Reacties deel 3: Onsukkie, Louise gedijd goed op jou melk! Katsas, hoe was het nou bij de ha? heb je inderdaad gezegd dat je het wel redt ? en wat zei hij? Hoe gaat het nu trouwens? Gina, ik vind 26 gevoelsmatig juist een heel mooie leeftijd om moeder te worden, niet te oud en niet te jong, hihi Ice, wat heb je dat leuk gemaakt! En leuk he dat gekraai en gekir, echt genieten! Dolphin, fijn dat alles goed was bij het cb,ook met de voorkeurshouding, je bent er mooi op tijd bij geweest ! En wat voor een matrasje is dat? Was angelo veel gegroeid? Lindatjuuh dat is de wet van murphy, als er iets mis gaat gaat alles mis, Ik zou ook gaan stressen hoor en behoorlijk chagarijnig worden ben ik bang! Anastasia, hopelijk valt het mee met de uitslag, en heeft Laura dan geen koemelkallergie, ze heeft problemen met de darmpjes, en nu ook nog uitslag? Houd het maar even in je achterhoofd! Oei klinkt pijnlijk katje! Maar het kan geen kwaad inderdaad, moedrmelk word ook van je bloed gemaakt! Zo dat was het wel met reageren vind het weer lang genoeg. Hier heb ik het weer heel druk, met wassen strijken etc, want vrijdag ochtend vertrekken we al op vakantie en ik moet nog zoveel doen, wie stuurt me even een paar kaboutertjes of een lieve schoonmoeder om me te helpen! Dus ik denk dat ik hier niet zo heel vaak te vinden zal zijn!
Evelien wat fijn op vakantie, kunnen we niet ruilen dan help ik je wel Waar gaan jullie naartoe? Ik was voornemens op tijd naar bed te gaan maar helaas lukt het niet en waarom weet ik ook niet, misschien bakken koffie en cola light wat effect heeft........ Welterusten in ieder geval! Meeting meiden tot morgen!
Nou het lijkt iets te verminderen de uitslag, hoop dat dit zo blijft. Koemelkallergie, daar heb ik ook over nagedacht ,aar dam zou ze het veel eerder ook al moeten hebben gehad want zeker toen ze nog volledig borstvoeding kreeg .. Ik drink nl veel melkproducten en eet altijd kaas.. dan had ze toch wel eerder klachten moeten krijgen? Maar goed je weet t nooit.. Ik hoop dat het morgenochtend weg is ( of veel minder) dan kom ik met mijn appeltaart naar Vlaardingen hihi Ik zit even te twijfelen of ik ook de wandelwagen mee neem of alleen de maxicosi. Ik denk dat ik haar toch in de wandelwagen ga leggen, al die tijd in de maxi cosi is ook niet zo goed.. meiden weltrusten, ik probeer morgenavond ofzo weer eens te reageren op iedereen, maar ben nu echt doodmoe!
Lafo, aanbod geaccepteerd Dus geen meeting morgen voor jou met de anderen, maar met mij, hihi . Je mag met me ruilen, want ik ga op vakantie met mijn schoonouders ](*,) Ze zijn 40 jaar getrouwd en trakteren ons allemaal op een week duitsland, we zitten in een 14 persoonshuis op een vakantie park. Een paar jaar geleden zou ik helemaal in de stress hebben gezeten, maar toen liep het contact ook heel slecht, we hebben zelfs een jaar geen contact gehad. Maar nu gaat het heel redelijk , zolang we maar een beetje oppervlakkig blijven. En tja, we moeten wel altijd onze grenzen aan blijven geven, maar dat wordt nu wel geaccepteerd! Hier ook bakken cola en koffie, maar heb wel zin in slapen, had eigenlijk willen strijken vanavond, maar ben te lang achter de computer blijven hangen!
Anastasia, koemelkallergie kan zo opeens beginnen, bij Kim begon het bij de overgang van bv Ik kolfde (ivm vroeggeboorte) naar fv. Bij Bv had ze ook wel wat kramp, maar was wel te doen, maar eenmaal met de fv begonnen was er geen houden meer aan! Ze was toen 6 weken oud ongeveer!
Maar goed Laura heeft al weken flesvoeding.. En alles behalve spuitluiers ze is morgen 9 weken en geloof dat ik in week 2 of 3 al flesjes gaf.. Nou ja, we zien wel hoe het zich ontwikkeld. Had Kim ook van die uitslag/vlekken? En is ze er overheen gegroeid?
Nee Kim had geen uitslag/vlekken, bij haar uitte het zich vooral in heel veel krampen en pijn, en grote onrust. Na een jaar was ze er overheen gegroeid. Maar koemelkallergie uit zich ook in verschillende vormen, en uitslag is daar een van!Volgens mij maakt het niet uit dat ze al weken die fv krijgt het kan zo beginnen. En je hebt al wel steeds problemen met de darmpjes etc. Maar het zou ook heel goed wat anders kunnen zijn hoor!
Goeiemorgen dames! Ik heb nog niet alles bijgelezen van gister, dat doe ik vanavond wel Ben me hier nu klaar aan het maken om richting Gina te gaan Ik hoor mijn meisje al, die zal nog wel een 2e keer wat te eten willen (heeft een uurtje geleden maar 5 minuten gedronken, dus ze moet sowieso ook nog wel wat drinken voor we weggaan), dus die ga ik zo nog even aanleggen. Heb in de tijd dat ze net sliep verder alles al klaar kunnen zetten, mezelf aangekleed en gegeten, dus ik hoef nu alleen haar nog maar te verschonen en nog wat te eten te geven en ik ben richting Vlaardingen! Ik heb er zin in hoor! Doei!
Goeiemorgen meiden! Hier een hele fijne zeg maar gerust geweldige nacht achter de rug! Joepie! Cas heeft ondanks zijn prikjes een hele gezellige avond met papa en mama achter de rug. Heeft de hele avond op schoot gelegen en veel gelachen en gepraat. Om half elf een volle fles met hongerige baby gegeven en hij meldde zich pas om half vijf weer! Maar toen dacht ik eens kijken hoe lang ik het kan rekken met het speentje. En dat lukte tot kwart voor zeven! :-D Zonder te huilen, hij viel zelf ook steeds weer in slaap! Dus.... WAUW... Hij heeft ook verder helemaal geen last van de spuitjes gehad. Alleen even in de middag en na een zetpilletje was hij zichzelf weer. Echt meiden de afgelopen week wordt het huilen steeds minder en wordt Cas steeds vrolijker. Hij lijkt wel twee sprongen tegelijkertijd gemaakt te hebben! Meeting: Ik wil mezelf er ook wel bij plakken, maar weet niet zo goed hoe dat moet. Zal het dadelijk wel even proberen!
Meetingdata.... Zaterdag 12 juli: Marieke Ice Madelon Saskia Zondag 13 juli: Ice Madelon Saskia Judith Regina Hellen Zaterdag 19 juli: Marieke Ice Saskia Judith Regina Hellen Zondag 20 juli: Ice Marieke Saskia Judith Regina Hellen Zaterdag 26 juli: Marieke Hannah Madelon Saskia evelien Judith Regina Hellen Zondag 27 juli: Madelon Marieke Saskia evelien Judith Regina Hellen
Evelien: wat fijn om te lezen dat het beter gaat met Kim! Wauw en over naar de volgende klas... Knap hoor!
morgen meiden meiden met d emeeting heel veel plezier het is super weer! en leuke fotos he! die wil ik wel zien hier een goede nacht! gisteravond had beau ons allebei in slaap gekregen behalve zichzelf wel lagen met zijn 3en met beau in onsmidden op bed me man sliep als eerste toen ik een uur later en toen daarna beau dat was na de fles van 9 uur dus rond 10 uur sliepen we zoiets toen werd ik wakker en was het bijna licht ik zeg LICHT! was het 4 uur! haha okay de rolgordijnen stonden nog lekker open en staat nog een rest avond eten op de tafel en het was zoeken naar de flesjes die ik de avond ergens neer had gezet voor dat we gingen wandelen maar goed fles gegeven aan beau en beau kwam net voor de volgende fles van half 8 nu ligt ze weer in haar wiegje ben benieuwd of ze gaat slapen ze heeft wel allemaal kleine rode soort puistjes aan 1 kant van haar gezicht? warmte uitslag weet ik niet ? iemand? ga haar romper met spaghetti bandjes zo ff van haar lichaam ontdoen en dan snel wassen en drogen zodat ze die na haar badje weer aan kan doen want ik heb er maar 1 in de goede maat lekker slim hoe ga ik dat ding van haar lichaampje afhalen zonder dat ze wakker wordt NIET! anaS wat fijn zeg dat het minder lijkt te worden en ik had ook wel zin in appeltaart lafo was een eikel die neef om dat zo neer te zetten kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt en oja ik ben bij de dokter geweest en het is gescheurd auw heleppe wat leuk dat cas zon gezellige avond heeft gehad met jullie ik kan niet wachten tot beau ook zo gezellig gaat lachen ect ect nou ik ga ff fotos erop zetten en dan aan de slag hier
Goedemorgen, gelukkig Amy heeft geen last meer van haar sprongetjes, ze kwam weer om 08.00 ipv 05.00 maar wat is het alweer warm meiden..pfffff Jvtje tot zo Fiona ja erg he van die neef van me, ik wil ikets zeggen tegen hem maar het moet hem heel hard raken en kwetsen dus ben ff aan het bedenken Ga jij niet mee met de meeting? Hoeveel jurkjes heeft Beau Vandaag heeft Amy een jurkje aan van Feetje, ken je dat? Heel leuk duur merk helaas..... Evelien ale: oops uhhhhh dat wist ik niet in ieder geval veel plezier! Wij willen ook zo graag maar ben echt aan het twijfelen of we wat moeten gaan boeken, als we dat nu doen voor deze periodebetalen we de hoofdprijs natuurlijk in het hoogseizoen....... Meiden ik ga douchen en me klaar maken voor de meeting, tot vanmiddag of vanavond!
goedemorgen meiden, Hier een wat minder nachtje, Iris kwam vannacht 2 keer, om 2 ujur en om 5 uur, dat ben ik niet gewend, misschien wat extra drinkbehoefte door het warme weer! Ga wat doen, moet Iris zo voeden, maar ze ligt nu nog even rustig in de box op haar buik te slapen. De meiden zijn allebei naar school en psz! Fijne dag allemaal!
Hier wederom negatief getest ik geef het op heb de ha gebeld die laat me ook dom zitten wachten dus er zit niks anders op dan hopen dat ik heel snel ongi ga worden gr, miriam ps dames die vandaag meeting hebben veel plezier geniet er van maak er een geslaagde dag van
Och Mirjam, wat balen zeg, al dat wachten en die onzekerheid. Hoop dat je gauw zekerheid hebt,wat het dan ook zijn mag, ik denk aan je!