Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Moet je ook zeker doen, ik ben echt "pro" troosten hoor!
    Vanmiddag is Louise helemaal dapper alleen in slaap gevallen boven, en nu hebben we haar wakker weggelegd en ligt ze alweer rustig, dus mogelijk alweer te slapen. Echt knap! Dat lukte voorgaande dagen niet zo erg en gisteravond wilde ze helemaal niet slapen (half 12 pas, terwijl we tussen 10 en half 11 proberen haar in bed te hebben).
    En ook nog vanmorgen voor het eerst gericht gelachen, dat we het ook zeker wisten, omdat ze het meerdere keren deed. Zo leuk! Nu het nog op de foto zien te krijgen.

We hebben een slaapzakje bij de Hema gekocht, maar die zit nog in de droger, dus hopelijk blijft ze onder de dekens liggen vanacht, anders moet ik er weer een paar keer uit ben ik bang, want zo warm is het niet meer op de slaapkamer.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Spannend, we duimen ons gek!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh wat sneu toch voor Neia, ik vind het zoooooo zielig. Kun je je niet laten doorsturen naar een kinderarts? Zulke harde ontlasting lijkt me absoluut niet normaal hoor.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zoiets heeft deze kleine hier ook gedaan hoor, en wat losse half uurtjes tussendoor, maar niets waar je echt wat aan had.

5. hee meiden!

net ff alles bijgelezen maar niet echt tijd om te reageren. zit nu ff te voeden, want ben net thuis van deventer op stelten ;).
    ff kids in bed doen en dan ff een lekker bier/rose tje drinken :)

miriam ik ben erg benieuwd morgen met de test! maar heb er alle vertrouwen in!

marieke fijn dat die creme een beetje helpt en neia wat minder pijn lijkt te hebben!

weltrusten allemaal!l

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Truste Deentje!

7. Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie kleintjes? Hier gaat alles goed, maar ik heb zo weinig tijd om hier te reageren.
    Na de hitte van deze week weer eens grote huispoets gehouden, vandaag een hele dag bij een vriendin om bezoek geweest en vanavond wat aan de babysite van Quinn en Zenne geknutseld.
    http://www.quinnzenne.babysite.nl
    Wel erg jammer dat ik niet meer zoveel tijd voor het forum heb want het is zo gezellig hier.
    Tot snel weer!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, Louise lag helemaal uit zichzelf al om kwart voor 11 te slapen gisteren, kwam helaas wel alweer om half 4. Pfff... maar goed, zo heb je natuurlijk altjid wel wat te klagen, haha.

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dat is dus de reden dat ik laura om 24oo nog voed anders is ze er om 3 uur en 6 uur uit ...

en vanmorgen weer om 7uur ! nu lekker met papa onder de douche!
    hier een drukke dag, en vanmiddag/vanavond naar vlietpop :) ( gratis festival hier in de buurt )

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    vanmorgen de digitale test van clear blue niet zwanger dus geef het op zal wel een maand overslaan of het komt heel heel laat op gang

maar dames denk niet dat ik zwanger ben ook al wil het zo graag en zo graag geloven dat de testen het niet juist hebben

moet dit even een plekje gaan geven nu liefs miriam

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoi meiden,

Was gister een beetje moe dus ben weinig online geweest, was zo moe van de dag ervoor.
    Gister nog wel naar de camping geweest naar opa en oma en daar heerlijk gegeten aan het water.

Vandaag eters dus moet weer aan de slag, wat haal ik mezelf op m'n hals :rolleyes:
    Dus ga zo weg, het huis is ook nog ontploft en m'n washoop lijkt wel op de mount everest :(

@ Miriam jeetje meid, wat een klote testen zeg :x iedere keer weer hoop voor niets, net wat je zegt ik zou het even een plekje geven en dan weer vol goede hoop aan de volgende ronde denken......hoop dat je nu wel snel ongi word.

Ik heb hier een zeurderige Amy in haar wipstoeltje, ze kan even niks waarderen, gelukkig gaan we zo weg dan kan ze in slaap vallen in de auto!

@ Marieke speciaal voor jou nog een dikke dikke knuf en ook voor Neia natuurlijk, wat jullie allemaal doorstaan dat vind ik echt erg.... :(
    Hoop dat alle ellende snel over is en dat jullie vannacht een beetje hebben kunnen slapen, rust doet wonderen.

Ik moet nu echt weg reageer later nog wel wat meer, net als Linda weinig tijd helaas!

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey meiden,

@miriam, aarrghh idd klote testen! :(
    hoop dat je snel wel duidelijkheid hebt, want nu weet je eigenlijk nog niets.

@Neia,kan me voorstellen dat je huiverig wordt, wel fijn dat je kunt zien dat het "minder"wordt!.
    hoop zooo dat het snel over gaat.. voor jullie alle drie.

@lafo, fijne dag vandaag.

wij hebben ook een druk dagje,hebben net boodschappen gedaan om 12 uur moeten we bij mijn vriend zijn oom op de koffie die is jarig geweest, en om 14.20 moeten we bij de ostheopaat zijn. en daarna willen we nog naar stad. en sávons gaan we uit eten! waar ik zo'n zin in heb NOT

hebben jullie ook zo'n druk dagje ?

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh ik ga Bram ff de fles geven. doei

14. Hier ben ik ook zo goed in, dan nodig ik mensen uit om te eten uit m'n enthousiasme terwijl ik dan giga veel werk heb en helemaal moet stressen om alles in orde te krijgen, maarja het is wel daarna altijd wel erg gezellig als je met z'n allen aan tafel zit.

Miriam wat balen zeg! Hopelijk ben je nu snel ongesteld dan kun je weer verder. Sterkte ermee.

Over ongesteldheid gesproken, ik ben nu dus al bijna 2 weken ongesteld. Heb dit nog nooit zo lang gehad, wat een zooi! Na een week dacht ik dat het wel minder moest worden, nee werd het juist nog eens erger :cry: Maar nu is het sinds gisteren wel een stuk minder dus hopelijk ben ik er snel vanaf!

Vannacht heeft Zenne de eerste keer op haar eigen kamer geslapen. Vond het gisteravond maar niets dat ik niet ff in haar wiegje kon kijken vanuit m'n bed! Marc snapte dat helemaal niet, hij vond dat ze wel gewoon op haar eigen kamer kon slapen omdat ze de nachten zo goed doorslaapt. Ik heb er bijna 2 uur over gedaan om in slaap te komen!

Zenne alarm, moet weer gaan!

15. goedemorgen meiden!

hier echt een klote nacht gehad.. en t lag niet eens aan brian.. maar kon gewoon maar niet slapen.. stomme gedachtes van mij altijd bah :( nu ben ik echt heel erg moe.. maarja.... hpelijk gaat t vanavond beter ;)
    zoow ga ff naar d ebouwmarkt :)

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He balen zeg, malen is erg, maar 's nachts malen is nog veel erger.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo me internet is mega sloom maar zo slecht als gisteren was zo goed gaat het vandaag ze moest eigelijk de fles van 3 uur maar ze slaapt nog steeds
    vanacht was de voeding om half 12 toen 3 uur en toen half 7 toen om 9 uur gewekt voor badje en flesje we zijn de stad al ingeweest maar pfff wat een drukte

evelien weet niet of je het nog leest maar idd geval fijne vakantie waar gaat de reis heen mischien heb je dat al verteld maar ik weet het niet meer

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o mirjam wat klote meid waarom nou? en waar is die ongi dan van je oo kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit
    maar geen bloed geeft moed! dus over 2 dagen gewoon weer testen ...?
    suc6 meid ik duim nog steeds voor je

19. KatSas

KatSas Bekend lid

oef ik heb veel gemist.....ik lees even terug..nou ja even vanaf pagina 229 zie ik, dat zijn dus 30 pagina's :confused: Mmmm, dat doen we dan even per tien maar....

gaan we

229 t/m 238:

@ Hannah: ieuw wat zielig voor jeroen dat zijn kies getrokken moest worden, maar dan is hij nu gelukkig wel van die pijn af. En nieve dus ook al verkouden..pfff jasper produceert ook erg veel snotjes :(
    Hee ik lees dat jij samen met marieke fotosessie voor mij gaat houden, goed plan! Go girls :D En hoe het bij de huisarts ging. Nou ja...we hebben afgesproken dat ik aan de bel trek als ik denk het niet meer aan te kunnen of mijn beheersing weer verlies. Verder even niks, ik denk dat ik het zelf of eigenlijk samen met mijn man wel af kan.

@ Miriam: ow wat erg he..ik hoop toch zo dat je zwanger bent, zou wel snel zijn als het gelijk gelukt zou zijn, maar gun het je gewoon zo! En je zeurt niet hoor!

@ Lafo: mmmm vervelend dat je woorden met je mams hebt gehad en zeker als het dan ook nog zo warm is..bah...klinkt niet erg gezellig, arme jij. Ik zweet met die hitte trouwens ook overal :confused:

@ Onsukkie: mannen begrijpen en zien lang niet alles als het om het huishouden gaat..dat gen missen ze volgens mij gewoon. Wel goed dat hij het de volgende ochtend wel begreep....

@ Ice: mooi zeg wat je voor Hannah hebt gemaakt :D

@Linda: oei wat een rampgebied zal het geweest zijn bij jouw thuis, dan is struisvogelpolitiek vaak even het beste. Even kalmeren en dan met frisse moed aan beginnen. Maar heb wel alsnog medelijden met je.

@ Anastasia: zielig dat laura uitslag heeft, wel fijn dat ze er weinig last van lijkt te hebben, hoop dat de zalf goed werkt.

@ Hellepelle: wauw wat was Cas dan stoer zeg bij de prikjes! Kanjer! En zijn houding gaat dus ook al vooruit, allemaal goede berichten zeg.

@ friendly: klinkt inderdaad of er totaal geen ruimte meer is voor jezelf, hardstikke goed dat je daar nu wel wat voor hebt ingepland. Hoop dat dat wat lucht geeft.

@ Lafo: mmmm, rare opmerking van je neef, misschien bedoelde hij het niet zo bot, maar ik zou het toch ook echt niet leuk vinden.

@ Evelien: zo jij had ook alweer druk weekje zeg en chips...ben te laat om je een fijne vakantie te wensen zie ik :cry: snorrie! Alsnog een heeeeeeeeeeeeeeel fijne vakantie!

@ Marieke: jeetje wat zielig zeg voor neia, maar de massage heeft dus wel geholpen lees ik, twee volle luiers nog wel.

@ Ice: gefeliciteerd met je mijlpaal , onder de 70..wauw...dat ga ik echt nooit meer meemaken denk ik.

En de rest moet dan weer wachten..ik moet nog naar de supermarkt voor brood...dus maar gauw gaan want anders is alles weer op. Neem ik gelijk lekker harde worst mee, heb ik echt zin in ineens...mmmmmmmmmm

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!
    Ff kort... Met Ruben gaat het niet goed. Poept nu al weer 3 dagen niet. Heeft enorme krampen en is ontroostbaar. Sinds gisteravond krijgt hij alleen fv gemaakt van venkelthee om de boel te verzachten. Gisteravond om 21 fles gehad, hij sliep na veel troosten om 23.30. Tussendoor een zetpil gegeven want kon het niet meer aanzien. Wel geslapen tot 5.30 (bij mij natuurlijk) toen wakker voor fles. 5.15 weer in eigen bed, tot 8.45 en weer krijsen. Mocht pas 9.30 fles hebben (nadeel van fv) en kon hem niet ff aan de borst leggen want gisteren uit eten geweest en vanalles gehad waar hij niet tegen kan. Heb vandaag al 4 hele voedingen weggegooid na het kolven :( . Maar goed. Ruben is nu bij mn ouders, zijn hier in de badkamer bezig, veel lawaai, stof etc. Net ff gebeld en hoorde hem alweer krijsen. had krap aan half uurtje geslapen. Heb gezegd dat als hij weer zichtbaar krampen heeft ze de doktersdienst maar moet bellen. Kijk het nl niet veel langer aan. Hij heeft inmiddels ook bijna geen plasluiers meer terwijl hij wel genoeg drinkt, dus dat is voor mij een teken dat het niet goed gaat.
    Moet ff de badkamer dweilen, mn klusjesman gaat zo naar huis en dan ga ik gauw kijken hoe het met het mannetje is. Vind het maar niks...

Deel Deze Pagina