Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hier juist erg trots op ons mannetje, hij laat echt 4.5 tot 5 uur tussen de voedingen zitten :D ..

2. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ooo marieke wat vervelend voor je! Ik duim voor je dat het wel gaat genezen... dikke knuffel jouw kant op.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Balen Marieke, sterkte!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames ik ben er weer

Gaat alles goed hier? hier prima hoor

op 1 juli kwam die klote technicien niet, moest ik weer een weekje wachten,
    ik ben verhuisd, het was een drukke periode, maar gelukkig is alles weer voorbij.

wat hebben jullie veel gekletst zeg!

5. marieke wat klote zeg! hoope cht voor je dat die zalf gaat helpen! je hebt al zoveel gezeur gehad! t mag nu toch wel eens een keertje allemaal zonder gezeur gaan! sterkte meid!

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    jeetje marieke, wat een klote nieuws.. net alsof er een donkere onweers wolk boven jullie hangt die jullie alleen maar elende bezorgd..

ik hoop dat die zalf helpt en dat het overgaat! en dat jullie snel kunnen genieten van jullie gezinnetje.

dikke knuf..

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @gina fijn dat het met Noah nu de goede kant op gaat, wat kun je je druk maken om je kleine schat he. Heel herkenbaar!

@Marieke: Wat ontzettend k*t! pfff weet ook niet meer hoe ik het anders kan zeggen. Je hebt echt alleen maar tegenslagen lijkt het wel. Ik vind het echt heel naar voor je! Maar daar heb je zo weinig aan helaas!
    Hopen dat het er over 2 weken beter uitziet.

@Witte reus: Laura weegt 5500gram vandaag gewogen hihhi en 57.6cm

verder hier redelijk op het zelfde schema van gisteren, met hier en daar een kwartiertje smokkelen door haar af te leiden lukt het wel,
    Net was ze aan het jengelen, want het is eigenlijk een beetje etenstijd ( laatste voeding was om 10.20uur) maar als ze nu om 1530 eet komt ze weer op het schema van gisteren ;)
    En dus 5 voedingen.
    Ze volgt netjes haar eigen lijn van de curve volgens het CB dus niets aan de hand. Ze is niet te zwaar ofzo.hihi
    vandaag dus 5500gram en 57.6 cm

Even onze website bijwerken, voor de geinteresseerden er staan weer nieuwe foto's :)

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hellepelle, ik zou gewoon zeggen dat de kleine ziek is en dat je dus een andere keer komt, of van te voren bellen en zeggen dat je het daar niet over wilt hebben.
    Je moeder is het allebelangrijkste denk ik zo, en als jullie besloten hebben dat dit het beste is omdat ze een negatieve invloed heeft dan is het maar zo, dan zou ik me al sik jou was niet in allerlei bochten gaan wringen. Gewoon zeggen dat je komt voor haar verjaardag en niet over je moeder praten.

overigens ligt mw hier weer een beetje te slapen :) hihi nou ja als ze wakker word mag ze gelijk eten.

Gina ik heb nog een vol pak forte en een vol pak omneo.. (gisteren open gemaakt)zal eens kijken als het op is hoe de AH voeding bevalt.
    Thanx voor de tip!

9. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Dank je wel anastacia.... is wel lastig denk ik om het er niet over te hebben, maar zelf ook al besloten dat dat het beste is. En aangeven dat ik er toch tussen zit....

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo hehe ben thuis hoor!

Vanmorgen naar de gyn, was meteen aan de beurt.
    Was wel grappig, bij de poli staat een bord met wachttijden erop, gelukkige had onze gyn maar 15 min wachttijd en we waren te laat dus waren we meteen aan de beurt ;)

Nou het gesprek stelde niet veel voor, hij heeft me gerustgesteld voor de eventuele volgende zwangerschap waar bij ze me dus met weeen opnemen en gelijk an het infuus doen en het bloed word dan al gekruist en klaargelegd en krijg dan via draadjes in me neus ook al een soort medicijn binnen die er voor zorgt dat m'n baarmoeder gaat samen trekken.
    Ben eigenlijk wel blij hoe hij het uitlegde, heeft wel wat angst weggenomen.
    Ik heb gewoon dikke pech gehad en ja een volgende keer kan het weer gebeuren maar in het zh loop je weinig risico!
    Ook heb ik ijzertabletten voorgeschreven gekregen om m'n ijzer op te krikken, moet het eerst ff na laten kijken bij de ha.
    Hij wilde ook een echo nog laten maken om me gerust te stellen maar ik geloof hem op z'n mooie blauwe ogen ;) :) (dat had hij namelijk wel, had soms moeite om het gesprek te volgen ;) )
    Nou dat was de afsluiting dan weer......

Toen pasfoto's laten maken, wat een gedoe zeg!
    En ze staat me er toch vreselijk op, maar ze zouden goed moeten zijn dus wij naar de gemeente en Ramon had het eerst aan de balie gevraagd of de pasfoto's goed waren en die man daarachter zei moet geen probleem zijn. Anders zit je voor jan lul te wachten snap je.
    Wij wachten al ongeveer 20 minuten voordat we aan de beurt waren en toen hoorde Ramon iemand anders klagen dat de pasfoto's niet waren goedgekeurd terwijl aan de balie eerst wel, dus Ramon gelijk naar het loket gegaan naar diegene die het dus blijkbaar beslist of ze wel goed zijn en ze werden ds afgekeurd... :evil:
    Grrrr ik moest Ramon echt tegenhouden (hij had het al druk op z'n werk en wilde niet te lang wegblijven) want hij wilde die vent bijna te grazen nemen die ze in eerste instantie goedkeurde.
    We kunnen ons daar even niet vertonen geloof ik.......maar moet toch een paspoort en we moeten ze dus weer opnieuw laten maken, wat een gedoe zeg om een baby goed op de foto te krijgen, ik vind dat de eisen veel te zwaar zijn :x

Ben nog even op zoek gegaan naar babykleertjes in de uitverkoop, bij een boetiekje nog een pakje van Dirkje gekocht, vind ik een leuk merk.
    En was maar 8 euro!
    En die bewuste spiegel hadden ze daar ook dus die heb ik ook maar meteen gekocht, handig voor in de auto, geen nekkramp meer!

Nu even bijlezen, vanavond moeten we weer weg!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jvtje hoe is het met Michiel z´n migraineaanval?
    Lijkt me zo vervelend als je dat hebt.
    Ja die Kruitvat luiers zijn meegroeiluiers, ze zijn roze, leuk voor een jongen ;)
    Maar Ramon had haar verschoond en daarna poepte ze en alles zat dus onder, maar hij had de randjes niet goed naar buiten gedaan en dan helpt geen enkele luier!
    4 euro scheelt het das een boel geld!

Fiona jij ook al dat wippertje, had net zo goed een normaal wippertje kunnen kopen die de helft goedkoper was, die trilfunctie is echt niet gezond hoor!
    :) Moet altijd lachen hoe jij typt ;)

Anastacia ja vandaag voel ik me aardig, maar helaas kan het zo veranderen :(
    Eigenlijk sinds ik fles geeft zit Amy al op 5 voedingen, nu vandaag geef ik voor het eerst 5 x 180 en ze heeft tot nu toe alles op, het is echt een veelvraat.
    Maar ze was de laatste tijd wat onrustig na de fles en nu ligt ze voor pampus!

Ice ja ik weet het zie overal de nrs 2 wel in de aanbieding staan, dan moeten we nog een aantal maanden geduld hebben, echt belachelijk idd!
    Hoe was het sporten?
    Je klinkt alsof je er zin in hebt iedere keer ;) :)

Marieke jij had dus ook al gepolst voor de 26e mooi zo, ik kom in ieder geval ;)
    Is toch eigenlijk niet normaal dat je een halve dag huilen normaal begint te vinden, kunnen zo nou echt niks doen voor Neia.
    Voor jullie is het toch ook een onhoudbare situatie om Neia zo te zien met zoveel pijn + jullie hebben geen rust meer.
    Ben benieuwd hoe het bij de gyn en ha was, jij ook al een drukke dag :(
    Nagym daar heb ik nog niks over gehoord, er zou er nog eentje moeten een hele tijd geleden maar daar heb ik geen kaartje van gehad, ik hoop maar dat alles goed is gegaan, krijg er zo'n naar gevoel van.
    Oh nee he meid wat een pech heb jij weer zeg, afschuwelijk, nu maar hopen dat de zalf helpt.
    Heb je er nog veel pijn aan?
    Moet je dan weer snel geopereerd worden?
    Ik neem aan dat je 1 september bedoeld dat je weer begint met werken, ik ook namelijk maar dat is nog maar de vraag ;)

Linda nou dan krijgt Zenne toch genoeg binnen?!
    Trouwens dat klinktb wel erg lekker wat je gemaakt had, dat moet ik onthouden!
    Ok lief van je, ik stuur je een foto!

Gina hoe was de nacontrole met je vk, die vond je toch niet zo aardig?
    Ach arme Noah hoe is het nu met hem?
    Ik stuur je zo een krabbel ;)
    Ik gebruik Friso Hypo-allergeen, maar ben wel een beetje huiverig met wisselen van voedingen. Luiers ok ;) maar ze heeft geen enkel probleem met deze voeidng dus we laten het maar zo dan maar duur!

Daam gefeliciteerd met Yoram z'n C diploma!
    En ja schaam jij je maar ;) :)

Witte reus gelukkig niks pijnlijks bij de tandarts, ben benieuwd als ik weer moet, ik heb een hoop pijntjes als ik een snoepje in m'n mond stop dus dat beloofd niet veel goeds :( Nou ik ben de koningin van het zweet op dit moment, maakt niet uit hoe warm het is, ik zweet!
    En ja stinken doet het helaas ook, hahaha lekker praatje ;)
    Ik spuit gewoon een wolk parfum op ;)

Vtec ik heb zo'n bal die praat ofzo ook leuk hoor, vind het sowieso wel leuk speelgoed alleen een beetje duur!

Hellepelle bah wat een vervelende situatie, zeker als je er midden in zit, toch zou ik doen wat je zelf wilt en niets door iemand laten opleggen!
    En ja weinig slapen doet Amy met vlagen, nu geef ik meer voeding en is ze een stuk rustiger!

Deentje zie je wel dat je mooi slank bent ;)
    Met bv gaat dat veel sneller geloof ik!
    Ja praat me niet over paniekaanvallen de gyn wilde niet dat ik oxazepam ging slikken helaas........

Nazli leuk dat je er weer bent, heb je alles bijgelezen dan?

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou Marieke volgens mij hebben we een meeting met z'n tweetjes ;)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    waar is iedereen, het regent hoor jullie horen achte de computer te zitten ;)

Ik ga ook maar weer eens verder dan...

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Toen ik naar de keizersnee nog in het ziekenhuis lag, vertelde in van de (vele) zusters me (aardig mens overigens) dat baby's altijd met hun ogen dicht aan de borst drinken, maar dat ik dan neit meost denken dat ze sliep, want ze drinken wel gewoon door.

Nou, geen twijfel aan haar kunde hoor, maar ik heb met vrijwel elke voeding dit uitzicht, dus wat er van waar is?

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ anastasia: Mooie foto's, prachtige meid heb je! Zo heerlijk lachen ook, Louise kan het ook, maar doet het nog niet zoveel, nou ja... niet geheel onterecht, want ze is al 2 dagen niet in haar hummetje.

@ lafo: Fijn dat ze bij een eventuele volgende bevalling al gelijk in gaan grijpen van te voren. Prettig idee denk ik zo!
    Het is toch bijna geen doen om een baby zo op de foto te krijgen, snap niet dat ze daar zo moeilijk over doen hoor, is echt belachelijk!
    Hier regent het niet, eigenlijk best mooi weer, maar heb er niets van mee gekregen, want ik ben van 7 tot 3 met Louise bezig geweest. Een hele hoop drinken, spugen, poepen, huilen tot krijsen aan toe, ze slaapt nu EINDELIJK, en ik ben helemaal kapot...

@ nazli: Leuk dat je er weer bent, hoe gaat het met jou en de kleine?

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ons ukkie dank je wel !
    Hoe gaat het nu met je ?

lafo gelukkig gerustgesteld bij de gyn ! Enne meeting.. dan maar weer een zuid holland meeting ;) haha

xx

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ik geloof het ook ;)
    Je hebt gelijk het is wel een gedoe om een meeting te organiseren, maar ik ben een streber ;)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zaterdag 26 juli:

Marieke
    Hannah
    Madelon
    Saskia
    evelien
    Judith
    Regina
    Hellen

Dit was de oorspronkelijke lijst, meiden gaan jullie nog mee de 26e?

Fiona had jij nog zin?

Hannah wilde Leonie (anna) nog mee?

Zoja jij woont toch in de buurt van Utrecht, weet jij een centraal punt ergens waar we kunnen afspreken?

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bedankt meiden! Ik ben nog een beetje van slag. Maarja, ik moet het allemaal maar even over me heen laten komen.

Lafo, fijn dat jouw nacontrole fijn was. Super dat de gyn je gerust heeft kunnen stellen. Dat voelt vast goed voor de toekomst.
    Balen dat je zo'n last hebt van paniekaanvallen. Kan me voorstellen dat je overal over piekert, je hebt ook een hoop zorgen.
    Helaas moet ik toch echt 1 augustus beginnen. :x Dat is 10 wkn na mijn bevalling, en de afgesproken datum op mijn contract. Ik zou willen dat het 1 september zou zijn. ;)

Jaaaaaaaaaaa ik ga mee de 26e hoor. Ik ben benieuwd wie nog meer................

Nazli, ben blij voor je dat de verhuizing erop zit. Nu proberen bij te komen meid.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zijn mannen ook welkom, want zonder heb ik geen vervoer. Want dan wil ik misschien wel mee.

Deel Deze Pagina