Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Sorry, geen fut om verder te reageren.

Giateravond ongeveer elk uur de borst gegeven. Laatste voeding om 11.30 uur
    Eerste voeding om 2.15 uur
    Na een uur slapen elk kwartier speentje terug gedaan. Om 4.00 uur uit bedje gehaald zodat ze mij onderkotste. Ze viel daarna meteen als een blok in slaap.
    Om 5.30 uur volgende voeding.
    Om 7.00 uur huilen, opgepakt en op mijn buik gelegd: slapen tot half 8, toen andere kids wakker en klaarmaken voor school. Half 9 naar school gebracht.
    Om 9.00 uur Mikki gevoed en die slaapt nu als een blok!

Ik begin langzaam op te branden.

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

schiet mij maar af!

wat een nacht nou ja een vroege morgen ....

beau in slaap gemaakt met haar tut om 8 uur gisteravond toen hebben we samen geslapen tot half 1
    toen flesje gegeven maar ze was klaarwakker
    nou na een uurtje sliep ze bij mij weer en om half 3 dacht ik hup je eigen bedje in haha
    nou kwam ze later om half 5 voor de volgende fles vanaf die tijd heb ik dus niet meer geslapen huilen jengelen weet ik veel wat oja ze heeft me 2 x onder geplast omdat ik zonodig haar poes met een doekje moest schoonmaken lekker koud nartuurlijk dus we hadden ook nog een verkleedpartijtje ertussen nou en om 8 uur gaf ik de moed op ik ben gaan douchen ik dacht huil jij maar haha aaaah zielig maar me man was lekker met haar bezig vondt ze prachtig

nou man weg ik me me slaapkamer stofzuigen hup mevrouw haar ogen gaan dicht ik stop met stofzuigen pling! die ogen staan weer wagenwijd open en weer jengelen pffff ik me kledingkast ondertussen opgeruimd (wat een bende) en ze bleef maar bezig tot net ik zeg beau ik ga je badje in orde maken en ik ga je spullen pakken voor in bad dus wacht maar ff op mama
    ik het badje klaar gezet dr spulletjes gepakt en ik wil haar pakken wat denk je... slaapt! in diepe coma

oooohhhhhhh wat een draakje heb ik!

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    @askim, ja een klein theelepeltje.. in de voeding of in de mond.. ja is hetzelfde! smeert de boel beetje zodat op gang komt. en elke verschoning luier open, knietjes tegen elkaar en dan beetje richting buik duwen.. helpt bij Noah in ieder geval.. die had gister ineens zo'n flinke aandrang dat het eruit spoot, zo een meter ver hihihi...

Hahaha fiona, lekker bijdehandje heb je!

Ahhh daam toch.. ga je woensdag hier toch slapen haha letten wij wel op Mikki... liggen er dan toch zeven ;)

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    kan ik me goed voorstellen Askim, Bram vind het ook heerlijk om danover de schouder te hangen. net als je hem boertjes doet laten. maar dat is echt niet iets om de hele dag te doen ;)

@Ice, erover praten heeft geen zin want het vakantie seizoen is aangebroken, dus het is extra druk en het hoort erbij zeggen ze dan. Ik denk dat ik hem vrijdag maar eens doe ontvoeren ;) en zijn werk bel dat hij ziek is. is niet de beste oplossing maar liever dit dan dat hij dadelijk of echt ziek thuis zit of geen werk meer heeft.

even een vraagje :oops:
    bij mij op na zwangerschapsgym hebben sommige meiden het erover om over een paar maanden weer aan te tellen.. ( oh my god! )
    nu vroeg ik me af, wanneer willen jullie een 2e, 3e ...?

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hahahahahahahaah paar maanden? die zijn gek hoor.. nou hier niet! (of het moet door de pil heen gebeuren, dan geen idee wat te doen...)

6. Elly

Elly Lid

14 feb 2008
    22
    0
    0
    Huismama
    Brabant
    Ik doe bij Tristan een thermometer met vaseline in zijn kontje en houd daarna zijn beentjes omhoog en dan begint hij te persen en lukt het. Dit is tot nu toe drie keer gelukt. Elke avond.

Ook heb ik de Cinababy van vsm tegen de krampjes gekocht. Hier merk ik nog niet zoveel van, maar ben ook nog maar net met deze begonnen.

Succes!

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ohh meiden, wat klote voor jullie dat jullie zo'n nacht hebben gehad.
    *afkloppen*

sorry dat ik het zeg. maar ik ben blij dat Bram alleen overdag spookt!

Fiona, dan was ik zo eigenwijs geweest en haar toch in bad gedaan! hihi.
    maar waarom doe je haar sávonds niet in bad?

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh jahelemaal vergeten,

vanacht was ik Bram de fles aant geven.. hoor ik op eens een harde plop. is de onderkant van de difrax fles in het flesje gevallen. ik had het niet in de gaten en zette de fles recht op met het gevolg Bram en ik onder de warme melk... gvd!

dit is al de 3e keer dat dit gebeurt. iemand een idee hoe het komt?

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    geen idee witte reus :(

hier best een goede nacht eigenlijk. Ruben kwam om 2 uur, fles van ong 135 gehad. Daarna weer erg buikpijn. Bij me gelegd en na een half uurtje is ie in slaap gevallen (en ik ook) om 7.15 werd ik wakker met plofborsten, geprobeerd hem aan te leggen maar daar had ie niet zo'n zin in. Weer verder geslapen tot 9.15... heerlijk! Daarna had ie nog geen honger, dus eerst op bed leggen kletsen, toen gewassen en kleertjes aan. 10.00 pas fles erin.
    Hij heeft btw nog steeds niet gepoept. Na de therapie straks nog maar een lepeltje slaolie proberen (Ruben vond dat gisteren heerlijk btw!)
    Ga nu de spulletjes pakken, de manueel therapeut komt nl niet aan huis jammergenoeg, dus moeten nog ff flink aan de wandel (dik half uur). Tot straks!

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou meiden ik weet niet wat te denken

die korrels zouden die invloed kunnen hebben op je cyclus of op het hcg ( ik heb korrels van de natuurgeneeskundige) maar heb net een clearblue gewoon gehaald niet die zegt zwanger maar met streepjes en weer negatief.
    nu ben ik gewoon er even doorheen ben misselijk moest overgeven op het werk en dat was altijd mijn ding van ik ben zwanger maar dat dan de testen negatief zijn is zo tegenstrijdig.
    pfff weet het even niet meer.

liefs miriam

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou nadat ik het had getypt was het krijsen geblazen ik haar in badje gedaan aangekleed en nog ff hystirsh huilen en nu on coma in de box heb er fotos van dus zal ze er ff op zetten die killer!

gina heerlijk ja haha die nachten heb weer tevroeg gejuicht

savonds in badje doe ik af entoe dan gaat ze 2x want sochtends is het vaste ritueel vindt ik ook wat frisser heb ze de hele nacht in de spuug gelegen ect ect het is echt een smeerkeesje

ojee hoor weet wat....

mirjam meissie toch kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit
    heb je gewoon een regelmatige cycles gehad al die tijd? als je woe ongi moest worden is maandag wel een lange periode , en je moest ook overgeven.. hmmm meid wacht het nog 2 dagen af hoe moeilijk het ook is je kan de uren wel aftellen
    ik duim nog steeds voor je klote zooi he

ojee beau please wees ff stil zodat mama ff kan forummen;)

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heb al jaren geen pil gebruikt en ben altijd na 30 a 31 dagen ongi dus dat zou woensdag a donderdag zijn nu is het maandag inmiddels 3 testen verder en alledrie negatief.

meiden ik ben echt bang voor die vreslijke teleurstelling

waarschijnlijk ben ik grieperig of zo kan toch niet anders ik ga zo even plat liggen mischien proberen gedachten ergens anders op te zetten

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    he gaaf, nu je het zegt, dit is louise's 1e vermaanddag!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb een heeel zwaar leven:

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    how cute Fiona :D .

ohh miriam wat klote die onzekerheid. maar ja heb je gelezen mwat ik had geschreven over die vriendin van ons?
    en wat voor korrels eigenlijk?

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

thanks witte reus! cute he;)

nou meiden ze slaapt eindelijk! nou ff me huishouden doen pfff

18. Elly

Elly Lid

14 feb 2008
    22
    0
    0
    Huismama
    Brabant
    Leuk hè? Dat je hele dagritme en huishouden wordt bepaald door de kleine. Ik zit hier soms ook tot 14.00 uur in mijn pyama omdat Tristan met een aap in de box aan het spelen is en ik bang ben dat de aap op zijn hoofd terecht komt waardoor hij geen lucht meer krijgt..... de zorgen van een 6 weken jonge mama.

:rolleyes:

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874