Ice wat goed dat je zo sportief bent, ik ben zelf liever lui dan moe eigenlijk haha maar sporten zou hier ook geen kwaad kunnen
hmmm sporten, daar ben ik niet zo;n held in, als ik met iemand samen zou kunnen gaan dan wel maar anders ga ik toch niet.. stom he. voor welk gewicht streef je eigenlijk ice?
goed dat je het zegt, durfde ook geen 2e poging te doen daarvoor het zit er ook niet de hele tijd dat witte, bloeden is trouwens gestopt bij het drinken
het is me vandaag toen ik thusi kwam en Laura had uitgekleed en opgefrist ( was helemaal vies zweterig van de autorit ) eindelijk gelukt om mw lachend op de foto te krijgen
@Fiona: thnx! Ik geef Luna ook extra water, en ze geeft zelf goed aan of ze genoeg heeft gehad, dan werkt ze de speen er gewoon uit hihi. @Friendly: Ja my lykt t ook best warm, maar Luna heeft er geloof ik geen last van, haal haar er tenminste niet bezweet uit, en ze heeft ook geen rood hoofd. We hebben wel een rolluik voor haar raam, wat we de hele dag dicht laten, dat scheelt wel denk ik. @Onsukkie: helemaal niet mooi haha, getuige mn benen zyn die muggen er wel, maar hadden ze zich verstopt ofzo @Wittereus: hoera voor bram! wat goed zeg wat jammer dat je zo'n k**avond hebt gehad, eerst dat ongeluk, en toen je collega's. Hoe kwam dat zo dat ze zo oncollegiaal deden? Enne ja is idd wennen als je dan weer ongi word, heb t nie gemist in ieder geval, en ik had er nooit last van. Ben benieuwd of t by my nou gewoon pas in de stopweek komt! En jouw 70 komt vast ook snel meid Pfffff 40 kilo dan ben ik wel bly dat dat by my niet t geval is zeg! @Fiona: is dat zo vd bekken? dat wist ik helemaal niet. Maar by my zit er ook nog vet op dus Enne een speen met air? Moet ik gelyk aan die nikes denken hihi. Oh je bedoeld die freeflow! @Wittereus: hier wordt t ook steeds bewolkter buiten lykt t wel....ga maar es ff buienradar checken Ah ik zie t al, net als ik by de sportschool naar binnen moet, gaat t hier regenen En wat fyn, als ik naar huis ga ook @omsukkie: zo wat zei je, geen onweer by jullie? en patsboem, daar was t! @Fiona: ja die romper heeft Luna ook! leuk is ie hé! -> haha zie dat je dat ook al dacht @meetingdames: wat fyn dat de meeting zo'n suc6 was! ben erg benieuwd naar de foto's! Oooh wat een leuke foto's, super leif al die baby's op een ry! En die Noah, zoveel dames om zich heen hihi, wat zal die vannacht goed slapen @Lafo: ja daar baal ik echt van Maar kan t geen andere datum?? Wat later byv?? ik wil zo graag komen @Wittereus: t liefst ga ik weer naar de 60, maar of dat gaat lukken? Ik hoop t wel! @katje: goed zo, afblyven hoor Zo ik ga me omkleden voor t sporten, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
@ice, de vergadering ging grotendeels erover dat men oncollegiaal waren... met name de ambulanten. en in de zomer werk je ook voornamelijk met ambulanten. want er zijn maar 2 full-timers.. ik ben eens benieuwd hoe het zal zijn als ik terug kom.. kun je niet ook voor mij sporten @anastacia, wat een vrolijke meid.. en de uitslag is zo goed als weg of niet? als ze uitslag heeft en je gaat er met je vinger over heen. en het word dan wit maar daarna komt de uitslag weer terug dan is het uitslag van de warmte..
Even een vraagje.. IK heb het volgende Laura heeft vanmorgen om 6uur gedronken toen om 1030 daarna om 14.15 en net 18.15 met een beetje mazzel of pech ( ligt er aan hoe je het bekijkt) komt ze dus rond 22uur weer. Wat zal ik dan doen, zal ik haar om 22.15 de fles geven en kijken tot hoe laat ze slaapt? Of zal ik haar om 24uur weer wakker maken? Zit nog een beetje te dubben.. Maar wie weet wil ze wel om 21uur al eten dan krijgt ze de volgende fles wel om 2400uur.. pfff waar je je al niet over druk kan maken Maar advies zou welkom zijn
je ziet het op de foto ook niet! Zoiezo ging het vandaag heel goed, met die uitslag. Je ziet het echt alleen als je haar op je arm hebt en dan in de buitenlucht in gewoon licht staat.. Maar het is 100x minder erg als/dan gisteren! En als ik er overheen gaat word het niet wit het word dan juist vuurrood!
Oh ja Lafo op jou wilde ik nog reageren.. ben lekker bezig.. Wat een achterlijke opmerking over je oma zeg! Je zou zo'n knul toch gelijk van je hyves af donderen ! grr JVtje ben je met Maudje weer veilig thuis gekomen!? Voor het slechte weer?
@Anastacia, he zo kom ik nu ook uit, aangezien Bram toch al weinig geslapen heeft. krijgt ie gewoon de fles wanneer hij zich meld nu. ik hoop ergens tussen 22-23 uur.. ik zou het op zijn beloop laten gaan. maar LAura slaapt al door of niet ? Bram begint er nu mee zeg maar. dus soms wel soms niet... dan is het ook al anders denk ik..
laura slaapt niet door hoor, helaas! 2x tot 7uur gered! maar meestal komt ze rond 5uur! vanmorgen toevallig rond 6uur ( maar de laatste fles was dan wel om 24uur geweest)
oh.. sorry ik dacht dat ze doorsliep, normaal heeft bram rond 21 uur de laatste fles en dan komt ie tussen 2-3 uur.. en dat wil ik langzaam gaan verschuiven, of jah dat doet hij zelf merk ik nu...
ik denk dat ze als ze om 22uur de fles krijgt slaapt tot 3 uur ofzo en dat vind ik wel een enorme kl*te tijd Als ze nou zou slapen tot 6uur is het prima haha
en hoe zou jij het oplossen Daphne? pfffffff mijn vriend is voor 22 uur nog niet terug... het is woendag friet dag, aangezien mijn vriend dan altijd friet haalt heb ik nog niet gegeten.. maar nu is mijn honger ok over.. hebben jullie ook wel eens het gevoel helemaal alleen te zijn? als je een hele dag ern iet uit ben kunnen gaan omdat de kleine het niet toe liet? of in dit geval het weer..
ja witte reus erg herkenbaar... zeker als ik ook de deur niet uit kan. Waar woon je eigenlijk? Misschien woont er wel iemand van het forum in de buurt? Ik denk overigens dat ik hier de fles gewoon probeer te geven om 20.30/21uur en dan om 2400 kijken of dat lukt..