Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zucht nu spuug ze weer me man is met haar in de weer in bed probeert die haar te laten slapen ik hoop zo dat het lukt
    hij zegt goed gedaan hoor heel sarcatisch ze spuugt meer uit dan erin blijft jaaaa wat moet ik anders het kind gilde het uit van de honger

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona ik ken het meid, op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen. Eten geven of juist niet?
    Als ze nog zo jengelt gewoon nog meer eten erin stoppen, denk ik dan. Als ze spuugt dan is dat maar zo, maar als ze honger blijft houden gaat ze toch niet slapen.
    En misschien een moeilijkere speen erop zetten, zodat ze aan de fles aan slaap valt van al het zuigen.
    Als Neia 's avonds wakker is en ze heeft geen last van krampjes dan wilt ze vaak wel bij ons op schoot zitten en hoeven we niet rond te gaan lopen. Er moet 's avonds wel vaker de fles erin, maar dan doen we dat gewoon met een moeilijkere speen, zodat ze niet "teveel" binnen krijgt.
    Succes meid!

Ik ga met mijn meisje zo het bad in, ik ben wel toe aan een beetje ontspanning. :(

X Marieke

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ze spuugt stelkens wat eruit pfff ze zit aan de 6de fles van vandaag zou ze een sprongetje maken? ze slaapt ook sinds giateren de 1ne keer 4 uur en dan weer 3 uur en soms 5 uur

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Luxe! Hier wordt snachts 8 uur geslapen (met een nachtvoeding halverwege) en overdag 1x 3 uur en dat was het!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Marieke ik ga zo ook met Amy in bad voor het eerst, head het vandaag aan de gyn gevraagd of het mocht, natuurlijk waarom niet zegt ie dus we gaan dat vandaag lekker doen, maar dan wel zonder bubbels!

Onsukkie tuurlijk mag je man ook mee, iedereen is welkom!

Fiona van mij mag je het regelen in augustus maar ik heb het geprobeerd en krijg van weinig mensen antwoord of mensen die dan al weer aan het werk zijn en niet kunnen :(
    Ik zou ook willen dat Ice meekon........
    Dus daarom vroeg ik aan jou een centrale plek ergens in Utrecht ofzo.....wist jij iets?
    Hoe is het nu met Beau?

Daphne ging jij nog mee de 26e?
    Schommelstoel is hier in aantocht ;)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
  7. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Heej lafo!@
    van mij alvast respons... Ik weet nog niet of ik utrecht kan gaan redden! Sorry hoor. Ik kan in principe wel, maar hebbenvoor in de avond ook al een afspraak staan. En vanuit hier is het gewoon wel een eindje rijden.... Heb er wel enorm zin in! In elk geval kei goed van je dat je het steeds weer oppakt.... Als ik meer weet over onze afspraak, kan ik ook zeker laten weten of ik kan of niet. En anders doen jullie dat gewoon gezellig met z'n allen. Ik haak dan wel een andere keer aan! Ik hoop dat er meer meiden gaan reageren lafo!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dank je wel Hellen, weet je het maakt me niet uit of iemand niet kan maar laat het dan idd gewoon weten.
    Ik hoop dat meer mensen reageren anders gaan we gewoon met een klein groepje!
    Ik hoop dat je wel komt want hoe meer zielen..... ;)

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @lafo: Gaat voor mij niet lukken om naar de meeting te komen. ik kan alleen 16 of 23 augustus, maar dat had ik al eerder aangegeven. Wel jammer hoor, dat het niet in augustus kan. Maar dat was wel te verwachten dat het niet voor iedereen zou gaan lukken.

Bedankt voor je felicitaties voor Yoran.

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dank je wel!

Maïzena neem ik mee voor het geval dat ik een smetplekje ontdek bij Mikki, dat dep ik er dan op en in no time is het verdwenen!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Morgen laat ik Mikki's naveltje nakijken, ziet er nog steeds wat nattig uit, ondanks het aanstippen.

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahaha heb ik eindelijk tijd om hier te zijn, is iedereen weg! (niet zo gek gezien het tijdstip!) Onsukkie en fiona, hier waarschijnlijk ook een sprongetje: onverzadigbaar, jengelig, kramperig, véél poepen. Nou hopen dat ze een beetje rustig is vannacht.

Welterusten iedereen!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lafo Ik kan ook niet mee.. waarschijnlijk gaan we dan namelijk weg.. al weten we nog niet waarheen want mijn man heeft dan vakantie :)
    Wat ik handiger vond , en dat hebben we ook gedaan voor de zuid holland meeting is iedereen gewoon prive mailen, dan reageren menesen tenminste heb ik de ervaring!

Daam sorry helemaal vergeten, nog gefeliciteerd!

Fiona, Beau heeft misschien gewoon een regeldag! Laura had ( en heeft) ook zon periode dat ze niet wil liggen, maar dat is ook logisch want ze worden groter en slapen toch m inder. Bij ons wilde Laura dan echt op schoot of dat je met haar ging rondlopen, dat is nu wel een beetje over. Ze is nog steeds savonds het meest wakker, maar kan zich nu ook wel eens een klein poosje vermaken in de box ( zeker nu met haar nieuwe mobiel hihihi, die vind ze zo interessant!)

Vandaag overigens weer op 5 voedingen uitgekomen :) Zou het dan eindelijk zo ver zijn ! dat ze naar 5 gaat ?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ja hier ook nog steeds viezig, zal ook maar weer eens langs de ha gaan.

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik hoop voor je dat het zo blijft met het aantal voedingen, zo zie je maar weer dat het vanzelf gaat!

Goede tip, ga ik ook zeker doen als niemand reageert en het is graag of niet hoor vind je ook niet?

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee hoor ik was er wel, ben alleen kleertjes aan het bestellen op deze site http://www.daffodille.nl
    Heeeeeeel verleidelijk nu er zoveel korting is!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nu ga ik ook naar bed welterusten!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    :confused: ik ga echt niet bijlezen hoor.

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    met ons gaat het prima hoor en hoe gaat het met jullie?

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    even een vraagje aan dames die borstvoeding geven:

Hoe gaan jullie naar buiten bv om te winkelen voor lange tijd, hier lukt het bijna nooit om naar buiten te gaan, want als hij honger heeft dan kan ik hem nergens voeden.

Regeldagen duurt toch een paar dagen, dat is al voorbij, maar waarom heeft hij na een uurtje weer honger, als hij vol zit dan trekt ie zelf weg. ik begrijp hem echt niet, voed mijn melk misschien niet?

Isa huilt ook altijd wanneer hij moet slapen en wat ie dan heeft weet ik niet. het is alsof hij niet kan slapen.

Deel Deze Pagina