Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Kom op meiden de meeting moet wel leuk blijven!
    Iedereen die mee wil/kan gaat gewoon mee. En als we met een klein groepje over blijven dan is dat zo. Het moet natuurlijk geen verplichting worden. Ik heb er in ieder geval wel zin in.
    Het tranferium is een super idee, dan kan iedereen reizen zoals ze willen. Ik ga denk ik met de trein, lekker makkelijk.
    12 uur lijkt me een goeie tijd, dan kunnen we onder het kletsen ;) nog lekker ergens iets eten.
    Dus laat maar weten meiden. Wij gaan:
    Lafo
    Marieke
    Hellen

Gina, kan jij dan ook? Jij reed toch met Lafo mee?

X Marieke

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoe herkenbaar :oops: Gelukkig komen ze hier nu elke week, alleen betalen wij nu ook per geleegde container, dus dat ding gaat alleen bij de weg als er echt helemaal geen luier meer bij in past ;)

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Marieke Hellen wist het niet zeker, Katsas kwam zeker weten!

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ruben heeft nu btw een pakje aan dat ik vroeger aangehad heb. Zo zonde dat ik hem pas net bij mn ouders weg heb, want hij zit hem nu al aardig strak :(

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Marieke ik wil ook dat de meeting doorgaat, heel graag zelfs maar ik voel me nu een beetje schuldig omdat ice niet mee kan.
    En dat wil ik eigenlijk niet beslissen snap je :(

Friendly ik ben dus niet de enige met een zeef als geheugen ;)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Grappig, hier dus gister precies wat jij omschrijt, maar vanacht geslapen van 23.30 tot 5.30 en van 6.00 tot 9.00. Ze is vandaag ook beter te spreken tot nu toe.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise is op normale dagen ook altijd savonds wakker.

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, pfff zwaar zeg. Vanavond maar hopen op een betere avond.

Deentje ohhhhhhhhhh wat erg zeg! Heb je die schilder later nog gesproken? Hij zal ook wel geschrokken zijn, hihi.

Ice, ik vind het ook erg jammer dat je de 26e niet kan. Maar dan doen we toch in augustus of september een keer wat afspreken voor de meiden hier uit de buurt? Lijkt mij erg gezellig!

Friendly, hopelijk doet Ruben vandaag nog wat meer dutjes dan kun je misschien ook nog wat bij slapen?

Katsas, ik ben vergeten om je op de lijst te zetten voor de meeting. Doe ik zo gelijk even.
    Jeetje wat is Jasper goed gegroeid zeg. Je zult wel trots zijn. Ik ben benieuwd naar jouw reus :confused: ;) de 26e.

Daam, ja Neia valt helaas ook nog niet uit zichzelf in slaap. Oke dus ik moet nog even geduld hebben. ;)

Anastasia, super dat de 5 voedingen gister zijn gelukt. Ik ben er ook druk mee bezig. Nog even oefenen met rekken denk ik.

X Marieke

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    \\

Ik neem dan een flesje afgekolfde melk mee of zoek een terasje op. Of even terug naar de auto en daar voeden.

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wij gaan:
    Lafo
    Marieke
    Katsas
    (Hellen)

Gina, kan jij dan ook? Jij reed toch met Lafo mee?

X Marieke

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa heeft nu slaap, maar kan maar niet in slaap vallen.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Beter dat de prikjes meevielen, ik zie er wel een beetje tegenop eerlijk gezegd....

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Lafo, jij moet je daarover niet schuldig voelen, je krijgt het toch niet voor elkaar dat iedereen kan. Jammer maar helaas.

en dat geheugen... pff volgens mij komt het gewoon omdat ik ook nergens meer energie voor heb omdat ik echt onder mn gewicht zit. De dietiste had btw weinig tips. toch wat soya-melk gaan gebruiken (bah!) fantomalt in al mn drinken (geeft extra energie) en weer margarine ipv halvarine. Meer kon ze zo niet aan mn voedingspatroon veranderen want eet perfect. Heb ook een afspraak met haar gemaakt, maar kan pas over 3 week... :(

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik snap je heel goed meis. Maar we moeten gewoon met z'n allen beslissen wat en wanneer we het gaan doen.
    En helaas kan nooit iedereen mee. :cry:
    En jullie hebben met de meiden uit zuid holland ook verschillende meetings gehad. Dus wat mij betreft doen we het gewoon vaker.

X Marieke

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dinsdag ben ik naar het zh geweest voor het controle voor mij, maar hij had daar honger en hij maar schreeuwen bij de gyn, dus mocht ik naar de kraamafdeling om hem te voeden en half uur later was ik effe aan het winkelen en in de wibra had ie weerhonger en ik mocht in het magazijn hem voeden, pfff wat een dag was het joh, ik was blij toen ik thuis was

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hoe was de baddertijd met Amy?
    Wij doen het ook zonder bubbels. En ik geniet er echt van!

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ga altijd naar het shopping center en daar heb je babyboom. dat is dan makkelijk voor mij, maar dan moet ik met me man gaan het is een beetje ver.

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Friendly en Marieke jullie hebben gelijk, maar het voelde net als of ik hier de boeman ben alleen maar omdat ik graag een meeting wilde organiseren.
    Ben blij dat het zo niet word gezien dan!

Friendly balen dat je nog 3 weken moet wachten, of roomboter op je brood ;) dat is wel erg heftig he.

Marieke het was gister al zo snel laat dat we het vandaag gaan doen!
    Lijkt me zo leuk, hoe vaak ga jij met haar in bad?

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    kolven wil ik niet, want ik heb gehoord dat je melk ervan vermindert.

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah jakkes, hopelijk is het niks. Heeft ze er last van?

Deel Deze Pagina