Angelo heeft ook veel zuigbehoefte. Zodra ik een speentje of mijn pink in zijn mond doe, dan is het ook al goed en valt hij ook snel in slaap.
zal wel ff alleen verder kletsen Heb lekker gegeten, afwas al klaar en hond uit geweest (heerlijk in de regen!) en gekolfd. zal ff kijken of ik nog wat van mn bericht dat verdwenen is kan herschrijven: Evelien: balen van het cb, vooral het lange wachten. Gelukkig weet je nu wel dat Iris prima gegroeid is! Heb best een lekkere middag gehad. Ruben werd om 14uur wakker met krampjes. Even buikje gewreven en 2 tellen aan de borst (dat helpt bijna altijd!). Lekker samen in slaap gevallen op de bank. werd om half 4 wakker gebeld en Ruben heeft tot 4 uur geslapen. Toen kwartier aan de borst, nog 80cc uit de fles nagehad en de oogjes vielen al weer dicht. Verschoond en maar boven in bed gelegd, waar hij inmiddels al weer anderhalf uur ligt ! Zou haast denken dat er weer iets van ritme in komt (hope so!). Keek net in de koelkast en heb *schrik niet* inmiddels weer 7 flesjes van 160-180 cc staan... kolven gaat dus niet verkeerd, helemaal als ik bedenk dat Ruben overdag ook 3/4 keer nog zelf uit de borst drinkt. voor de nacht aan wel 1 fles met poedermelk (blijf het proberen zo lang hij daar geen last van krijgt en er fatsoenlijk op slaapt).
ruben krijgt het ook meer nu. accepteert nu zelfs af en toe een speen. Favoriet is de lelijke speen die in het avent-pakket zat (waarschijnlijk omdat die het meest op de avent-fles lijkt, want daar krijgt hij ook de meeste fv uit. hee. meneer is wakker, pruttelt wat....
denk ook dat marieke naar het ziekenhuis is doorgewezen wat zielig toch he voor die kleine neia en haar ouders pffff zou ook helemaal gek worden ik hoop zo dat ze wat kunne vinden voor die kleine friendly klotte he bericht weg anaS zou mooi zijn zulke tijden daar doe ik het ook voor hier staat het eten op ga er ff naar kijken en beau slaapt weer in de box net terug van de winkel uit de maxi gehaald en in de box gelegd ze slaapt zoveel vandaag het is ooknog zo benauws hier binnen 25,5 graden pffff onsukkie zo klinkt het wel weer fijn de bf gelukkig gaat het bij jouw goed af nartuurtalentje friendly hier heb ik vanaf het begin een heel assorti dr.brown flessen met ventiel staan maar ze waren nog te groot voor beau ze verslikte zich er de hele tijd in en nu heb ik die kleine avant flesjes en wat grote en dat gaat prima alleen boeren doet ze bijna nooit en spugen wel hmmm mischien toch maarweer proberen die flessen kijken hoe ze het nu erop doet de difraxflessen zijn echt 10x niks voor haar die speen vindt ze knudde haha ice ja i know heb nog zoveel jurkjes en rokjes en weet ik veel wat elke dag wat anders probeer ik haar aante trekken die foto was ook van gisteren ze ligt nu weer in een andere jurk haha
haha friendly die lelijke speen heb ik gisteren gekocht voor beau en idd ze vindt hem heerlijk! (lelijk maar wel met air )snapt alleen ice die laatste zin
Hallo meiden, Voel me gelukkig weer wat beter.... Kom straks uitgebreid reageren. Ik heb Marieke een sms gestuurd maar nog niks gehoord.... Hoop echt dat alles goed is.
Soms heeft ze een dag dat ze zomaar alles bij elkaar een uur op m'n pink ligt te zuigen, maar ze vindt nu steeds vaker haar eigen duimpje.
ja ik ook ja, had haar ook al sms gestuurd maar heb ook nog geen antwoord gehad! Pfff ik hoop dat alles goed gaat.. vind het zoo zielig voor Neia.. en voor Marieke ook zeg, ze heeft wel alle pech van de wereld.. en juist haar gunde je een rustige tijd na de bevalling en echt die roze wolk zonder zorgen na die zwangerschap.
Nou, heerlijk die dr brown fles... hij boert en spuugt net zo veel als met de avent (die ik veel prettiger vind). mannetje is nog wat aan het pruttelen, net 115 cc op, dus zal nog wel honger hebben... hoop dat als ik terug ben we wat over neia gehoord hebben
heej meiden! nog niks van marieke dus begin me nu toch ook wel zorgen te maken... hoop echt dat alles goed is.. zo zielig voor zo'n kleintje. ice wat een leuke foto's van de babymasage! en wat kijkt ze al wijs! evelien wat stom zeg van t cb.. fijn dat geklepper erheen voor niks. ik ga op de bank liggen.. ben vanmiddag met mijn meoder helemaal naar de stad gelopen.. gewinkelt.. even wat leuke kleertjes voor brian gescoord.. want hij groeit overal veel te snel uit.. hij heeft nu al maatje 68 in truitjes en 62 in broekjes... daarna met mijn moeder wezen werken.. en nu ben ik moe! en heb ik t helemaal gehad! ga nu lekker lost kijken! we zijn ong. op de helft van seizoen 2. de laatste tijd kijken we wel 4 afleveringen per dag haha! verslaafd fijne avond! hoop dat er snel nieuwd van matieke komt!
Zo nog ff kyken of er al bekend is hoe het met de kleine neia is (en met de grote trouwens ook ) @Evelien: tssssss wat belachelyk zeg, jy hebt toch zelf gevraagd of t ook na de vakantie kon, en nu zeggen ze dat je erop stond. Lekker dubbel Goed dat je t pas na die tyd doet, is nie fyn als ze daar in de vakantie last van krygt! Wat is ze goed gegroeid zeg! wat weegt ze nu? @Anastacia: ik weet t ook nie meer wie haar buddy was.... @Friendly: ja t duurt zo lang voor we wat horen, ben een beetje bezorgd Hoop dat ze geholpen worden! Enne altyd fyn hé, je verhaal verdwenen. Echt frustrerend Wat gaat t vandaag goed met Ruben, super zeg! @Fiona: ik had strax alles los gezet (behalve daar waar Luna was) en toen was t 23 graden in huis. ramen dicht, bam, 25 graden Haha, ja die jurkjes, doe je haar nog niet vaker per dag omkleden zodat ze alles een x aan heeft gehad? @hannah: fyn dat je je beter voelt meid! Goed dat je Marieke een sms hebt gestuurd, zat idd nog te denken dat jy haar nr wel zou hebben. Hoop dat we snel wat horen! @Gina: jy ook al een sms gestuurd, goed zo Hoop zo dat alles goed is @Deentje: hihi ja lachen hé, haar hoofd gewoon kaarsrecht op, en niet even, nee gewoon de hele tyd. Kleine wyze tante hihi. Zo Brian al aan de 62/68, hy groeit als kool zeg Hoe zit t met jullie kleintjes qua voorkeurshouding? Luna had t naar links, maar dat ging steeds beter eigenlyk, in bed sliep ze ook steeds meer naar rechts, maar vandaag vind ik dat t weer hopeloos is, hoe ik haar ook neerleg, en wat ik ook doe, t hoofd gaat steeds weer naar links :x Hoezo eigenwys Nou ik ga scrappen, kom strax nog ff snel kyken of er nieuws is van Marieke! Fyne avond iedereen!
Nieuws van Marieke Neia heeft wrs een scheurtje in haar darm maar daar kunnen ze nu niks aan doen. Ze heeft heel veel kloven bij haar anus en dat doet mega veel pijn. Daarvoor moeten ze nu een verdovende zalf smeren. Verde venkelthee geven aan Neie en de melk heel dun geven. D ekomende dagen moet ze veel rust hebben, Het kan wel 3 maanden duren voordat het geheeld is.
ach gussie, arme Neia Hoop dat de zalf snel verlichting brengt, en dat de venkelthee (hé dat mag dus wel?) en dunne melk snel helpen. Wat zielig voor zo'n kleintje zeg Wat fyn dat je ff kon updaten Hannah (had Nieve honger? )
Jeetje... wens Marieke en haar man heel veel sterkte dan de komende periode... Mocht Neia wel mee naar huis of weet je dat niet? Zo zielig voor zo'n klein meisje en al zo veel pijn....
mijn wijkverpleegkundige zei ook al, beter venkelthee of venkelwater te geven als bijv cinababy.... meningen zijn nog al verdeeld! Heb Ruben nog 35cc bijgegeven en toen nog 20cc lauw water. Was erg moe maar kon niet in slaap komen. na een kwartiertje op de arm gepakt en binnen 5 min was ie wel vetrokken. Ligt nu wel beneden in de wagen ipv boven in bed, maar das niet erg. Manlief komt zo thuis (al weer best op tijd!) dus kan eventueel zelf wel naar bed gaan, hij blijft voorlopig toch wel beneden.