Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    jaaaaaaaaaaa absoluut

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ohhh miriam, kan me voorstellen dat je gek word van onzekerheid en dat je nu zo'n dubbel gevoel hebt. van laat me ongesteld worden dan weet ik tenminste iets! Wanneer moet je naar de ha of zo ?

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    donkergroen betekent te weinig vocht binnengekregen??

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    weet ik niet, maar dat te hard wel... want hij poept elke dag dus het zit er niet te lang in (dan wordt het ook hard want dan onttrekt je lichaam alle vocht uit je ontlasting) dus ws kreeg hij te weinig vocht binnen buiten de voedingen zodat zn lichaam het uit zn ontlasting haalde... na het water werd het namelijk weer normaal..

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    we zijn dinsdag naar het cb geweest en angelo is nu 5460 gr. en 63 cm. :D

6. anastasia wat lief zeg een lachende laura! ik probeer brian er ook vaa lachend op te krijgen maar is me nog niet gelukt ;)

brian komt meestal rond half 8 savonds.. en dan maak ik hem wakker voor ik naar bed ga... meestal rond 11 uur.. dan nog ff oeden en dan komt ie meestal weer rond kwart over 2 :( en dan om half 6 weer.. pff ben niet erg blij emt dat ritme...

lafo wat heerlijk zeg lekker op vakantie naar spanje...! ik wil ook zo graag een keertje op vakantie ben echt al 5 jaar niet meer geweest ofzo :( dit jaar komt t er ook niet van! maar als alles mee zit gaan we volgendjaar naar turkije.. daar hebben de ouders van de vried van mijn schoonzus (jaja) een huisje en mogen we er ook gratis in.. dus dan is t nog is te doen :)

Veel plezier bij de efteling vandaag!

voor brian was t best te doen.. had hem alleen een luier aan en dan lekker in de schaduw op een handoek.. t waaide gelukkig wle iets.. dus denk dat t wel mee viel.. heb hem ook even mee t peuterbad ingenomen maar dat vond ie maar iks haha dat water was ook best koud...

jvtje zul je altijd zien slaapt de kleine netjes door lig je wakker om een andere reden... erg iritant! hier heeft brian nu 2x doorgeslapen sinds hij geboren is en allebij die nachten was er wat anders.. 1x arjen die niet wou slapen en 1x was ik zelf zo onrustig dat ik maar lag te malen en te draaien :(

fiona ja ik vind dat ook eht vies zo'n rooklucht in huis! bij mij moeten ze dan ook echt op t balkon roken! bij mijn ouders word ook altijd gerookt en altijd als je daar dan binnen komt lopen word ik al misselijk! bah! en dat terwijl ik zelf ook jaren lang gerookt heb haha.

lafo jeej wat warm nog bij jullie zo laat! bij ons was t gelukkig rond een uur of 8 gaan regenen en onweren.. en was t heel snel van 29 graden naar 24 gegaan! en dan alle deuren en ramen los gezet en een lekekr koel briesje! hoop dat t bij jou uiteindelijk ook koeler is geworden!

marieke jeej wat zielig voor neia zeg! en dan weet je echt niet meer wat je moet doen! maar dat lijkt mij ook niet dat dat erbij hoort... een beetje krampjes dat hoort wel maar dit... hoop dat je snel iets van de dokter krijgt wat snel helpt! ja echt naar als je toe moet kijken hoe je kind zoveel pijn heeft.

miriam wat vervelend zeg die onzekerheid nog steeds... hoop dat er nu toch snel iets gaat gebeiren.. of ongesteld of een positieve test.. dit is echt iritant zo! :(

zo alles ff bijgelezen! brian huilt.. ff kijken wat hij heeft! denk krampjes want hij heeft ent eten gehad!

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik heb Bram gister ook wat water gegeven, niet veel maar wel wat. ik doe dat bijna altijd als het echt echt warm is.. Ik drink zef ook heel veel..
    maar inderdaad, hij had ook moeite met poepen, thermometer erin :oops:, en het was ook donkergroen en het laatste beetje was erg dun en lichtgroen.. lekkere detailes he ;)

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ook hier een fatsoenlijke nacht gehad :D . Ruben sliep van 23.30-03.30 (weer op een ruim halve fles). Daarna weer van 04.15 tot 09.00, ben dus heelmaal uitgerust. Om 09.00 eerst gewassen, toen fles gegeven. Lekker gespeeld, andere helft (halverwege wordt ie vaak driftig, dus dan eerst even spelen). toen in de box, na een kwartiertje vielen de oogjes bijna dicht. In de bakerdoek, 10cc als toetje en hij slaapt als een roos :D
    Heb al lekker even met Max geoefend. Hij doet het echt prima zolang hij weet dat hij beloond wordt. Op het voetpad loopt ie al netjes naast me met de neus in de lucht, hoef hem nauwelijks corrigeren. Op gras mag ie vrij, maar hij snapt dat daar geen beloning aan zit dus dat vindt ie niet zo interessant nog.

Marieke: de volgende keer als je moedergevoel je zo aanspreekt en de ha je niet wil laten komen ga je gewoon naar de eerste hulp van het ziekenhuis (officieel mag het niet, maar je wordt wel geholpen!). Je kunt ook proberen om via de huisarts doorverwezen te worden naar een kinderarts, dan zijn de lijntjes korter, als er dan wat is kun je echt direct terecht. Hoe gaat het nu met Neia? vast een stuk beter nu ze zoveel kwijt is!

Miriam: ik ken het... je struint het hele internet af om te zoeken wat het kan zijn. Had het met mijn eerste na-pil cyclus ook (die duurde nl een half jaar) ik voelde van alles en maar zoeken en zoeken... pas na een echo na 5 maand (toeval?) werd ik drie week later ongi. Afstand nemen klinkt leuk, maar is o zo moeilijk! Meid, de duimen blijven draaien!

witte reus: mijn mannetje is kok, hij denkt er nu wel aan om toch wat anders (maar wat?) te gaan doen, hij krijgt het toch moeilijker met de onregelmatigheid, 's weekends nooit thuis, nooit vrij kunnen krijgen en dan ook nog zoveel van je kind missen. we zullen zien. Hij roept het al 3 jaar, maar er is nog niks veranderd ;)

Ik ga ff boodschappen doen, want we krijgen later nog regen en dan wil ik niet meer weg hoeven :)

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    aaarrgghh ik krijg wat van het weer hier in nederland,

gister was het veels te heet om te wandelen, en nu begint het te regenen! zucht...

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

halow meiden beau is net in slaap gevallen maar ik ga haar in badje doen en dan de fles en dan mag ze weer van mij verder slapen flauw he

nou hier kwam ze om hal 1 voor de fles en helaas pindakaas ze kwam weer om 4 uur voor een volgende en toen heb ik haar sochtends om 7 uur gepakt en bij me neergelegd ze kroop helemaal tegen me aan en we hebben toen geslapen tot kwart voor 9 en toen weer een fles

nou ga haar badje maken en dan ga ik daarna als ik tijd ff ff reageren sociaal

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ehm, er zijn altijd uitzonderingen. . . .

Hoi iedereen! Ben ik weer.
    Gisteren was de meeting erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar! De grote meeting lijkt me ook leuk, maar ik moet echt even kijken wanneer en óf ik ook kan. Zoals het er nu uit ziet, kan ik de 16e of 23e augustus, maar dat is onder voorbehoud dus.

Jeetje Marieke, wat een vreselijk verhaal van je kleine meisje. Lief dat je ouders langskwamen om jullie bij te staan. Ben benieuwd wat de arts zegt.

Daphne: Succes met je gesprek!

Lafo: Veel plezier in de Efteling!
    En gaaf hoor een reisje geboekt. en ook voor een mooie prijs in het hoogseizoen! Vliegen is niet moeilijk met een kleintje, vind ik. Flesje bij het opstijgen en flesje bij het landen. Speen binnen handbereik. Meestal slapen ze door het monotome "gezoem" van de motoren.

Sow Anastasia, wat heerlijk zo'n nacht! En jij zei gisteren nog dat ze niet zoveel dronk! hahaha
    Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders!

Gina: Jammer dat je ouders zo slecht naar jouw adviezen luisteren (*lees: ze hebben er lak aan*) :evil:
    Netjes hoor al die kilo's kwijt in die korte tijd, en nu volhouden he!

Hahahaha witte reus: sleep jij de weegschaal door heel het huis heen? Of bedoel je een andere weegschaal?
    Lief dat je aan me denkt.
    Hier weer een matige nacht achter de rug, en dat terwijl ik gisteren dacht dat ze het doorhad (toen een aardig goede nacht voor haar doen) Overdag slaapt ze heel veel en dan is het partytime! :)
    Ze is natuurlijk wel één van de jongste bij de meimama's dus misschien wil ik wel te snel doordat ik de verhalen hier lees.

O Miriam, wat frustrerend is dit voor je zeg! Ik blijf duimen voor duidelijkheid en natuurlijk ook voor heel positief nieuws, maar ik denk dat jij met de duidelijkheid alleen al erg blij bent. Knuf!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mirjam nog steeds niks balen zeg ! we wachten gewoon met je mee af

marieke zoals deentje ook al zei ik zou zelf gewoon vanacht naar de eerste hulp hebben gereden met dr wat moet je door een hel zijn gegaan pfffff vindt het zo zielig voor jouw maar nog zieliger voor de kleine neia ik hooop zoooo dat ze iets voor de lieverd hebben
    pfff moet er zelf niet aan denken
    beau heeft gelukkig bijna geen last meer van de krampen klop het ff af
    ze is in badje geweest en heeft een flesje gehad en ligt nu in de mooie jurk in de wiegje te slapen
    ik ga ff wat in me huishouden doen ff strijken stofzuigen ect ect

deentje ja vies he ondanks ik ook een ex rooker ben vindt ik het nu zo smerig ruiken als ze in me huis een sigaret op steken dus dat gebeurt ook niet meer

lafo ik vindt alles best ! qwa meetingsdatum

friendly lijkt erop dat wij een soort zelfde nacht hebben gehad;) en je mannetje kok oo dan kookt hij zeker ook vaak voor je of heeft die daar juist helemaal geen behoefte aan thuis omdat die het al op ze werk doet
    hier jaren assistent van een kok geweest was wel leuk maar geef mij maar de toetjes maken afdeling;) kon ik veeeel beter

nou meiden spreek jullie laters weerrr

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    grrr hier ging mijn afspraak niet door.. zit ik in Greve in Den haag.. alles meegesleurd de auto in.. kopje thee erbij en boekje op gegeven moment denk ik goh hoe laat is het.. had ze er allang moeten zijn.. dus ik een uur nadat we hadden afgesproken weer naar huis gereden..
    Belt ze me net, ja maar de afspraak is volgende week donderdag nu ben ik nog in Friesland GRRRRRRR
    Ik weet zeker dat ik het niet verkeerd heb want volgende week had ik al een lunvhdate met de meiden van de zwsch gym ..
    zucht
    nu maar volgende week vrijdag proberen!

Heb er altijd een enorme pesthekel aan als ik voor nix zit te wachten !

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Had me ff gebeld. Was ik naar je toe gekomen!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tsja daar had ik niet aan gedacht...
    anders had ik dat best kunnen doen ja hihi

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zoals gebruikleijk, eerst 5 uur slaap vanaf kwart voor 11 en daarna gelijk wieg weer in en nog 3 uur verder tukken.

Na de ochtendvoeding viel ze ook weer in slaap, ze had gister door de warmte overdag alles bij elkaar maar 4 uur geslapen. Nu is ze pas weer wakker en aan het drinken.

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoi hoi!
    babymassage vanmorgen ging een stuk beter dan vorige week:

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Luna lag nu echt wel lekker te genieten!

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ahh lief zeg.. blij dat jullie daar zo van genieten.. :D

20. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510