portemonnee: heb ik altijd in de kinderwage achter het klittenbandof onder de deken, hoeft dus niet in de tas. ruben zn voorkeurshouding neemt af, hij gaat nu ook uit zichzelf op links liggen of gewoon plat op zn achterhoofd. ben het houdingskussen ook best zat, gebruik hem al nauwelijks meer.
rmper, shirt, broek hydrluier in het verschoonmatje, losse hydroluier 4 luiers, sudicreme, billendoekjes maandverband, borstcompressen en dan krijg ik hem fus nauwelijks dicht
maandverband en deo moet ik er nog steeds instoppen... verschoonmatje kan ik om de tas heen klitten-banden, dus das erg makkelijk. neem ik lang niet altijd mee want vind het een onding.
Ja zoiets heb ik dus ook, met spenen, spuugdoeken en flesjes + voeding net aan dicht Friendly dat doe ik ook met m'n portefeuille als ik de bak bij me heb maar met maxicosi is dat lastig!
borstcompressen: als ik echt weg ga doe ik of de lilypadz of de borstschelpen op, vind ik veel makkelijker.
Ja deo prop ik in me voorvakje en dan steekt dat ding er dus uit..... Trouwens over luiers gesproken, bij de AH lees ik net zijn de huggies in de aanbieding alleen wel grote maten vanaf maat 3, voor de liefhebbers
ik heb bijna nooit de maxi-cosi op het onderstel. We nemen eigenlijk altijd de bak mee. Tenzij we maar even weg gaan, dan gaan de maxi-cosi adapters erop zodat de kw bak thuis kan blijven
zucht, tim praat denk ik heeeeeeeeeeeel hard in zijn slaap of hij is gewoon alweer wakker..snif...veels te kort geslapen....dan word hij vanmiddag poepie vervelend
haha, heb de folder hier ook voor mn neus liggen ga alleen geen luiers inslaan, koop liever elke week wat.
als je hem gewoon laat liggen, dan rust hij toch nog wat uit... of werkt dat niet bij Tim? Doe ik wel altijd als ik op moet passen, 2 uurtjes van de benen want anders zijn ze idd niet te genieten tegen etenstijd.
Ja dat heb ik ook zekers! Het is zo hartsverscheurend en je weet gewoon niet meer wat je moet doen! @felicitas ik werd gebeld door iemand die langs komt voor een blije doos/baby doos langs te brengen. Heeft iemand al eerder zo'n persoon langs de deur gehad? komen ze 'alleen maar' langs of willen ze je ook wat 'aansmeren' ? Gisteravond met Jayden naar de huisartsenpost geweest. Hij bleef zo lang en zo hard huilen dat we 's avonds de telefoonlijn van het consultatiebureau gebeld hebben. Op aanraden van de wijkverpleegkundige hebben we de huisartsenpost gebeld. Daar kon er niets gevonden worden bij Jayden, gelukkig. Toen ik Jayden daar aan het voeden was, terwijl we wachten op 'groen licht' van de kinderarts (die zou de huisartsenpost terugbellen) werd hij al iets rustiger. Waarschijnlijk waren het toch krampjes, maar het was zo extreem lang en hard dat hij huilde...We hebben daarna een goede nacht gehad, Jayden ook 'gewoon geslapen' en vandaag gaat het ook goed. Nu ligt hij vredig te slapen na z'n laatste voeding. PS heb niet alles bijgelezen, daarom zo weinig reactie van mijn kant Ga even verder aan de poets, om m'n gedachten te verzetten anders vliegen de piekergedachten weer rond en dat wil ik voorkomen.
Willen jullie wat goedkopere merkluiers? kijk even op www.watkostenluiers.nl Daar zie je aanbiedingen staan van een aantal winkels en als je zelf een aanbieding hebt "gespot" kun je die erop zetten, zodat andere mensen er wat aan hebben. Erg handig! De mevrouw van de Felicitas belde op en ik heb haar gezegd dat ik van het bezoekje af zie, want ik had van jullie al begrepen dat er niet veel soeps in die doos zit. Katje81, ze proberen je idd één en ander aan te smeren.
Ja precies, daar gebruik ik die dingen dus ook voor, heb ze ook altijd in de tas. En ook handig om onder haar hoofdje te leggen.
Heb mijn grote tas ook altijd propvol. Doekjes, luiers voor beide dames, reservekleren voor beiden, voedingen, spuugdoekjes, speen, verschoningsmatje, hydrfiel luiers, sudocreme, knuffel van quinn, flessen, drinkbeker van quinn, en dan nog m'n eigen sleutels, beurs en handy.
hallo meiden! Gina weet je al wat meer over Noah? Of ben je bij de dokter geweest? luiers : vanaf 5 kilo is maatje 3 geloof ik, dus wij zijn na de 1 gelijk over gegaan op maat 3. Ik moet zeggen dat ze die luier soms ook behoorlijk vol plast ! verder mooie foto's en scraps! Dena: Je hebt de kleine nu al een tijdje volledig borstvoeding gegeven, en hoe graag je het nog wilt blijven doen, een gezone en vrolijke moeder is toch het beste! Daar hoef je je niet schuldig over te voelen. JE hebt het heel lang geprobeerd! knuffel voor jou. En eigenlijk een knuffel voor iedereen die dit nodig heeft!
volgens de ha moet ik in de gaten houden maar nu niks mee te doen. geef m nu vaker kleinere flesjes zodat ie voldoende krijgt. ligt nu weer tegen me aan te slapen, tikken gaat daardoor wat lastig...
tip voor wie nog een nijntje boxspiraal wil bij bart smit is ie in de aanbieding van 15 voor 9 euro. helaas hadden ze hier geen tuimelaar, dus mis nog steeds wat in de collectie. ga nu naar het weeguurtje, het is droog!
zooo net optijd uit de stad vertrokken, want het begint me toch te regenen. bah bah ik krijg schoon genoeg van 1 poes van ons. ook al is het de natuur en doet ze het als kado van ons maar er ligt gemiddelt 2 x per week een dood beest bij ons op de mat. net loop ik naar buiten de tuin in.. kan ik nog net weg stappen anders was ik op een dood vogeltje gestapt ingewanden en alles lag eruit bah! ik heb een shirt met lange mouwen, en 1 shirt met korte mouwen die kan ik dan overmekaar heen aan doen . 4 pakjes sigaretten voor vriendlief..hihihi 2 rompertjes met lange mouwen, zo kan ik shirtjes met korte mouwen erover heen doen ( hippe Bram ) en noh een lange witte broek voor Bram ik vind ze zo fijn en leuk, die witte broeken van de prenatal. zo'n zacht stof. @katje, jeetje dan heeft ie echt lang en hard gehuild misschien als hij volgende keer weer zo huilt eens in badje doen.. worden ze ook rustig. (als je dat nog niet geprobeerd hebt ) als ik met de maxi cosi op stap ga doe ik altijd mijn portomennee in de luiertas, en mijn pinpas daar doet Bram op passen die schuif ik tussen de verkleiner en bram. samen met de autosleutels niemand die het ziet