Lijkt me zo sterk, ze zeggen juist dat je niet je borst leeg moet kolven, omdat je anders je productie aanwakkert, en dan heb je straks een voeding teveel zeg maar (en ik heb al overproductie).
dat doet ie wel.smiddags doet ie dat. hij is gelukkg nu in slaap gevallen. snachts doet hij dat gelukkig niet, hij slaapt ongeveer 10 11 uur en dan wordt ie om half 5 wakker, vroeger was het om half 4 nu 1 uur later en dan slaapt ie gelijk en dan wordt ie om 7 uur weer terug wakker. en hij wilt overdag nooit in zijn bedje slapen, maar op de bank. pfff
Onsukkie: ik heb Panadol junior, onder de 5 kg mag je daar een halve van geven, erboven een hele (officieel zijn ze vanaf 3 maand, vandaar...) Nazli: ik heb wel een vermoeden hoe het komt. In de bv zit een sufmakend stofje. Veel kindjes vallen na de eerste borst in slaap om vervolgens na een half uurtje of een uurtje weer wakker te worden. Ze zijn dan nog niet uitgegeten. Eten dan weer wat en vallen dan in een diepere slaap. Zo heeft mijn lactatiekundige het me ongeveer uitgelegd.
het is voor mij makkelijk om hem buiten uit de fles te geven, het is handiger, kan ik tenminste met hem naar buiten gaan, ik durf niet naar buiten te gaan ben bang dat ie dan honger krijgt. Ga dan zon kolf kopen, maar ik vind het zo duur?
maar dit is dan niet zo leuk voor mij, word ik moe van. dit had hij vroeger niet, het is al een weekje zo.
Hier, als jullie zin hebben even te lachen... ik had weer een belachelijke ingeving, hahaha. http://weblog.erikdejongh.com/index.php ... lefoontje/
Ha dus als ik in de stress zit moet ik borstvoeding drinken, hihi. Grapje natuurlijk. Wist ik helemaal niet! Ik ga van de week wel even langs de apotheek, die weten vast wel wat ik hebben moet.
Ik heb het avent starters pakket, 2 flesjes en een kolf, was 55 euro geloof ik. Vond ik wel te doen. En die kolf werkt bij mij perfect! Heb in een minuut of 5 er een volledige voeding uit, maar moet wel zeggen dat mijn TSR nogal heftig is.
ik heb de cb gebeld en wordt straks weer terug gebeld beau bleef huilen na de fles van 10 uur me moeder was hier en zeg die heeft honger ik kijk op de achterkant van de verpakking staat voor 100 cc 3 schepjes poeder en 90 cc water ik deed 100 cc water en 3 schepjes poeder zoals die vrouw van de cb me zei te doen maar zou ze dan te weinig voeding eraan hebben gehad ? maakt die 10 cc water meer zoveel verschil dan ik heb haar om 12 uur 2 uur later dus weer een fles gegeven en nu op de manier zoals op het pak staat het ging er in als koek nu wil ze nog steeds niet slapen terwijl de oogies de hele tijd dichtvallen ze ligt nu in de box hopelijk geeft ze zich over aan de slaap kan ik ook wat doen en dan kijken hoelang ze slaapt ... het gekke is overdags heeft ze er genoeg aan en snachts ook maar het is smorgens en vooral savonds dan wil ze echt meer ben benieuwd hoe vanavond loopt ... en ben benieuwd wat dat mens van de cb erover zegt
fruit en groente vanaf 3 maand is echt te vroeg hoor nazli...! dat hij dat eerst niet had komt waarschijnlijk omdat hij nu groter is en dat stofje minder goed werkt. ik heb ook een goede kolf gekocht, inderdaad een hele investering, maar het verdient zichzelf terug. 1 pak fv kost gemiddeld 12 euro (afhankelijk wat je gebruikt). In een paar week kun je dat dus 'verdienen', je kunt een nieuwe kolf kopen, maar ook een tweedehandse en alleen nieuwe opzetstukken (voor de hygiene) kopen. je verkoopt de kolf na gebruik weer voor ongeveer hetzelfde geld.
heb jij dephilips avent borstkolf isis? als die goed is, ga ik ook wel kopen, niet zo duur. heb van me man een draagzak gekregen, wat lief van hem he.