ach ja, ik ga de pjuter afsluiten.. en de was doen.. fijne avond allemaal. succes Daphne, en anastacia met de voedingen hopen dat de beebjes het goed doen!
ik ben al dagen over het schema aan het denken. nu wilde Fay NU eten en dan dalijk rond 2400 uur (of liefst iets eerder) maar de laatste dagen valt fay 1,5 uur voor d'r laatste fles in slaap en krijg haar bijna niet meer wakker.
Zo ben terug van cursus. Was erg leuk, ondanks dat er maar 4 hondjes waren (volgende week 6). Max deed het erg goed! Ga mn kopje thee opdrinken en dan onder de douche. Ruben slaapt (goed he!) Is tussendoor wel wakker geweest zei mn moeder, maar na even troosten en wat boertjes weer in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe laat ie weer voor zn voeding komt, vorige was tussen 6 en 7. Hoop dat ie zo wakker wordt eigenlijk, dan kan rond middernacht nog een nachtvoeding en dan kijken hoe lang hij slaapt. Moet haast beter gaan dan vannacht Vast welterusten!
Ole Ole Spanje here we come ! We hebben net onze vakantie geboekt, we gaan 29 juli t/m 12 Augustus! Omdat Ramons vader een huis heeft in Spanje hoeven we alleen tickets te betalen en die waren nu erg goedkoop, als je maar geduld hebt! We zijn nu met z'n drieen 366 Euro kwijt en wat je daar uitgeeft maar je kan het zo gek maken als dat je zelf wilt! Ben zo blij ook voor Ramon dan zijn we er even tussenuit! Alleen dat vliegen met Amy zie ik tegenop maar dat komt goed. Paspoort even regelen, we laten gelijk een paspoort maken ipv bijschrijven. Alleen dan krijgen we dat gezeik met pasfoto's weer Meiden ik lees even bij en dan ga ik me voorbereiden op morgen dan gaan we naar de Efteling waar we de trouwerij hebben van mijn ex schoonzus die gaat hertrouwen. We moeten om 10.00 in het Eftelinghotel zijn en het duurt sowieso to 22.00 's avonds staat er op de kaart en verder is het een verrassing! Zal wel een vermoeiende dag worden, maar heb er wel zin in! Nu nog een beetje mooi weer.....
Lafo heel veel plezier in de efteling Leuk hoor het efteling hotel ! Ben er nog nooit geweest, maar schijnt wel mooi te zijn. Friendly, Wat fijn dat je het met MAx op de cursus leuk gehad hebt. En dat ie het zo goed doet. Ruben heeft het dus ook goed gedaan bij je moeder, hopelijk gaat het vanavond ook goed! Daphne, hier begon mw ook om 20uur te huilen en te jengelen dus heb haar om 20.30 de fles gegeven hihi en nu ligt ze weer te slapen. en dan moet ze dus rond 2330/2400 weer een fles. Probeer haar nu wel in een ritme te krijgen, dat is toch wel erg fijn. Witte reus, limburg is wel een eindje uit de richting ja maar wie weet als er iemand op een half uurtje rijden woont van jou vandaan kun je eens afspreken!
@ meeting nou meiden zeg het maar zo te zien kunnen de meeste op de 26e alleen ik vind het zo jammer voor Ice..... Maar we moeten toch wat knopen gaan doorhakken anders komt het er niet van! @ Fiona ja Amy is een slaapkoppie ja, gelukkig gedroeg ze zich voorbeeldig eigenlijk zoals ze altijd is @ Deentje ja dat is wel balen dat je nog niet met Brian in het water kon, had hij het niet warm? @ Daphne rond Utrecht daar was geloof ik ook de meeste animo voor, ik ga even de lijst opzoeken.... @ Miriam pfff 7 dagen overtijd alweer, laat die duivels nu maar komen voor je dan weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen! @ Ice je hebt zeker een schouderklopje verdient om met dat hete weer nog te gaan sporten, ik doe niks en zweet me rot @ Anastacia wow daar is ze dan de lach van Laura mooi op de foto genomen, ik probeer het ook alleen ze vind m'n flits niet zo leuk @ Jvtje ja ben je goed thuis gekomen? @ Witte reus weer zo laat eten daar zou ik ook van balen, ik herken ook je probleem daar niet van.....vandaag was Ramon al vroeg thuis, volgens mij doet hij het expres als hij weet dat ik niet thuis ben.... Ik kwam terug van de meeting en wie zat er in de tuin een biertje te drinken samen met een vriend .......juist :x Ben benieuwd meiden hoe jullie meisjes het gedaan hebben met de flessen en ritmes Ik ga afsluiten, morgen ben ik er niet dus tot vrijdag!
Anastacia vandaag komt het ook niet echt goed uit qua ritme Amy moet straks ook nog om 24.00, ik hoop dat ze trek heeft....ze heeft net namelijk haar 4e fles op, heb haar heel de dag al moeten wakker maken voor de fles....
Als jullie overigens een weekeind willen waarin ICE ook mee kan waarom dan niet een weekeind later? Dat kan toch ook ? Overigens heb ik besloten dat ik wel van de lijst af kan, ik denk niet dat ik mee ga. Vandaag was Laura ook helemaal doorweekt toen we thuiskwamen, kun je nagaan hartje zomer in een auto zonder airco.. Bovendien heb ik veel weekeinden al plannen, en de weekeinden dat ik niets heb wil ik eigenlijk met zn 3en wat leuks gaan doen .. dus sorry maar ik kan dus van de lijst af.
Meetingdata.... Zaterdag 12 juli: Marieke Ice Madelon Saskia Zondag 13 juli: Ice Madelon Saskia Judith Regina Hellen Zaterdag 19 juli: Marieke Ice Saskia Judith Regina Hellen Zondag 20 juli: Ice Marieke Saskia Judith Regina Hellen Zaterdag 26 juli: Marieke Hannah Madelon Saskia evelien Judith Regina Hellen Zondag 27 juli: Madelon Marieke Saskia evelien Judith Regina Hellen We kunnen ook best een datum plannen later hoor omdat Ice zo graag mee wil vind het ook sneu.......jullie kunnen ook een week later plannen alleen kan ik dus niet maar mij maakt het niet uit als jullie dan allemaal kunnen of anders augustus......... Vaak is een korte termijn planning niet te doen met zoveel mensen..... Als jullie het niet erg vinden zet ik even de augustus datums er ook bij om te proberen of iedereen dan echt kan en anders is het pech hebben....
Meetingdata.... Zaterdag 26 juli: Marieke Hannah Madelon Saskia evelien Judith Regina Hellen Zaterdag 16 augustus: Zaterdag 23 augustus: Nogmaals als jullie de tussenliggende zaterdagen wel kunnen dan is dat ook goed hoor alleen ben ik op vakantie en probeer even een mogelijkheid uit te zoeken of we allemaal kunnen!
Zaterdag 26 juli: Marieke Hannah Madelon Saskia evelien Judith Regina Hellen Zaterdag 16 augustus: Evelien Zaterdag 23 augustus:
Hoi meiden! Nou de meeting was super geslaagd! Noah had de tijd van zn leven met al die vrouwen hihi.. Waren allemaal zoete baby's, alleen de voedingen kwamen redelijk overeen, dus ff hectisch in de keuken en op het aankleedkussen hahahaah.. Was super leuk, moeten we snel weer doen! Mijn moeder zei trouwens dat je tussendoor wat water moet geven aan de kleintjes, anders hebben ze vocht tekort en worden ze loom van en dus gaan ze slapen maar is niet zo goed.. had Noah water gegeven en knapte hij helemaal van op en.... een volle luier hihi! (water onttrekt dus ook uit de ontlasting met dit weer want hij begon donkergroen en hard te poepen en het laatste was dun en geel zoals het hoort...) zo dit was ff ego.. ga zo lekker bedje in en morgen wat in huis doen! Doeii xx
Zaterdag 26 juli: Marieke Hannah Madelon Saskia evelien Judith Regina Hellen Zaterdag 16 augustus: Evelien Judith (Regina) Zaterdag 23 augustus:
Hier kon ze juist de slaap niet vatten, denk dat ze lang doorslaapt als ze tenminste vanacht geen last van de warmte heeft, want ze heeft op de hele dag echt maar 4 uur geslapen ongeveer en de halve avond aan de borst gehangen. Pfff...
@Marieke: helaas, Maud had haar 4e voeding netjes op tijd, misschien een half uurtje vroeger dan ik graag had gezien, maar toch zeker niet een verkeerde tijd. Maar ze kwam even vrolijk tegen 9 uur weer, krap 3 uurtjes na de vorige voeding (terwijl ze de rest van de dag dus makkelijk 4,5-5 uur tussen de voedingen laat). Dat heeft ze meestal 's avonds Dus vannacht kwam ze ook om half 3 weer. Gelukkig had ze er vannacht zin in, heeft goed gedronken en is toen eigenlijk meteen weer in slaap gevallen. Even wakker geworden toen ik haar weer in bedje legde, maar ze sliep alweer snel verder, heb haar niet eens de speen hoeven geven Vandaag is ze om 7 uur voor het laatst geweest, dus ik heb weer goede hoop dat ze tussen 11 en 12 nog een keertje komt en dan wel weer doorslaapt (ik blijf hoe dan ook hopen ) Hopelijk heb je vanavond een betere avond dan gister! Wat ontzettend vervelend dat Neia zo'n last had van krampjes zeg , kan me goed voorstellen dat je je dan ontzettend moedeloos voelt, je kan er ook zo weinig tegen doen Gelukkig heeft de massage geholpen. Haha, dat zal het zijn ja Ik moet zeggen, ze was vanmorgen ook wel best vroeg al wakker, 6 uur al, terwijl ze om half 3 nog de nachtvoeding heeft gehad. Denk dat als ik haar toen een speentje gegeven had, in plaats van aangelegd, dat ze nog makkelijk een uur had doorgeslapen (maar ja, vond het niet zo erg om haar voor een keertje dan wat vroeger aan te leggen, kon ik tenminste op tijd weg ) @Hannah: beterschap! Da's ook niks, je zo beroerd voelen... en dat met dit weer @Lafo: wij hebben laatst zo'n speciale zomerhoes gehaald voor de MC. Is van badstof, je hebt 'm vast vandaag wel gezien Meestal hadden we hier de Lodger in de MC liggen, maar dat werd me deze week toch echt wat te heet, dus toch maar zo'n hoes gehaald, want anders wordt het inderdaad zo zweterig! Nu was ze natuurlijk nog wel aardig bezweet, dat hou je nou eenmaal met dit weer, maar ze plakte in elk geval niet vast aan de MC! Leuk, vakantie! Haha, heb van het weekend de foto's bekeken van de vakantie van m'n schoonouders. Werd toch wel een beetje jaloers van de foto's in het zwembad aan de bar in een all-inclusive hotel... Mis op vakantie gaan verder niet zo, maar het zag er toch wel erg aanlokkelijk uit En dat gezeik met die pasfoto's krijg je sowieso wel, die heb je ook nodig als je haar zou laten bijschrijven! Veel plezier morgen in de Efteling! @evelien: Fijn dat het met Kim steeds beter gaat op school! Maar toetsen in groep 2? Pff, het zijn nog maar kleuters zeg! Ik weet inderdaad wel dat de Cito tegenwoordig in elke groep afgenomen wordt, maar een voorstander ben ik er toch echt niet van. Waar is de tijd dat je als kleuter nog echt kleuter kon zijn en gewoon spélend dingen kon leren... Tegenwoordig moeten die 4- en 5-jarige hummeltjes al presteren De duim is zeker vertederender dan de speen Maar inderdaad moeilijk(er) af te leren. Wat dat betreft snapt Maud gelukkig nog niet helemaal hoe ze alleen haar duimpje in de mond krijgt, het is telkens haar hele knuistje waar ze op sabbelt en dan kan mama snel de speen erin stoppen, wat ze dan ook prima vindt. Vrijdag al op vakantie... lekker hoor! Hoe lang ga je weg, waar ga je heen? Ben verder helemaal niet nieuwsgierig ofzo hoor Zal wel weer wat rustiger zijn op het forum dan... Oh, ik lees het al (kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat anderen daar niet naar gevraagd zouden hebben ). Weekje in Duitsland. Leuk Wij zijn wel eens naar Hochsauerland geweest, best een mooi park moet ik zeggen Ik geloof dat ik het lang zo erg niet vind om met m'n schoonouders op vakantie te gaan als jij. Maar goed, ik heb dan ook een heel goede band met m'n schoonouders. We zijn een paar jaar terug met ze naar Mexico geweest Daar wilden m'n schoonouders al een tijdje graag naar toe en met de uitvliegende kinderen wilden ze gewoon ook nog graag een keertje op vakantie, dus hebben ze ons allemaal uitgenodigd mee te gaan. Daar zeiden wij geen nee tegen Misschien dat we over een jaar of 2-3, als Maud wat ouder is, ook wel weer eens met ze op vakantie gaan. Naar een camping in Frankrijk ofzo, die plannen liggen er ook al een tijdje, maar het komt er maar niet van (hoe zou dat nou komen? ) Wanneer krijgen Tessa & Kim precies vakantie? Ik weet dat de kinderen van m'n vader & stiefmoeder donderdag de laatste schooldag hebben. @katje: Als ik hier niet naar het geslacht zou kijken, kom ik ook nog wel tot 4 generaties Oma 80 (en opa 78), papa 55, ik 28 en Maud. Aan de kant van m'n man zou het dan zijn: oma (geen idee hoe oud die eigenlijk is... ze is in elk geval over de 80, maar met hoeveel jaar?), papa bijna 58, Michiel 28 en Maud. @Hellen: wat fijn dat het met Cas steeds beter gaat! Lijkt me echt een hele opluchting, dat hij steeds minder huilt! En dan ook nog zo goed op de spuitjes reageren... ik kan alleen maar hopen dat Maud er volgende week ook zo weinig last van heeft. @miriam: balen hé, alweer negatief En dan ook nog niets aan de ha hebben... Dat wachten is ook gewoon helemaal niks! En al zeker niet als je gewoon niet meer weet waar je aan toe bent, zoals nu! Ik geloof dat ik dan ook gek zou worden hoor. En ik ben het met Marieke eens hoor: zwanger worden/zijn is echt niet altijd zo'n pretje! Daar hoef je je echt niet voor te schamen, laat staan jezelf een zeur vinden! @dolphin: Angelo dus ook de prikjes goed doorstaan. Dat geeft toch weer wat moed @Deentje: hahaha, het is ook nooit goed nee... heeft hij netjes gepoept, zoals je wilt, is het tijdstip weer niet goed Nou ja, kan me ook wel voorstellen dat je om half 6 wel iets leukers kan bedenken dan bed & kind verschonen (slapen, bijvoorbeeld ) Leuk, zo'n dagje zwemmen Kan niet wachten tot Maud oud genoeg is om mee naar het zwembad te nemen! We hebben allebei nog een abonnement, dus is in elk geval lekker goedkoop En bikini hoef ik me gelukkig niet druk over te maken, koop meestal toch al badpakken, dus dan zie je die strepen toch niet (hmm, moet nog wel een nieuwe gaan kopen, bedenk ik me net...) @Ice: onder de 70, is onder de 70 hè, ook al is het maar 10 gram Je moet tenslotte *ergens* beginnen met onder de 70! Wij hebben geloof ik ook zo'n familie in huis zitten... word de hele week al lek gestoken Ja, Maud heeft meestal tamelijk vroeg in de avond al haar voeding en daarna komt ze 's nachts pas weer, dus kan haar makkelijk om half 10, 10 uur in bed leggen, want ze komt dan toch niet meer voor de voeding (al komt ze vanavond hopelijk wel nog, over een uurtje ofzo) Ja, KreaDoe is echt ons jaarlijkse uitje hoor We zijn er nu een keer of 4-5 geweest denk ik, ook vorig jaar ja, zwanger en wel inderdaad Wel wat vaker een rustpauze ingelast dan normaal, maar was wel een leuke dag Herkenbaar hoor, van dat wandelen! Vind ik zo met z'n tweetjes ook niets aan. Wel leuk met honden (m'n schoonouders hebben er 2) en nu met Maud. Dat geeft dan toch een doel om te wandelen! Ik wil wel wat muggen jouw kant opsturen hoor, heb er hier nog wel een paar over (maar geen vliegen frituur racket...) @fiona: ik heb dat nou altijd 's nachts... ik hoef maar te denken dat Maud eindelijk stil is en jawel, spuugt ze prompt haar speentje weer uit Alsof ze gedachtes kan lezen... Ik heb Maud vanmiddag, toen we net thuis waren van de meeting, wel wat water gegeven. Ze had toch wel dorst gekregen van de reis, maar nog echt geen honger. Vond het trouwens al heel wat dat ze überhaupt accepteerde dat er water in de fles zat, heeft ze eerder nooit gedaan, dus ze moet echt dorst gehad hebben! @friendly: zielig zeg, dat Ruben zoveel heeft moeten huilen Wat goed dat de cursus leuk is! Dan ga je er tenminste ook elke week met plezier naar toe @witte reus: goed zeg, dat Bram lekker heeft doorgeslapen! Hopelijk doet hij dat vannacht weer Ik ben hier aan het hopen dat Maud zometeen nog komt en dan ook doorslaapt vannacht... Ik begin hier nu ook wel duidelijk te horen wanneer ze moe is, of een schone luier nodig heeft (al duurt dat nog wel eens even voor ik dat dan daadwerkelijk bedenk. Is het na een kwartiertje ofzo ineens van "oh ja, misschien heb je wel gewoon een vieze luier!" ). Heel gek eigenlijk, want ik heb niet het idee dat ik nou zo'n ander huiltje hoor ofzo dan wanneer ze bijv. honger heeft, maar toch trek ik meestal wel de juiste conclusie uit haar huilen... Maud slaapt nooit in de box. Volgens mij was vanmiddag bij Gina de 1e keer dat ze in een box geslapen heeft (en nog niet echt lang ook). Voor haar is het echt een speelplek eigenlijk. We hebben hier de wandelwagen naast de box staan, daar slaapt ze altijd in als ik haar beneden heb! Je bent niet de enige die onweer maar niets vindt. Ik heb er ook een hekel aan Vanaf half 6 vanmiddag ongeveer heeft het hier echt flink geonweerd Denk zeker wel tot een uur of 8 doorgegaan ook. Bah bah! En dan was m'n mannetje nog niet thuis ook... Gelukkig boeide het Maud totaal niet, dat scheelt alweer (Al werd ze er wel wakker van, het waren soms ook zúlke harde klappen! Maar ze heeft daarna wel onverstoorbaar gedronken, haha). Onderweg naar huis heb ik gelukkig nergens last van gehad. 1 kort (maar wel vrij hevig) buitje. Was misschien echt maar 2 minuten ofzo, verder dus niets. Was net thuis, begon het onweer, dus echt mooi op tijd De site van buienradar kende ik al ja. Kijk ik ook regelmatig op! En als ik er nu weer op kijk, word ik ook niet echt vrolijk. Zo te zien komt er nog heel wat rotweer deze kant op Gelukkig ligt mannetje vannacht naast me, kan ik lekker dicht tegen hem aankruipen, als het nodig is @onsukkie: de babyfoon heb ik hier op een gegeven moment maar uitgezet. Die reageerde om de haverklap op het onweer (en dan hebben we 'm helemaal niet zo gevoelig afgesteld staan) @anastasia: hahaha, ja, die omvallende kindjes... het leek net domino De meeting was zeker weer erg gezellig! En erg leuk om de andere kleintjes ook in het echie te zien en niet alleen op de foto's Hé, dat shirtje heeft Maud ook, maatje 62 en ons dikkoppie kan dr hoofdje er al (bijna) niet meer door krijgen Dan is het echt krijsen hoor, dus dan doe ik het maar niet meer aan... zonde, want het is wel een heel leuk shirtje Ja, ben goed thuis gekomen Onderweg 1 buitje tegengekomen en verder was het helemaal droog! Was net binnen, begint het te onweren. Best timing dus! @daphne: als Wii Fit nou niet zo duur zou zijn, zou ik hem denk ik ook wel willen hebben Mario Kart moet ik ook nog, en Mario Galaxy en wil ook Super Smash Brothers hebben en Zack & Wiki... pfff, zoveel spellen, zo weinig geld Veel succes morgen met je sollicitatiegesprek! @Gina: haha, ja... file bij het aankleedkussen!
Nou, dat is weer een heel verhaal geworden Papa heeft Maudje al naar boven gekidnapped en ze begon net wakker te worden. Dus ik volg hun voorbeeld maar en ga eens kijken of m'n meisje nog wat te drinken lust. Hoop van wel, dan slaapt ze misschien vannacht door Nu hopen dat het weer ook meewerkt... zag op de buienradar dat er nog een flinke storing aankomt Zul je meemaken, slaapt Maud eindelijk een nacht door, lig ik nog de halve nacht wakker van het onweer (en dan nog hopen dat Maud er niet wakker van wordt...)
heb net nog visite gehad hebben ze bij het raam een sigaret of 4 gerookt pffff heb me ramen open staan me man kan ook nooit eens nee zeggen echt zo balen vieze rook lucht ff doorluchten nou hier een hele lieve beau vanavond we gingen samen slapen na de fles van half 8 om half 9 gingen we liggen en om half 10 maakte me man me wakker voor de visite en beau hebben we toen in haar eigen bedje gelegd en ze slaapt nu nog hoop dat ze nu zo nog voor een flesje komt en dan lekker doortukt tot een uurtje of 6? we zullen zien en anders komt ze straks maar wil haar niet wakker ervoor maken nou meiden spreek jullie morgen weer xxx
Daphne veel succes met je sollicitatie! ( was ik helemaal vergeten te zeggen) Hier ligt ons meisje ook nog te slapen, maar mijn man gaat haar zo t flesje geven.. Hopelijk slaapt ze wat langer weer.. Het viel me op dat Laura vandaag bijna alle flessen helemaal heeft opgedronken ( zal je net zien, vertel ik bij Gina dat Laura vaak wel 30cc laat staan, drinkt ze alles op haha) En ik heb de voeding ook met extra water gedaan vandaag, ze zeggen dat het niet zo nodig is maar laura heeft spekkies genoeg dus iets meer water en wat minder voeding kan dus geen kwaad vind ik hihihi
hmm het lijkt erop dat beau niet wakker gaat worden voor een voeding pfffff had het wel gehoopt maar wakker maken vindt ik ook zo zielig over de meeting 23 aug lijkt me ook prima en dan kan ice ook gezellig mee!