Neia boert echt bijna nooit. Dat heeft ze eigenlijk ook heel weinig gedaan. Enne dat onrustige aan de fles herken ik wel. Maar dan eigenlijk voornamelijk 's avonds. Volgens mij heeft ze dan krampjes, en soms is het gewoon van de honger dat ze heel erg gulzig drinkt, en dan doe ik de fles eruit omdat ze heel veel knoeit.
Hier ook een onrustig kind tijdens drinken... ik ben soms uur bezig met voeden.. pffffff! Heel vermoeiend hoor.. wat is iedereen vroeg joh.. meestal ben ik alleen hahaha
Haha ik dacht ook wel dat jij eerder wakker zou zijn hoor, hihi. Ah wat zielig voor Noah. Heb je ook het idee dat hij wat hangerig is? Gelukkig heeft hij gisteravond nog goed gedronken. Dan krijgt hij in ieder geval genoeg vocht binnen. Heb je al geprobeerd om heb een uurtje ofzo in zijn rompertje neer te leggen en te kijken of zijn temp dan daalt? Ik ga ervan door, ik ben al lekker gedoucht, en nu haren doen en aankleden, dan ben ik in ieder geval klaar, ik moet om half 10 in het zh zijn. Ik ben wel bang dat de gyn naar het litteken gaat kijken, want ik heb er nog steeds last van. Als hij er maar niet teveel aanzit. X Marieke
hij ligt in zn bedje ook niet warm aangekleed, gewoon in een zomerpakje met korte mouwen en korte broek met zn zomer slaapzakje en een lakentje.. en daar daalt zn temp ook niks van.. ik wacht het ff af nog en anders ga ik langs de ha.. dan kijkt ze maar lekker naar hem! jij ook op nacontrolle dus... ik hoop ook voor je dat hij er niet teveel aan gaat zitten meid! zou ik ook geen zin in hebben bahhhhh... succes!
Oh als hij dan zelfs niet afkoelt, zou ik inderdaad nog even langs de ha gaan. Dat is toch vreemd. Ja bedankt, ik vind het wel spannend hoor. En het komt allemaal slecht uit qua voeding. Want Neia heeft om 6 uur gedronken, alleen vrij weinig, dus ze zal zo wel honger hebben. En dan huilt ze vast in de auto. Maarja dan ga ik maar lekker vroeg, dan kan ik haar in het zh nog de fles geven. X Marieke
ja precies. ik temp hem zo na de voeding weer ff en dan bel ik alsnog de ha ff.. oke, Noah is ook om zes uur geweest, dus die komt tussen 9 en 10 weer als het goed is.. maak hem er ook wakker voor want hij heeft maar 100cc op vanochtend.. dus... neem ook flesje mee als ik op nacontrolle ga want dan kan ik hem in de stad als nodig is nog even voeden.. maar die kleintjes moeten minstens dr aantal kilo's in 100cc hebben dus noah is ong. 5 kilo dus minstens 500cc en door alle halve voedingen gister zat hij toch nog op ruim 800cc... gelukkig! spugen doet ie niet, poepen wel maar wat vaster weer en lachen doet ie ook nog dus hij is niet suf.. hij slaapt alleen wel meer als normaal...
Louise is ook de laatste heel onrustig, schoppen enzo, maar dan aan de borst. Dat mn tepels er nog aan zitten iss een wonder!
Hoi meiden, Gister weer een paniekaanval gehad, voelde me helemaal niet lekker Als ik niet zo goed in me vel zit dan krijg ik dit soort dingen, in de zwangerschap weinig last gehad, ik denk door de natuurlijke protectie van je hormonen en nu beetje bij beetje word het weer erger.... Ben ook nog steeds erg moe maar kan moeilijk slapen, herkent iemand dit? Ik pieker me suf helaas..... Straks om 10.50 naar de gyn voor nacontrole, ga in ieder geval melden dat ik niet goed in me vel zit en of ze me even kunnen nakijken voor me eigen gemoedsrust en hopelijk controleren ze me bloed en kijken ze of me ijzer weer is wat opgekrikt.... Misschien mag hij ook wat kalmerends geven, vroeger had ik Oxazepam die pilletjes hielpen wel goed alleen het gevaar is dat het verslavend kan zijn.... Leuk om alle zusters weer te zien, tenminste als ze er zijn. Daarna pasfoto's laten maken voor Amy haar paspoort en gelijk paspoort regelen en vanavond naar de thuiskapper bij m'n vriendin haar moeder en daar eten we ook, lekker druk dagje..... Morgen concert van Doe Maar, ooit had ik daar zin in maar nu steeds minder........
Nog even snel, meiden van de meeting, ik zou het heel leuk vinden als we het eens zouden kunnen worden over een datum, helaas is het zo dat er altij wel iemand niet kan en dat is ook zeer spijtig. Ik heb geprobeerd om het te verschuiven naar augustus alleen is er dan weinig animo heb ik gemerkt...... Nu zou ik toch weer willen voorstellen voor de meiden die 26/7 kunnen, dit te noteren in de agenda's en even een centraal punt moeten afspreken ergens in het midden van NL, daar waren we al over uit! Laten we dit nou even regelen anders valt het weer in het water en dat zou ik heel jammer vinden! Ice ik vind het echt kut dat je er dan niet bij bent, wat mij betreft wil ik nog wel eens zoiets organiseren en ik weet zeker dat er dan heus nog wel een aantal zijn die het niet erg vinden om nog een keertje af te spreken! Ik moet nu echt gaan...
Goedemorgen! Wat een geklets al zeg, en het is pas 10uur! Ruben lag gisteren om 23.30 in bed, had 200cc gedronken (wow!) en meneer was al weer wakker om.... 3.30! speen gegeven maar ho maar, dat wilde hij niet. Maar bij me in bed gepakt met de speen (ik was nl niet van plan om hem al weer te gaan voeden, vond het wel erg kort op elkaar) en toen heeft hij netjes geslapen tot 06.00. 1 borst gegeven en lekker doorgeslapen tot half 9. Toen ff gekletst, hij was heerlijk wakker. 9uur andere borst (die echt op knappen stond, jeetje hij was echt knoeterhard!) en om kwart over negen lag meneer voldaan al weer in zn bedje. Ben trouwens blij dat ik net de was niet buiten gehagen heb... komt hier toch een donkere lucht aan! Ga ff de rest afkolven, want heb nog een erg vol gevoel, niet echt prettig. Tot later.
@Lafo, meid wat vervelend! Je weet dat je altijd kan bellen he als je ff je ei kwijt wil..! En is goed ik hoor het vanmiddag! Noah zn temp was net 37.1 en hij heeft 95cc op en toch maar beetje bv gegeven, moest toch kolven voor de knoopjes en hoopte dat hij zo net iets meer binnen kreeg. Hij deed ook voor de 2e keer helemaal zelf zn luier volpoepen.. die ah voeding werkt dus blijkbaar beter bij hem als die Omneo.. dus meiden die er ook last van hebben misschien idee? Noah had al sinds de bv minder is geen poepluier meer (alleen met luier open en helpen) en nu is twee dagen die ah voeding gebruik doet ie het wel..... en het scheelt echt een hoop geld!
Marieke en Lafo: succes bij de gyn Dopen: ja wij laten Zenne dopen, we zijn hier allemaal gedoopt. Zenne wordt gedoopt in mijn eigen doopkleed waarin we Quinn ook hebben laten dopen. Verder ben ik niet zo kerkelijk ingesteld, maar bepaalde dingen horen nu eenmaal bij het leven vind ik (hiermee duid ik dan op ons eigen leven, geen verwijt naar mensen met een ander geloof of mening). Zenne is ook wel eens onrustig met drinken, maar als ze erbij gaat huilen heeft ze krampjes. Kijken jullie ook eens op m'n babysite, hier staat nog meer digiscrap op. http://quinnzenne.babysite.nl
Over luiertas: Hier 4 luiers, billendoekjes (doe ik ook haar toet en handjes mee), speentje, 1 omslagdoek, 1 spuugdoek, minipotje sudocreme, minipotje maïzena (leeg sudocreme-potje=ideaal!), 1 rompertje, 1 flesje desinfecterende handgel, maandverband en dan prop ik de Babybjörn er ook bij. Ennuh. . . o ja, deo! Van wie was die tip? Over luiers: Wij gebruiken maatje 2 sinds dat ze een maand is en soms denk ik erover om maatje drie te gaan kopen, ze heeft zulke lekkere spekbillen! Yoran heeft gisteren zijn C-diploma gehaald! Voor ons is dit het jaar van de diploma's: eerst Senna haar A en B, dan Yoran zijn C en misschien aan het eind van het jaar Senna wel weer met een C-diploma! (hoop,hoop!) Verder gaat hier alles goed, zal zo snel als mogelijk iets meer vertellen, maar moet nu ook weer Senna halen van school *lees: errug druk!* En op één en ander reageren. (schaam me een beetje dat ik er weinig ben)
heeeeeeey, ik ben goed gekeurd bij de tandarts, en omdat ik om half 9 bij de tandarts was, heeft bram rond 9 uur zijn voeding pas gehad. wow ben trots op ons mannetje. hij regelt het echt helemaal zelf van 6 naar 5 voedingen @Anastacia, weegt LAura al meer dan 6 kilo want ze mag toch 5 voedingen ? @onrustig drinken.. hier drinkt Bram ook erg onrustig.. geeft dan het idee dat hij niets meer wilt drinken, en dan haal ik de speen eruit en dan mekkert hij dat hij wel wil drinke.. erg gek. @friendly wat lekker zo'n nacht, ik wilde het konijnen hok schoonmaken maar dat stel ik toch maar even uit. @lafo & neia, fijne dag vandaag @hikken, komt dat doordat hij niet goed boert? hmmm wilde nog meer dingen zeggen maar heb ff een geheugen als een zeef
@ukkie, helaas niets.. heeft Bram ook een posje gehad.. maar dat is vanzelf over gegaan. nu ligt hij vanaf half 10 te slapen..