@Daam, wat goed van yoran en senne, maar waarom neem je maizena mee? en deo heb ik echt altijd bij me. @zweten, zweten jullie nu ook veel meer en stinkt jullie zweet ook erger eerst kon ik bijwijze van mijn truitjes 4 dagen aan en geen zweet ruiken, als ik ze nu een halve dag aan heb stinkt ie al naar zweet bah kan deo spuiten wat ik wil ... grrrr ik haat zweten
@neia, zingt dat beertje : Wil jij mijn beste vriendje zijn? knuffels en kusjes vind ik fijn... hihihi
Gisteren heeft Cas ook de hele dag bijna niet geslapen. Bij de fysio vroeg ze me of hij dan wel genoeg slaap kreeg. ben eigenlijk vergeten te vragen of het erg is al ze wat minder slapen... Iemand een idee? Maar je kunt je kind ook niet dwingen om te slapen toch? Hier ligt ie wel altijd gewoon met "slaaptijd" in zijn eigen bedje! Daar heeft ie dan in elk geval wel "rust". @luiertas: hier zit ie altijd lekker vol maar heb ook een grote gekocht zodat ik alles mee kan nemen wat ik wil! @dopen: hier wordt Cas zeker ook gedoopt. We zijn ook getrouwd voor de kerk en zijn van mening dat het er bij hoort. Dus Cas gaan we zeker dopen. Maar ieder zijn eigen ding hoor! Als de situatie normaal geweest was, hadden we dit al lang gedaan. Maar ivm de situatie met mijn moeder staat het even in de ijskast. Als het beter met haar gaat en ze er bij kan zijn, doen we de doop. Op dit moment ook zoveel gezeik in de familie.....bah ik wordt er helemaal niet goed van. kan er slecht van slapen.... Tussen mijn vader en de moeder van mijn moeder botert het niet echt. En sinds het zo slecht gaat met mijn moeder is het geheel geescaleerd... En ze hebben allebei wel een beetje gelijk maar zijn zo ongeloofelijk eigenwijs. En nu zit ik er dus steeds tussen. Oma is zaterdag jarig, maar van mijn vader mag ik niets zeggen over mijn moeder... Ja lekker dus. Wetende dat er op deverjaardag steeds dingen gevraagd gaan worden. Liegen wil ik ook niet, maar ik snap mijn vader ook wel....... bah wat een rotte situatie....pfff Sorry meiden voor dit egoberichtje...
@schoonmaak woede, hier is ie helemaal terug hoor.. ik poets elke dag wel. ik heb net als alles gestofzuigd boven en onder. heb de was gevouwen en een machine was opgehangen, afgewassen en ga zo het konijnenhok schoonmaken. oh ik baal als een stekker, hebben in februasrie een nieuwe cv ketel laten plaatsen, en vorige week toen het 30 graden was, kwam ik thuis stond de verwarming dus royaal aan, uit zich zelf.. vanacht ging ik naar de wc en hoor ik de verwarming. hebben de stekke van de cv eruit getrokken en numoet ik wachten op de monteur, maar heb dus geen warm water voor het afwasse heb ik water doen koken hihihi.
He wat vervelend witte reus. Raar he die apparaten tegenwoordig. Zo zit ik nu met mijn auto. Die had de motor van de ruitenwisser kapot. Die is dus vervangen maar toen hadden ze de verkeerde update in de computer gezet. Dus een week later terug en hebben ze een nieuwe updat erin gezet. Nu heeft ie allerlei kuren. Hij sluit zichzelf af (wat normaal dus niet kan) Zo zat Cas er zelfs tot twee keer toe in opgesloten. Gelukkig voor de deur en kon ik met de reservesleutel de auto wel weer open maken. Verder gaat het licht vanzelf aan en uit! Ook handig, niet dus. en is het oliemertje in de war. Ook niet echt heel handig. Dus weer naar de garage gebracht. Doen ze net alsof ik helemaal gek ben.... ben benieuwd of ze nou iets vinden!
oh nee helle, wat een klote situatie... kan me voorstellen dat je niet wilt liegen, maar wat heeft je mams ik denk dat als ze hun slaap niet krijgen ze oververmoeid raken, en erg prikkelbaar zijn. maar de ene slaapt meer als de ander. ik heb aan 5 uur slaap genoeg, en mijn vriend aan 8 uur. misschien is het met beebjes ook maar als hij in zijn bedje ligt en rust heeft, slaapt hij dan helemaal niet? ik doe zodra ik Bram zie gapen hem in bedje leggen, soms knottert hij dan maar valt wel meestal in slaap.
oh nee, de techniek van tegenwoordig ... Laat je niet zomaar weg sturen in de garage. als het mij was overkomen dat Bram tot 2x toe in de wagen was opgesloten had ik de wagen daar voor de deur neer gezet en dat het probleem maar fixen.. maar hoe ga je dat zaterdag doen? als ze over je mams vragen? heb je het er ook met je pap over gehad?
Ik zweet niet meer, in het begin wel maar volgens de zusters in het zknhs komt dat door het geven van BV. Nu is dat genormaliseerd, maar het stinkt idd wel erger...
@ukkie, vrij goed mogelijk dat ze dadelijk haar ritme helemaal om heeft gegooid. helaas heeft mijn vriend het boek mee genomen anders had ik wel voor je gekeken. maar rond de 5-6 weken kunnen ze lasthebben van een sprongetje.. maar ik vond het op zich best vervelend dat hij de hele dag wakker was, want met de beesten moet je echt overal bij zijn. snap je...
vanmorgen bij de vk geweest voor naconrtole.. bloeddruk ijzer alles was goed! was alweer onder t gewicht van voor de zwangerschap verder eigenlijk niks bijzonders Lafo jij ook al zo last van die klote paniekaanvallen.. denk dat t hier ook wel te maken heeft met oververmoeidheid.. die nachtelijke voedingen breken me behoorlijk op. anastasia denk indd. dat je gelijk hebt.. doordat ik veel dingen alleen moet doen ga ik me ergeren en word ik doodmoe... heb t er wel is emt hem over maar hij voelt zich dan gelijk aangevallen.. grr kerels lastig is dat! ik ga hem is ff voor de xbox wegtrekken gaan we ff boodschapjes doen!
Mijn moeder heeft in februari een ernstige hersenbloeding en herseninfarct gehad. Ze heeft 14 weken in coma gelegen. De kans dat ze het zou overleven was maar 5%. Hebben zelfs gepraat om de apparaten uit te zetten... Maar ze is er dus nu nog. Daar ben ik heel blij om! al is het niet zoals vroeger, maar ze is voor 90% de oude. Dus eigenlijk heel goed van haar! Ik ben dan ook apetrots. Tja en dan het hele familiegezeik.... Ja pap zei dus dat ie niet wil dat iemand weet waar ze ligt enzo. Vooral oma dus niet. De invloed van oma is ook enorm negatief, en dat kan mam helemaal niet gebruiken bij het revalideren. Maar aan de andere kant vind ik wel dat ze recht heeft op te weten waar haar dochter is en hoe het met haar gaat. Natuurlijk is er veel vooraf gegaan... Maar ze realiseren zich allebei niet dat ik er tussen zit. Zo wordt er steeds over elkaar heen en weer gekat via mij! Ik weet nog niet goed wat ik er mee moet doen. Frank stelde al voor om een mail naar oma te sturen zodat ze weten dat we komen, en dat we het niet over mam willen hebben omdat we in zo'n moeilijk parket zitten. maar ja ik weet niet zo goed wat te doen... Ben ook bang dat ze dan zegt dat de deur dicht is, omdat ze dan vind dat ik te veel achter pap sta... pffffff Is het een beetje duidelijk zo?
Ik leg cas in bedje als ik hem zie gapen ja. Maar soms slaapt hij gewoon niet. Ligt dan gewoon om zich heen te kijken! Maar echt huilen doet hij dan overdag niet, alleen na de voeding van 7 uur s avonds wel! Dan wil hij gewoon beneden erbij zijn. En dat doen we dan ook wel, omdat je anders drie uur huilen voor de boeg hebt. Ligt bij Cas trouwens ook aan de dag. De ene dag slaapt hij goed en veel, en zo slaapt hij een dagje niet... Is denk ik ook nu bezig met een sprongetje! tussen de 7 en 9 weken hebben ze er een... @onsukkie: met een week of 5-6 hebben ze ook een sprongetje...
Ik ben terug van de nacontrole. En het was een ware hel! Eerst een fijn gesprek gehad en toen ging ze kijken. Ze zei gelijk; oh dit ziet er helemaal niet goed uit. Van binnen is het op 1 plaats onstoken, ziet er onrustig uit en staat alweer een beetje open richting mijn darm. Toen kwam er een andere gyn kijken, en omdat het mega veel pijn deed toen ze eraan kwamen werd ik verdoofd. Ze hebben toen een helende zalf erop gesmeerd. Over 2 weken moet ik terug komen. Als het dan nog hetzelfde eruit ziet, moet ik weer geopereerd worden om het opnieuw te laten hechten. Ohhhh, in de auto liepen de tranen over mijn wangen. Ik wil dit niet meer! Ik hoop zooooooo dat het nu gaat helen, want ik weet ik niet of ik het nog een keer aankan. De gyn had ook echt medelijden met me, maarja wat heb ik eraan. X Marieke
jeetje helle wat een klote situatie! het zou wel erg lullig ( sorry als ik het zo zeg) van je oma zijn als de deur idd dicht is. Want je blijft haar kleinkind. hmm lastige situatie, je komt toch voor je oma omdat die jarig is. kan niet goed uitleggen hoe ik het bedoel. en tja er gaat meestal veel vooraf wil het zo escaleren en dan word het van kwaad tot erger vind het sneu dat jij er tussen staat.. @ukkie, heb je daar een duidelijkere foto van, vind het helemaal super ook al kan ik maar zo'n klein beetje zien. als Bram gaapt, en hij heeft nog niet geslapen leg ik hem inderdaad in bed, lakentje strak over hem heen, eventueel de speen erin en weg gaan... meestal valt hij zelf in slaap. soms wil hij even knuffelen met mij en valt bij mij in slaap. maar toen Bram dat sprongetje had werkte dat niet. deed ik gewoon op gevoel,.
oh jah, ik kan de hele middag niet weg. Ze komen vandaag de keuken opmeten .. maar ja zul je zien dat ze pas aant eind van de middag komen.