het beste is pas vanaf 6 maand, met fv kun je vanf 4 maand geven als een kind het echt nodig heeft, maar met bv is 6 maand de ondergrens...
als je een elkele voeding wilt kolven zijn die prima! als je meer wilt kolven of heel lang door gaan met kolven zou ik een andere nemen.
hey meiden, hier ook al een klote avond. volgens mij heeft Bram ook last van een sprongetje en heeeel veeel kramp gister vanaf 15.00 uur huilen huilen en nog eens huilen. alleen rond voedingstijd was ie even stil... alles geprobeerd, en niets hielp. totdat ik ook in de auto ben gestapt en een blokje ben gaan rijden nou ik had de sleutel nog niet omgedraaid en meneer sliep al. Ja nu ga ik ook een stuk rijden hihi.. eenmaal thuis werd ie weer wakker. gelukkig kwam papa ook thuis die heeft hem rond 23.00 de fles gegeven en toen heeft Bram geslapen tot 06.30 en slaapt nu weer. hij keek me vanmorgen ook op een andere manier aan klinkt heel gek maar net alsof zijn gezichtsvermogen enzo verandert was. @fiona, werkt een speentje niet? en als ze echt honger heeft gewoon geven. dan heeft ze waarschijnlijk last van een regeldag ofzo. @Deentje, ook al ervaarde jij het misschien niet zo maar ik stel me dan altijd voor hoe het eruit zou zien als het mij zou overkomen en ik moest een beetje lachen..)sorry) @Daam, ben je al terug van de ha? of wanneer ga je? @ukkie, Bram had altijd de ogen dicht met bv geven, maar ja toen was hij nog maar 2 weken. @meeting. sorry meiden ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik persoonlijk durf niet echt naar zo'n meeting te komen. als ik in een grote groep ben waar ik niemand "ken"word ik super verlegen en zeg ik niets ik vind het heel leuk dat jullie het doen hoor echt waar. en tja utrecht is mij een beetje te ver weg Ik ga zo naar mijn collega's toe, die gingen bij elkaar op de koffie en hebben ook gevraagd of ik ook kwam @nazli, hoe bevalt je nieuwe huisje je? en met de voedingen. ik weet niet hoe je de voeding geeft, ik geef dan wel fv maar als Bram op de helft van de fv is verschoon ik zijn luier zodat ie weer wakker word en dan drinkt hij de helft. toen ik bv gaf, gaf ik Bram 15 min de 1e borst luier verschonen en dan de andere kant ( hij was toen wel 2 weken ) @marieke, wat lekker dat jullie lekker geslapen hebben. hoe gaat het nu met je?
dan kun je het daar prima mee doen hoor! is dan niet echt duur. zolang je bv geeft zitten daar alle voedingsstoffen in die Isa nodig heeft. pas na 6 mnd zal hij meer en/of andere dingen nodig hebben en dan begin je met potjes fruit, broodkorstjes etc, maar heel langzaamaan opbouwen om je kind overal aan te laten wennen.
@fiona, die 10 cc meer maakt niet veel verschil. ik deed dat ook wel eens als ik wist dat Bram iets meer honger had maar 135 cc liet staan zeg maar.. heb je het cb al gebeld? zo ja wat zeiden die?
@nazli, ik heb die kolf ook en ik was/ben er ook super tevreden mee. een vriendin van mij die ok en die gebruikt hem dagelijks en die vind hem ook prima.
Onsukkie leuke strip Ook leuk zo'n site bijhouden, gaat zeker een hoop tijd inzitten? Witte reus jammer meid maar snap best dat Utrecht een stuk rijden is vanuit Limburg! En verlegen moet je niet zijn joh, we zijn allemaal toch gezellige meiden Misschien kunnen jullie een Zuid meeting houden met meiden die uit jouw omgeving komen?
heb net de vrouw gesproken van de cb ze hoorde beau flink tekeer gaan op de achtergrond pff ze zei is ze zo al de hele tijd ik zeg ja en zoals nu op dit moment is ze eindelijk is slaap wordt ze weer huilend wakker me man pak haar op en ze is weer stil we houden haar recjht op ze vroeg of ik er doorheen zat en ja hoor nu daar kwamen de tranen ze zeg je wordt zo terug gebeld en er komt iemand bij je langs wordt zo terug gebeld
Mooi zo meid gelukkig dat er iemand langs komt, wat fijn dat je man ook thuis is in zo'n situatie! Hou je ons op de hoogte?
zo zijn ze hier op cb gelukkig ook, als er wat is staan ze zsm op je stoep. Hoop dat ze wat goede tips heeft fiona...succes...