Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    dank je :oops:

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    dit was de eerste,...

3. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ja Hannah hetzelfde is bij mij dus ook! veel collega's weg,mijn hele team door elkaar gehusseld enzo. En een fusie enzo... ik ben er straks ook zo lang uitgeweest. Van de week even langsgegaan en toen dus ook zeer weinig interesse.... Heej lies, ik heb ook sph gedaan! is op dit moment wel heel veel werk in te vinden hoor! Althans hier in t zuiden wel...
    Ja Friendly Cas is vandaag al 2 maanden! tjonge wat gaat die tijd snel he. In het begin ging het allemaal zo langzaam omdat je dan nog vanalles uit moet vinden en onzeker bent, maar nu loopt het allemaal een beetje en gaat de dag, week zo om! Voor we het weten zijn ze al weer groot! haha

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    wij gaan tijdens de rest van de voeding ff baby's wil is wet kijken, had ik gisteren opgenomen. later!

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dat heb ik ook, met kleding voel ik me goed, alleen me buikje en me heupen zijn nog te zien, die moeten nog weg, ik weet dat ik er geduld moet voor hebben. naakt durf ik helemaal niet, ik schaam me ervoor met me striae en blubberbuikje.

me ouders wonen in nl een uurtje van hier.die komen morgen op bezoek, ze gaan woensdag voor 6 weken naar turkije.

Isa ligt in zijn bedje en hij is begonnen met huilen.

ik wil niet helemaal overgaan op fv, bv wil ik nog geven.

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo jeetje zeg ik ben echt verrot :(

Gisteren was echt onwijs leuk maar vanaf 18.00 t/m 00.30 op de been is echt een beetje te lang voor me geweest.

Maar was zo ontzettend leuk, alleen dat weer he, met bakken kwam de regen uit de lucht vallen, helaas voor de mensen op het veld en op de tribune die niet onder de overkapping zaten.
    We zaten net goed thank god ;)

Maar ben dus om 01.00 naar bed gegaan om 08.30 eruit, flesje gegeven en toen samen met Amy in bad gegaan eindelijk, was zo leuk joh!
    Toen weer om 10.00 haar in haar wiegje neergelegd en ik ben ook weer gaan slapen tot 13.15 :confused: en ik voel me nog steeds verrot, m'n nek zit vast help!
    Amy wakker gemaakt, fles gegeven en nu wil ze natuurlijk aandacht na zo lang geslapen te hebben dus ben nu even eerst iets aan het eten, had ik nog niet gedaan, misschien dat ik me daarom zo rot voel.....

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: whaahah

8. gvd! net een heel verhaal getypt... op heel veel mensen gerageert... en je raad t al druk op de verkeerde knop! alles weg... grrrrrrrr......

en nu heb ik geen zin meer :(

misschien dat ik vanavond de moed er nog voor vind :( zo iritant!

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb net cb gebeld, maar ze hebben een feestdag, dus ik moest mijn kraamafdeling bellen en heb het ook gedaan, maar het had gewoon geen zin om te bellen, ja, ik moet kwartiertje/ halfuurtje elke borst geven, ja duh, dat weet ik ook wel, maar hij drinkt maar 5 a 10 minuten aan de borst en hij trekt ook zelf weg, heb het ook verteld en ik moet hem ook echt om de 3 uurtjes geven, maar als ie honger heeft, moet ik hem dan zo laten verhongeren, pffffffffffff en dat ik ook hem wakker moet houden, ja maar hij slaapt niet, het is wel veel informatie he, maar niet heus.

en waarom hij moeilijk in slaap valt heeft die vrouw gezegd dat ie krampen heeft, omdat hij symptonen heeft zuigen aan zijn handjes en hij laat veel scheetjes, ok, ik moet venkel olie druppel halen bij de apotheek. dat ga ik zo maar doen.

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ze zijn gewoon tegen flesvoeding, ze zetten maar door met borstvoeding. ik ga ze nooit meer bellen en wedden dat de cb dit ook ging zeggen.

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik kan ook niet zomaar overgaan naar fv, ik weet echt geen raad meer.

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    lieve nazli,
    haal eerst ff rustig adem.. wat vervelend dat je zo van het kastje naar de muur word gestuurd.
    Wil je anders het nummer van onze wijkverpleegkundige.. hier in nl. die heeft me net ook gebeld en erg handige tips gegeven, heeft isa geen speentje?

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    maar kan ik zomaar naar een andere verpleegkunde bellen? hij heeft wel een speentje, maar vandaag wilde hij helemaal geen speentje hebben.

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    en het zijn geen krampjes wat hij heeft? wat doet hij als je je pink in zijn mondje stopt?

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    je kunt het altijd proberen, je zou het probleem kunnen uit leggen..

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    de verpleegkunde van de kraamafdeling zei dat het symptonen zijn van krampjes, ik kan het niet zien, ik ga venkel oliedruppels geven, ik heb het nog niet geprobeerd, hij slaapt nu, als hij weer huilt, ga ik het proberen en ik laat het wel weten hier, wat hij doet.

Wat moet ie dan doen als ik dat doe?

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    als hij krampjes heeft, strekt hij zijn beentje en trekt ze daarna weer in. dat doet hij dan heel vaak en snel achtereen. spartelen met de beentjes dus.
    ik zorg er atijd voor dat Bram dan de beentjes gebogen heeft dus ik duw ze dan tegen het lichaam aan, of ik leg bram bij mij op de buik, of... ik leg Brammet zijn buik op mijn arm neer. dan bengele de voetjes aan een kant, en hij ligt dus echt met zijn buik op mijn arm dat vind ie da heerlijk

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dat doe ik ook als ik merk dat ie krampjes heeft.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nazli gewoon dokter bellen heb ik gisteren ook gedaan! gewoon doen ik heb het noodnummer gebeld die vrouw daar die zei dat dat ook goed was omdat beau maar bleef huilen en huilen en het eten ging kut en met mij ook dus gewoon huisarts bellen!

Deel Deze Pagina