nazli ik moet je het antwoord helaas ook schuldig blijven, ik geef geen borstvoeding meer dus kan je niet helpen. Ik bedenk me net, misschien dat je kunt kolven? En dan een flesje voeding meenemen, zodat je daar ( winkelcentrum ofzo) de fles kunt geven? Is maar een ideetje, maar misschien hebben de andere borstvoedende dames wel een ander goed idee. Lafo : helemaal gelijk, graag of niet hoor.. !
Oh ja Dena is het gelukt om de X box weg te trekken bij je vriend? En Daphne hoe gaat het eigenlijk bij jou thuis? Gaat het al iets beter dan een paar weken geleden?
Goedemorgen! Ik heb weer aardig wat bij te lezen zie ik al. Nou daar gaan we dan... @ Anastasia: jasper wacht soms ook echt vijf minuten en dan ineens een dikke burp..hihihi @ verzorgingstas: van prenatal, een lichtblauwe met groen afgebiest en groene bloemetjes voorop en daar heb ik standaard in: luiers,billendoekjes, schone kleertjes, spenen, sudocreme(klein potje), luiers voor tim, luierzakjes en afhankelijk waar we naar toe gaan, voeding en fles, thermoskan en koud water, hydr,. luiers en tot nu toe past het allemaal. Gister ging er ook nog een badjas en omslagdoek in en groeiboekje, ow ja, mijn agenda en portemonnee en mobiel ook nog. toen wastie wel echt vol trouwens @ Marieke: oei controle bij de gyn, ben benieuwd hoe het gegaan is, ik neem aan dattie niet aan je litteken teveel gaat rommelen. @ Gina: hihihihi, zo zit jasper bij ons ook tijdens het eten en ook nog in hetzelfde wippertje zo te zien..grijnsssssssssss @ onsukkie: whhahahaha, leuke foto weer van louise! @ Lafo: jeetje wat een druk dagje had je gisteren...pffff, word al moe als ik het alleen maar lees. Je moet idd wel aangeven bij de gyn dat het niet goed met je gaat. Ik hoop echt dat je je snel weer iets lekkerder voelt en vooral ook dat je kan slapen 's nachts @ meeting: ik kan en kom de 26e! Ik heb het al in mijn agenda gezet nu zelfs... en waar...dat hoor ik dan nog wel, vind veel goed, utrecht is het verst weg voor me, maar maakt niet uit, dan pak ik misschien de trein wel ipv de auto. Heb er zin in. @ hellepelle: jeetje wat een rotsituatie met je oma en je vader, maar eigenlijk hoef jij daar toch niet tussen in te zitten.wel ellendig in ieder geval. Ow nu lees ik hoe het zit. Misschien kan je gewoon wel vertellen hoe het gaat en als ze vragen waar ze ligt/zit, dat je dan zegt dat rust op het moment het beste voor haar is en dat jullie daarom hebben afgesproken dat niet te vertellen. Of zoiets...pfff ellendig. En neem toch niet aan dat je oma de deur voor je dicht houd @ witte reus: zucht jij ook al schoonmaakwoede, waarom heb ik dat nou toch niet, zou alles stuk makkelijker maken. Moet me er echt toe zetten, het helpt ook niet mee dat tim altijd wel helpen moet ik zeggen.Hardstikke lief natuurlijk, maar is meestal toch wel van de wal in de sloot @ Marieke: jeetje meis..... bah, ik heb ook medelijden met je, om gek van te worden dit, ik gun je zo dat het een keer mee zal zitten..Bah...nou ik hoop maar dat het over twee weken dan wel goed geheeld is. @ Nazli: welkom terug! Hoe is het? Alles gelukt met verhuizen e.d.? Mooi geworden? En hoe is het met Isa? Verder heb ik niet veel vragen hoor..hihihii @ Lafo: ik moet dus ook een nieuw paspoort, maar word wel ellende denk ik om jasper goed op de foto te krijgen...van het weekend maar eens proberen denk ik of morgenvroeg @ Deentje: wat knap zeg dat je alweer onder je gewicht zit. Wauw! Super! @ fiona: vervelend zeg dat beau zo aan het huilen was, bah..ellendig, misschien krampjes of weer een sprongetje @ Marieke: badder ze!
Gisteren naar concultatiebureau geweest en schrik niet... Jasper is dus al 6, 6 kilo ( ja, echt waar), maar ook 63 cm. Gaat dus hard...hihihihi Ik hoef nog niet naar vier voedingen behalve als jasper het zelf aangeeft, mag gewoon nog ongeveer een maand op vijf voedingen blijven zitten, verder sliep jasper vooral, dus ze kon een aantal dingen niet checken. De eerste prikjes gehad en stoere man...eerste alleen maar soort van grommen, tweede wel twee huiltjes even maar toen ook klaar. En door de prikjes heeftie vannacht geslapen van kwart voor acht tot kwart voor acht..hihihihi. Jippie! Tim slaapt nog steeds....die is helemaal kapot, gisteren bijna niet geslapen, ja uurtje maar en lopend naar kinderboerderij geweest en bezoek gehad..dus die ligt slaap in te halen. Lekker hoor Nou ik eet mijn broodjes op en drink mijn koffie op en dan maar eens aankleden en auto inpakken want zou eigenlijk om tien uur bij mijn schoonouders zijn..maar ja..tim moet nog wakker worden en dan ook nog eten, wassen en aankleden, dat gaat dus gewoon niet lukken. Jammer dan!
morgen meiden pffffffff we zijn kapot ik en me man wat een avond zeg! beau heeft na de 2de fles van 21.00 gehuild tot 22.30! en dat alles vanaf 17.00 dus van 17.00 uur tot 22.30 waren wij hier zoet meee zucht! uiteindelijk dus bij ons in bed in slaap gevallen en we hebben geslapen tot 02.45! toen wou ze weer een fles die heeft ze op en toen heeft ze in haar eigen wieg geslapen ot 06.30 toen weer een fles die ze op heeft en toen wou ze weer niet meer slapen ik ben tot 8 uur bezig geweest met dr en toen sliep ze eindelijk weer jeetje zeg ben weer ff in slaap gevallen maar ben er nu uit heb mezelf ff gedouchst en aangekleed dan ben ik dat voor om 10.30 verwacht ik haar weer voor een fles maar ik maak haar wakker om 10.00 uur voor een badje ga ff bijlezen
Katsas leuk meid dat je ook komt, dat dacht ik al Ik dacht Transferium lijkt me een goed plan ook voor mensen die met het ov komen is het makkelijk te bereiken en mensen met de auto ook, dan kunnen we daarvandaan met het ov naar Utrecht bedacht ik me....
Katsas zo dat is al een grote vent dan die Jasper fijn dat hij zo goed groeit is toch een prettig gevoel! Welke maat heeft hij dan, maat 68 zeker? Amy heeft nu echt maat 62, maat 56 kan ik al weg doen Vanmorgen werd ze wakker met een flinke poepluier, de lucht werd een beetje tegen gehouden door haar slaapzak dus had het niet door! Vanavond dus naar Doe Maar, ik ga even checken waar we zitten want er zijn plekken in de Kuip waar je niet droog zit
@Marieke: ah ik vind t echt zoooo zielig voor je kleine meid dat t poepen nog steeds zo moeilyk gaat! Hoop echt dat t niet 3 maanden duurt voordat ze er geen last meer van heeft! Enne de meeting is later, anders kon ik niet komen Wat fyn dat ze gisterenmorgen gepoept heeft! En ja, dat dan de rest vd dag in de war is maakt dan helemaal nix uit he! @Gina: ja ben al heel hard aan t duimen, vandaag krygt ie uitslagen, dus ben benieuwd! Wat sneu dat Noah nog steeds verhoging heeft, hoe is t vandaag? Hoe was de nacontrole? @onrustige kinderen: zyn die kleintjes van jullie ook zo volop in beweging? Luna ligt gewoon byna nooit stil, die handen en voeten gaan alle kanten op En maar kletsen en lachen en doen, echt heel lief. @Marieke: hoe was de nacontrole? @Gina: hihi wat een leuke foto! Zo wys @Onsukkie:whaha wat een geweldige foto @Lafo: hé balen meis van die panikenaanval, hopenlyk voel je je inmiddels wat beter! En zie dat er dan toch geen animo is voor in aug? Jammer, dacht dat iedereen t daar wel mee eens was...... Sporten was leuk! @marieke: och meisje toch, waarom moet t nou allemaal zo moeilyk gaan by jou! Bah, ik baal echt met je mee meid, hoop dat je niet onder t mes hoeft! @Fiona: thnx dat jy nog moeite wil doen de meeting naar aug te verschuiven Lief van je hoor Maar als er verder niemand wil, dan laat maar, dan doen we t wel een andere x nog eens (als t er dan nog van komt, meestal is de 1ste keer leuk, maar daarna heeft er niemand tyd en/of zin meer ) Vind t erg jammer, maar goed, helaas pindakaas voor my hannah is nog een beetje slecht in orde, maar ook heel erg druk, dus geen forumtyd! Nou ik ga weer, Luna begint alweer wakker te worden, dus dan wil ze ook nie meer in bed liggen Fyne dag iedereen!
Ik vergeef het je! Zou het hier ook de regeldag zijn? Beau is namelijk één dag jonger. Hoeveel dagen zit ze nu op 5 voedingen? Pas bij een dag of 4 zou ik er in willen gaan geloven. Als het minder is, neemt ze je gewoon in de maling! Maar het begint er wel op te lijken!
shiiittttt had ik net een heel veraal getypt dacht windows ff de updates uit te voeren kan ik weer opnieuw beginnen katje, als ik aan t winkelen ben ga ik altijd ergens koggie drinken en dan daar voeden. of als je het liever niet in t openbaar doet kun je ook in een pashokje gaan zitten.. dat heb ik ook al is gedaan. pffff vanmorgen een mooie blunder meegemaakt... er zijn hier schilders bezig met t balkon verven enzo.. en ik wkam uit bed ging onder de douche staan.. maar die schilder was voor t douche raampje bezig.. dus ik denk laat de deur op een kier zodat de deur dan precies voor t doucheraampje zit.. komt ie ineens de keuken binnen lopen.... grrr keek ie mij dus recht aan terwijl ik onder de douche stond.. ik me snel omdraaien haha.... erg hoor anastasia ja t is gelukt hem achter de xbox weg te krijgen! hij wou mij zelfs lekker uit laten slapen vanmorgen.. maar stonden er om 8 uur al schilders aan de deur te bellen grrr uitslapen is me echt niet gegunt hierooo.... katsas wat groeit jasper goed zeg! en dan mag je dus al over op 4 voedingen... dan word t toch echt tijd dat brian wat minder gaat eten.. die zit nog op 6 a 7 voedingen per dag... lafo veel plezier vanavond bij doemaar! lijkt me leuk! brian heeft best een lastige maat nu.. broekjes is 62.. en soms is dat nog te groot.. en bij truitjes zit 68 soms al strak... kleine dikbuik is het ik ga even een broodje eten! en brian aankleden enzo.....
Vlak na een voeding ga ik gewoon boodschappen doen en zorg ik dat ik weer bijtijds thuis ben. Als ik voor langere tijd naar buiten ga en in die tijd bijvoorbeeld ook ga lunchen, dan winkel ik lekker door tot Mikki weer komt voor haar voeding en ga dan bij een eettentje zitten en voed haar daar. Een beetje klooien met doeken en niemand die mijn borst ziet. Mensen zien wel dat ik aan het voeden ben, maar verder zien ze weinig. De luier verschoon ik wel weer als we thuis zijn, tenzij ze gepoept heeft, dan zoek ik een V&D op of iets dergelijks. Is Isa goed gegroeid? Als dat zo is, voedt jouw melk prima hoor. Zit er een boertje dwars waardoor hij loslaat? Pijn in zijn mondje of zijn oortje? Het kan vanalles zijn zoals je ziet, maar misschien is hij idd nog steeds bezig om jouw voeding voor hem op peil te krijgen. Over slapen: Ik moet Mikki ook nog steeds in slaap krijgen, het lukt haar nog niet vanzelf. Maar ik heb geduld, komt vast goed!
Ice en Fiona als jullie het in aug willen regelen vind ik het ook goed hoor, ik kan bijna iedere zaterdag geloof ik maar ik meen me te herinneren dat er een paar niet konden qua werk, ik geloof Hannah en nog een paar die niet konden daarom ben ik er mee gestopt en dacht ik dan gaan we voor juli. En waarschijnlijk heb je wel gelijk qua animo voor een tweede keer als we het nu al niet eens raken over de eerste keer. Dus ik hou me er buiten, heb het geprobeerd maar we kunnen niet iedereen bevredigen dat is nou eenmaal zo! Anastacia ik geloof dat je gelijk krijgt, een meeting organiseren is geloof ik bijna onmogelijk.... Heb er opeens ook geen zin meer in om het te regelen.......teveel gedoe
Ai Deentje daar zou ik ook niet blij van worden Amy heeft erg lange benen juist en korte armpjes want alle mouwen moet ik omslaan van maat 62 maar de broeken zijn goed! Daam maatje 62 en 68 maar ik moet nog naar de kassa
Over blunders gesproken, ik hoorde een vrachtwagen buiten die heel veel geluid maakte (een herkenbaar geluid) en het drong nog niet tot me door totdat ik de vuilnisbak in me tuin zag staan en het is toch donderdag...........@#%%^&*()#%^^^ze waren al weg en nu zit ik dan met een overvolle vuilcontainer nog 2 weken lang...... :x
ik ben een zeef... jeetje kan echt niks onthouden op het moment De avond begon gisteren leuk, gingen met Max naar cursus (manlief deed de cursus want die was vrij, ik kon dan op Ruben letten want had om 15u borst gehad dus zou tegen 19 wel weer komen.) Maar Ruben sliep lekker door tot einde cursus en begon pas tegen half negen (in de auto) echt honger te krijgen. Thuis meteen gevoed en vanaf toen weer drama. Krampen, pijn etc. Kon weer helemaal niks. 23 uur in bed gelegd, 23.15 maar bij mij in bed (zo zielig dat krijsen!). 23.45 overgelegd in eigen bedje en geslapen tot bija 5 uur. Viel erg mee dus. Toen maar kort gedronken, maar erg krachtig. Lag zelf om 5.20 al weer in bed en heb Ruben niet meer gehoord. Tot kwart over 7... was mij nog veel te vroeg, was ook geen honger huil. Speen geprobeerd, werkte 5 min. Toen maar weer bij mama in bed en verder geslapen tot 09.00. Toen gevoed en nog ff gedut tot 10.00. En nu ben ik dus moe Ruben ligt nu na een half uur bewegen eindelijk even te slapen in de kinderwagen...