Ik had nog best veel pijn aan mijn litteken/binnekant. Maar ik dacht dat dat normaal was. Nu is het nog verdoofd. En dat voelt heerlijk moet ik zeggen. Na die 2 weken moet ik gelijk geopereerd worden als het hetzelfde is, want anders kan het verder gaan ontsteken of mijn darm beschadigen. Afwachten dus maar................
Mwah, het lijkt wel of ik het steeds rottiger ga vinden hoe langer het duurt. Op zich is het nog maar 8 dagen, maar ben er best klaar mee, vooral rond deze tijd van de dag. Overdag en 's nachts gaat wel, maar zo rond etenstijd en daarna heb ik het erg. Ben ook dan zo bang voor een paniek aanval, zal ook wel foute insteek zijn, maar bah... van mij mogen ze wel naar huis komen nu!
Wel een leuk gezicht trouwens. Net ging ze huilen aan de borst, heel raar, ze is totaal niet in haar hum vandaag. Heeft op de hele dag 3 uurtjes geslapen.
Heeeeeeeeeeee wat geweldig dat je zoveel bent afgevallen! En fijn dat alles goed is. Nu nog die paniekaanvallen.
lafo als ik wist waar we afspreken ga ik ook mee! haha maar was er helemaal geen animo voor augustes ik dacht van wel toch dus als iedereen die mee wilt ook zeg dat augustes kan dan is er wat duidelijkheid of ben ik nou die alles overhoopt haal nu? dan kan ice alsnog mee onsukkie wat een foto die met de hand op het gezicht hahaha en super als je ook mee komt zo leuk! en ja hoor van mij kan je man ook gewoon mee marieke het zit je ook echt niet mee he meid heb echt met je te doen je dochter en jij hebben wat opstart problemen maar als dat achter de rug is gaat alles alleen nog maar goed ik duim voor je dat dat snel mag wezen als babays niet kunne poepen zeggen ze dat je een klein stukje zeep in hun achterste moet doen en dan knalt het er geheid uit ik hoorde me tante dat zeggen me moeder en ook iemand van zwschapsgym en het staat gerand voor poep! hier heeft beau lekker gepoept inmiddels na 2 dagen weer niet pfff dat ik eruit ooo ze is vanaf 5 uur al aant jengelen ze wil eruit gepakt worden in gedragen worden maar ik wil dat afleren want ik kom zo nergens aan toe en ze is zo moe! pfff had haar bijna is slaap nu ligt ze in de woonkamer in de kinderwagen te jengelen hopelijk slaapt ze nu ff oja het gaat goed met beau ik merk dat nu de voeding dunner is ze bijna niet of nauwlijks meer spuugt! ze slaapt 4 uur of 5 uur op een voeding gister avond moest ik haar gewoon wakker maken om 00.00 en tien heeft ze gedronken en ze werd weer op 4 uur waker toen weer om half 7 en toen weer om half 10 en toen weer 12,30 en toen weer 17,00 dus de ene keer laat ze 4 uur er tussen zitten en dan weer 3 uuur oje ze gaat een tandje hoger huilen met tussenposes pffff slaaaaap kindje slaaap!
ppff deentje hoe doe je dat ik wou dat ik eens van die laatste 6 kilo af was meiden waar is hannah gebleven? en nazli welcome back! gezellig dat je er weer bent!
voor dat ik zwanger was was ik eigenlijka l te zwaar.. door die antidepresiva die ik slikte was ik 10 kilo aangekomen.. en die moeten er dus ook nog af Lafo oxazepam is ook echt rotzooi.. ik heb t zelf ook lang geslikt.. maar je hebt steeds meer nodig om tot t zelfde effect te komen. onsukkie hier kijkt brian mij ook vaak aan.. zo schattig.. en dan daarna valt ie meestal langzaam in slaap en an gaan de oogjes wel dicht.. maar meestal als hij er net aanligt ligt ie me ook heel wijs aan te kijken! wat ik ook heel schattig vind als ie aan t drinken is dat ie dan lacht.. zo'n brede lach achetr de tiet verstopt haha
haha onsukkie door dik en dun ja! top he! okay okay beau heeft een fles gehad om 5 uur van opa en toen daar 70 cc van opgedronken 2 uur lang aant morren geweest wat blijkt ze had weer honger dus na 2 uur een fles en de volle 100 cc ging op toen alleen maar huilen en huilen niks was goed dus wij net om 8 uur een stukje rijden en ze viel als een blok in slaap we hebben een 15 min gereden en toen was ze in diepe coma nu net thuis aangekomen begint ze gewoon weer te ontwaken! pfffffffffffff wat is die vermoeiend zeg iklaat haar nu ff gewoon huilen hoor zie het ff niet meer zitten elke avond is het hetzelfde liedje maar ik vindt het zo zielig voor dr
marieke, wat een ellende, hoop dat het nu wel gaat helen zodat je niet over 2 weken alsnog onder het mes moet! Hier heb ik het gewoon erg druk, daarom reageer ik zo weinig de laatste tijd. Lees wel regelmatig zoveel mogelijk bij. Fay ligt nu ook weer op schoot, zo is ze tenminste een beetje rustig. Gisteren een dag met 5 voedingen, de laatste al rond 23 uur (voor ons is dat redelijk vroeg) en om kwart over 5 kwam ze voor de volgende fles. Er lijkt toch wel steeds een prettiger ritme in te komen. Nu nog wat slapen! Trouwens als ze het nog niet "goed genoeg" doet dan zou ze niet naar het kinderdagverblijf mogen... vraag me af hoe ik het dan allemaal moet regelen.
fiona, misschien is zo'n schommelstoel iets? Via amazon.de kostten ze 92 of 99 euro, verzendkosten zijn ook niet zo hoog, geloof 6 euro of zo iets. Wij hebben zo'n schommel en echt ik ben er zooo blij mee!
Fiona, ja dat stukje zeep idee hebben wij ook geprobeerd, maar helaas bij ons werkte het niet. Fijn dat Beau nu bijna niet meer spuugt. Op die manier moet je gewoon even je eigen weg vinden, dat heb ik ook. Pfff vermoeiend inderdaad meid. Maarja als je iedere avond gaat rijden dan went ze daar natuurlijk ook aan. Dus maar even thuis proberen te laten slapen ja. Ik moet zeggen dat Neia meestal de hele avond wakker is. Misschien heeft Beau dat ook en wil ze er gewoon bij zijn? Ja Hannah waar ben je? Ik zal haar even smsen. Deentje, aaaaaaaaaaah dat klinkt echt schattig. Neia is ook echt het mooiste meisje als ze lacht! Elke keer moet ik nog meelachen. Onsukkie, hier trouwens ook nog 6 kilo te gaan. Daphne, heerlijk dat het ritme van Fay een beetje op gang komt. Hier gaat het ook wat beter. Ik heb geprobeerd om 190 cc venkelthee te geven met 5,5 schep ivm verdunning, en dat heeft ze tot nu toe op. Ik moet zeggen niet iedere keer in 1 keer, maar later wilde ze dat laatste beetje ook nog. Nu komt ze steeds om de 3,5 tot 4 uur, dus dat gaat al beter. Ik voel me niet zo lekker. Dat zal wel een bijwerking zijn van de verdoving, dat had de gyn ook aangegeven. Gister was de nagym trouwens erg gezellig. Heerlijk om weer bij te kletsen. Alleen deden ze oefeningen nog wel pijn, nu weet ik waarom. X Marieke
meiden weet het echt ff niet meer beau bleef echt vreselijk huilen echt heel hard dus om 9 uur toen ik het niet langer kon aanzien en me man ook niet weer een fles gegeven van 100 cc en 3 schepjes poeder en ja hoor hij is weer op pfff en nu is het weer niet helemaal okay want ze is nog steeds niet aant slapen en nog steeds jengelen normaal valt ze in slaap na een flesje maar nu dus niet heb al 2x een fles gegeven om de 2 uur pfff
o okay niea dus dat hielp niet nou dan is het echt heel erg ! dat staat garant ervoor helaas niet voor de kleine niea ze was gisteravond ook al zo maar marieke is neia dan gewoon rustig of wat doet ze? beau moet je echt me lopen zodra je wil gaan zitten gaat ze mega onrustig worden en jengelen daarom ik trek dit niet langer daphne ik ga uit amerika zon schommelstoel bestellen want idd ik denk dat beau dat super vindt de babybjorn is ook geen hit hier beau vindt het niks ze moet zich vrij kunnen bewegen en dat kan ze niet genoeg met die draagzak