Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deentje ach meid wat jammer zou dat zijn om te stoppen met bv, juist omdat het bij jou zo goed gaat maar je moet zelf ook gezond blijven hoor, dat is het voornaamste, welke keuze je ook maakt!

Witte reus ja kwijlen doet Amy dus ook de laatste tijd en dat heeft ze van haar vader ;) :)
    Wel leuk dat je man het boek meeneemt, zie ik Ramon echt nog niet doen.....
    Wel kijkt hij nog graag naar de kraamafdeling op tv :confused:

Ice klinkt als een sprongetje idd, handig he dat boek!

Friendly ik heb het boek geleend maar denk dat ik die zelf ook ga kopen, weleens handig om dingen erop na te slaan.

2. Zenne is een heel stuk kleiner dan Bram en ik vind de maat 2 juist aan de kleine kant worden.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik zou nog wat foto's plaatsen van de trouwerij....

Hier Amy met haar grote nicht Fabiënne!

4. Wat een leuke foto Lafo!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Met haar nichtje Valerie!

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    wat gek he dat iedereen de pampers anders ervaart.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Linda dank je ben ook erg trots op m'n nichtjes, zijn lieve meiden!

Hier nog een foto, uiterst rechts hun ene stiefzus

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    wat een leuke foto's lafo :D ...

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    vamorgen gaf de weegschaal 69 aan [​IMG]
    T zoontje van mn vriendin mag vandaag ws naar huis, als ie geen koorst meer heeft. de bacteriele hersenvliesontsteking is t niet, de virale dat weten ze pas over een tig aantal weken geloof ik. En die moet ie ook zelf uitzieken (dacht altyd dat dat de gevaarlykste was, met vlekjes enzo, maar schynbaar toch niet?) Dus gelukkig gaat t de goede kant op met
    em!
    Onze vriend krygt vandaag een scan voor uitzaaiingen, en donderdag uitslagen, en aan de ahnd daarvan hoort ie wat er nu verder gaat gebeuren....Dus ben hard aan t duimen dat dit t was!
    Ben gisteren ff met mn vriendin naar de stad geweest, ff wat afleiding voor haar, dat kon ze geloof ik wel waarderen, en hy ging toch slapen...

@Friendly: thnx meid, Hoe was t met de fysio?
    @katsas: thnx voor de hug ;) Net wat je zegt, dan wordt je wel ff geconfronteerd met alle dingen die wel goed gaan, en hoeveel geluk je hebt als iedereen in je gezinnetje gewoon gezond is!
    @Deentje: thnx, ja hoop idd dat alles meevalt!
    @Miriam: ach meis, wat vreselyk :cry: wat vind ik dit erg om te horen, het is jullie zo gegund! Heel veel sterkte en een dikke knuff hoor!
    @wittereus: ja idd, dan waardeer je des te meer wat je hebt hé...Ik vind t ook moeilyk als Luna huilt en ik kan haar niet 123 troosten hoor, dan moet ik idd ook huilen :( Wat zielig voor Bram, hoop dat het na de volgende x over is!
    @Neia: ach wat zielig dat t weer ff niet lukte, heeft ze inmiddels gepoept? En ja die lachjes, dan smelt je toch gewoon :D Wat fyn dat ze zo goed slaapt zeg!
    @Fiona: ja of hun nog kids kunnen krygen is ook nog afwachten, echt vreselyk. Maar ze zeggen zelf ook, dat is van latere zorg, eerst beter worden!
    Wat leuk dat Beau naar je lacht, echt zo lief hé :D Luna begint nu ook steeds meer tegen andere te lachen, en niet alleen tegen papa en mama haha. Maar dan moet je als "vreemde" wel je best doen hoor, en heel bly praten LOL.
    Heeft ze inmiddels gepoept?
    @Deentje:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hihi, zo cute :)
    @wittereus: zo hé, hy is hard gegroeid zeg!
    Over groeien gesporken: kwam er gisteren 1 van t zwangerschapszwemmen tegen, haar zoontje is nu 5 maanden, en hou je vast: hy weegt 10kilo :confused: en heeft al maat 74 :confused:
    Hy was ook 5 kilo by de geboorte!

@onsukkie: erg mooie foto zeg!
    @Fiona: Luna spuugt ook idd nog steeds terug, ook na meer dan een uur, en ze krygt al 5 scheppen comfort door de voeding heen :(
    Wat zei t cb?
    Enne haha, jy ook nix genomen van de felicitas? ikke ook niet!
    @Friendly: hihi leuke foto's. Wat een verschil ook met de foto by zn banner, hy heeft nu van die lekkere wangen :D
    @Jvtje: thnx! heb echt wel zin in de vakantie :D Die spenendoekjes zyn gaaf hé!
    Ik moet idd ook weer es spammen ;)
    Is Maud al over de 6 kilo denk je? Ik ben benieuwd hoeveel Luna weegt, vlg wk vry zullen we t weten!
    By prenatal hebben ze die spiraal wel toch? en anders miss by v&d?
    @Onsukkie: miss wat extra vocht bygeven ivm uitdrogen? en als t te lang aanhoudt, dan t cb bellen?
    @Jvtje: joh, krygt maud al een tandje? dan is ze er vlot by of niet?
    @Fiona: ja hier ook een papa die t soms nie alleen red hoor hihi. zo zie je maar, mama is altyd wel nodig ;)
    @Gina: goed dat je gebeld hebt hoor, als je je onzeker voelt, gewoon bellen, daar zyn ze voor meid!
    @Lindatjuh: gave foto's!
    @lafo: goed zo meid, mag best zo'n dagje! ;)
    Thnx voor je knuff, jy er o0ok 1 terug, die heb je wel verdiend hoor ;)
    @Onsukkie: ja dat is normaal, is niet by alle baby's, Luna heeft t byv niet, maar heb t al heel vaak gehoord (dat was ook t eerste wat mensen tegen my zeiden, dat kan nog wel uitvallen hoor.....haha niet dus :p)
    @Lafo: hier nu ook al pampers maatje 2, heb nog 1 pak maatje 1, mar die vind ik by de buik wat strakker worden, dus die maak ik op, en dan maat 2. heb 3 pakken pampers v 25 eurie gekocht by de etos!
    @Lindatjuh: mooi! doe je aan digi scrappen?
    @friendly: ja, van de eerste sprongetjes had Luna ook byna geen last, maar van deze weer wel!
    @wittereus: ja grappig hé hoe herkenbaar t is? Luna wil ook meer op arm, vooral savonds, overdag gaat t nog wel....
    @Deentje; ja kan me voorstellen dat je baalt, maar meid, je hebt t al hardstikke lang vol gehouden, echt petje af voor jou hoor!
    @Gina: ja dan zou ze by de 5/6 weken sprong zitten hé? Kan best kloppen dan! Ben benieuwd wat de ha zegt!
    @Lafo: ja vind t boek helemaal top! Leuke foto's!

Nou Luna slaapt nog steeds, maar ga haar geloof ik er maar uithalen hihi. ze is langzaamaan aan t wakker worden mn schatje :D
    Laters!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo zag het hele plaatje eruit!

Zijn 2 kinderen en mijn nichtjes.

Hij heeft nog 2 grote dochters en is zelfs al opa dus het m'n nichten hebben er opeens een hoop familie bij ;)

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo nou hou ik maar op want anders blijf ik gaan ;)

Zo verleidelijk dat spammen :)

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    papa deed gisteravond Ruben in bad...

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een bink Friendly!

Ice wat fijn dat je vriendin haar kindje alweer naar huis mag, gelukkig maar, want je schrikt er toch heel erg van......
    Ik duim met je mee voor donderdag, hoop dat de uitslag positief is!

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    en Ruben... die dacht papa niet met mij douchen... ik maak hem helemaal nat!

ow hij is ook wakker... en erg aan het scheten, zou ik ook wakker van worden!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fay heeft gisteren haar eerste inentingen gehad, en het was zielig. Ze was het er duidelijk totaal niet mee eens :D
    Ze is nu 55cm lang, en weegt 4350gram.
    Ze heeft ook maatje 2 van de pampers, nu nog steeds de newborn, haar poep is nog zo dun. Heb al wel 1 pak 3 in huis gehaald. Heb namelijk vorige week 3 pakken gehaald met 10 euro korting. Bij de Jumbo zijn de pampers trouwens echt goedkoper dan in de Appie.

Ice, de bacteriele is idd gevaarlijker dan de virale. Sam heeft de bacteriele gehad, die heeft 3 weken stink antibiotica infuus gehad. Een achternichtje van mark heeft vorig jaar ook de virale versie gehad. Maar die heeft er hoogstwaarschijnlijk wel een gehoorbeschadiging aan overgehouden :( (dat kunnen ze alleen pas veel later zien helaas)

Nou ik ga even stofzuigen en dweilen, het stinkt hier naar pis! (na de verjaardag van zaterdag avond is er iets misgegaan bij iemand denk ik..., maar we kunnen niets vinden)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh Daphne hoe herkenbaar gisteren roken we met vlagen een poeplucht, we hebben echt overal gezocht maar later bleek dat het Baloe was die flink scheten aan het laten was......
    Dacht dat hij ergens gepoept had maar dat heeft hij nog nooit gedaan maar je weet nooit of ze aandacht willen trekken met zo'n kleintje opeens... of een verdwaalde luier je gaat de gekste dingen verzinnen. :)

17. Ice: ja doe sinds kort weer aan digiscrap. Is wat minder rommelig en dus makkelijker te doen met Quinn in de buurt. Met gewoon scrappen ontaard de hele tafel altijd in een bende en dan wil Quinn dus ook vanalles hebben.
    Doe jij ook aan digiscrap?

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kwestie van niet al te groot afdrukken.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ik ga mijn meisje wakker maken voor de fles, ze heeft om 07.30 gehad dus word wel weer eens tijd, zoals ik al zei ik moet haar bijna altijd wakker maken voor deze fles.....

Deel Deze Pagina