Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik weet wel waarom ze zo vrolyk was:
    dat zou ik ook zyn in t gezelschap van 3 mannen :D

Heb haar vamorgen gewoon voor die tyd in bed gestopt, ook al was ze niet moe. En ze heeft toch nog 3 kwartier geslapen, dus ze was een stuk beter te pas!
    Alleen als er een andere baby begon te huilen, ging ze ff gezelli meedoen. En toen ze honger had.
    Ze ligt nu lekker te slapen :D
    kan ik mooi ff bylezen....

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat een schattige fotos weer ice en idd wat een eigewijs koppie ;) wordt haar haarkleur nou lichter? zo op de fotos te zien?
    wat fijn dat jullie nou zo genoten hebben lijkt mij ook wel heel leuk om te doen mischien ga ik het volgende week eens bekijken en me ook aanmelden

anaS oo wat erg daar kan ik ook niet tegen hoor !

nog niks van marieke gehoord?
    beau werd net ff wakker dus op me arm genomen en later sliep ze weer op me arm dus weer terug gelegd in bedje en ze slaapt nog ben benieuwd hoe laat ze komt

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier is mw het er overduidelijk niet mee eens dat haar dag zo anders is dan anders..
    Behalve dat ze pas om 7uur kwam, heeft ze daarna pas om 1130 een fles gehad.. nu ligt ze alleen een beetje te jengelen in de wieg wil mw niet, in d ebox niet, nu maar even in de wipstoel bij mij gezet.
    ze was wel even in slaap gevallen en werd zomaar uit het niets hard huilend wakker.. arm meissie

Nou ja ben benieuwd of ze de andere voedingen nu ook een beetje gaat opschuiven.
    7-1130-15.30-19.30-23.30 lijkt me wel wat hahaha, maar daar zal deze dame wel anders over denken.
    zoals gewoonlijk :D

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Marieke hoe is het nu met Neia? EN hoe was t bij de huisarts?

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje Ice dat doet ze idd goed met 3 mannen hihihi

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise is echt kapot van gisteren. Werd pas tegen 2en wakker, aan de borst gedronken, 10 min later gooit ze ALLES er weer uit over mn man heen, hihi. Die is vrij, maar was zn verdiende loon want hij vindt hij ook baby vrij heeft op een vrije dag en laat mij alles alleen opknappen.

Toen viel ze weer in slaap en nu ligt ze half slapend weer te drinken. Denk dat ze straks nog wel 3 uur pakt ofzo.

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier viel laura krt na het vorige berichtje in het wipstoeltje in slaap.. wat een eigenwijze donder is het toch ook!
    Nu slaapt ze nog steeds! Ws toch een sprongetje gehad ofzo want sinds de date van gisteren is ze ineens en meer gaan drinken en langer gaan slapen. ben benieuwd of ze het volhoud!
    nu zit ze dus al op 700-11.30-waarschijnlijk ongeveer 16.00u- en dan ? ( hopelijk 20 en 24 dan hihi en dan weer 7u etc dat lijkt me wel wat en vind ik hele beste tijden haha maar helaas echt vaste tijden dat lukt me echt nog niet )

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou hier is er sowieso geen sprake van vaste tijden, ze komt wanneer ze honger heeft (voor en nadeel van borstvoeding he). Alleen de laatste voeding plannen we altijd in, die proberen we tegen 10en te doen, dan tussen 10 en half 11 naar bed, dan is de nachtvoeding tussen 4 en 5 en 's ochtends tussen 8 en 9. Dat lukt meestal redelijk.

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja hier ook hoor onsukkie. Gaat ook goed vind ik hoor. Straks drinken ze meer en slaan ze vanzelf meer uren over.

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Zo luna heeft de buik weer vol, kan ik eindelyk beginnen met bylezen ;)
    @Wittereus: Hmm ja dan kryg je niet echt zin om weer te beginnen hé! Enne heb gisterenavond erg hard mn best gedaan, dus daar was ook wat voor jou by ;)
    @Ritme: Luna krygt half 11 de laatste fles, en zo tussen 7 en half de 8 smorgens de eerste weer.
    @Lafo: woohoo lekker naar spanje! Hoe was de bruiloft? ohnee, je bent nog niet terug...wel cool, in de efteling!
    @meeting: wat lief dat jullie t later willen plannen zodat ik ook mee kan! Want ik kan wel zeggen, dan kom ik de volgende keer, maar wie weet of er dan nog zoveel animo voor is enzo?
    Aug komt voor my dan beter uit, wy gaan op vakantie van zaterdag tot zaterdag, dus we komen 2 aug terug.....(ben erg lastig, sorry :()
    Oh zie die 2 datums staan, de 16e en de 23e kan ik allebei, joepie :D
    @Jvtje: is jammer dat je die laatste voeding niet wat later kan doen, dan slaapt ze ws ook langer door. Maar dat heb je al es geprobeerd toch? Ga je dit jaar (of is t volgend jaar?) weer naar de kreadoe?
    Enne die muggen mag je houden hoor :p
    @onweer: ik ben echt gek op onweer, jammer genoeg was dat gister juist toen ik aan t sporten was :(
    @marieke: oh ik zit byna te janken om je verhaal, wat zielig voor Neia zeg :cry: nee dat is zeker niet normaal, zo hard, dat kan toch niet! Goed dat je naar de huisartsenpost bent gegaan (pfff moet echt moeite doen om niet te janken zeg, vind t zo kl*** :() Hoop dat de doc wat voor je meisje heeft kunnen doen meid! Dikke knuff voor jullie hoor [​IMG]
    @Onsukkie: ja das balen als je graag wilt sporten, maar t nie mag. Hopenlyk hebben ze by de controle goed nieuws voor je!
    @Wittereus: wat goed weer van Bram :D Oja waar is die andere plek waar je weegt? Miss moet ik daar ook es langs, 69,9-1,4 is.....68,5 hihi, dat klinkt beter :)
    @Miriam: och meid, nog steeds geen duidelykheid, ik baal met je mee! En mn duimen draaien overuren hoor!
    @Fiona: hihi Beau heeft ook altyd jurkjes aan hé, dacht dat ik verslaafd was aan jurkjes, maar jy overtreft alles :) Schattige foto weer.
    Luna's haren worden idd veel lichter, denk dat ze op den duur blond worden, Maikel en ik zyn allebei donker geboren, en toen blond geweest. Maikel is nu weer donker, en ik ben nog steeds blond.

Iemand al iets van Marieke gehoord? Vind t zo zielig :( Hoop dat ze goed geholpen worden!

Nou Luna ligt weer in bed, dus ik ga eten koken, sonja zegt aardappels, kip en boontjes (en laat dat nou net 1 van mn favo gerechten zyn , verse boontjes jammie! Alleen jammer dat ze niet al kant en klaar de pan in kunnen hihi.
    Tot laters!

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hier naar het cb geweest, voor Iris haar prikjes. Kom ik daar zegt de verpleegkundige, 6,5 week, dan mag ze nog niet eens haar prikjes! Ik zeg, ja dat weet ik, maar de mw van het afsprakenburo heeft overlegd met de arts en ik moet voor de vakanties laten prikken, Ik vroeg nog kan het niet erna, want ik ben 5 dagen na de oorspronkelijke prikdatum al terug, nee het MOEST ervoor! Nou zegt ze, ik geloof je direct maar wil voor mezelf toch even overleggen, zei naar de arts en die zegt, ik zou het liever niet doen, zo vroeg, maar als je erop staat mag het wel. Ik vraag waarom ik dan eerst wel moest, ze zegt dat ze van de dame van het afsprakenburo heeft begrepen dat ik erop stond, nou ja zeg! In iedergeval heeft Iris nog geen prikjes gehad, vind het zelf ook fijner na de vakantie, je weet toch maar nooit hoe ziek ze ervan worden, en het zal toch ook niet voor niets te vroeg zijn! Maar goed dat was een retourtje cb voor jan met de korte achternaam. Moest notabene bijna 3 kwartier wachten op niets, Iris is wel weer even gewogen, in 16 dagen is ze ruim 500 gram aangekomen en een halve cm gegroeid, haar hoofdje een dikke cm.

Zo even een kort egoberichtje!

Ben ook benieuwd hoe het met Neia is! Arm wurmpje!

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    vaste tijden...Ik ken heel veel moeders die borstvoeding geven maar wel op vaste tijden voeden hoor dames, dus waarom zou dat niet kunnen?

Ice: Ik weet niet wie de buddy van Marieke was? Die kan haar dan misschien even een smsje sturen.
    Ik weet alleen maar dat ze om 9.20 bij de dokter moest zijn, maar daarna heb ik niets meer gelezen van haar.

Evelien: wat een onzin bij de CB! Stelletje idioten daar. pffff alsof jij graag een net gevaccineerd kleintje mee neemt op vakantie en dan ook nog doen alsof jij dat zelf wilt !

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb het idee dat ze sowieso wat langer gaat drinken. Ze doet meestal maar 10 minuten, soms zelfs maar 5. Maar sinds eergister zo nu en dan 15 of zelfs 20 (maar das de laatste paar minuten dan meer sabbelen).

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    weg bericht... pfff had heel veel geschreven...

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ben een beetje bang dat marieke met neia doorgestuurd s naar het ziekenhuis, anders had ze vast al lang wat geschreven. Beter om eigenlijk, wordt er goed naar gekeken!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Misschien komt dat als ze wat ouderis. Ze brengt er uit zichzelf sowieso steeds meer regelmaat in, dat is best grappig om te merken. Maar ik vind het heerlijk hoe het nu gaat. Hoef niet op de tijd te letten en haar ook niet wakker te maken voor een voeding, ze komt vanzelf als ze trek heeft.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vind ik ook, was zelf ook erop gebrand geweest doorgestuurd te worden in hun geval.

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    vaste tijden: ja daar wilde mijn lactatiekundige me ook aan hebben. En wel elke drie uur! (dus van 5/6 weer naar 8 voedingen). dan iedere keer wakker maken voor voeding. Doe ik dus mooi niet! Leg Ruben wel steeds vaker weer zelf aan, vooral overdag. Merk dat hij het heel prettig vindt en er rustig van wordt. Helaas drinkt ie alleen niet zo geweldig meer, dus altijd nog navoeden met de fles. Voordeel is wel dat hij dan ongeveer een kwartier borst drinkt en dan nog tussen de 60 en 100cc uit de fles erna, vaak is ie dan wel veel vermoeider dan wanneer alles uit de fles komt.
    Gisteren vertelde een kennisje dat haar kindje sinds een paar week uit de dr brown fles drinkt. Hoeft bijna niet meer boeren en spugen. Ik vandaag direct zo'n fles halen. Net gebruikt en idd, niet spugen (maar wel 2 boeren, alhoewel hij sowiezo na de borst altijd later boert, dus kan ook daar aan liggen)

Deel Deze Pagina