Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,
    Hier lijkt het ietsje beter te gaan.
    Maar dat zal ook wel komen omdat ik mezelf een stuk beter voel.
    Want ons prinsesje heeft vannacht lekker 9 uur lang geslapen! :confused:
    We hebben haar gisteravond een uur eerder op bed gelegd om te kijken of ze dan ook langer door zou slapen. En ja hoor, ze heeft van 23.15 tot 08.15 geslapen. Ook heerlijk voor ons dus!
    Haar darmen werken nog niet echt mee, ze heeft er flink last van. Vooral overdag in haar slaap, dan krijst ze en slaapt ze weer in. Echt zo zielig!
    Vanmorgen zagen we toch echt wel dat ze moest poepen maar het lukte gewoon niet.
    Dus Mark heeft haar geholpen door haar benen helemaal tegen haar lichaam aan te duwen. En dat hielp gelukkig.
    Bij het drukken krijst ze niet meer de oren van je kop, maar huilt ze wel. Dus ik denk dat de verdovende zalf wel helpt.
    Maar door wat geduld en de hulp van papa heeft ze vanmorgen een klein beetje gepoept. Het begin was wel weer mega hard, maar daarna was het iets zachter. Ikke helemaal blij, en volgens mij was zij ook opgelucht.
    Heerlijk dat we vandaag geen visite hebben. Dat voelt echt goed.
    Ik ben vanmorgen naar het dorp geweest en heb een tankini gekocht. Want ik wil vanaf augustus met Neia gaan baby zwemmen. Het viel me nog mee hoe hij stond, ik ben er helemaal blij mee.
    Ook heb ik een linnen broek gekocht, 1 maatje groter dan normaal.
    Daarna ben ik lekker bij Neia geweest en heeft Mark de boodschappen in huis gehaald.
    Verder hebben we opgeruimd en nog wat in de tuin gedaan.
    Nu ligt ze een beetje te dutten en schrikt af en toe wakker van de pijn. Dus we hebben haar lekker bij ons beneden liggen, kunnen we lekker over haar buikje aaien.

X Marieke

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, die bergen was herken ik echt hoor! :confused:
    jeetje, ik moet echt iedere dag wel 1 of 2 wasjes draaien, dat ben ik helemaal niet gewend. En het wassen is nog niet zo erg, maar het opvouwen en strijken wel. :(
    Je hebt het wel erg druk meid, wel uitkijken he?! Ook goed voor jezelf zorgen hoor.

Witte reus, oja bah jij hebt dat etentje vanavond.
    Ik hoop voor je dat de tijd snel gaat!

Miriam, onee het meid. Hoe kan dat nou, echt ongelofelijk.
    Dat zou toch iets zijn dat je juist nu dat jullie weer begonnen zijn, een onregelmatige cyclus krijgt.
    Ik blijf toch stug voor je door duimen hoor.

Onsukkie, hoe is het vandaag met je?

Friendly, ah nee he, dat klinkt echt net zoals Neia het heeft. Ik maak ook de melk aan met venkelthee. Ik hoop dat het helpt voor Ruben. Zo zielig voor je kleintje. Wel fijn dat hij nu even bij je ouders is, dan kun je misschien een beetje opladen.

Katsas, mmmmmmmmmmmm lekker van die harde worst. Heb je voor mij nog een stukje overgelaten? ;)

Fiona, pffff wat een nacht zeg. Ik heb medelijden met je.

Daam, zit er bij jou al vooruitgang in de nachten?

Deentje, balen dat je zelf niet goed hebt geslapen. Helpt het niet als je 's nachts pen en papier pakt en het opschrijft? Dan ben je het misschien kwijt.
    Moeten jullie nog veel doen in huis of alleen nog maar kleine dingetjes?

Linda, ah bah al zolang ongesteld. Ik hoop toch echt voor je dat je er snel vanaf bent.
    Voor jou dus ook de mijlpaal dat Zenne op haar eigen kamertje heeft geslapen. Ik vond het ook een vreemd idee hoor. Ik miste haar wel, en vond het zo raar dat ik haar niet gelijk kon zien, net zoals in het wiegje. Maar ik ben nu wel blij dat je dat hebt gedaan.
    Nu hebben Mark en ik ook wat meer oog voor elkaar. ;)

Anastasia, veel plezier bij het festival! Hier is het bijna de hele dag mooi weer geweest. Hopelijk bij jullie ook.

X Marieke

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jeetje wat zwaar zeg Jvtje.
    Hoe is het vannacht gegaan?
    Gaat de bv nog steeds goed?

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hebben we trouwens nu al een plaats en een datum geprikt voor de meeting?
    Ik heb namelijk niet alles teruggelezen.

5. marieke wat heerlijk zeg dat neia zo lang heeft doorgeslapen! doet je vast goed zo'n lekkere nacht! fijn om te horen dat ze nu minder pijn heeft!

pen en papier pakken heb ik nig niet geprobeerd.. misschien helpt t dat ga ik de volgende keer proberen! dankjewel voor de tip.

er hoeven alleen nog kleine dingetjes te gebeuren hiert in huis gelukkig.. en de wc is nog helemaal kaal maar we hebben ff geen zin in bhangen of verven ;)

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even kijken of ik ook kan spammen;
    Een knuffel momentje met papa

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaa ik heb het ontdekt hoor, Nou dan zullen jullie nog veel Neia zien! ;)

Aan het kletsen in bad!

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    In haar eerste rokje.

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    De eerste echte lach op de foto.
    En ook nog het pakje aan dat ze van Nieve en Hannah heeft gekregen.

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O miriam, wat balen zeg! Maar nog steeds niet ongesteld? Hmmmm, dan is nog niet alle hoop vervlogen en blijf ik gewoon door duimen.

Marieke, fijn dat het de goede kant uit gaat met Neia. En wat een leuke spam!
    Hier zijn de nachten nog wel zwaar, maar meestal slaapt ze wel weer door na de voedingen.

Ik heb een flinke kater! Man, wat heb ik veel gezopen gisteren. Ik had alles voorbereid: gekolfd, Ronald uitleg gegeven over opwarmen en flesje geven. Ik heb het naar mijn zin gehad, maar die dag erna he. . . . . . . . . . . :) 8)

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Marieke en Friendly, worden Ruben en Neia ook getest op koemelk allergie?

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Neia wat een leuke foto's, wat een scheetje is dat zeg!

Hier gaat het redelijk... ik blijf aftellen maar, er zit niets anders op he.

Vandaag de verre opa en oma van Louise op bezoek gehad, d'r oom was ook mee gekomen (de broer van m'n man), wel gezellig op zich.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Over 344 minuten is Louise 5 weken! *schaam*

14. KatSas

KatSas Bekend lid

pagina 239 tot en met 250

@ friendly: jammer dat het met ruben nog steeds niet lekker gaat met slapen, kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal hopeloos van wordt.

@ Onsukkie: ten eerste al petje af dat je geen spekjes op je bekken hebt, daar ben ik dan weer jaloers op. Het is wel zo dat je bekken wat wijder worden maar ik dacht dat dat ook weer grotendeels terug ging, maar hoe en wat precies...geen idee eigenlijk.

@ witte reus: mmmmm balen dat je zo'n rotgevoel hebt bij je werk, ik kan het me helemaal indenken...ik heb van de week net een sollicitatie de deur uitgedaan voor een andere baan....

@ fiona: ieuw ontstoken tenen en vinger? Autsch...als ik er aan denk doet het al zeer

@ onsukkie: ik heb dus idd ook al die matjes bewaard zodat jasper lekker in zo'n blootje erop kan liggen, gaan straks ook lekker mee op vakantie, kan hij lekker buiten op het gras liggen

@ hitte: woensdag was het hier echt tropisch...maar heb grotendeels met voetjes in het badje gehangen en tim heeft lekker in het badje gezeten, gezwommen en gespeeld. heerlijk , 's avonds wel wat lichten en regen maar het viel me allemaal erg mee.

@ Meeting: helemaal goed dat het zo leuk en gezellig was! En wat een ontzettend leuke foto's met de vijf kids op een rij, helemaal geweldig

@ Anastasia: wat een mooie foto van laura zeg! Mega big smile, helemaal lief. En ik zie je voedingsprobleem, maar ja is van woensdag, dus aan een antwoord van mij op zaterdag heb je dan niet zoveel :D

@ friendly: fijn dat de cursus zo leuk was! Goed voor max, maar zeker ook voor jou.

@ Gina: jammer dat Noah niet tegen die prikkels kan, maar ik geef je groot gelijk dat je dat dan niet meer zo wilt. Is toch zielig voor het manneke.... Jammer dat ze dat niet begrijpen

@ Marieke: jeetje...wat een verhaal zeg over neia, ben er beetje stil van, onder de indruk. Zo ontzettend zielig...bah...mmm, maar snel verder lezen wat ze er bij de h.a. post van hebben gezegd. Maar jeetje wat een ellende.

@ Miriam: pffff gek word je van die onzekerheid meis...bah, ellendig, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet.

@ Ice; wat leuk dat de massage nu wel lekker was

@ Ritme: Jasper krijgt tussen 8 en 10 's avonds de laatste fles en wordt tegenwoordig dan 's morgens tussen 7 en 8 wakker :D jippie a jee

@ Evelien: jeetje wat een gezeur op het cb zeg...pfff duidelijk dus miscommunidinges..bah. Maar ja, nu eerst lekker vakantie

15. KatSas

KatSas Bekend lid

pagina 251 tot nu

@ Ice: jasper heeft niet echt een voorkeurshouding, ik leg hem wel expres regelmatig andersom in bed, voor alle zekerheid, maar ja, meneer hupst zijn hele bedje al door en draait ook gewoon al op zijn zij :confused:

@ Marieke: ik lees via Hannah het nieuws over Neia...oef...wat een ellende, heb de tranen in mijn ogen. Wat een pech, wat ontzettend zielig dit. Je hebt het toch al moeilijk genoeg gehad..bah bah bah. Nu is het dan ook echt klaar hoor, vanaf nu alleen nog maar leuke dingen. Bah...veel sterkte ermee, hoop maar dat de pijn voor Neia snel minder wordt.

@ Daphne: fijn dat de sollicitatie goed ging, ik duim voor je!

@ Hannah: mooie foto's weer zeg!

@ Marieke: lekker even rust nemen voor jullie drie, kan je zeker wel gebruiken even nu.

@ Will: hihihi, als het uit de broekspijpen loopt is het niet helemaal goed nee

@ slaapzak: hier ook al een hele tijd, jasper trapt de dekens gewoon van zich af

@ Linda: pfff grote poets gedaan, jeetje wat ben jij een braaf ding zeg...geef mij daar eens wat van mee :( ik heb nul energie zeg met die hitte

@ Miriam: bah....chips, na dat lichte lijntje wilde je nu gewoon zwanger in beeld zien staan, simpel zat. Kan me voorstellen dat je dit even een plekje moet gaan geven. Hele dikke knuffel!

@ Witte reus: geen zin in uit eten gaan, ga je met stomme mensen dan?

@ Marieke: nog genoeg harde worst over hoor, kom maar halen!

@ Daam: hihihihi, lekker veel gezopen dus zoals jij het zegt..whahahaha, was dus wel gezellig?

16. KatSas

KatSas Bekend lid

zo ik ben weer bij, in augustus zijn de data voor de meeting voor mij niet haalbaar, die twee weekenden zijn wij net met vakantie in zeeland, of jullie moeten met zijn allen naar renesse komen. Kan ook leuk zijn

17. KatSas

KatSas Bekend lid

Verder ben ik een paar dagen niet online geweest omdat ik en erg druk was maar ook omdat het even niet zo goed ging. En ja...dan heb je even geen zin in het forum. Inmiddels gaat het al weer iets beter. Heb zelfs gesolliciteerd, nou ja..brief geschreven, bij een ander bedrijf. Spannend..heb voor mezelf besloten om op mijn gemak naar een andere baan uit te kijken.

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja echt veel te veel! En dan ook pas om 7 uur in de ochtend gaan slapen. Was erg gezellig met vriendin, we hebben vooral gelachen om het niet mogen roken in het café. Ik vind die nieuwe regel trouwens niet erg. Ik had gauw last van de rook in mijn ogen dus dat heb ik nu niet meer.

Fijn dat het beter met je gaat en spannend dat je gaat solliciteren. Wat voor baan ben je naar op zoek?

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Daphne: ga denk ik sowiezo volgende week even met Ruben naar de ha en dan vraag ik ook even naar de koemelkallergie. Zo onrustig als hij is is echt niet normaal...
    Om kwart voor 6 was ik ff met mn vader in gesprek. Hadden afgesproken dat als Ruben na het eten nog niet gepoept had en wel aan het persen was we de hapost zouden bellen. Om 6 uur verschoond en een beste poepbroek :D . Gelukkig. Was niet echt dun, maar ook zeker niet stijf dus nog ff aanzien. Was zo druk bezig met alle poep schoonmaken dat meneer ook lekker over mij heen geplast heeft (en niet een beetje) mn hele broek, de bank en de vloer waren nat. Dat werkt gelukkig dus ook nog. In de maxi-cosi naar huis in slaap gevallen. In bed gelegd, ging mooi. Had bedacht nog mooi wat planten te kunnen poten. Maar nee, na een kwartier (had dus net gekolfd en een kop thee gepakt) begon het gekrijs alweer. Hij is net weer rustig, ligt nu in de box tegen nijntje te kletsen. Ga zo maar een filmpje met hem kijken, wil eigenlijk wel naar bed maar dat kan ik de hond niet aandoen. Die is al 2x 2 uur alleen geweest vandaag en vannacht moet ie ook weer alleen zijn. Dus helaas pindakaas voor mij, wordt voorlopig de bank.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    katsas wat verdrietig dat het allemaal nog niet zo lekker met je gaat! Goed v an je dat je gesolliciteerd hebt trouwens!

Miriam, we blijven duimen! geen bloed geeft moed hoor...
    Kan zijn dat het HCG nog te laag is voor de test...

Daam een kater hihihi de laatste keer dat ik zoveel geborreld heb ik echt lang geleden, meestal met vlietpop, maar helaas dit jaar de bob :(
    Ben nu weer thuis en ga om 23oouur mijn mannetje daar ophalen.
    x

Deel Deze Pagina