Hoi! @ Lafo: nee geen last meer van het spiraaltje en heb hem inderdaad bij mijn tweede ongi in laten brengen. En ja heb mijn vader verloren toen hij net 50 was geworden, gelukkig hebben we dat toen nog groot gevierd daar dus goede herinneringen aan. @ Linda: wauw, mooi zeg wat je gemaakt hebt voor onsukkie @ witte reus: ik weet wel dat je het niet verkeerd bedoeld hoor en heb het ook zeker niet verkeerd opgevat @ Luiers: nu c1000 maat 2 en die zitten prima, de newborn vond ik echt te krap worden, die plaste hij echt veel te snel vol en vaak natte billen @ Ice: vervelend die sprongetjes, maar oei ik groei is dan toch wel weer heel erg handig he! Ik heb hem hier dit keer nog niet open gehad, maar bij tim continue..hihihihi en hij staat nu ook pak klaar in de kast @ Deentje: meis..wat ontzettend balen dat je 's nachts niet meer slaapt, ik kan me je dilemma voorstellen. Ik vind wel dat je zo ontzettend knap bezig bent geweest de afgelopen maanden, ben zo trots op je. Wat je ook beslist, je mag echt trots op jezelf zijn. Ik hoop dat je nog een alternatief vind voor de medicijnen, want je deed het zo goed toch zonder. Maar ja..slaap is ook wel erg belangrijk. Sterkte! En wat is Arjen een knapperd zeg! Poepen en plassen op het potje,....super! Ik ga hier in de vakantie een zindelijkheidspoging wagen denk ik.... @ Ice: fijn dat het zoontje van je vriendin naar huis mag! En nou hopenlijk donderdag nog goede berichten over die vriend. Ik blijf duimen. @ Daphne: mmm Fay dus ook haar spuitjes gehad..jasper moet morgen..bah als ik eraan denk..heb ik dus echt geen zin in. Maar goed moet wel he. Zo tim na een broodje in bed gedonderd, erwin slaapt nog, die was vanmorgen geloof ik ook pas tegen half zeven thuis en jasper ligt te spelen. Mams heeeeeeeeel ff rust!
eehh... luiers, omslagdoek, luierdoekjes, 2 hydrofielluiers, 2 spuugdoekjes, wat olie en douchespul (monstertjes) schone kleertjes en romper, thermometer en billencreme, meestal ook het groeiboek nog.
als ik naar mn ouders ga dan doe ik hem daar wel eens in bad. Gebruik vaak een hydrofielluier als spuugdoek over mn schouder (Ruben ligt niet erg rustig, dus een spuugdoek is dan snel te klein) en als de zon schijnt gebruik ik hem ipv een parasol over de kap van de kinderwagen. Echt die dingen zijn zo nuttig...
heeft iemand een idee waarom ik de foto's niet groter kan plaatsen ? @friendly op die manier.. ff denken ik heb.. verschoonkussentje, groeiboekje, 4luiers, zwitsaldoekjes, schonekleren, rompertje, 2 sokjes, maandverband, muggenet, portomennee, difrax fles,. 3hoogpoedertorentje, speentje, minideo, speentje uhm ben ik nog iets vergeten? .. en ik heb nog ruimte over.. wat voor luiertas heb je? foto
ow ja, heb ook nog een fles en een noodzakje poedermelk voor 100cc, een speentje, sokjes en vaseline erin zal zo ff een foto maken, eerst even een broodje eten.
Zo jeminee wat nemen jullie een hoop mee, dat past bij mij dus echt niet, zelfs schone kleren voor Amy lukt eigenlijk niet een hydroluier past net maar 2 idd niet. M'n portomonnee is ook wel erg groot die vult eigenlijk een compleet vakje Witte reus ziet er wel erg groot uit die nr 2 van pampers en van een ander merk bijvoorbeeld? Moet zeggen dat ze er wel groot uitzien maar als ze ze eenmaal om heeft valt het mij mee.
Katsas ik heb ook weer lekker rust hier, heeerlijk! Alhoewel ik Amy eigenlijk moet omdraaien vanwege haar voorkeurshouding maar dan begint ze te mekkeren als ik dat doe....moeilijke keuze, rust is ook wel lekker Witte reus stad ze