Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey fiona, wat een leuke foto's :D

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    vind die kring foto ook helemaal top! ga ik op onze babymeeting over 3 weekjes ook voorstellen :D (alhoewel een kringetje met 8 baby's wel erg groot wordt denk ik...)

Wat een superdag, ben helemaal trots. Net 5 uur tussen de voedingen, net gevoed, lekker gespeeld, andere kant. Toen hij ging gapen wakker weggelegd en :confused: Hij is zonder een kik te geven in slaap gevallen. Heb echt een compleet ander kind :D
    Misschien dat we dan toch maar gaan bbquen vanavond. Manlief is al onderweg naar huis, mooi op tijd :D

Nazli: bureau blijft voorstander van bv, ga idd naar je huisarts (zal wel pas na het weekend worden denk ik) leg je hele verhaal uit en vraag naar zijn/haar mening.

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

friendly waar doe je dat digiscrap heb je de linkvoor mij ? ooo zit al de hele dag niks te doen voor de laptop erg he

4. Moet je nagaan, hier is 1 collega van de 150 op bezoek geweest, ze is dan ook tevens een vriendin van me. De rest kan me gestolen worden. En tja aangezien Marc in hetzelfde bedrijf werkt en daar ook nog leidinggevende is van ongeveer 1/3 van het personeel vind ik het wel teleurstellend hoor.
    Maar goed ik weet dus dat ik ook nooit meer interesse ga tonen in andere collega's en zeker niet meer meedoe als er geld bijelkaar wordt gelegd voor het een of ander.
    Werken, nee pffff moet er echt nog niet aan denken, wordt al misselijk bij het idee.

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heb een trial (proefversie) van paint shop pro gedownload (gewoon ff googlen) en dan wat beginnen te oefenen. je kunt de trial 60 dagen gebruiken, dus voorlopig kan ik ff vooruit. Begin het te snappen :D Is wel lastig en kost tijd, maar uiteindelijk wordt het wel leuk (met Linda haar hulp wordt het nog leuker ;) )

6. digiscrappen kun je met bijv. paint shop pro. op de website van corel kun je een trial voor 60 dagen downloaden www.corel.nl
    vervolgens kun je op internet lesjes volgen en dingen downloaden. typ maar eens in google: dreammaker forum, vlinder psp, digi scrap enz.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh get zeg, wanneer moe tje weer beginnen?

@ Nazli: Ga ermee naar de dokter! Het kan best zijn dat je een postnatale depressei hebt, en daar moet je wel achteraan gaan, anders ga je er nog aan onderdoor. En PRAAT met je man! Sterkte meis... en als je het van je af wilt schrijven weet je me te vinden.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een mooie vent!

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kan zijn dat ik de 25 miljoen heb gewonnen bij de staatsloterij , maar die site wil niet dat ik inlog, dus kan ik het niet nakijken, GRRR!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat knap!
    Ze is natuurlijk ook de oudste in dit topic, dus zal ze ook flink voorlopg op de rest lijkt me zo.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een leuke foto's! Verliest Beau nog geen haar? Louise heeft zowat niets meer over (oke in vergelijking met in het begin).

12. Ik zal je uit die droom helpen want je woont niet in de buurt van Den Haag haha

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb geen eens mn inleg terug, sterker nog... heb niet eens een cent om aan me reet te krabben... :x

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kan geen forum vinden op dat vlinder psp, help!

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb een vraagje:

Kan het zijn dat Isa nu met 6 weken regeldagen heeft en hoelang duurd het eigenlijk?

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat kan best, dan probeert hij jouw productie op te krikken.

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Hoe is het hier?
    Hier alles goed. Neia ging gister om half 12 slapen.
    Toen hoorde ik om haar om kwart voor 4 al. :confused: Dat heeft ze nooit eerder gehad. Maar ze was niet aan het huilen. Dus ik keek het nog even aan. Toen om kwart over 4 was het nog hetzelfde dus ik ging even kijken. Ik deed een heel klein lampje aan en toen ik boven haar ledikantje kwam had ze een big smile op haar gezicht, helemaal wakker, maar geen honger.
    Dus ik pak haar eruit en voel dat ze nat is. Mark dacht van het zweten :(: , maar ik wilde haar toch even verschonen. Dus ik doe de grote lamp aan, zit ze helemaal onder de poep en haar bedje ook. :D
    Vandaar dat ze zo'n brede glimlach had, helemaal zelf geproduceerd zonder te huilen. :D
    Na de verschoning heeft ze nog 4 uurtjes bij ons in bed geslapen. Wat een prachtkind hebben wij toch.
    vandaag is ze ook lekker vrolijk. Vanmiddag eventjes gehuild vanwege krampjes.
    Nu ga ik met een paar vriendinnetjes van de middelbare school wat eten, dus ik ga voor mijn idee een avondje uit. ;) Ik heb er wel zin in, al zal ik Neia wel gaan missen denk ik.
    Maarja wat moet ik aan, hihi.......

Iedereen een fijne avond!

X Marieke

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, wat goed van je dan je de brieven de deur uit hebt gedaan. Ik hoop het zoooooooo voor je dat je ergens anders wordt aangenomen, want ik weet zeker dat je een kei bent in je werk. En hopelijk tonen je collega's daar wat meer interesse.

Daphne, jammer zeg dat je niet bent aangenomen.
    Hopelijk de volgende wel. Ik duim voor je meid, want je bent nu al een hele tijd actief aan het zoeken. Je verdiend die baan gewoon.

Linda, erg mooi zeg je onderschrift! :D
    Hahaha wat een gekke Quinn. Maar wel leuk om voor altijd te onthouden.

Lafo, wat gaaf zeg dat Doe Maar helemaal top was. En gelukkig hadden jullie goeie plaatsen.
    Kan me voorstellen dat je helemaal brak bent, maarja dat kan niet met een kleine he. ;) Hoe voel je je nu?

Friendly, wow dat klinkt echt als een topdag. Jullie mannetje gaat jullie nu verwennen hoor. Dat werd ook wel tijd. Heerlijk voor je dat Ruben het nu zo goed doet. En geniet van je bbq he (ook al is het waarschijnlijk binnen ;) ).

Nazli, jeetje meis wat een verhaal. Als je niet lekker in je vel zit dan zit vaak alles tegen. Praat het hier van je af.
    En wat betreft Isa, gewoon aan de bel trekken hoor. Jij bent de mama en weet echt wel wat goed voor hem is. Dikke knuffel!

Fiona, aaaaaaaaaaaah wat een schattige foto. :D

Jvtje hoe is het met jou? Ik heb je al even niet gezien!

Ice hoe was de uitslag van die vriend? Ik hoop dat alles toch nog goed komt!

Witte reus, ah bah het werken is inderdaad niks. :cry:
    Ik begin 1 augustus, en dus bij een nieuwe baas, dus ik ben benieuwd.
    Ga je Bram erg missen of vind je je baan niet zo leuk?

Deentje, balen he als alles weg valt?! :(
    Fijne avond!

Gina, ja daar had ik al aan gedacht toen je dat van de week vertelde over de ah voeding. Maar ik durf niet zo goed over te stappen.
    Even dit weekend nog aan kijken, en anders volgende week toch maar gaan proberen.

Frostieke, jammer dat je geen tijd hebt, en dat je je niet zo op je plaats voelt. Maar je bent van harte welkom hoor!
    Heel veel plezier met je mooie mannetje!

Ik ben er nu echt vandoor meiden!

X Marieke

Deel Deze Pagina