Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm heb de hele tijd een vage pijn maar nu weet ik het het is echt zon ongi pijn

niet een beetje vroeg nog?

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, gaat Louise nou elke ochtend zo zeurderig doen... ze gaat dus ECHT niet slapen en in de box is ook niet goed, ze moet perse bij mij.

Lekker met dat warme weer...

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier precies hetzelfde ze ligt nu in de wieg te jengelen huilen en dan weer stil kijk het gewoon nog ff aan :cry:

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ukkie je moet ff die tekst onder je banner aanpassen haha

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze wil een pink en zodra ze die heeft stopt ze met zuigen en valt in slaap maar als ik hem er dan uithaal wordt ze weer wakker. Zuvht...

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo ze was nu zo sloom dat ik het maar weer geprobeert heb in de wieg. Het lijkt of ze nu wel in slaap aan het vallen is boven. Hopelijk zet dat ff door, want ze is duidelijk hartstikke moe!

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    beter te vroeg dan te laat toch? Dan weet je tenminste weer dat alles goed op gang komt.. :)

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Lindatjuh: waar woon jy dan? Kan wel hoor, kom je gewoon een x op een zaterdag (of nog in je verlof haha)
    @Anastacia: arme Laura :( Hoop dat t middeltje van ome doc helpt!
    @Hellepe: wat een goed nieuws zeg!
    @Friendly: kan me voorstellen dat je t een beetje gehad hebt. bakerde je Ruben nog niet elke slaap in? Ik doe dat wel met Luna, nu ligt ze alleen in haar luier erin, en als ze moe of verdrietig (van de moeheid) is, wordt ze gelyk rustig :D wat doe jy Ruben aan in de doek?
    @wittereus: vergadering? hoezo, je hebt toch verlof? Ik hoef dat gelukkig niet!
    Deze layout was niet zoveel werk hoor, denk een halve dag.....(met onderbrekingen hoor). Soms ben ik langer bezeig, maar heb er ook wel es 1 in een uur klaar, ligt eraan hoeveel inspiratie ik heb.
    zal ik nog ff showen? hihi erg ben ik hé :oops: :
    Hier ging tampon inbrenegen gelukkig wel goed, had eerst een normaal, maar kon t alweer met een mini af :D En hy viel er gelukkig niet uit haha.
    @Anastacia: oh jee, wat zielig voor Laura? Hoe is t nu?
    @Jvtje: wat leuk dat je schoonmams dat ook doet, ben wel erg benieuwd!
    Maar Maud gaat dus al na de voeding van half 10 slapen? Luna krygt de laatste voeding pas om half 11.
    En ja, ben zo bly dat we toch nog wegkunnen!
    Kreadoe is leuk hé, ben ik ook geweest vorig jaar (zwanger en wel haha)
    bedankt voor t updaten vd meeting lyst!
    @Onsukkie: hihi Luna krygt geen suikerklontjes spul hoor, dat is Laura ;)
    @Warmte: Luna had er gisteren flink last van, gelukkig sliep en dronk ze wel goed. Met wandelen had ze t zelfs minder warm dan binnen, gek hé...
    @Marieke: ja sneu he dat ze t dan zo warm heeft, Luna ook al sexy hihi. Wat is neia goed gegroeid, geweldig! ben bly dat het zo goed met haar gaat!
    Luna vond t ook fyn als ik haar eenbeetje in t gezicht blies, miss helpt dat by Neia ook!
    Thnx voor je compliment :oops:
    **whaha begint Luna net te draaien en te doen, hoor ik opeens PRRRRRRRR, ligt ze gewoon een dikke wind te laten :)**
    @hannah: aaaaaaaaaaaah arme jy :( ziek, en dan ook nog Nieve die last heeft van de warmte :( Hopenlyk voel je je vandaag wat beter!
    Heb trouwens ook zo'n hoes vd maxicosi gehaald, thnx voor de tip!
    @lafo: wat belachelyk van je neef zeg :mad:
    we gaan ws ergens in duitsland in een huisje, lekker wandelen enzo. Goed voor de kilo's :)
    Gek eigenlyk,was eerder nooit van t wandelen, maar nu Luna er is.....
    Luna heeft ook wel es rood in haar onderkin, smeer ik dan wat zalf op. Maikels moeder zei dat babypoeder ook goed was om de plooitjes droog te houden...
    @meeting: boohoo, waarom kunnen de meesten nou op de dagen dat ik juist NIET kan :cry:
    @Katje: ja luna is gek op de wipstoel haha, kan ze mooi kyken!
    Dat witte aan je tepel moet je er niet afhalen hoor, dat is van de talgkliertjes of zoiets.
    @Evelien: ja Luna heeft t kraaien helemaal ontdekt, en ik smalt elke keer hihi.
    @Fiona; haha die foto, geweldig :)
    @Miriam: grrrrrr ik baal met je mee meid :( Als ik nog hcgtjes had, had ik wat opgestuurd, maar die zyn als t goed is allemaal verdwenen! Ik blyf gewoon voor je duimen meid, en praat hier maar lekker van je af!
    EN JE BENT GÉÉN ZEUR!
    @marieke: ah gut, arme neia, wat zielig dat ze zo moest huilen :( voro jullie allebei! Helpt t niet als je haar op haar buik op je arm legt? (ff kyken, hoe leg ik dat uit...Haar hoofd in jouw elleboog, je arm onder haar buik door, en dan tussen haar benen vast pakken. Snap je wat ik beodle? ) en dan wandelen. dan kan ze zich strekken. By Luna helpt dat erg goed.
    Fyn dat ze uiteindelyk toch nog gepoept heeft!
    Enne neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen 26 july :cry: ik wil ook komen :(
    @Onsukkie: hier wel de vliegen frituur racket (haha, goeie) maar geen mug te bekennen :(
    @Fiona; hihi :) hoop dat beau vandaag lekker rustig is!

Nou ik ga meisssie uit bed plukken (slaapkop hihi) en een flesje maken!
    dan ff na de appie heyn kattegrind halen, en vanmiddag nog ff kyken voor een navi (by de primafoon nu dikke korting ivm t weer LOL)
    Ciao!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dat is ook zo dolpin ;)

onsukkie hier precies hetzelfde gisteravond ik moet me pink of speen erin doen en dan ging ze heel driftig ff zuigen en dan viel ze langzaam weg maar elke keer dat dat ding eruit viel was ze ook meteen weer wakker zo ben ik een uur met haar bezig geweest

nu heb ik haar gewoon wat laten jengelen en het is nog steeds stil! aplausje voor mezelf!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ice mooi hoor
    beau is tot nu toe rustig;)
    blazen in haar gizichtje doe ik ook en ze lijkt het heerlijk te vinden

geven jullie jullie kindjes nu ook wat extra vocht
    ik geef beau als ze wakker wordt met dit warme weer ff een paar slokjes water
    warm ik ff 15 sec op en dan geef ik het haar

o marieke bedenk me nunet wat gisteren had beau ook de hele dag al niet gepoept en de dag ervoor ook niet nadat ik haar lauw water had laten drinken 10 slokjes ofzo hoorde ik knetter in haar pamper en even later had ze een poep broek 2 x gisteren
    dus wie weet helpt dat ook bij niea
    werkt ook bij mij;)

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    had al slechte nachten gehad, maar zo erg als deze.... :( begin van de nacht leek goed te gaan, geslapen van 22.45 tot 2.15. (op een halve fles!) om 3.00 na een hele fles weer in bed, om 5.30 krijsen van de pijn! had hem pas om 6.30 iets gekalmeerd. kon van alles doen , niks hielp. we hebben tot 10 uur in bed gelegen, waarvan hij de helft van de tijd snikkend aan de borst heeft gelegen. daarna in een lekker lauw badje, helemaal ontspannen. net met moeite 80 cc gedronken en nu is ie eindelijk even rustig.
    Ice: nee ik bakerde hem niet aldoor in, vind het zo'n warm ding... heb hem afhankelijk van het weer of een dunne katoenen pyjama, alleen een romper of alleen een luier er onder aan, maar nu vind ik zelfs alleen de luier te warm.
    Miriam: ome dokter is jou ook niet goed gezind... hij had toch op zn minst ff een test kunnen laten doen. Deze onzekerheid maakt het allemaal alleen maar moeilijker!
    meeting: beetje laat, maar meiden veel plezier vandaag!

zo ga een broodje eten, verder dan een banaan ben ik nog niet gekomen vandaag (tegen al mn principes in!)

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Balen zeg, ik ging ff korte broeken passen, ben inmiddels al behoorlijk wat omvang wijt, wat blijkt... het past wel over m'n dijen en over m'n buik, maar m'n bekken (dus echt waar dat bot zit en geen vet) pas het dus niet! Scheelt echt een cm of 6 dat ik het neit dicht krijg en dat is geen stuk waar nog vet vanaf zou kunnen.

Zucht... zou het bekken vervormd zijn geraakt door het verweken ofzo? Want ik heb er natuurlijk geen kind uitgepoept. Maar ben bang dat dat niet meer goed gaat komen, dus dat wordt nieuwe broeken kopen. Om te janken!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Ice: Nou mooi toch dat je geen muggen hebt. Ik heb 2 van die frituur rackets, maar die van boven is met de noorderzon vertrokken denk ik. En dat terwijl ik hem toch wel goed te eten gaf met die batterijen. Beneden krijg ik er handigheid in dat ding te gebruiken, ik frituur alle vliegen in no-time!

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goed zo, dat kan ik niet zo best hoor... komt omdat ze tot nu toe NOOIT huilde als er niets was. Alleen huilen met een reden (honger of krampjes), dus dan moe tje wel ff een knop om zetten als ze het wel opeens doet.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, maar ze heeft wel echt een droge mond als ze wakker wordt (dat horo je gewoon door het smakken) en dan mag ze wel meteen aan de borst, ook al hapt ze nog niet.

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    heeeeeeeeeey hallo.

ohh ik ben trots op ons mannetje, hij bleef gister na de fles van 21.00 wakker.. doet hij normaal nooit en hij gaf rond 23.30 aan dat hij honger had ( maar hgoed ook want ik was me toch moe)
    en meneer heeft tot 6 uur geslapen :) :)

@meeting meiden have fun.. ben benieuw naar de foto's.

@Deentje, woehoe.... jeeh als hij maar gepoept heeft toch..

@friendly oei dat is niet zo leuk zo'n nacht :(

@miriam.. je bent echt geen zeur meis.. We leven allemaal met je mee. wat stom vanje ha dat die je gewoon laat zitten, Tja en er is niets zo raars als je eigen lichaam.

@Neia.. oei jij ook al een drama avond. :(

@ukkie, dat is balen, is meteen zo'n domper of niet?
    maar het is logisch dat je bekken groter zijn geworden omdat daar een beebje heeft gezeten. heeft volgens mij niets met bevallen te maken

Gister de vergadering, jeetje heb ik daar 30 minuten voor in de wagen gezeten :( op de heen weg schrok ik me rot. was een ernstig ongeluk gebeurt. ook nog eens op de plek waar ik ook een ongeluk heb gehad. moest wel ff slikken hoor.

maar ik kreeg spontaan zin om mijn ontslag in te dienen, is allemaal zo bleeeeeh ja kan het niet uit leggen. ze zijn niet meer collegieaal. :(
    ach ja wie weet als ik weer moet beginnen dat het anders is ;)

maar heb wel een kado gekregen, een t-shirt voor Bram met op de achterkant het logo van het werk echt super leuk!

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey onsukkie,

is erg lastig hoor om je kindje te laten huilen. maar ik geloofde het ook niet maar soms hoor je ook aan het huiltje wat er is..

nu hoor ik dus als hij honger heeft,kramp heeft, of gewoon huilt omdat hij niet kan slapen.
    ik ben er ook pas sinds 2-3 weken achter.

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @ice, woehoe.. jeaaahh! ik wil ook weer 70 kilo wegen.
    helaas moet ik er nog 5 tegaan :( maar als ik ongi ben ben ik altijd zwaarder. dus wie weet als ik op de weegschaal ga staan als ik niet meer ongi ben..*duimduim*

mijn tampon is er ook niet uitgevallen.. dat zou wat zijn zeg hihihi.
    wel weer ff wennen hoor ongi zijn. ben al met al bijna 1 jaar ongi vrij geweest.

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @evelien, en is het gelukt iets te doen in het huishouden?
    Bram is in de box in slaap gevallen.. ben aant twijfelen of ik zal gaan stofzuigen ben bang dat hij daar wakker van schrikt. en ik kan boven ook niet iets doen want we hebben 2 poezen en 1tje wilt niet naar buiten...

@Anastacia, hoe gaat het met de uitslag van Laura?

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @Daam, waar ben je ?

Deel Deze Pagina