Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ice, raar zeg dat de ongie niet doorzet. Zo weet je ook niks. Hoe is het vandaag? Hier ook nog geen ongie, maar afgelopen vrijdag wel met de pil begonnen.
    Hoe was het bij Hannah?

Witte reus, ah balen dat je mannetje toch niet eerder naar huis kwam. Heb je nu al wel gegeten?
    Jeetje wat een :evil: schoonouders heb je zeg. Ze kunnen inderdaad beter iets zeggen dan zo weg te gaan. Heb je ze nog gesproken?
    Ah zielig zeg dat Bram zo verkouden is. Heb je ook zo'n pompje voor zijn neus?

Friendly, klinkt erg goed hoe het nu met Ruben gaat!

Jvtje, heerlijk dat het weekendje bij je schoonouders zo goed bevallen is. Echt lief van ze dat ze de nachtvoeding hebben overgenomen, dan zul je vast wel lekker hebben geslapen.

Lafo, waar ben je? Heb je een lekker weekend gehad?

Askim, wij zijn ook zo overgestapt op comfort. Gelijk in 1 keer. En na 2 dagen werden de krampjes echt minder. Nu meestal alleen nog een paar uur voordat ze moet poepen.

Fiona, ja echt schattig al die jurkjes he?!

Deentje, ah wat zielig dat het poepen bij Brian ook niet lukt. Dan weet je niet meer wat je moet doen he?

Katje, heerlijk zeg dat Jayden zo goed gegroeid is. Nu weet je in ieder geval zeker dat hij genoeg binnen krijgt.

Hellepelle, succes morgen met de prikjes. Ik heb nu al met je te doen meid.

Ogen: hier waren ze heeeeeeel donker blauw in het begin, nu worden ze wat grijser, ik ben benieuwd wat het gaat worden. Ik denk bruin.

Hier alles goed. Gister was het erg gezellig op de kinderverjaardag. Het was de 1e keer dat we 35 minuten van huis af waren. Neia heeft het voortreffelijk gedaan! :D Alleen maar geslapen, gegeten en een beetje rond gekeken in de draagdoek.
    Vandaag begon het echt super.
    Vannacht na 5 uur een enorme poepluier, toen gegeten en weer 4 uur geslapen. Toen gegeten en gespeeld en weer 1,5 uur geslapen.
    Ondertussen kwam de mevrouw van felicitas. Neia weer gegeten en constant gelachen. Oh, ik lag helemaal in een deuk. Ik heb het laatste half uur maar heel weinig naar die mevrouw geluisterd. :) hihi
    Daarna maar heel even geslapen en sindsdien heeft ze weer krampjes. Echt op en af. Dan slaapt ze weer een paar minuutjes en dan weer krampjes en persen. Dus nu al vanaf 4 uur. Maar ze heeft nog niet gepoept. Nu ligt ze rustig in de draagdoek. Wat is dat toch een uitvinding! :D

X Marieke

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oja, zullen we even inventariseren voor een datum voor de meeting?
    In ieder geval een zaterdag toch?
    Even kijken:

12 juli:
    Marieke

19 juli:
    Marieke

26 juli:
    Marieke

Dan kunnen we er allemaal rekening mee houden in de agenda's.
    Of willen jullie liever later?

X Marieke

3. brian heeft nog steeds niet gepoept helaas :(hij perst wel veel en daarbij schreeuwt ie het ook ui.. echt zo zielig.. wil dan zo graag wat voor hem doen... ik hoop dat ie snel een voille luier heeft!

ga zo lekker mijn bedje opzoeken.. ogen vallen al haast dicht.en ga hopen op een betere nacht dan afgelope nacht!

prettige avond allemaalen weltrusten ;)

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

het is hier vanaf half 7 weer raak en nu heeft ze er ook nog krampen bij zoo zielig me man heeft het ff overgenomen

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Kan je de hand schudden Deentje, hier ook nog geen poepluier :( Inmiddels al 3 x een theelepel slaolie gehad, maar nog steeds niks. Zit te denken dat hij gewoon geen poep heeft, zal alle bv wel verbruiken denk ik.
    Vandaag best een goede dag gehad eigenlijk. Ruben heeft vanmiddag dik 2 uur geslapen en slaapt nu al 3,5 uur! (wel eerst 2 uurtjes bij mij op de buik ;) ) Hebben rustig kunnen eten, tuin vegen, afwassen en manlief is zelfs nog met de pup naar de dierenarts geweest voor zn 2e inentingen.
    Voel mezelf ook best ontspannen, hele dag al. kan dat ook merken aan het aantal keren dat ik Ruben aan de borst gehad heb. Normaal lukt dat 1 hooguit 2x per dag, vandaag al 4x! Hoop morgen nog zo'n dag te hebben (okee, niet te voorbarig, hoop dat we weer een goede nacht zullen hebben ;) ).

Meeting: ik was graag gekomen, maar met deze Ruben zie ik een reis van minimaal 2,5 uur echt niet zitten. Zelfs de dichtstbijzijnde plaats is nog te ver weg, dus helaas :cry:

Wittereus: ik ken het, mijn vader is chauffeur en mijn man zit in de horeca (en is dus ook nooit op tijd, zelfs als ie zegt op tijd te zijn lukt dat niet). ben nu al in mn sas met het hoogseizoen, hij is de komende 6 week max 1 dag vrij en de rest van de dagen is ie ongeveer van 9 tot 22 weg. lekker hoor :(

Marieke: fijn dat Neia het nu zo goed doet! Wat een uitvinding he die draagdoeken, gebruik hem zelf ook regelmatig (al hebben we nog niet echt de perfecte houding gevonden, Ruben is dan in elk geval rustig)

Miriam: jeetje het zit je niet mee... wat een spanning zeg! Zou een paar dagen (oke krijg je dat advies weer) afwachten en als de test dan weer nega is de ha bellen. Je bent dan in elk geval over je langste cyclus heen en dan moet ie je helpen neem ik aan. Duimen blijven hier voorlopig lekker voor jullie draaien!

Onsukkie: goed gegroeid hoor jullie meisje! Jij hebt ook slagroom zo te lezen ;)

Kreeg net een mailtje dat de laatste van zw gym zondag bevallen is (in 5 uurtjes!) eindresultaat: 6 jongens en 2 meiden. Over een maandje hebben we een meeting en dan kunnen we elkaars kindjes bewonderen. Heb er al erg veel zin in!
    Zo ben geloof ik weer bijgewerkt (dat is het mooie van een slapend kind!) Ben echt heel benieuwd of dat nou van de manueel therapeut komt of dat ie nu gewoon een goede dag had per toeval ;)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

marieke en deentje hier dus hetzelfde de darmjes zitten vol maar komt niks

7. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoi!

Daar was ik dan weer en heb alweer lekker wat bij te lezen zie ik al!

@ Askim: jeetje wat zielig dat Devrim zoveel krampjes heeft, ik hoop dat de comfort gaat helpen :(

@ witte reus: jeetje wat een uren maakt je vriend, pfff hoeveel weken moet dat nog dan en word het wel gecompenseerd?

@ Daam: jeetje meis, daar zou iedereen van opbranden

@ fiona: hihihi, moet stiekum wel lachen om de actie van beau...whahahaha

@ witte reus: nee ik wil geen 3e...donderdag word de mirena geplaatst

@ miriam: bah onduidelijk allemaal, met die korreltjes zou ik dus echt niet weten..... Doe je rustig aan en probeer jezelf niet helemaal gek te maken..terwijl ik het typ bedenk ik me al dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

@ katje: het was op de camping best gezellig! Gebbq-t en tim lekker de hele dag gespeeld. En Wat is Jayden goed gegroeid, die krijgt dan dus echt wel genoeg binnen. Nou fijn, hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.

@ witte reus: mmm, wanneer mag je met bram naar de osteopaat dan, ben benieuwd of die wat vind. Wel balen dat dat niet zo lekker gaat. :confused:

zoooooooooo ik ben weer bij!

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje en Fiona, oh jullie hebben dus hetzelfde. Zo zielig he!? :cry:
    Nou hier is het na 6 uur krampjes dan eindelijk raak. Nu al 3 flinke poepluiers, en ze is nog steeds af en toe bezig.
    Ik ga lekker in bad nu, even ontspannen, terwijl mijn mannetje het overneemt.
    Morgen ga ik weer bij het cb wegen, dan vraag ik ook even of dit normaal is. Want meestal hoor je het toch alleen de eerste paar weken?

Friendly, klinkt echt geweldig jouw dag met Ruben zeg!
    Heerlijk he dat je dan alles kan bijwerken en zelf ook even op adem kan komen?
    Ja geweldig die draagdoek. Neia's fijnste houding: in een zithouding, helemaal opgepropt in de linkerkant van de doek. Dus van mijn schouder tot aan mijn borst. En dan helemaal toedekken. Dan hoort ze denk ik mijn hart kloppen ofzo.

Nu duik ik lekker mijn badje in, met de deur dicht.
    Want oh wat vind ik dat gehuil zielig zeg! :cry:

X Marieke

9. KatSas

KatSas Bekend lid

Marieke: ja is ook zielig dat huilen..waardeloos. Gelukkig hier nog weinig last, maar ik klop het maar af.

Jij ook al de draagdoek! Ik ben jaloers, waarom krijg ik dat nou niet voor elkaar...pfff ben stiekum van binnen blonttttttttttt zeker

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pff niea zielig he maar hier is het alweer okay klop het af klop klop

het was zo zielig huilen huilen en nog eens huilen heb haar buikje met olie gemasseerd toen heb ik met haar beentjes gefietst en toen de voetzoolen gemasseerd erbij een termometer heb ik ook geprobeerd maar niets mocht baten
    heb de tummytub laten vollopen en hub madam erin gezet ze was lekker relaxed toen heb ik haar eruit gepakt en heb ik haar de fles gegeven die heeft ze bijna opgedronken zon 125 cc wv ze 20 cc heeft laten staan en toen bij me op me borst gelegd in bed en ze is in slaap gevallen toen heel voorzichtig in haar eigen wiegje gelegd en nu slaapt ze zucht gelukkig ....
    ben benieuwd wat de nacht me brengt ik verwacht haar om 1 uur en dan om 4 uur en dan om 7 uur
    ga ook me bedje in ben moe kan ik nog ff een paar uurtjes slapen

11. KatSas

KatSas Bekend lid

succes vannacht fiona! Beau slaapt vast de hele nacht door!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

thanks kat i hope so maar ga er maar niet van uit xxx slaap ze

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

Eindelijk tijd om te forummen na drie drukke dagen.
    Zaterdag was zeer geslaagd, druk dat wel.
    Nieve wilde ook niet echt meewerken, wilde graag erbij zijn en absoluut niet slapen. Heb haar een paar keer in bedje gelegd maar dan was het echt krijsen, uiteindelijk viel ze pas na twaalven op de arm in slaap.
    Zondag kregen we ook nog een boel verjaardagsvisite, dus weer drukke bedoening. Eerst 's ochtends alle zooi opgeruimd......Pff das het ergste van verjaardagen, de zooi naderhand.
    Vanacht zowel Jeroen als Nieve aan het spoken. Nieve is erg verkouden, snottert, rochelt en hoest. Die was daardoor onrustig en had ook verhoging. Jeroen kreeg last van acute kiespijn, en daardoor aan het spoken. Vanmorgen vroeg meteen naar de tandarts en zijn kies getrokken, dat op zijn verjaardag......
    Vanmiddag zijn Ice en Luna hier geweest...Erg gezellie! De beide dames hebben het op een poepen gezet.... :) :)
    Vanavond nog verjaardagsvisite en nu eindelijk RUST!
    En dan morgen intake voor de gastouderopvang, hier gelukkig geen wachtlijsten enz.

:idea: Wittereus: argh schoonouders :evil: Heel goed dat je er wat hebt gezegd en nog netjes ook. Beetje jammer van hun reactie...
    Hier ook een snotterend, verkouden meisje...Het heerst blijkbaar...Heb nu babyluuf en neusspray en het geeft zeker verlichting.
    :idea: Evelien: wat goed van Kim!
    :idea: Frostieke: kan je helaas niet helpen met je vraag, geen verstand van flesvoeding.
    :idea: Will: welkom in Holland! Jammer dat de hema worst tegenviel :rolleyes: En een beschimmeld busje, jakkes...
    :idea: Daphne: lekker genoten dus van Rockin' park...En de gyn heeft mij gezegd dat ik niet op een ongi hoefde te wachten voor het spiraaltje. Misschien omdat ik volledig bv geef...
    :idea: Friendly: blijft op en af gaan met Ruben hé...Hoop dat je gauw wat rust zult vinden...
    :idea: Onsukkie: gefeli met Louise's vermaanddag!
    :idea: Jvtje: slaapt Maud nog niet echt door 's nachts? Dat is dan idd jammer. Nieve heeft soms speentje nodig om in slaap te vallen maar verder heeft ze nooit speentje in.
    :idea: Gina: hoop ook dat je snel hebt afgebouwd en gewoon alleen de fles. Lijkt me ook niks half-half. Goed van Npah dat hij het steeds beter kan.
    :idea: Miriam: meid wat een gedoe zeg. Schiet niet op zo...Wat een spanning blijft het dan...Ik blijf nog even doorduimen voor je hoor!
    :idea: Deentje: pff wat een nacht...Hoop dat je komende nacht beter zal zijn.
    :idea: Katsas: hoe was het bij de huisarts?
    :idea: Ice: zie de foto van je creatie voor mij...Vind hem echt supermooi, ben er echt heel blij mee.......En over dat sjaggie zijn...Katsas had gepost dat iedereen sjaggie was, nou ik dus niet :D
    :idea: Askim: wat balen zeg en zielig voor Devrim zeg. Hoop dat hij gauw weer een blije baby is.
    :idea: Daam: pff wat zwaar zeg. Kan me voorstellen dat je op bent, hoop echt dat het gauw beter gaat. Geef je nog bv? MIsschien slaapt ze wel beter op fv........Dat je de laatste voeding in de fles geeft misschien een optie?
    :idea: Fiona: pff was me het nachtje wel..Enne zul je altijd zien, denk je iets te gaan doen en dan maar pitten. Wat een cutie heb je!
    :idea: Wittereus: een tweede? Pff echt nog niet, na de horrorbevalling wilde ik nooit meer, dat gevoel is er niet meer. Als ik nu zie hoe leuk het is met Nieve wil ik graag nog wel een tweede. Gezien de moeizame zwangerschap en bevalling is me zeker afgeraden door de gyn het komende jaar niet zwanger worden. Dat wil ik ook nooit, we hebben lang moeten wachten op Nieve dus wil eerst op en top van haar genieten. Denk als ze een jaar of 2 is..Dat zal dan wel ook weer een medisch traject worden maar dat hrb ik er voor over.
    :idea: Onsukkie: lief hé zo'n zuigblaartje. Nieve heeft die ook steeds...
    :idea: Fiona: na een half jaar hebben kindjes de definitieve kleur ogen. Nieve heeft nu donke blauwe ogen en denk dat dat zo blijft.
    :idea: Jvtje: wat fijn dat Maud heeft doorgeslapen, hopelijk blijft het zo.
    Mannetje zou eigenlijk gewoon werken maar met een verdoofde mond en nacht zonder slaap is hij toch maar thuis gebleven.
    :idea: Dolphin: succes met de prikjes :cry: En hopelijk is met zijn hoofdje ook alles goed.
    :idea: Deentje: al een poepluier gezien?
    :idea: Wittereus: Voor jan met de korteachternaam dus zo'n eind gewandeld :evil:
    :idea: Fiona: verschoon sowieso altijd voor de voeding en soms nog tussendoor. Het komt nogal eens voor dat Nieve haar luier volpoept tijdens het voeden...
    :idea: Katje: fijn dat hij toch is gaan slapen. Het feestje was zeer geslaagd! Wel een geregel....De voorbereidingen in de middag en dan tussendoor Nieve...Gelukkig werkte ze in de middag mee door veel te slapen...Wow goed gegroeid hoor..Niet meer ongerust zijn....
    Tjonge wat groeien alle beebjes toch hard...Bijna alle beebjes zijn gewoon al zwaarder als Nieve........En die was het tweede beebje dat geboren is. Ze komt wel goed aan maar ze komt natuurlijk van een laag gewicht...
    :idea: Hellepelle: wow ook al zo goed gegroeid! :confused: Tjonge hij weegt bijna anderhalf kilo meer als Nieve...Nou wegen jongetjes vaak wel meer......Nieve zit wel onderaan de groeicurve...Maar op CB waren ze tevreden dus maak me maar geen zorgen. Hoop dat die voeding helpt.
    :idea: Daphne: Fay dus ook al een voorkeurshouding, en met zo'n zijslaper, helpt dat niet?
    :idea: Onsukkie: ook al zo goed gegroeid. Mamamelk=slagroom :D
    :idea: Anastasia: pff je lijf is dus een beetje aan het klooien...Hopelijk snel weer op de rit... Enne lange nacht slapen, wat is dat... ;)
    :idea: Wittereus: nou ik zit echt niet te wachten op een ongi...Was altij heftig en lang ongesteld....En hopelijk blijft het nu nog lang weg ivm de volledige bv...Sowieso word het hoop ik een stuk minder door het spiraaltke...Leuke bijkomstigheid van die Mirena :)
    :idea: Marieke: wat fijn dat het nu lijkt alsof de bv nu is afgebouwd..En druppeltjes kun je nog heel lang blijven verliezen. Fijn dat het met poepen zo goed gaat nu. Hoe blij kun je zijn met poep :) Balen van die krampjes....Heerlijk he die draagdoek...Ik ben er ook zo blij mee. Als Nieve echt niet slapen wil, dan in de draagdoek en met 5 min slaapt ze als een roosje...Geloof dat we maar een fotosessie voor ons blonde Katsas moeten houden ;)
    :idea: Deentje en Friendly: wat kun je dan met smart wachten op een poepluier. Hoop dat jullie mannetjes snel gaan poepen.
    :idea: Succes voor vanacht Fiona!

Zo hé hé, bijgelezen.... :)

En hieronder fotootje van Nieve en Luna:

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meetingdata....
    Even kijken:

12 juli:
    Marieke

19 juli:
    Marieke

26 juli:
    Marieke
    Hannah

Van mij mag evt ook een zondag....

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik ga een winterslaap houden ( wou dat het kon)
    en als ik dan wakker wordt moet het gewoon goed zijn een dikke posi test

o meiden was het maar zo makkelijk.

zie dat jullie druk aan het plannen zijn voor een meeting goed van jullie leuk veel foto's maken en dan hier er mee pronken he

dikke knuffel miriam ik ga wachten tot woensdag ochtend dan test ik weer als het dan weer negatief is bel ik de ha want dan zit ik op dag 38 en dat is tevens de langste cyclus van me geweest en dan hoop ik donderdag langs te mogen komen en dat hij inderdaad bloed afneemt zodat ik dan weet of ik zwanger ben.

als de ha me nog laat wachten ga ik eind deze week als ik dan nog niet ongi ben de digitale test halen van clear blue samen met de predictor die ik normaal altijd heb gehad en ga ze geljktijdig dan doen.

hoezo ik maak me gek
    hihi ik ben nu al gek ben al aan het dromen dat ik zwanger ben en tevens ben ik doodsbang dat ik niet zwanger ben.

maar heb nu ook vooral angst voor wat komen gaat als ik inderdaad zwanger ben wat staat me te wachten waar moet ik rekening mee houden

dus ook al weet ik straks dat ik zwanger ben dan nog is het niet goed.

nou iedereen fijne nachtrust hoop dat de kleintjes er aan willen denken dat het nacht is en jullie een x aantal uurtjes gaan geven liefs miriam

ps sorry voor mijn gezeur

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Is geen gezeur hoor meissie!
    Kan me voorstellen dat dit zenuwslopend zal zijn voor je...En wat het ook zal zijn zwanger of niet zwanger kan me voorstellen dat beide emoties teweeg brengen en dat mag best hoor...

Iedereen hier duimt voor je en gunt je echt dat je zwanger bent en straks ook mag gaan genieten van een wondertje!

Hou vol meis!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo daar ben ik weer, pfffff even klagen hoor!
    Heb een aantal weken mazzel gehad met Amy maar mevrouw heeft nu haar 5 weken sprongetje!
    Wat dus inhoud fles niet helemaal leeg willen drinken, om de 3 uur komen voor een fles, 's nachts tot 05.00 ipv 07.00 etc.
    Gister heeft ze het gepresteerd van 10.30 t/m 22.30 wakker te zijn met misschien tussendoor alles bij elkaar een uurtje geslapen te hebben.
    Ze is niet moe te krijgen :confused:
    En heel veel huilen he, gister met Ramon in bad, maar dat was bad timing, ze brulde alles bij elkaar.
    En na een fles neerleggen om te slapen dat wil mevrouw al helemaal niet, gewoon lekker bij mama in haar armen.
    Nu heeft ze een uur geleden de fles gehad maar ze is klaar wakker, net als mama.
    Maar de cvmonteur komt tussen 08.00 en 12.00 dus moet de boel nog even aan kant gooien.

Gister naar m'n moeder geweest, veel woorden met haar gehad.
    Ze maakt me bloednerveus en dan lopen we in de binnenstad van Delft, ruzie makend, zweet gutste van m'n lijf.
    Pff had het helemaal gehad, dan merk je nog hoe zwak je bent, mn handen trilde helemaal.
    M'n moeder bedoelt het misschien wel goed maar ze is heel erg nerveus met Amy en dat maakt mij onzeker.
    Toch maar gebleven en daar gegeten (wilde eigenlijk naar huis maar ben toch maar gebleven voor m'n moeder)
    Om 20.30 waren we thuis en ben om 23.00 in slaap gevallen, was zo moe.
    Kan ook niet goed tegen de hitte, ik zweet overal waar ik maar kan zweten, hebben jullie daar ook nog last van?
    Hoeveel uur slapen jullie zelf gemiddeld per nacht?

Ga even bijlezen, mevrouw slaapt voor hoe lang het duurt....

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Witte reus, nou wel fijn dat je doorgestuurd wordt dan. Misschien is het niks maar anders wordt er in ieder geval wat aan gedaan. En het is toch niet te weinig? Op een gegeven moment houden ze toch op met gigantisch groeien bedoel dan gaat het langzamer toch?

@Onsukkie, lekker hoor dat alles zo goed was met je meisje! Hihi.. Noah plaste ook alles onder.. ben blij dat ze dat gewend zijn!

@Anastacia, ja volgens mij waren dat ze.. nou bedoelde met dat pannekoekhuis eigenlijk meer om daar in de schaduw lekker theetje te drinken ofzo.. maar als jullie daar willen eten is ook prima, moet ik het wel weten want anders ga ik vanavond boodschappen halen voor de lunch.. en dan kan ik reserveren (7 personen en 7 baby's hihihi)..
    En je hebt daar niet perse je wagen nodig hoor.. de parkeerplek is daar net buiten dus lopen met de mc kan ook.. maar jullie zeggen het maar!

@Witte reus, ahhhh wat balen zeg dat je man toch niet vroeg thuis was.. heb je je eten nog opgegeten? hoe laat was ie nou uiteindelijk thuis?

@marieke, hahaha nou ja dankzij mij.. helemaal dankzij jou hoor omdat je naar je eigen moederinstinct luistert meid ;)
    Ja gaat prima, heb echt nauwelijks productie meer, gistermiddag Noah ff als troost leeg laten drinken en sindsdien niet afgekolf en normaal staan ze dan op ploffen nu, maar nu niet.. dus denk dat ik klaar ben. Ook wel raar hoor... dat je je kleintje dat niet meer als troost aan kan bieden, vond het wel iets speciaals maarrrrr mannetje doet het goed zo dus dat is perfect natuurlijk ennnnnn ik kan weer pittig eten en een wijntje drinken nu!

@Witte reus, ja idd.. het sleutelwoord bij afvallen is echt regelmatig eten om je verbranding op gang te houden.. dus zou gewoon lekker gaan eten meid! Hier al sinds vorige week maandag ruim 4 kilo kwijt.. joepie!

@Fiona, leuk zeg nachtje weg! Ahh dat zal wel ff raar zijn ja, maar ook wel lekker om ff samen met je man te genieten! Heel lief van m!

@Deentje, jeetje succes meid! Hoop dat je goeie nacht hebt gehad en je mannetje inmiddels een heerlijke volle stinkluier heeft gecreeerd! ;)

@Draagdoek, Noah vindt t niks.. dan ziet ie niks.. hij is echt een mannetje met een willetje.. hij vind de houding prima maar dat uitzicht..:(
    hahaha... gister wel voor het eerst met de mc op de wagen gaan lopen en dat vind ie helemaal goed gelukkig.. ligt lekker naar mama te kijken en om zich heen met een glimlach op zn gezicht!

@Miriam, meid dat is toch geen gezeur! Kan me goed voorstellen dat je voor allebei de uitslagen best benauwd bent. Het ene is een teleurstelling en de andere angst voor wat je dan te wachten staat! Ik zei vorige keer al dat ik sowieso heel veel respect voor je hebt dat je de moed hebt om door te gaan.. zou denk ik zo bang zijn dat ik het niet meer aan zou durven! We duimen hier allemaal zo hard voor je dat je die posi test krijgt en dan over negen maanden heerlijk met je hummeltje kan kroelen!

Hier igt Noah lekker in coma in de box na zn voeding van zes uur. Gisteren was hij hangerig en wilde alleen maar bij mama en papa liggen.. zijn temp liep ook de hele dag op tot 37.7 savonds. Hij is verkouden, echt zielig! Gelukkig wel lekker gaan slapen om half elf tot vanochtend. Nu had hij 36.6 (normaal ook na zn slaap) terwijl gisterochtend al 37.1 dus ik denk dat ie het ergste al gehad heeft maar toch ff in de gaten houden. Ga dalijk neusspray en zetpilletjes halen, je kan het maar in huis hebben toch!

Ga straks ook pasfoto's maken van ons en dan een paspoort en bijschrijving regelen! Moet ook allerlei uittreksels hebben zodat we man kunnen laten bijschrijven in het ouderlijk gezag. Dus dat wordt nog wat met die foto's!

Volgende week zaterdag gaan we met zn drieen naar de fotograaf en laten we rapportage maken, aantal van Noah alleen en een paar van ons met zn drieen.. we willen aantal zwart/wit en kleur foto's.. ben benieuwd hoor! Tegen de tijd dat ik ze heb probeer ik ze wel in te scannen en hier te showen!

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi hoi, wat ben jij vroeg :)

vervelend hoor woorden met je moeder! Hier is het haast dagelijkse kost.. moeder irriteert me altijd hahahahaah.. kun je nagaan in combi met hormonen!

Ja ik zweet wel veel ja.. maar moet zeggen dat ik dan ook wel aar liter water drink hahahahah.. dus ja, daar kan het ook van komen! Ik slaap ong. van elf tot vijf.. Ronald moet er dan uit en dan kom ik er ook uit om samen bakkie koffie te drinken en dan maak ik meestal zn brood klaar enzo... en als hij dan weg is dan komt Noah meestal zo tussen zes en zeven.. dus dat sluit allemaal mooi aan. Ik heb weinig slaap nodig, want slaap nu net zoveel als ik normaal ook doe..

Hoe is tie verder?

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie meid hoe gaat het nu met je?
    Leuke 4 generatie foto, die zit er voor mij niet in......
    Wat een jonge oma en moeder heb je!
    Die meetlat onder piesen deed Amy ook hahaha zullen ze wel lekker vinden idd!
    Hoeveel weegt Louise nu dan?

Series.....ik kijk alles op dvd, heroes, lost, 24 en prison break.
    Heb er nu wat minder tijd voor helaas....

Hellepelle jij ook al minder tijd om series te kijken, bij mij schiet dat er ook bij in, normaal gesproken keek ik een hele serie binnen een week af, maar dat lukte me nu niet meer.

Daam misschien vanavond BBQ? Ik denk er zelf sterk aan, ff vlees erop smijten :)
    Ramon haat Sonja Bakker maar dit keer vond hij het best te pruimen alleen het was weer eens te weinig voor meneer....hij is echt een veelvraat.
    Over duimen gesproken.......Ramon duimt dus ook nog weleens hoe bedoel je erg......heel lastig idd om van het duimen af te komen, er vroeg mee beginnen met afleren anders zit je net als ik met een vent van 33 die z'n duim nog lekker vind :confused:
    Oops dit is wel erg geheim...mondje dicht he dames, hij vermoord me anders ;)

Marieke wat een druk weekend heb je gehad zeg!
    Wie gaat er trouwen?
    Fijn dat Neia het nu zo goed doet!

Ice :) haha jij had veel bij te lezen dus ;)
    Ik zit zelf nog heel vaak bij de bevallingstopic te kijken ](*,) lekker slim!

Witte reus, goed zo you go girl! Jammer dat je vriend dat eigenlijk niet zegt!
    Misschien dat ze nu eindelijk de boodschap begrijpen!
    En hebben jullie nog de dvd's afgekeken?
    Ah wat sneu voor Bram.
    Amy hoest nu ook af en toe en net ook moet ze een boer laten en dan hoest ze opens keihard en loopt ze helemaal rood aan, ik schrik me rot ervan!
    Ja Ramon is weer ouderwets aan het werk maar volgens mij gaat het wel, hij is niet zo'n prater helaas....
    Maar zo te lezen is jouw vriend het helemaal zat en begrijpelijk, kan hij niet een paar dagen of een weekje vrij nemen?
    Er lekker op uit gaan met z'n drieen?
    Gaan jullie nog op vakantie?
    Aan te tellen is zeker Limburgs ;) :) Zo grappig!
    Uhhhhh hier even niet, misschien wel helemaal niet!
    Wat zeggen ze bij het cb van z'n gewichtstoename?

Will welkom thuis!
    Zit je nu in Roosendaal?
    Jakkes beschimmeld huis daar zit je niet op te wachten, stonk ook zeker?

Daphne fijn ongi dat wel maar kan je nu nog geen spiraal laten zetten....en de vervangende ha?
    Amy heeft ook een voorkeursligging alleen gister heeft ze de hele dag naar de andere kant gekeken, zo'n sprongetje is dus ook wel ergens goed voor!

Jvtje och jee meid geen airco.......kan je geen auto van iemand lenen met airco, lijkt me wel erg heet meid, maar 's ochtends valt het misschien nog mee en later op de dag zal het ook wel afkoelen toch?
    Het lijkt mij wel ongi hoor maar het zal allemaal wel anders zijn zo de eerste keer weer ongesteld.

Gina pannekoekenhuis klinkt ook goed ;)
    Maakt mij allemaal niet uit!
    Ennuh met de meeting komt het dus wel goed, zal je erbij zetten ;)
    Dat half half daar geloof ik dus ook niet zo in, of fles of bv lijkt mij ook het beste!

Miriam balen meid, moed erin houden hoor!
    Dikke knuf!

Katsas hoe was het bij de ha?

Askim gezellig dat je woensdag ook komt!
    Hopen dat het met comfort beter gaat met Devrim en zijn krampjes :(

Fiona hahhaha wat een draakje idd ;)
    Hier vind Amy het altijd heel grappig om te plassen als ik haat verschoon :(
    Hahha Fiona zelfs Beau haar speen is roze :D
    Amy heeft altijd al donkere ogen gehad en ze blijven erg donker dus zeker weten bruin! Ja manlief is dominant he dus weg blauwe ogen!

Friendly hoe is het nu met Ruben nadat de therapeut geweest is?

Deentje heeft Brian er last van dat hij niet poept?

Katje dat groeien zit wel goed met Jayden zo te lezen!

Deel Deze Pagina