Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lekker toch?

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ja zeker lekker

hij is wakker, tot later

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    wow... lekker geslapen isa!

4. Bij Quinn was ik nooit zo'n paniekzaaier als nu bij Zenne. Als Quinn wat had dan keek ik dat altijd een paar dagen aan voordat ik naar een dokter ging. Kon altijd m'n gevoel volgen en dat was best relaxed. Wel had ik als standaardregel dat als ze wat had, dat ze dan bij ons op de kamer sliep en dat doe ik nu nog steeds.
    Bij Zenne ben ik sowieso al veel bezorgder, heb een obsessieve angst voor wiegendood en als ze dan ook nog wat heeft dan ben ik gelijk helemaal over de toeren. Nu vond ik het vanmorgen gewoon doodeng hoe ze deed, maar ik geloof dat ik door m'n extra bezorgdheid echt een hartverzakking heb gekregen.
    Ik heb echt al de hele dag z'n gevoel wat ik normaal gesproken na een traumatische ervaring heb, dat je elk moment in huilen kan uitbarsten en zo licht in je hoofd, kennen jullie dat gevoel?

Nu ligt ze wat te jengelen in de box, maar zojuist was ze tegen de nijntjes aan het kletsen, het valt dus wel mee nu.

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ja ken het gevoel is een erg vervelend gevoel. Wordt bij mij pas minder als ik ff goed geslapen heb, maar ja dat gaat nu net niet zo makkelijk...
    Je hoort het veel vaker dat mensen pas bij 2e/3e kindje veel angstiger worden, eigenlijk heel vreemd. Hoop dat Zenne dan nu wat opknapt! (vind het echt een mooie naam, zal hem opschrijven in het namelijstje... :oops: )
    Hier om kwart voor 5 eten opgezet, tien voor 5 boel aan de kook, met Ruben begonnen. Kwart over 5 eten klaar, (En Ruben verschoond bij mij op schoot) terwijl ik aan het eten was Ruben lekker in slaap gevallen, Ligt nu al weer bijna een half uur in de kw. Heb ff afgewassen en met Max uit geweest en mn Travian dorp bekeken :oops: Compleet geplunderd!
    Ga nu even strijken, is dat ook weer aan de kant :D (en nee, het is nog steeds NIET mn hobby!)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau heeft tot 6 uur geslapen dat is dus vanaf de laatste voeding om 12 uur 6 uur! wow ze heeft net een fles van 110 cc opgedronken en dat ging goed ze zit nu al 10 min in haar wippertje ik sta eten te koken ondertussen
    ben zo benieuwd wat de avond ons zal brengen ze heeft duidelijk een sprongetje
    laten we het daar maar op houden
    ze maakt nu ook allemaal geluidjes uit de wipper echt grappig om te horen haha no niet eerder gehoord
    morgen word ik nog door het cb terug gebeld over hoe vanamorgen vanavond en vanacht is gegaan
    ben benieuwd

morgenochtend een babymeeting om 10 uur sochtends met de meiden van gym leuk man!

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Fijn Fiona dat het beter lijkt te gaan met Beau! Nou niet klagen als ze straks even niet wil slapen he ;)
    Zo de strijk is ook aan de kant :D
    Ga nog even digi-scrappen (ja leer hier nog wat, het lijkt nog nergens op, maar alle begin is moeilijk ;)

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    friendly op welke server heb jij een dorp?
    en waar ligt jou dorp?

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha nee friendly mij hoor jeniet ik dacht laat haar maar slapen ze was van af vanmorgen 9 uur wakker tot half 3 ! ga verder met me eten en dadlij kook eens dat digigscrap bekijken lijkt me wel heel leuk

waar is ice? en iemand al wat van hannah gehoord
    evelien is op vakantie dat weet ik maar ik mis echt wel wat meiden hier
    jammer was altijd zon hecht clubje hier en bij de meimams

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ehhh.. ff kijken hoorrrr.... ik zit in server 5 op kaart (-81 / 104)

Linda: hoe krijg je lijstjes in psp? Ik kan inmiddels wel al in mn foto's knippen en plakken en snap wat van de verschillende lagen, maar kan geen lijstjes e.d. vinden (of ik kijk er overheen, zou me ook niet verbazen!)

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik heb ook een account en zit op server 5 op 14/-133

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heb je gevonden....!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Ik heb lekker een rustige dag gehad.
    Vanmiddag naar mijn schoonouders geweest. Helaas heeft Neia bijna alleen maar gehuild van de pijn. En er is nog geen poepluier............gelukkig is papa er weer, nu is ze lekker rustig.
    Mijn ouders zijn gister vertrokken naar frankrijk, en nu belde hun buurman net dat er geprobeerd is om bij mijn ouders in te breken.
    Bah, wat erg zeg, gelukkig is het niet gelukt, maar ik ga zo even kijken. Dan kan ik morgen aangifte gaan doen.
    Nu eerst de strijkwas afmaken.

X Marieke

14. Leuk! dat je ook aan het digiscrappen bent!
    In psp zit niet zo heel veel standaard materiaal maar als je eens googled kan je een hoop vinden om te downloaden.
    Als het goed is heb je in je "mijn documenten"map een mapje "mijn psp bestanden" daar sla je de gedownloade (en uitgepakte) bestandjes in de juiste map op (dus fotolijsten in de map fotolijsten, picture tubes in de map plaatjes penselen enz.)
    Er zijn ook diverse fora waar je vanalles over psp kan leren en dowloaden. Ik zit zelf op het dreammaker forum en sinds deze week op vlinder psp. Vlinder psp is een klein forum, maar ze bieden er leuk materiaal aan (wat ik voor onsukkie had gemaakt heb ik daar vandaan).
    Als je nog wat wil weten hoor ik het wel!

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja iedereen natuurlijk druk druk druk of lekker op vakantie.
    Ik mis Evelien ook. Weet iemand wanneer ze terugkomt.
    En Will is natuurlijk druk bezig met de verbouwing.
    Will als je dit leest, heb je dan misschien ook zin en tijd om de 26e te komen?
    Met Hannah is alles goed. Ze heeft het nu alleen mega druk; opeens weer kraamvisite, en ze is haar ouders aan het helpen met verhuizen. Verder is alles goed dus!

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    dank je, zal eens even kijken...

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Het zit echt allemaal tegen he Marieke! gelukkig dat neia wat rustiger wordt als je man thuis is, kun jij ook even andere dingen doen (ookal zijn het niet-leuke dingen als kijken bij je ouders'huis...

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Aaaaaaaaaaah fijn om te horen dat het beter gaat met Noah. Dat zal voor je zelf vast ook wel een opluchting zijn.
    Jammer dat je niet mee gaat, maar heel erg logisch meid. Lekker genieten met z'n 3-tjes!

X Marieke

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gelukkig heeft Mark wat meer geduld als dat ik heb.
    Want hij is Neia aan het helpen met poepen, en nu komt er een beetje uit. Weer knoep hard. Dat had ik wel verwacht omdat ze vandaag weer zoveel gehuild heeft. Zo zielig.
    Nu is ze nog steeds bezig, ik hoop dat het lukt!

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Aaaaaaaaaaaah wat zielig!
    Mijn hard breekt als ik jouw verhaal lees. Zenne heeft dat het tegenovergestelde van dat van Neia, maar pijn is gewoon verschrikkelijk.
    Helemaal logisch dat je mee hebt gehuild, dat deed ik ook. Je kunt die pijn bij die kleintjes gewoon niet aanzien.
    Super dat je van je ha gelijk mocht langskomen, en gelukkig viel het mee. Maar wel goed op blijven letten hoor.
    Dikke knuffel voor jullie!

Deel Deze Pagina