Hier heeft het net ook een beetje geonweerd... en geregend. Nu is het droog en begint het alweer opnieuw warm te worden. Cas heeft er vandaag wel last van. Of misschien toch nog van het spuitje dat ie een beetje hangerig is...
Inmiddels is het vier hele graden warmer als straks! Hier binnen gelukkig nog steeds hetzelfde... Binnen is het lekkerder dan buiten Volgens mij heeft Cas nu of heel veel last van de warmte of van zijn spuit van gisteren. Is ontzettend duf en de hele tijd aan het slapen... Af en toe knoteren en mopperen en huilen en ddan weer slapen! Ook lekker rustig voor een keertje
onweer en regen... waar? hier is het alleen zon en warm! ben de tuin uit gebrand. Binnen is het 28 graden en buiten bijna 35, scheelt nog al dus! Net ff gewandeld met Ruben en Max, ze slapen nu beide. (eigenlijk mag ik dat niet schrijven, want iedere keer dat ik schrijf dat Ruben slaapt is ie snel weer wakker! Na de drama-nacht gaat het vandaag best goed. Hij heeft nog niet erg veel gehuild en al een paar keer geslapen (1x een uur, 1x een half uur en nu al 1,5 uur! Heb gewassen, gedroogd (heerlijk buiten, zo droog) en gestreken. Net nog boodschappen gedaan. Zo kan ik de dagen wel aan (al zijn de wakkere periodes eigenlijk te lang). Vanmiddag weer een hele volle poepbroek. Kan het normaal met 1 doekje af, heel soms 2 nu had ik er maar liefst 6 nodig! Maar wel weer gepoept zonder moeite! Ruben heeft volgens mij geen last van de warmte, wel wat warmte-pukkeltjes, maar verder niet. Heb hem in de wagen ook gewoon in romper onder het lakentje liggen (ben bang dat ie me met deze zon te snel verbrand!)
hey friendly wat fijn dat het een stuk beter gaat! geeft je ook een goed gevoel als je ookin het huishouden iets gedaan krijgt he? Bram slaap ook eindelijk, pff zo'n wallen nder de ogen en niet willen slapen. hier heeft het misschien 3 druppels geregend, en het is weer 35 graden in de zon :S... hoop dat het eens flink hoard gaat regenen. het schijnt wat ik gehoord het op het nieuws dat het in grote delen van het land erg nut heeft gedaan. maar als jullie willen weten of het bij jullie gaat regenen www.buienradar.nl
ja heerlijk om iets voor mezelf te doen (al is dat dus slechts de was opruimen). Heb vanmiddag ook nog een stuk uit het honden-training boek kunnen lezen, terwijl Ruben lekker rustig (wel wakker) in de wagen lag. Hij heeft ook nog een half uur echt gespeeld in de box... zo mooi, keek hij naar de nijntje mobiel. Leg meestal zn nijntje-bal bij zn voetjes en hij lijkt nu te snappen dat als zn voetje beweegt de bal geluid maakt Yeah, hij slaapt al 2 uur! Echt een record van deze week (overdag dan en zonder bij mij te liggen!). Ga lekker mn eten in de magnetron doen (had zo veel stampot over maandag, lekker makkelijk dus!). En eten. Moet tegen 18.00 weg met Max, dus verstandig om nu te gaan eten denk ik. Hier btw geen buien in zicht... Mooi want zit niet te wachten op onweer tijdens puppycursus. Na 20.00 mag het van mij losbarsten *heb ik daarvoor net eindelijk een gieter gekocht*
Hallo Meiden Ben ik weer ! De meeting was super leuk ( vond ik zelf althans hihihihi) Echt leuk om elkaar na de dikke buiken met de baby's te zien! En wat zijn het allemaal knapperts! Noah heeft ze voor het uitzoeken als hij groter is, 4 dames bij hem in huis! We hebben wel een paar foto's gemaakt van onze omvallende kindjes op de bank.. moet ze alleen nog even uploaden ofzo dat ga ik strakjes doen. Ik bedenk me net dat ik Lafo en JVtje niet eens gedag heb gezegd volgens mij pffff wat kani k er soms met mijn hoofd niet bij zijn dan! SORRY ! Gina wat heb je goed voor ons gezorgd! En wat hadden we allemaal lekker hapjes! Hmmmmmm Leuk vond ik het! Oh en die uitslag, echt heel bijzonder maar nu zie je het bijna niet.. heel gek.. Behalve als je haar echt in het licht houd. EN nu ze net even lag te huilen en dus met haar handjes eroverheen wrijft is het flink rood.. maar niet meer zo erg als gisteren gelukkig. Dus ik hoop maar dat het weg trekt. Ik las gisteren oko een artikel, waarin stond dat het kan samenhangen met de vaccinatie.. Dat zou dan dus ook wel kunnen omdat ze vrijdag gevaccineerd is en de ellende zondag op maandag leek te beginnen,.. Ga ik eens aan de dokter vragen volgende week!
haha anaS ja dat dacht ik wel dat die ze ook hadden en ice heeft hem voor luna ook vast en zeker beau heeft net een beetje gedronken en ligt nu in de box te pruttelen hier een paar druppels regen maar oooo zooowe benauwd... witte reus hier een speen van avant met die extra luchtventielen ofzo onsukkie wat lekker zo in dr blootie! hierbinnen is het 25 graden ondanks dat alles dicht zit en plavuizen vloer heb
Nou Anastacia je hebt niks te veel gezegd, was echt super leuk! Gina en Noah hebben ons goed verzorgd! En ik heb het niet door gehad hoor Anastacia dat je ons niet gedag gezegd heb! Dus no hard feelings Wat hebben we ook gelachen toen ze met z'n vijfen op de bank zaten/hangend Zal eens kijken of ik die foto erop kan plaatsen maar nu niet ga eerst ff wat in huis doen en nog even bijlezen!
meiden ademen jullie beeps ook zo raar beau haar bostkas gaat de hele dag al erg heen en weer opervlakkig ademt ze boven in weet niet hoe ik het anders moet omschrijven ze heeft echt last van de hitte ze is heel onrusttig beau is ook heel schrikkerig ze slaat elke keer met de armen in de lucht leuk dat de meeting zo geslaagd was gezellig hoor!
Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben! Ben heel benieuwd naar de dominostenen Heb kunnen eten en zelfs afwassen! Zit nu wel wat beweging in Ruben, maar dat zegt niet dat hij wakker wordt... denk haast van wel, maar heb het de laatste week al zo vaak fout dat ik mezelf haast niet meer geloof Fiona: Ruben is juist erg rustig, kan je dus helaas niet helpen.