, Grey's anatomy, medium, house enzo... hihi zeeeeer verslaafd ikke @Daam, aahhhh ik hoop voor je dat Mikki snel leert doorslapen! Misschien na woensdag hahaha... die van ons slapen allemaal door geloof ik! Miss neemt ze het over @Onsukkie, hier ook overstag gegaan naar speen, is idd makkelijker af te leren en ik heb zo'n overbeet moeten corrigeren door duimen dat ik het speentje na veel overwegen toch maar aangeleerd heb! @Marieke, meid klinkt als een hele leuke maar wel hele vermoeiende dag!Wel fijn dat je meisje je regelmatig lekker laat slapen! Gaat helemaal goed nu bij jou he, fijn hoor meid! Knuffel! @Ice, hahahahahah ja dan mis je idd een beetje Ja is heel fijn.. hij slaapt nu echt al ruim een week door, lekker hoor! Hij ligt nu ook nog op 1 oor terwijl mama alllang beneden is hahaha.. kan ik lekker ff koffie drinken en wakker worden @Witte reus, ohhhh wat irritant zeg! Ik ken het wel, mijn schoonouders stonden vorige keer ook ineens voor de deur.. maar ja, dat gebeurde maar 1 keer.. en super irritant dat wakker maken, ik zeg er tegenwoordig echt wat van, dan maar beledigd maar ben er wel klaar mee.. het nieuwe zou er inmiddels wel beetje af moeten zijn dus laat dat kleintje lekker slapen! @Wil... heeeee welkom terug in ons kikkerlandje! Fijn dat Lobke er geen last van heeft gehad, wel beetje jammer dat de reis niet vlekkeloos is gegaan! en helemaal jammer dat die hemaworst zo tegenviel... en nu? maar terug weer dan hahahahahahaah... ja als je woensdag zin hebt (tussen het verhuizen door hihi) ben je welkom! @Daphne, twee nachtjes zonder? Jeetje, wat goed! ik kan m nog niet eens 1 nachtje wegbrengen.. ach komt nog wel, langzaam opbouwen hahah.. @Friendly, meid lekker dat je tuin weer op orde is.. kun je woendag lekker wegbakken hahaah.. Succes morgen met de therapie! @Onsukkie, gefeliciteerd met Louise dr eerste vermaandag! @Jvtje... lekker zeg een nachtje zonder voeding, super he! hahaaha.. ja dat is trouwens idd minder ja! Als je eerder wilt komen om de warmte te vermijden is dat geen probleem he, ben toch thuis hahaahah Zo overal op gereageerd geloof ik en anders sorry! Zaterdag niet naar Rotterdam geweest, was helemaal bewolkt en veel wind hier.. bahhhh.. dus hier in vlaardingen de stad ingeweest en boodschapjes gedaan.. lekker dagje hoor! Gister ff naar mijn oma geweest en daarna lekker voor de tv gekropen! Ben de bv aan het afbouwen en kolf nu om de voeding de spanning eraf en meer niet... moet zeggen dat dat wel goed gaat geloof ik.. kolf er ong tussen de 40 en 60 uit en dan zijn alle knopen en dingetjes weg.. hoop dat ik er zo snel vanaf ben want dat half half is niks eigenlijk! Ene kant wel jammer dat je dalijk die troost niet meer kan geven maar aan de andere kant is hij zoveel vrolijker en lekker wakker nu ie echt genoeg binnenkrijgt, dus dat is veeeeel belangrijker! Hij moet alleen wennen dat ie savonds nu minder moe is na de fles als na de borst en dus meer moeite moet doen om in te slapen.. maar het gaat elke avond al iets beter en iets sneller, hij ligt in ieder geval nog steeds elke avond voor half elf te slpen.. dus....
hoi dames weet niet of jullie nog moeten duimen nog geen ongi maar een negatieve test wederom ik ben bang dat mijn lichaam me enorm voor de gek houdt en dat het ineens gaat komen de ongi ik kan niet anders dan geduldig afwachten maar heb nu twee testen negatief dus de realiteit is niet zwanger miriam
Achh meid toch... wat een teleurstelling! Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt en je weer snel naar de volgende ronde kan. (ik hoop natuurlijk nog meer op een posi test, maar dat snap je wel!) sterkte en een hele dikke knuffel..
miriam hoe lang ben je nu overtijd? als t echt te lang duurt kun je misschien een bloedtestje laten doen bij de dokter.. soms doen de zwangerschapstesten het niet goed als je te weinig hcg hebt. hier een heerlijke nacht gehad bah eerst tot half 1 wakker gelegen omdat ik niet kon slapen. ten kwam brian om kwart over 2. toen kwam brian weer om kwart voor 6.. en vanaf toen kon ik niet meer slapen! bah.. voel me nu best brak denk vanmiddag als arjen zijn middag dutje gata doen ik maar ff mee ga doen Will welkom terug in nederland!
afgelopen woensdag zou ik ongi moeten zijn geworden het is nu maandag dus 5 dagen en echt ik dacht dat moet nu toch echt dan een vette posi test worden maar niet of ja ik begin nu al weer te denken he of ik heb een flut test gekocht want ik had ze via internet besteld ze waren goedkoper mischien moet ik een test bij de drogist kopen weet het effe niet meer begin dingen te bedenken waarom die negatief kan zijn in de hoop dat ik toch zwanger zal zijn. tja geen ongi is tot op heden nog goed nieuws ook al is de test negatief maar ben zo bang voor een teleurstelling pfff
Hoi! @ Lafo: gezellig zo'n dagje bij vrienden, kan me goed voorstellen dat je ramon hebt laten rijden. Je hoort toch vaak dat vrouwen denken dat bv goede anticonceptie is terwijl de voorlichting daarin toch best goed is. En ja die teek was ieuwwwwwwww, maar is goed gekomen en nee we hoeven niet op nacontrole, moeten het zelf in de gaten houden. En ja met mijn mannetje is het goed gekomen @ onsukkie: jeetje, jouw bv is dus echt megagoed op gang zeg! En je bent een hardststikke goede mama, dus je kan het heel goed alleen! Mooi trouwens die foto met vier generaties. Super zeg! @ Marieke: heb ik gedaan..hihihi onder zijn kont geschopt..hahahaha @ witte reus: kan me voorstellen dat je zo af en toe stapelgek word van je schoonouders...ze kunnen toch gewoon een keertje bellen van tevoren? @ Will: welkom in nederland! Jammer dat de reis en de rookworst tegenvielen zeg! Maar je bent er! @ JVtje: hihihihi, de reactie van jouw mannetje is goed, maar een nekschot gaat me toch iets te ver hoor hihihihi Heeft Maud nu vannacht doorgeslapen na zo'n late voeding? Ik hoop het voor je. @ Gina: camping was gezellig gelukkig, tim heeft zich prima vermaakt natuurlijk, dus dat maakt het al gauw leuk en heerlijk ge bbq-t. @ Miriam: pfff wat ontzettend balen meis...als het dan negatief is laat de vloed dan ook maar komen..bah. Dikke knuff Als je echt twijfelt moet je met clear blue gaan testen, wel duur, maar erg betrouwbaar. Ik heb toen de digitale gekocht, daar kan je ook vaker mee en is erg betrouwbaar. Zo tim is al op kdv en ik ga zo nog een kop koffie doen. Moet om tien uur bij de huisarts zijn, die houdt me nog onder controle vanwege de verdenking op postnataal. Ga maar melden vandaag dat ik het zelf wel red, dat heen en weer kleppen is ook niet wat.
ja ik kan me goed voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling. misschien toch indd. een testje bij de drogist kopen.. ik ga voor je duimen! hoop zo voor je dat t raak is! misschien nog even een paar daagjes wachten.. zodat als je zwanger bent er meer hcg hormoon aanwezig is..
Goodmorning ladies. Luna ligt heerlyk te pitten, en ik heb datgene af waar ik mee bezig was: , dus heb ff tyd om by te lezen voor ik onder de douche spring. Strax gaan Luna & ik ff kyken hoe het met Hannah & Nieve is....
Kleine man ligt heel even te slapen dus snel bijlezen... Het weekend was een ramp , eigenlijk vanaf zaterdag laat in de middag alleen maar huilen, niet willen/kunnen slapen. Hij heeft duidelijk last van erge krampen want is zo aan het drukken (als 2 dagen geen poepluier, hiervoor iedere dag...) en loopt rood aan, dan zakt het weer even en komt het weer terug. Tussendoor is hij alleen maar aan het huilen en lopen wij wat km's af in huis met hem. Gisteravond begonnen met Friso Comfort te mengen met de standaard voeding, 4 schepjes standaard + 1 schepje Comfort. Iemand hier ervaring met het overstappen naar Comfort? Hoe heb je dat gedaan, in 1 x of ook eerst mengen en dan welke verhouding standaard/comfort? Het is zo zielig om hem iedere keer zo met die krampjes te zien, het is echt geen happy baby op het moment . Ook voor papa en mama is het slopend zo , hopelijk is er snel overheen en slaat de Comfort voeding een beetje goed aan. @Gina, planning is idd dat ik woensdag ook kom. Wie komen er nu eigenlijk allemaal?
@Askim, probeer even door zn volgende voeding een scheutje olijf of sla olie.. dan is ie dit in ieder geval kwijt! heb ik ook gedaan. Ik gebruik omneo, maar ben in 1 keer overgestapt zonder problemen! Ohh gezellig! Uhm.. Lafo, Anastacia, Jvtje en Daam.. volgens mij was dat het.. weet niet helemaal zeker hahahahaha...
goede morgen lady's Lekker geslapen allemaal? Bram is nog steeds erg verkouden en heeft ( wel heel schattig ) een rood neusje. heb gister bij de avondapotheek een neusspray gehaald. En ik denk ook dat hij een soort regeldag heeft, wil vaak drinken en laat de helft staan. @miriam, ik wil je geen valse hoop geven maar een vriendin van me die had getest toen ze haar nod had en dat was negatief en 2 weken later was ze nog niet ongi maar had ze wel een vette posi test! en ik zou inderdaad en digitale van clear bleu halen. @Deentje pfff wat een nacht... vraag me echt af wanneer ze doorslapen. @Daphne, ik zal het wel gemist hebben maar hadden jullie extra een weekend alleen gepland? @Will .. welkom in nederland .. wat klote dat het huisje helemaal beschimmeld is. kan me voorstellen dat dat een echte domper is. want je was er ontzettend enthausiast over. kun je anders niet tijdelijk bij kennisen inwonen? @ukkie, wat een lieve foto .. en ook die vier generaties. hebben wij hier ook hebben jullie het in de krant laten zetten? @ice.. Veel plezier vandaag. heb je eigenlijk leuke kadoos gekregen? af en toe ben ik net een klein kind als ik kadoos krijg dan ben ik door het dolle heen @Jvtje, over meer in huishouden doen. Als ik weer ga werken ( over 3weken ) dan ga ik maar voor 3 dagen in de week werken, dus dan vind ik dat ik "alles "in het huishouden kan doen. maar als ik er niet aan toe kom, kan ik het ook in het weekend doen als vrienlief bij Bram kan zijn. @lafo hoe is het nu met je mannetje? Ik denk dat mijn vriend het ook niet lang meer trekt zo. hij maakt dagen van 16 uur, hij slaapt nog geen 4 uur aan 1 stuk, en op zijn werk is het ontzettend klote. alles gaat mis. hij heeft zeg maar een heel kort lontje en erg lange tenen. ik had hem net aan de telefoon, en toen zei hij als het nog lang zo door gaat dan rij ik met de vrachtwagen naar huis en dien ik mijn ontslag in Ik wil graag iets voor hem doen, en ik wil hem helpen maar ik weet niet hoe..
@hannah: van harte gefelilicteerd met je husband! @Onsukkie: hé grappige site, ga ik vanmiddag es ff proberen @Wittereus: grrrrr kan me voorstellen dat je ff stoom af moet blazen, snap dat ze hun kleinkind willen zien, maar ff bellen is toch niet teveel gevraagd. Het is tenslotte nog altyd jullie huis & kind! Is Bram ook al verkouden, zielig hé. Luna hoest zo nu en dan, niesen, en haar neusje zit verstopt. gelukkig drinkt & slaapt ze wel goed, geen verhoging, en hardstikke vrolyk. Dus hoop dat t snel over is, by Bram ook! @Frostieke: ja moeilyk Miss kun je een combi doen? Bv 2 schepjes AR en 3 schepjes verzadiging? @Will: yeah, welcome in nederland Fyn dat de reis goed is gegaan! @Fiona: Luja slaapt savonds ook t slechtste hoor, maar als ze snachts maar slaapt, vind ik dat nie zo erg @Daphne: 2 nachtjes, wow, kan me voorstellen dat je eerst nie in slaap kon komen. Ondanks dat je je erop verheugd, is t toch wennen lykt me! Je zult nu wel lekker uitgerust zyn hé Ongi is hier helemaal nergens meer te bekken T heeft welgeteld 24 uur geduurd @Onsukkie: hihi, en dat gezicht van Louise Enne Lousie fyne vermaandag @Friendly: suc6 vandaag, hoop dat het Ruben helpt! @Jvtje: hmm je arme borsten, hebben ze t overleefd? Enne hihi, internet-contact-cyclus Ja t is wel gek hé, allemaal tegelyk! Hoop voor de meeting meiden van woensdag dat het meevalt met de warmte, dan zo'n stuk in de auto (zonder airco) is dan geen pretje hé. Word gek van die onduidelyke ongi, snap er nix van Wat fyn dat schoonmams vannacht de fles heeft gedaan, lekker slapen voor jou Heeft Maud vannacht door geslapen? @Gina: oh ja mcclouds daughters vind ik ook helemaal super, net als House, en en medium, en....nou ja je snapt em al, ikke ook verslaafd @Miriam: oh meid, ik hoop zo dat de posi test nog komt, en dat de ongi weg blyft [-o< En miss heb je gewoon nog nie zoveel hcg, dat de test nog nega is! Ik blyf duimen hoor! @askim: Luna krygt ook een combi, ben t langzaam op gaan bouwen. @wittereus: hihi hier nog 1 die gek op kado's is Heb vooral geld gekregen, wil een nieuwe lens voor mn camera kopen, dus ben druk aan t sparen wat balen van je vriend, kan hy t er op zn werk nie over hebben? Zo dat was em weer, ga zo maar es douchen hihi. Laters!
hey askim, wat zielig.. ik heb er geen ervaring mee maar wel zou ik voorzichtig eerst de voeding mengen dus inderdaad wat je zei. eerst 1 schepje en morgen bijv. 2 schepjes erbij... wat ik wel eens bij Bram doe, is mijn hand lekker warm maken en dan op zijn buikje leggen en een beetje duwen..