Ik ben het wel eens met Wittereus hannah, misschien is het beter voor je oma om er niks van af te weten. Ze begrijpt er waarschijnlijk toch weinig van en als ze een mooi leven gehad heeft... werken: ik moet ook nodig gaan solliciteren... met dit Ruben-ritme ga ik daar nog tijd voor krijgen ook!
nazli ik ben erg zeker altijd van mezelf zelf te zeker soms maar oooweeee wat ben ik na de zwschap onzeker geworden over me lichaam ik voel me met kleding aan goed maar naakt schaam ik me me buik is striae me kont me tieten zijn slap en hangen en grote tepels nog ook me buik is nog slap maar me man voel ik gewoon ernaar kijken en hij zegt je ziet er goed uit pfffff maar je weet in je achterhoofd dat het anders is maar nu komt het: je hebt pas een kind gebaart hallowwwe! dat doe je niet ff en het lichaam heeft 9 maanden nodig om te herstellen wonen je ouders niet in de buurt zodat je je zoontje ff een paar uurtjes daar kan brengen als je het echt ff niet meer trekt zodat je ff wat tijd heb voor jezelf ik kan me goed voorstellen dat je er ff helemaal door heen zit dat had ik gisteren ook ze huilen niks voor niks zo zie je maar ik heb beau haar voeding aangepast en het gaat stukken beter! ik zou gewoon op fv overgaan als ik jouw was het kan best zijn dat je melk niet meer voedzaam genoeg is voor de kleine ik zou opzeker nu nog ff bellen met het cb! echt dat scheelt zo je kan je verhaal doen en ze hebben tips voor je dat is het enigste posi wat ik heb ervaren gisteren met het cb de wijkverpleegkundige belde vanmorgen nog op om te vragen hoe de avond en de nacht is gegaan met beau dus bel nou maar op! je helpt de kleine ermee en jezelf ik zou hem ook niet langer laten huilen als 10 min en idd je kan hier lekker van je af schrijven maar ik zal eens flink gaan huilen waar je man bij is dan ziet die gelijk dat je het niet meer trekt zoals wiite reus ook al zei stiekem in de douche huilen ... gewoon je man laten zien dat je er doorheen zit meid hopelijk heb je wat aan ons xxx voor jouw hannah daar ben je dan eindelijk! haha ooo ik lees dat je het lekker druk heb okay okay het is je al vergeven wat naar zeg van je oma pffff dat nog op je 88ste sterkte ermee meid witte reus het is BEAU! bbbbbbb van boot de eeee van ja van wat eigelijk? verzin maar wat eend? de aaaaaaaaa van aap en de uuuuuuu van nou gewoon u haha okay ben een beeeetje flauw ik zie ook zoooooo erg tegen het werk op pffffffffffff moet er nog lang niet aan denken won ik maar een lotto
hannah: dankje voor het welkom heten! sja helmond is best leuk hoor, moet er alleen nog mijn draai vinden... nazli: ik ben ook overgestapt op felsvoeding toen het naar mijn mening niet liep borstvoeding en de combinatie met mijn kleintje! ik ben zelf ook op flesvoeding een grote meid geworden (1.84m!) enne mijn kleintje doet het een stuk beter ook flesvoeding! het cb vond het maar niets, maar je hebt overal borstvoedingbrigade! als het voor jullie niet werkt dan werkt het niet en daar kan jij alleen over beslissen. moeder en kind moeten zich goed voelen en dat is belangrijker dan borstvoeding geven vind ik... gelukkig zit ik door de verhuizing nu bij een ander cb en daar zijn ze wel positief over fv
welkom Lies! Nazli: wees niet bang dat Isa je borst straks niet meer wil, het is idd niet nodig als je bv geeft om fv bij te geven. Maar als jij zo doorgaat ga je er zelf aan onderdoor en dat is niet de bedoeling. Kijk eens rustig hoe hij reageert op een beetje flesvoeding (liefst wel hypoallergeen, dat lijkt het meest op borstvoeding). Zo kun je voor jezelf misschien wat rust inbouwen zodat je je wat fijner gaat voelen. Goed dat je met je man gaat praten, zal niet makkelijk zijn, maar het is echt de enige oplossing... Ruben doet het geweldig! 5.30 voeding, 06.00 slapen tot 9.15, 9.30 voeding, 10.25 slapen en hij slaapt nog! Yeaaaahhhh! Hij gaat het snappen denk ik!
Wat heerlijk voor je friendly! welkom Lies! Frostieke: jammer hoor, maar wel begrijpelijk! @werk: ik heb nog eventjes verlof maar moet er nog even niet aan denken om te gaan werken. Gewoon door de situatie op het werk. Ben nu vacatures in de gaten aan het houden om te kijken of er nog iets anders is!
Oh even trots doen! Mijn dametje rolt van rug naar buik! Gisteren was ze aan het frotten en probeerde ze het steeds, en lukte niet. Werd ze boos van. Ze bleef haar kontje maar op zij gooien en op een gegeven moment is het haar gelukt! Lag ze op de buik te kijken....... Vandaag heeft ze het ook al weer gedaan...
dank dank voor al het welkom heten wat werken betrefd: ik wou dat ik weer 2 daagjes ofzo kon werken! maar toen ik zwanger raakte werkte ik in een discotheek en zat ik in het laatste jaar van mijn opleiding sph... werken moest ik stoppen en studie heb ik zo lang mogelijk volgehouden...nu alleen dus nog afstuderen! maar zit al sinds november zonder werk man man...ik zou toch graag weer wat doen! mis het sociale...
Goed zeg! Ruben deed dat de eerste 3 week ook (zo wild was ie!) Nu niet meer, ach dat kan gerust ook nog even wachten...
Hellen gefeliciteerd met de 2 de vermaanddag van Cas Jij dus ook al Hellen? Ik dus ook, door alles op het werk heb ik nog minder zin... Er is grote leegloop op mijn werk, kom dus dadelijk weer te werken en ken de helft niet...Bovendien heeft mijn werk bijzonder weinig interesse getoond na mijn bevalling...Niks van mijn leidinggevenden gehoord, geen belletje...Twee van de ongeveer 50 collega's zijn op kraamvisite geweest... Oh er heeft hier een dametje honger, tot later!
welkom lies ! gezellig nou meiden ga nu de fotos in me album zetten van de babymeeting beay valt wel op de enigste baby met een punkkapsel !
klinkt bekend, de week nadat we er achter kwamen dat ik zwanger was ben ik afgestudeerd. De eerste weken zo ziek geweest dat ik niet KON solliciteren, toen het wel kon werd ik afgewezen omdat ik zwanger was. Nu omdat ik geen ervaring heb en wel een kleine.... pfff
yep ze staan erin alleen beau slaapt op de fotos nadat ze alles er iedereen wakker had gekrijst ze heeft een regeldag denk ik ze komt om de 2 en half uur 08.00 95 cc 10.30 115 c 13.15 60 cc hmm ben benieuwd wanneer de volgende is?
hey mn mannetje is wakker.... helaas waren de batterijen van de camera leeg, want hoe ik hem nu aantrof koppie onder de helft van de kinderwagen, beentjes helemaal opgevouwen onderin. kon ik niet zien want had de winddek erover... haha wat een gezicht! ga ff thee inschenken en voeden...
wel fijn dat je eerst nog bent afgestudeerd! daar zie ik nog best een beetje tegenop, maar komt goed! balen dat het daarna alleen zo latig is met solliciteren enzo! is ook altijd wat he! succes
@Liesje, haai en welkom. gaat alles goed met de kleine? was de bevalling goed gegaan? Valt me op dat meerdere al willen solliciteren omdat ze het bij hun huidige baan niet leuk meer vinden.