Was gister wel ff pissig op m'n man, die had een werkdag, was 4 uur thuis, liet mij koken (mag natuurlijk) en ging om kwart voor 7 naar voetbal, en in plaats van om half 9 thuis te komen ging ik om 10 over 9 maar eens kijken waar ie bleef. (is hier voor de deur) En al die tijd zat ik dus met Louise op schoot, want die was niet in 'r hum, misschien sprongetje ofzo. Toen ie eindelijk thuis was, ging ie douchen, heb ik Louise mee onder gedaan en daarna vraag ik aan hem: "Wil je in elk geval de slaapkamer ff zuigen." Zegt ie, alsof dat een heldendaad is: "Ik doe de hele bovenverdieping wel even." Had zeker z'n ogen in z'n broekzak want beneden was het 1 grote haarbal. Had geen zin meer daar wat van te zeggen, heb hem Louise in z'n handen gedrukt en ben een uur met de hondjes gaan lopen. Vanmorgen snapte ie het wel...
Als we een zoon hadden gehad, hadden we ook 4 generaties in 1 lijn. Zoon - man (31) - diens vader (65) - man's opa (82)
Oja, ff showen hoor, dit had ik voor Hannah gemaakt: Ben bly dat je em mooi vond meid Zo nu ga ik echt, ze wordt wakker
Ice wat een crea bea ben je toch Zo leuk die dingen die jij allemaal maakt! Ennuhhh heel herkenbaar 6 flessen bodylotion, 80 monstertjes die ik toch nooit gebruik, maar wel bewaar
o mooi zo dat die het alsnog snapte onsukkie mannen! ice wat leuk zeg als ik zo je verhalen lees over luna dat kan ik dus ook gaan verwachten over een x aantal weken haha lijkt me zo mooi beau lachte hier voor het eerst uit haar zelf met 3 weken nu vanmorgen zat za ook te lachen soms zijn het stuipen maar vaak is het ook gewoon een lach beau is echt een wijs kindje hoor ik van iedereen vanaf de geboorte heeft ze die kijkers van dr wagenwijd open en ze ziet ook vanalles ik heb het vande week geprobeerd van een afstand stond ik en ik liep heen en weer en ze draaide haar hele hoofdje mee om me maar te volgen als ik haar de fles geef zie ik gewoon dat ze tv kijk okay we hebben ook een mega scherm dus daar kom je niet zo moeilijk onderuit maar op de slaapkamer als ik haar op het waskussen hebt liggen om te verschonen sochtends dan kijkt ze ook naar de tv op de slaapkamer van ons oo ice wat mooi gemaakt zeg! super en hier gisteren de kledingkast opgeruimd stjeeeeee dat was echt nodig! is ook weer gedaan heb alle zooi die ik toch niet meer ga passen weggeven aan me zusje en nog nieuwe lingerie setjes ik heb bij de hunkermuller daar was ook alles 50% nieuw ondergoed gekocht heb toch echt mega boops nog ik ga wandelen!
Hier een heerlijke nacht gehad! half 11 laatste voeding gegeven.. en toen doorgeslapen tot half 6.. ff snel gevoed en weer in bed gelegd en toen doorgeslapen tot 9 uur heerlijk! nog steeds geen poepluier.. maar volgens mij heeft hij er ook geen last meer van... dus we wachten maar geduldig af.. zolang hij er niet heel veel last van heeft zal t wel goed zijn... zoo nu ff boodschapjes doen... heerlijk weertje is t ook vandaag
angelo is weer terug van het cb. Alles was goed ook met zijn voorkeurshouding. Moet eventjes een bepaald matrasje kopen, zodat hij zich niet kan omdraaien en op de goede kant blijft liggen. Voor de rest is hij (nog) niet ziek of raar van de prikjes. Kon nog komen zij ze, na 3 uur.
Zo Luna heeft de buik weer vol Net toen ik haar in de box legde, begon ze weer te huilen, dus ik denk, miss heeft ze t wel gewoon warm.... Ik alles uitgetrokken, en ja hoor Nu ligt ze zo in de wandelwagen: Enne dat bevalt madam goed kan haar hierboven horen kraaien Zometeen met wandelen trek ik haar wel een dun jurkje aan. (had ze aan, alleen met een romper eronder, die laat ik wel achterwege...) T is buiten lekker warm, maar ik zal toch wat boodschappen moeten doen. Kattenvoer is op, en Luna's voeding ook byna, en aangezien die allebei niet met de pot mee eten Nu ff super snel bylezen, en dan aan de wandel.
@Daam & Fiona: pfff meiden wat een nachten hebben jullie zeg! Hoop dat Beau en Mikki snel doorhebben dat mama dit nie zo heel lang meer volhoudt! @Fiona: waarom doe je Beau niet s'avonds in bad? Doen wy met Luna ook, en daar wordt ze altyd lekker loom van. Flesje erachter aan, en dan horen we haar voor smorgens 7u/half8 nie meer @wittereus: goed id hoor om je mannetje te ontvoeren! daar knapt ie vast van op Enne die 2e hoeft van my pas over een jaar of 2 hoor Miss moeten er nieuwe ventielen in de fles? @Miriam: pfff ik duim echt zo hard voor je meid! Kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt, hoop dat je snel duidelykheid krygt (lees: een dikke vette streep ) **ehm nix gezegd, Luna is weer aan t krysen **
Pfffffff... eindelijk slaapt ze sinds ik vanmorgen om half 10 haar wakker heb gemaakt. Was het wel effe zat, ze is erg jengelig, zit ook tegen de 5 weken sprong aan (vanaf de uitgerekende datum is ze morgen 5 weken). Dus zoiets zal het wel zijn. Zie nu alleen dat haar laatste voeding even geleden is, dus ze zal niet lang slapen helaas. Nou ja, zien we dan wel weer.
Grrrr. waarom ben ik nou absoluut niet stressbestendig? Afgelopen weekend de tuin afgegraven maar omdat de coniferenheg eruit moet en we onder de grond een hele fundering van plantenbakken tegenkwamen konden we de tuin nog niet gaan bestraten. Dus hebben we op het grote vlakke gedeelte een groot bouwzeil gelegd. Strandtentje, parasol en badje voor Quinn erop gezet. Heerlijke ochtend gehad, Quinn in het badje en mamma, Zenne en hond lekker in de schaduw. Heb Quinn wel 20X gezegd dat ze niet in het badje mocht poepen, maar wat doet ze? Juist, lekker in het zwembadje poepen, wat een smurrie! Dus ik ging het badje naast het bouwzeil leeglaten, maarja zo onhandig als ik ben, ontaardde dit in een modderstroom over het bouwzeil heen. Zenne bedacht zich op hetzelfde moment dat ze honger had en begon te krijsen, Quinn zat helemaal onder de poep en de hond ging ook nog even door de modder heen rennen! Kon wel janken, wist niet waar ik moest beginnen met schoonmaken. Heb Quinn beetje schoongemaakt en naar binnen gestuurd, hond ook naar binnen en Zenne even laten krijsen. Ben eerst maar even m'n voeten in de garage gaan schoonspoelen maar totaal nutteloos want toen ik binnen kwam had de hond de hele vloer viesgemaakt met haar modderpoten en Quinn lag zeikenat op m'n witte bank. Arme Zenne die lag nog steeds te gillen dus die ben ik maar een fles gaan geven. Momenteel doe ik aan struisvogelpolitiek en doe net of ik de chaos niet zie! Als Quinn dadelijk in bed ligt ga ik maar eens grote schoonmaak hier binnen en buiten houden. Krijg straks nog visite en wil buiten gaan bbq-en. Einde egobericht.....
**Kleine draak Kom ik beneden, gaat ze liggen lachen. En nu ben ik weer boven, begint ze weer te jengelen. Maar ff snel bylezen dan...** @Fiona: hihi leuke foto's! @Jvtje: hihi die kleine maud, vreetzakje Alles leeg gemaakt Wat goed dat ze al 2 nachten doorslaapt @ogen: hier vanaf het begin al donkerblauw, ze zyn wel iets lichter geworden, maar nog steeds blauw, en dat blyven ze ook denk ik @Friendly: fyn dat de behandeling goed ging, hopenlyk blyft het nu goed gaan en was 1 behandeling genoeg... @Dolphin: hoe waren de prikjes? Hoop dat t meeviel! @Fiona: doen! die babybjorn is echt een aanrader **Zo Luna is nu boven by my, ze vond t beneden niet gezellig hihi** @Will: had ik nou al welcome in nederland gezegd? Volgens my wel toch @katje: wat is jayden goed gegroeid zeg, top @Hellepe: cas ook al rpikjes, hoe is t gegaan? @voorkeurshouding: Luna ligt nu ook wel meer met haar hoofd de andere kant op, maar nog steeds t meeste naar links. T hoofdje is gelukkig voor zover ik kan zien nog goed recht... @wittereus: t lykt niet veel, maar 100/150 gr per week aankomen is toch gemiddeld? Bram is 170 gr aam gekomen, dus dat lykt me voldoende toch? Kan t ook verkeerd hebben hoor, Wat zei t cb dan? Hoop idd niet dat ie iets over gehouden heeft aan de bavalling meid! En wat balen dat je vriend toch nog laat thuis was zeg! **Hmmm Luna slaapt ** @Neia: fyn dat t afbouwen zo goed gaat, en dat Neia zo tevreden is Hier helemaal nix noppes nada geen ongi (meer) te bekennen, echt vaag. Ben ook sinds vrydag weer aan de pil. T was gezelli by Hannah, heb geen foto;s, want die heeft hannah gemaakt en die mailt ze me nog door (hannah? toe dan ) -> oh zie dat t poepen eerst nie lukte, gelukkig later wel hé! @Fiona: leuke verrassing voor je verjaardag zeg! @meeting: ik kan alleen de 26ste niet, ben ik ws op vakantie. Zondag vind ik ook goed hoor, maar dan niet de 27ste Oja: had ik nog helemaal niet verteld: kan nóg een week vakantie opnemen, zodat we toch nog op vakantie kunnen, JOEPIE! NU hoef ik pas 5 aug weer te beginnen! @Hannah: lief is die foto hé Mail je de foto's ff door, kan Luna haar blog updaten wat kunnen die dames van ons poepen hé -> alle kids die moeten poepen, ga by Nieve langs, dat werkt als een trein Hoe was de intake? En ja nu je t zegt, Nieve weegt idd wat minder dan de rest. Maar gelukiig niet te weinig! @Miriam: je zeurt helemaal niet hoor! Klets maar lekker van je af, iedereen hier hoopt en duimt met je mee! @Gina: wat leuk fotoreportage zeg! ben erg beniewd! @lafo: hihi ja zwangerschapsdementie hé LOL @Gina: ik vind 26 helemaal niet oud (ben ik zelf ook hihi, was zelfs nog 25 toen ik mammie werd...) @onsukkie, lafo, Fiona & Lindatjuh: thnx voor de complimentjes @lindatjuh: is op een scrappagina gemaakt. Suc6 met de tuin Zo ik ben weg, ciao!
Jammer dat je zo ver weg woont Ice, anders konden we een keer samen scrappen. Vind dat ook wel leuk om te doen
Oh wat een ramp, maar heel herkenbaar, ik flip ook om het minste, dus laat staan om zoiets. Als ik de kat weer eens in de box of wandelwagen zie kan ik hem serieus wel ombrengen, dus ik weet helemaal hoe je je voelt...
Even n ego berichtje: Laura had nog steeds uitslag en het leek wel erger te worden. Vanmorgen dus naar de dokter geweest. Nu moet ik haar insmeren met een vette creme en kijken of dat gaat helpen, zo niet moet ze misschien toch een hormoonzalf gaan gebruiken! ( en dat liever niet natuurlijk!) Het lijkt namelijk wel een soort van exceem, bah! Nou ja gelukkig lijkt mw er weinig last van te hebben! T gekke is dat ze het alleen maar in haar gezichtje heeft! Nou ja meiden van de meeting, dan weten jullie dat Laura wat minder fotogeniek is morgen Omdat ze toch soms nog altijd last heeft van niet kunnen poepen, ondanks alles ( speciale voeding etc) heeft de dokter haar lactulose voorgeschreven.. Dat is dus een grote kleverige glucose/suikeroplossing.. ga ik het geven ( met een 2 cc spuitje) spuugt ze t uit.. ALLES onder die kleverige zooi GRRRR Oh ja en ik heb wel een appeltaart gebakken
ohh lekker anastacia! hier een noah die wat verhoging heeft en zich niet lekker voelt! dus ws zoals ik al voorspelde zal hij wat minder gezellig zijn .. hij is wel zielig hoor! ik ben lekkere lunch aan het voorbereiden! wat zielig voor haar zeg die uitslag! Gelukkig heeft ze er geen last van.. nou maar hopen dat die zalf werkt want hormoonzalf is ook niks...