Zo te lezen was het stil zondre ons en hebben jullie ons gemist Miriam dikke knuf en balen he die onzekerheid Marieke wat zielig voor Neia, had ze al lang niet meer gepoept? Ja op een gegeven moment probeer je alles, ben blij dat het geholphen heeft! Hoe is het verder gegaan vandaag? Krijg je nog steeds kraamvisite? Die tip van de sudocreme gaf Gina me ook vandaag, bedankt voor je reactie het is al minder rood! Fiona dacht wel dat jij Feetje kende anders was het me tegengevallen van je Ik zou ook wel ongi willen worden hoor, dan weet je dat alles weer normaal is! Deentje hoe was het vandaag inn het zwembad? Buiten zwembad of niet? Hopelijk heb je nog een beetje aardig weer gehad! Ice jeeeh you go girl, gaat de goede kant op met je gewicht! Ik heb vandaag lekker zitten smullen van de appeltaart die Anastacia gebakken heeft En familie mug heeft bij ons vannacht ook gelogeerd alleen ik heb ze uitgemoord Weer een mooie scrap meid Balen he dat jij precies 26 juli niet kan...... Witte reus wat fijn dat Bram vannacht heeft doorgeslapen! En ik kreeg vandaag ook een brief van m'n werk dat ze een gesprek met me willen.......moet nog even nadenken hoe we dit gaan aanpakken.... Daam was ook bij de meeting Onsukkie volgens het cb is dat ook goed om ze helemaal bloot neer te leggen, heb alleen geen matjes meer, alles is gebruikt Friendly ik smeer Amy met dit soort dagen gewoon in met zonnebrand tegen de zon. Ruben zal wel moe zijn na zo'n nacht en mama ook zeker Hier heeft het even geregend en een beetje onweer nog niet echt wat ze voorspeld hadden maar dat komt misschien nog.... Anastacia goed meid jij heb ze er al opgezet , zal ze straks even doormailen naar je! Lief zijn ze allemaal he, echt snoepjes! Noah heeft het voor het uitkiezen met 2 meiden aan iedere zij
mark heeft vandaag de Wii Fit weten te bemachtigen, wat is dat leuk! Hebben alleen de laatste weken te veel nieuwe spelletjes gekocht. Mario Kart, zo'n tennisspel, en dan nog een aantal spellen op de ps3 (singstar voor mij ) Morgen sollicitatiegesprek, heb er zin in hihihi. Leuk dat de meeting geslaagd is! Hopelijk gaat de "grote" meeting ook nog lukken.
oo wat leuk die fotos en wat lief al die kindjes op een rij lafo wat een slaapkopie hahaha nou beau slaapt nog lekker in de box ik heb honger maar weet niet wat we moeten eten
marieke, ik ga voor Wijchen... kan ik wandelen whahahahaha Maar rond Utrecht is handiger. Wij zijn vorig jaar met een groep naar Zeist geweest en als we reserveren dan is er ruimte zat voor kinderwagens. De maart 2007 mama's zijn vorig jaar met een heeeele grote groep weggeweest, ik zal eens kijken waar ze waren. Hebben ook erg leuke foto's van de kids gemaakt.
wat een leuke foto's zeg! dat rompertje wat noah aan heeft heeft brian ook haha! wat schattig zeg 5 baby's naast elkaar! echt lief! t zwembad was lekker! al durfde ik eerst mijn jurkje niet uit te trekken.. ik had t later zo warm dat mij die blubberige streepbuik niet meer zo boeide! wel iritant dat we niet met zijn alle konden zwemmen.. want ja brian is nog te klein.. dus om de beurt met arjen zwemmen.. das wel jammer.. maarja wel lekker verkoelend.. hier geen wolkje aan de lucht gezien! t was/is snikheet.. nu in de woonkamer nog 29 graden mij iets te! ooh moet arjen ff helpen.. hij wil zijn luier aan maar moet op de pot
hey meiden, leuk dat de meeting zo leuk was. en wat een leuke foto's.... zo worden zo snel groot he.. hier onweert het mega hard alleen de regen blijft weg..
o wat een poepie's zeg wat een lieverds wordt er helemaal week van meiden heel mooi fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad en hoop voor de andere dames dat de meeting daar ook door gaat. hier nog geen ongi ik zit nu op het punt ik vind het wel goed ben er klaar mee we zien wel hoe en wat test niet meer ga er geen geld meer aan uit geven goed he zo'n standpunt. ga me weer bezig houden met andere dingen voel me ook weer iets beter iedereen fijne avond en ik hoop dat wij hier ook nog wat regen mogen krijgen het is hier bij mij achter het huis nu nog 39 graden en binnen 28 dus warm warm liefs miriam
typ ik net dat het niet regent, valt het met bakken uit de lucht? ff een genant vraagje meiden die ongesteld zijn, voelen jullie het er ook zo uit lopen ... had ik voorheen nooit last van..
hey miriam, groot gelijk, al is het heel moeilijk en zul je er in je achter hoofd denk ik wel mee bezig zijn/blijven. hoop dat je snel meer weet want dit is ook echt niet leuk! maar waarom deed de doktor niets dan?
Zo kom ff bylezen voor ik ga sporten (wat ben ik toch weer goed bezig zeg **geeft zichzelf een schouderklopje** ) Hier is t nog hardstikke benauwd, al wel een beetje bewolkt, maar dat was t. En by jullie? Ben benieuwd of hier vanaaf nog een paar donderwolken voorby komen!
Marieke wat zielig dat Neia zoveel last heeft van krampjes en problemen met de ontlasting, misschien kun je anders naar d ehuisarts gaan. Laura heeft van de dokter ( was er gisteren toch) lactulose voorgeschreven gekregen, en daar mag ze dan 5ml van hebben. Had het met een spuitje geprobeerd... en alles overal op en kleeft als de ziekte hihihi mar die 1cc ofzo die ze wel binnen heeft gehad werkte wel En het maakt de darmen niet lui! Miriam, ik vind het wel fijn dat je met ons mee leest en schrijft, je hoort bij ons ! En ik vind je zeker niet zeuren. Ik weet nog wel dat wij probeerden zwanger te worden wat een stress dat gaf, en kan me indenken dat het bij jou nog 10x zo erg is. Kun je niet aan de natuurgeneeskundige/homeopaat vragen of die korrels invloed hebben op een evt test? Deentje lekker zeg naar het zwembad heerlijk verkoelend