ik heb wel iets nuttigs te vertellen Fay heeft vanacht heeeerlijk lang geslapen. Ze viel eerst uit zichzelf in haar ledikantje in slaap. Wel beetje geprutteld, maar niet gehuild. Dit was rond 00 uur. En om kwart over 8 vanochtend werd ze wakker, WOW! Hopelijk doet ze dit de komende tijd wat vaker, dan krijg ik namelijk heel wat meer energie! Die solliciatie daar ben ik voor afgewezen, baal er echt van! Had het heel graag willen doen. Nou verder heb ik niet echt iets te melden. xxx
Friendly het ziet er niet echt uit of jij het druk hebt met al die berichtjes haha. Jammer Daphne dat je bent afgewezen, sterkte! Ik heb een nieuw onderschrift
wow linda wat mooi man! ik bedoel vrouw hier een goede ochtned gehad beau heeft geslapen tot 4 uur vanacht toen kwam ze om 8 uur pas weer! dus top had ik dit al verteld? of niet ben een beetje dement aant worden afijn om 9 uur in badje gedaan en toen hup in de auto voor het eerst alleen met mama naar zeist rijden naar de babymeeting daar eenmaal aangekomen heeft iedereen haar bewonderd en wat een haar ! heb ik alleen maar gehoord begint ze me daar toch te huilen en te krijsen! pffff duidelijk honger dus hup alle babys ook lekker huilen hahahaha nou flesje met zweet op me rug daar staan maken erin gedaan die fles en klonk kloenk kloenk aaaaah dat is lekker hahaha en ze is in slaap gevallen daarna net als de rest van de baby's we hebben hele leuke fotos gemaakt ik zal ze in me album zetten zo lief om te zien al die babys ! nou meiden beau slaap heerlijk door echt een verbetering die voeding ik ben stom geweest want beau heeft nog geen 1x in haar eigen kamertje geslapen en ik had haar daar nu mooi in kunnnen leggen ik ga na de middag voeding ik weet niet hoe laat ze komt? haar daar eens in leggen kijken als ik dat elke dag doet na die voeding hoe dat bevalt maar wil haar nog lang niet kwijt naast me maar anders went ze nooit aan die kamer en dan is de overstap dadlijk te groot onsukkie zal je altijd zien net tussen de kussens in lekker he friendly eigewijsie het is je toch gelukt zo te zien haha lekker hoor met ruben ook al een goede nacht en idd als je hem had laten pruttelen wie weet hoe lang die dan had geslapen ? mischien vanacht proberen
Werkelijk waar, die Quinn dat is echt een gek kind. Mamma zit aan de computer (lekker niet oplettend), Zenne slaapt en Quinn komt een babydoekje halen. Hoor ik ineens: "Heb je gepoept? Laat eens kijken. Nee niet bijten" Dus ik kijk achterom en toen whaha, zag ik dat de hond op z'n rug op de bank ligt en Quinn hem met een babydoekje de kont aan het poetsen is. Kwam niet meer bij hahaha
Jammer Daphne van de sollicitatie... Volgende beter Linda... ehh tja, had misschien in die 2 min dat ik die niet-nuttige berichtjes aan het typen was ook wat anders kunnen doen. Heb me aangemeld op het vlinder-forum, maar moet nog toegelaten worden dus kan nog niks. Heb wel wat andere fotolijstjes gedownload maar krijg ze nog niet achter mn foto... Fiona: waarom wil je Beau 's nachts niet in haar eigen kamertje laten slapen?
meiden even iets van me afschrijven, ik heb echt een huilbaby en ik weet waardoor het komt, had veel stress en gehuild tijdens me zwangerschap, hij valt maar moeilijk in slaap, ik weet echt niet wat ik moet doen. ik wil dat ie een keertje vanzelf in slaap valt in zijn bedje, maar nee, hij is zo eigenwijs net als zijn pappie.pfff ben zo ongelukkig, heb al een weekje elke dag ruzie met me man.heb gisterenavond stiekem in de douche gehuild.
Ah wat rot, kan me voorstellen dat je zo baalt. Kan het niet zijn dat hij krampjes heeft ofzo? Bel anders het cb of de huisarts eens op, het lijkt me ook niet gezond als je steeds ruzie met je man krijgt. Verder zou ik ook geen tip weten. Sterkte meid!
Dat had ik met Ruben ook, overdag drama en 's nachts gaat het vrij redelijk. Zal ff omschrijven hoe ik het nu doe (en vooralsnog gaat dat goed)... geef hem eerst 1 borst, tot hij zelf loslaat. dan ff knuffelen, spelen en verschonen. Daarna borst 2 en daar valt hij bij in slaap of wordt zo suf dat ik hem weg kan leggen. Kindjes voelen perfect aan als mama niet lekker in haar vel zit. Probeer alles van je af te praten en te schrijven, ga naar de ha of het cb en win advies in. Je zult zien als jij lekkerder in je vel zit en jullie minder ruzie maken Isa ook veel lekkerder in zn vel komt en je wel ritme krijgt en hij ook beter gaat slapen.
maar hij huilt altijd voordat hij gaat slapen, het is alsof hij niet in slaap kan vallen. als hij kramp heeft dan moet ie toch met zijn beentjes trekken.
ik merk ook dat ie tijdens het voeden in slaap valt, nu is hij zelf tijdens het voeden in slaap gevallen. maar het gaat toch niet zo door. ik ben gewoon ongelukkig, ik voel me lelijk en dik, ik wil van me kilos af, maar met bv kan ik niet dieten, ik pas niet in me broeken, ik trek me zw broeken aan, ik ben het gewoon zat. ik weet dat een kindje kan voelen als ik niet lekker in me vel zit. maar ik kan er ook niets aan doen. nu begin ik weer te huilen. me man die laat me voelen, alsof ik geen goede moeder ben, ik voelt ook dat er iets dwarszit, maar ik wil hem niet vertellen dat ik ongelukkig ben. ik weet echt niet wat ik moet doen
weet je het is goed als ik vertel aan iemand die ik niet ken wat me dwarszit. jullie kennen mij niet en ik ken jullie niet. dan voel ik me gewoon goed, als ik het van me afschrijf.
Ik zou echt eens naar de ha gaan, echt niet mee blijven lopen zodat je dadelijk in een neerwaartse spiraal komt.
wat heeft ie weer veel geslapen zeg, binnen 5 minuten is ie weer wakker, nou en hij begint te huilen. ik ga maar weer eens!