Eigenlijk niets, want volgens die 1e dag laatste ongesteldheidsberekening, was ik ook op 28 mei uitgerekend, volgens de vk 26, maar ik blijf meer neigen naar 28.
ben net terug van de dokter me man had de dokter gebeld haha ja hoor eenmaal daar stil.... hij zei dat het een sprongetje kon wezen verders zei die dat het in de verste vete geen reflux kon zijn onzin zei die .. okay? nou goed nieuws ik moest meer regelmaat erin brengen tut mee als ze in bed gaat en een beetje vaste tijd in bed leggen om te slapen <ja probeer dat maar eens! ze brengt ons naar bed toe en toen kwam het over voeding heb een hele discussie met me man omdat hij of ik het verkeerd begrijpen doe je eerst de poedermelk erin en voel je dan tot de juiste hoeveelheid met water? ik bedoel als ze een fles van 100 cc mag doe je dan eerst 3 schepen poeder erin en doe je het water tot de 100 cc? op het pak staat toch anders en ik ben daar van overtuigd dat het zo is: 100cc is eerst 90 cc water en dan 3 x poeder me man zegt dat je het moet doen als de dokter zeg pfffff nou idd ik ga een broodje eten snel want beau slaapt!
Hee ladies, niet zoveel kleppen, vanaf vanmorgen al weer negen pagina's! Jeetje...nou daar gaan we dan! @ fiona:óef geen lekker nachtje achter de rug jij straks samen met beau nog maar even plat misschien? @ Lafo: hij heeft nog 62 aan, maar kan ook al wel in 68 inderdaad, grote vent idd. En veel plezier bij Doe Maar vanavond! @ Ice: vervelend dat je het zo naar vind dat de meeting niet in augustus is, ik kan de 16e en 23e augustus dus gewoon beslist niet, omdat ik dan in renesse zit. Daarom zou voor mij juli fijn zijn, maar goed ik heb al meer meetingen gemist...dus als mensen liever in augustus gaan, dan heb ik dus gewoon vette pech. In deze periode is het denk ik toch moeilijk te plannen. Overigens is Doetinchem voor mij heel goed te doen, dus we kunnen ook een minimeeting plannen..hihihi. Ik ga de 21e september nog naar een verjaardag in Doetinchem lees ik net, dus who knows. @ Deentje: hihihi, je hebt de schilder dus een goede dag bezorgd lees ik al..hihihihi @ Lafo: jammer dat je geen zin meer hebt om de meeting te regelen, hoewel ik het me goed kan voorstellen. En hihihi, wat balen zo'n volle bak, had mij dus ook kunnen overkomen he @ Marieke: hihihi, jij hebt gelijk hoor en de 26e ga ik ook mee als je het goed vind Ow ik zie dat je me op je lijstje hebt gezet..hihihi, ik mag mee! Joepie! En ja Jasper is een grote kerel ja @ eerlijkbeertje: wat ontzettend heerlijk dat deborah weer thuis is. Gelukkig maar! En tuurlijk ben je moe en heb je geen tijd om alles na te lezen. Ga maar eens eerst bijkomen en genieten van je meiske! @ Marieke: lekker uitrusten vandaag, pijamadagje..heerlijk! @ onsukie: whahaha, geweldig! Hoe kom je er toch altijd op..hihihi, helemaal leuk @ wittereus: Pfff Bram dus een sprongetje, kan heel goed natuurlijk. Wel lekker dattie een goede nacht heeft gehad en vanmorgen dus als een heel ander kind wakker geworden. Mooi! Ennuh zal ik je eerst op komen halen voor de meeting? Geen idee waar je woont, zal wel in het zuiden zijn..grijnssssssss, daar woont echt iedereen geloof ik. En ik vind het ook eng, maar ach als het niet leuk is ben je toch zo weer weg? En veel plezier bij je collega;s! @ friendly: wat cool dat je dat nog hebt en wat gaaf dat je nu dus ruben er weer in kan doen. Super @ fiona: knuffffffffffffffffffffffffffff En jij hebt gelijk, je doet eerst het water en dan de scheppen! 90 cc water en drie scheppen maakt 100 cc voeding.
Om vier uur moeten we weer bij de gynaecoloog zijn, ik ben benieuwd, ben niet bang voor het gesprek op zich maar wel voor wat het los kan maken. Klinkt onlogisch misschien, maar het voelt zo. Verder hebben we net dakdragers gekocht en een dakbak. Pfff wat een uitgave, maar ja..wel handig. En je kan zo'n bak ook wel huren, maar kost ook al 25 euro per week..dus maar bij de halfords in de opruiming gekocht. Kunnen we straks tenminste fatsoenlijk op vakantie. Maar goed, dus naar de gyn. dan naar mijn schoonouders, daar zijn onze kids en tegen die tijd ook de kids van mijn schoonzus en zwager. We eten daarmee en daarna nog naar mijn moeder en partner want die zijn vandaag twee jaar gepartnerd...dus even bloemetje en tekening van tim achter de deur schuiven en bakkie doen...pffff dan ben ik vanaaf weer blij als ik weer gewoon zit ook
Wij hebben die dagkoffer tweedehands gekocht, en een paar maanden later weer verkocht voor hetzelfde geld (haha), want met de kleine en 3 honden in de kofferbak hebben we aan een dakkoffer helaas niet genoeg, en moeten we toch echt aan een karretje ben ik bang. We gaan in oktober naar Zeeland een weekje, en in september naar Zandvoort, en naar Zandvoort kunnen we m'n vaders aanhangwagen wel lenen, maar naar Zeeland neemt hij die zelf mee, dus hoe we dan moeten weet ik nog niet, hahaha. Ik heb dinsdag de nacontrole, en voel wel een beetje met je mee. Het is toch een hele belevenis geweest...
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg! @ Daam, dat travian, welke server speel jij dat spel en hoe groot is jou dorp/leger @Nazli, helemaal vergeten te zeggen welkom terug! @ bijvoeding is pas vanaf 4 maanden staat ook op de potjes, maar het liefst wachten ze tot 6maanden zeiden ze op het CB. @Katsas, Hoe was het bij de gyneacoloog? Je hebt wel een drukke dag zeg.! @Lafo, Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, het vervelende is met een grote groep dat er altijd wel iemand niet kan, zeker in de zomervakantieperiode. En zo'n meeting, ik zei het al in het begin.. je krijgt er grijze haren van haha want je doet het nooit goed. Overigens ben ik wel benieuwd hoe jullie van Westraven met 10 kinderwagens ofzo de tram in stappen hihihi daar wil ik tzt wel een foto van zien @Hellepelle, Weet je al wat je gaat doen met de verjaardag van je oma? @Fiona, wat vervelend dat Beau zo veel huilt, kan me indenken dat je er soms helemaal gek van word hoor! Kan het niet zijn dat ze gewoon flink meer honger heeft? Ik teste in het begin het huiltje ( omdat ik nooit goed wist waar ze nu om huilde!) door mijn pink in haar mondje te doen. En als ze dan echt nog heel hard zoog, dan had ze dus gewoon nog honger. De flesvoeding is EERST het water, dan de schepjes omdat het totaal met de schepjes dan 100cc is. Overigens als je eerst de schepjes doet en dan het wat tot 100cc blijft het dezelfde hoeveelheid Maar in principe heb jij gelijk eerst het water dan de schepjes. Wat gebeurd er als je 120+4 schepjes doet? Want nogmaals misschien heeft ze wel gewoon enorme honger! Dena, Gelukkig je man erachter vandaan geplukt! Hoop dat je man snel gaat begrijpen dat hij ook een aandeel heeft in jullie gezin! En daar zich eens wat meer mee bezig gaat houden. Medicijnen lijken me in jou geval meer water naar de zee dragen, want het echte probleem word niet opgelost ( en je geeft zelf ook al aan dat dat idd zo is) Waarom gaan jullie niet met zn 2en in therapie? Misschien dat hij dan eens gaat begrijpen dat het ook bij hem ligt ! Jvtje? Waar ben je en hoe gaat het met Maud en de flesvoeding? Gina? Ook voor jou , waar ben je en hoe gaat het met Noah? is de verhoging weg? Hier overigens vandaag weer een dag waarin we op 5 voedingen uit gaan komen. HEt is hier en daar wat rekken, maar het lijkt toch te gaan gebeuren. 6.15/10.20/15.15 Vooral tussen de voeding van 10 en 15 is het lastig , dan word mw echt jengelig! Als ze nou snachts een uurtje langer gaat slapen (ooit) dan gaat het misschien makkelijker! Verder vandaag lunch met de meiden van de zwangeschapsgym en net als met de zuid holland meeting alle 6 de beebjes op de foto als domino stenen hihihi Leuk hoor!
hoi meiden! heb alles gelezen, en dat was veeeeeeeel ahahah, maar ga niet overal op reageren, sorry want heb het niet onthouden! ik ga niet mee naar de meeting marieke, als het doordeweeks was geweest wel maar ik wil mn weekend met mannetje er niet voor opgeven (hihi klinkt heel erg maar bedoel het niet zo) hij moet de kleine door de weeks al missen dus weekenden zijn voor ons drietjes.. volgende x misschien! hoe is het met laura anastacia? met noah gaat t beter, zn temp is weer normaal, eten gaat redelijk maar niet zoals het hoort en poepen blijft perfect gaan. ziet er alleen beetje puddingachtig uit hahaa.... maar ja.... fiona meid, knuffel van hier vandaan...
trouwens anastacia vind ik die voeding ook lang uit elkaar zitten... 5 uur, dat redt Noah niet hahahaha... misschien uurtje eerder geven? of kom je dan savonds niet meer uit?
Anastacia, ja en ik heb al grijze haren , jij krijgt een foto komt goed Gina volgende keer organiseren we vast wel weer een meeting en anders bij jou thuis Gelukkig gaat het met Noah weer wat beter! Heb alleen deze pagina even gelezen en ga nu me ff klaar maken voor straks! Tot morgen
Hier even egoberichtje. Zenne had al een week wat dunnere ontlasting maar verder alles normaal dus heb me nergens zorgen om gemaakt. Gisteren werd ze verkouden en dronk ze maar steeds kleine beetjes, ook 3x een poepluier met nog wat dunnere ontlasting. Had dus het idee dat ze niet helemaal lekker was en wilde vandaag even met haar naar de huisarts als het zo zou blijven. Gisteravond laat begon ze te huilen en dat werd schreeuwen en uiteindelijk kon ik pas om 3 uur naar bed. Ze had echt buikpijn en flinke diarree zo zielig! Ik was zelf ook al mee aan het huilen. Ze wilde alleen maar op haar buik liggen anders begon ze te gillen, maarja dat vond ik weer te gevaarlijk. Dus toen ze in diepe slaap was heb ik haar voorzichtig omgedraaid en durfde ik zelf pas te gaan slapen. Vanmorgen zag ze heel grauw uit en kreeg ik haar niet meer wakker. Ze dronk wel een beetje, maar verder was heel erg lusteloos. Dus ik de huisarts gelijk gebeld en moest meteen komen. Ik was echt helemaal in paniek. Maar toen ik haar in de maxicosi legde werd ze wakker en keek ze heel attent en lachte ook een beetje. Bij de huisarts bleek het allemaal wel mee te vallen, maar de ha kon begrijpen dat ik geschrokken was. Moet het gewoon in de gaten houden en terug komen als het erger zou worden. Ben daardoor al de hele dag uit m'n doen, ben ook erg moe van zo laat in bed te komen. Zenne heeft bijna de hele dag geslapen, drinkt wel wat weinig, maar nog geen diarree vandaag en gelukkig genoeg plasluiers.
klinkt een beetje zoals Noah! die had alleen gisterochtend temp van 37.6 bij wakker worden en dat liep steeds meer af in de loop va de dag en bij slapen savonds was het 36.5 dus huisartenpost gebeld, vertrouwde het idd niet... zag ook zo grauw!
Linda: jeetje als ik mijn kindje grauw zou vinden in haar bedje zou ik ook een hartverzaking krijgen pfff wat een schrik zeg! Als ik het lees schrik ik al laat staan dat je je kindje zo aantreft! Ik hoop dat Zenne snel opknapt en hou haar maar heel goed in de gaten! Lafo: Leuk een meeting bij Gina Wanneer gaan we weer hihihi Arme Gina weer een huis vol baby's Gina: Als ik de avondvoeding verder naar voren schuif dan kom ik dus om 22uur uit en als ik haar dan in bed leg word ze om 5 uur wakker ! Dat zou dan nog niet het ergste zijn (alhoewel hihihi) maar dan krijg je 5-9-13-17-21 dus ik zal altijd ergens een uurtje moeten inlopen en toevallig zit er idd tussen de ochtend en middag voeding 5 uur ja ! Het is dus een beetje puzzelen.
ohhhh maakt niet uit hoor, huis is babyproof hadden we bewezen toch.. hahahaah! oke, ja dan is het idd puzzelen..hier hebben we eigenlijk geen vaste tijden.. ene dag slaapt ie meer als de andere dag.. ik kom wel altijd op vijf voedingen uit.. maar hij komt sochtends idd weleens eerder hahahaha...
Ik vind het op zich merk ik wel hel fijn de vaste tijden.. tuurlijk schuif ik wel eens wat.. maar ik merk dat als ze sochtends om 6uur komt ze ook tot 1015 red en als ze om 7 uur komt krijgt ze ook rond die tijd dus zo kom ik dan steeds op hetzelfde schema uit. Ik merk wel dat zeker smiddags de tijd wat lang is, helaas wil ze sochtends vaak niet zo heel veel drinken dan zou ze misschien minder snel honger hebben Nou ja het zij zo..
hier vandaag ook eindelijk een beetje ritme... 5 uur, 9 uur, 13 uur en nu 17 uur. ben droog heen en weer gekomen voor de thee, gelukkig. linda: jeetje ik was ook zeker geschrokken!
mooi dat je nog droog bent friendly! En lekker een beetje regelmaat voor Ruben en jezelf, probeer dit vast te houden ( maar ja ik weet het is soms makkelijker gezegd dan gedaan!)
kan hem nu iets makkelijker rekken, hij accepteert zn speen wat beter dat scheelt een hele hoop! hij slaapt nog niet veel overdag, maar dat er wat ritme in de voeding komt is al heel fijn!