Toch dat sprongetje dan he, grappig dat je dat ook kunt merken. Zover ben ik hier nog niet geloof ik, of het valt me gewoon niet op, dat kan ook. Ik vind trouwens van baby's om me heen dat de meisjes veel hedlerder en nieuwsgierig zijn dan de jongesn. Kan toeval zijn hoor! Thanks voor het compliment vover het log. Het wordt behoorlijk bezocht (zeker 100 bezoekers per dag, vrienden, familie etc) dus dan is het ook leuk om bij te houden, als niemand het leest raak je het al snel verveeld.
Volgens mij liggen alle kids heerlijjk te slapen en hebben de mama's nix beters te doen! :-D Nou ja hier wel wat beters te doen, moet nodig aan de poets maar daar heb ik eigenlijk geen zin in! dus doe ik dat ff niet...
wat dat betreft ga ik nu merken dat Ruben 4 week te vroeg is, want geluid komt er nauwelijks uit, soms eens een oe of aa, maar echt per ongeluk. Wel snapt ie dat als ie tegen de nijntje bal slaat dat er geluid uit komt en kan hij heel mooi volgen. Gaat nu idd dingen echt bestuderen. Wel wil hij na 5 min echt iets anders zien. Waar hij eerst wel 10x het geluid van zn mobiel met bewegende nijntjes interessant vond vind hij het nu na 2x al niet meer leuk....
ja! wordt ook al een echte kerel! Het baby is er al vanaf en je ziet hem nu veel meer de wereld ontdekken. Doet al zoveel dingen echt geweldig gewoon. Langzaamaan zit ik heerlijk op een roze wolk. In het begin minder omdat hij zoveel huilde, nu geniet ik er des te meer van!
Klopt ja, Louise ligt al anderhalf uur, geniet er echt even van. Heb de bovenverdieping al gedweild. Mag eigenlijk nog niet naa de ks, maar heb het nu 20x tegen m'n man gezegd en die vergeet het heel toevallig elke keer en nou was ik het zat!
Cas kan zich heel lang bezig houden met hetzelfde. Probeert er dan hele gesprekken mee te voeren.... Echt leuk om te zien. Vooral ook de mobiel vind ie geweldig. Zag ie eerst alleen het oranje beestje, ziet ie ze nu alle vijf en volgt ie ze helemaal. Kan dat ding wel honderd keer op een dag opdraaien en dan nog is ie het niet moe! Ook een oranje olifant is erg populair. Maar die praat helaas ook niet terug! hihihihi als pap en mama tegen hem praten doet ie ook echt zijn best om terug te brabbelen.
Dat zegt m'n man ook altijd: "Als ze zo huilen, lijkt het me veel moeilijker om te genieten." Louise huilt gelukkig nauwelijks, en als ze zo'n bui heeft dan is m'n man dus werken of voetballen ofzo. Hij heeft makkelijk praten! En maar verkondigen hoe stil ze is. Haha.
Heb Ruben net tussendoor gevoed en met links getypt (daarom kan ook ik onsukkie niet bijhouden ) heb hem net slapend weer in de wagen gelegd. Regent nog steeds, bah, wilde echt ff wandelen! Maar om nou met mn regenpak en de regenhoes over de kw een half uur heen en een half uur terug te lopen voor een kopje thee
Dat brabbelen lijkt me leuk. Het gebeurd hier wel eens dat als Louise een geluidje maakt en je maakt een soortgelijk geluidje terug dat ze het nog eens doet of heel maf gaat kijken, maar nog niet meer dan dat.
Eerlijkbeertje wat fijn dat je je kleintje eindelijk mee naar huis mocht nemen! nu maar hopen dat t allemaal goed gaat en jullie lekker kunnne genieten! niet alles bij lezen hoor.. kost je heeeel veel tijd.. witte reus ik moest er ook om lachen hoor.. onsukkie wat leuk gemaakt zeg haha! grappig! friendly wat leuk zeg dat je ruben een pakje aan doet wat je zelf ook hebt aangehad. ik heb helemaal geen kleertjes meer van mijzelf. ik heb van mijn moeder de kinderwagen gekregen waar ik zelf in lag. is een hele oude uit de jaren 30.. haha durf er zelf niet echt mee te lopen... maar mijn moeder wel haha
hij wilde weer drinken en is tijdens het drinken in slaap gevallen en nu slaapt ie gelukkig weer. nu effe stofzuigen en dan rusten.
Ik weet nog dat ik 'onze' kinderwagen ooit op de rommelmarkt mocht verkopen voor 25 gulden... ow wat een spijt heb ik daar nu van! Wij hadden veel meer kleertjes van onszelf, helaas met al het poppenspel is het meeste gesneuveld (wat er nog is is echt jurkjes, die doe ik Ruben dus maar niet aan ). Volgens buienradar wordt het hier zo droog
Hmmm das minder, al zou ik het zelf wel doen geloof ik. Ik typ ook vaak met 1 hand en een kind aan de borst, maar nu slaapt ze nog steeds...
en als ik ff verder kijk is de volgende bui er tegen half 4... hmmm dus dat wordt of bij mn moeder eten (tenminste als het echt droog wordt, want ik zie alleen maar meeeer regen!) of mn zusje moet thuis zijn en me naar huis kunnen brengen (mn moeder kan niet weg want die moet oppassen tot half 6 of later.)
28 mei... dus dat scheelt maar weinig. denk idd dat ik de boel toch maar inpak, laatste mogelijkheid voor de komende ruim 3 week, dus ga het maar proberen. Wel ff zien hoe ik Max vast kan krijgen onderin de kinderwagen (die kan nl nog niet zover lopen, en wil hem ook niet alleen laten want weet niet hoe laat ik terug ben).