haha ja echt een hele verwildere blik in haar ogen daar op die foto he lig elke keer in een deuk als ik hem bekijk haha echt een klein monstertje
Hier vanacht weer een lange ruk aan 1x, maar wij gingen om 11 uur naar bed en toen wou madammeke dus niet slapen, om net over 12 heb ik haar dus maar uit bed gehaald en nog een borst in gestoken en toen om kwart over 12 ging ze eindelijk wel slapen. Toen trok ze wel door tot 6 uur (gelukkig niet langer, want m'n man had z'n wekker niet gezet omdat ie dacht dat het zaterdag was, hahaha). Dus dat was wel een lange ruk, en daarna nog tot 8 uur en nu slaapt ze weer (dat vind ik minder, want ze maakt mij om 8 uur wakker en gaat vervolgens zelf nog ff verder, terwijl ik dus behoorlijk moe ben). Op zich wel een goeie nacht, maar ik ben toch erg moe, omdat ik om 11 uur gister eigenlijk al af was...
Zoiets had ik gister, zit ik op de bank, kind op m'n schouder, laat ze een "boertje met" zoals wij dat noemen. Zo over m'n schouder, langs m'n arm, op de bank (die gelukkig van leer is), maar dan precies tussen twee kussens in. Gatsie!
Zat laatst met iemand te praten, en die had iets heel leuks gedaan met zijn kinderen. Die had in het eerste jaar elke week een foto gemaakt (waar het hoofd goed op stond) en dat dan in geplakt in een boek en bij elke week ook een heel klein dingetje erbij gezet als: "Deze week heb je voor het eerst gelachen." Dat soort zinnetjes. En dan na dat ene jaar deed ie elke verjaardag een foto maken tot ze 10 of 12 waren geloof ik. Dat was een ERG leuk boek geworen. Ik denk dat ik dat ook ga doen, en dan wil ik eigenlijk ook elk jaar een handafdruk erbij doen met vingerverf ofzo, lijkt me zoooooo geinig. Dacht, misschien vind een van jullie het ook een leuk idee.
idd. en leuk idee, maar niks voor mij, ik vergeet dan toch om het bij te houden. Met Zenne gaat het een stuk beter! Bijna geen diarree meer en zelfs alweer een normale poepluier gehad. Ze slaapt wel erg veel en is nog flink verkouden, maar heb er wel weer een goed gevoel bij!
Er zit hier om de hoek een boekwinkel waar ik even heen moet, maar Louise slaapt. Het is echt nog geen minuut lopen (letterlijk om de hoek), maar ik twijfel... zal ik ff snel heen gaan, binnen 5 minuten terug, of zal ik wachten tot ze wakker is... grrr!
hey meiden, tijd hier niet geweest, geen tijd om even rustig te forummen, wel deels bijgelezen. gaat hier stuk beter nu met mij zelf, was behoorlijk in de put maar ben eruit getrokken door woorden van m'n vader die me een 'symbolische schop onder m'n kont' gegeven heeft door te zeggen dat ik niet alleen maar in bed moest blijven liggen piekeren maar gewoon wat moest gaan doen, dat heb ik de afgelopen dagen gedaan en bevalt goed Ook Jayden meer in z'n ledikantje te slapen gelegd en ben aan het proberen daar ook een ritme in te ontwikkelen. Na ochtendvoeding gelijk weer naar bed, na 2e voeding even iets doen (in badje doen, in box laten spelen, in wipstoeltje zetten) en dan weer naar bed. Na de 3e voeding (meestal rond het middaguur) ga ik op stap met hem ergens heen met de auto (waar hij vaak in slaapt valt). Daarna wisselt het een beetje afhankelijk van waar we zijn. Merk wel dat het mij (en misschien ook wel Jayden) rust geeft door de dagen zo te starten. Wie weet ontwikkel ik zo een hele-dagritme uiteindelijk **einde ego-berichtje**
goed zo Katje! Niks doen maakt het vaak idd alleen maar erger, je gaat dan nog meer piekeren. Yeah!~Gisteren een dag met 5 (en een halve) voeding! Zonder snacken tussendoor! Gaat de goede kant op! hier ook een goede nacht gehad! Ruben heeft van 23 tot 03.30 geslapen. maar mama vond het te vroeg dus heeft hem genegeerd (hij pruttelde alleen wat) om 5.30 hoorde ik hem weer zachtjes pruttelen. Ben toen wel gegaan. Resultaat nog geen 10 min aan de borst, tussendoor nog verschoond en meneer pitte weer verder! (Dus ik dacht achterna als ik hem had laten pruttelen had ie misschien nog wel verder geslapen!) Hij werd weer wakker om 9.15, half 10 weer gevoed en gewassen en hij slaapt alweer meer dan een uur! Probeer vandaag weer het 4-uurs ritme aan te houden, dan komen we netjes weer op 5/6 voedingen. Mn zusje geeft vanavond een bbq (echt weer voor ) als Ruben zo blijft gaan we ff heen en anders niet. Manlief is vandaag vroeger vrij, dus we zien wel ff. Onsukkie: 5 min zou ik wel aandurven, ga zelf ook met Max uit en das ook 5 / 10 min iedere keer. Linda: fijn dat het beter gaat met Zenne! Voel je je weer een stuk rustiger! Frostieke: jammer meid, maar ja het is je eigen beslissing! Het is idd zo als je weinig meeschrijft je je snel niet echt meer thuis voelt omdat je ook niet alles bij kunt lezen. Meid, succes met je zoon en als er wat is dan kom je lekker terug, je bent altijd welkom voor advies Fiona: fijn dat het zo goed gaat met Beau! Ik had dat stuk met de foto ook kunnen schrijven... Ruben reageert ineens ook zo anders! Daam en Anastasia: ehhh... ik geloof dat ik nog heel veel travian moet spelen maar kan niet en hier bij werken, en travian spelen en digiscrappen en de hond in de gaten houden en met ruben bezig zijn tegelijk. dat wordt net teveel van het goede...