Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    even snel een reactie

Nazli, wat de andere meiden ook al zeggen, even niet luisteren naar het consultatiebureau en de verpleegkundige. Maandag bel je gewoon de huisarts, en wat er ook gebeurd daar ga je naartoe en vertel je verhaal. Als je dit maar op zijn beloop laat zit je straks midden in een depressie.
    En hoe moeilijk ook blijven praten met je man!
    Knuffel voor jou!

Marieke : WoW ! lekker meissie, mooi zo en zonder pijn! veel plezier met je avondje uit.

Witte reus: Laura is van 6 voedingen eindelijk naar 5! En dat werd ook wel tijd :)

2. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    witte reus: dankje! enne de bevalling was easy :) ik mag echt niet klagen! weinig pijn en erg kort (rommelen begon 11u in de ochtend en 21.08 was onze meid er al)

hellepelle: nou ben ik net naar het zuiden verhuisd (helmond) vanuit de randstad dus ik ben blij te horen dat er ook in het zuiden veel werk is in sph! eerst maar eens afstuderen: workshop ontwikkelen voor kids op een zmok-school over digitaal pesten :D klinkt interessanter dan het is :p

nazli: sterkte, ik heb helaas geen goed advies voor je...

3. je moet je daar ook eerst aanmelden

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lies, welkom!

Marieke, ik word helemaal vrolijk van je berichtje! Hopen dat het zo blijft (oke, natuurlijk niet dat jullie 's nachts de hele boel moeten verschonen)

En ik solliciteerd door, heb vandaag alweer 2 brieven verzonden en moet er nog 2 doen (de laatste twee zijn voor Intercedente)

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat snap ik maar waar, ik vind helemaal geen vlinder psp.

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @onsukkie: zeker een leuk idee met die foto's elke week, maar een behoorlijke opgave zo'n tijd lang. (je hebt nog steeds een oud onderschrift bij je banner, of ben je weer zwanger? :) ;) )

@lindatjuhhh: gelukkig is alles weer een stuk beter met Zenne! Leuk gedigiscrapt hoor die banner! En Quinn is idd een beetje maf! De hond vond het dus allemaal best?

@katje: fijn te horen dat het een stukje beter met je gaat en dat Jayden het ook goed doet.

@hahaha friendly, ik dacht dat jij echt alles tegelijk kon, dus het valt me wel van je tegen dat je niet erbij kan Traviannen! ;) Gefeliciteerd met je 300 pagina's *grijns*

@daphne: Jammer zeg van die sollicitatie, maar top van je kleine meid!

@nazli: wat vervelend dat je je zo rot voelt. Je geduld wordt dan ook meteen een stuk minder en je kan veel minder hebben. ik las gisteren dat ie af en toe op de bank in slaap valt, ligt ie dan eerst rustig te kijken of huilt hij dan ook vantevoren? Misschien heeft Isa een hele hoop slaap nodig en moet je hem snel na een voeding in zijn bedje leggen. Zal hij overprikkeld zijn? (is maar een ideetje, is moeilijk om advies te geven op afstand, sorry) Denk aan jezelf en neem genoeg rust. O,ik lees net dat dit al gezegd is.

En post!

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oooweee linda wat super he wat mooi! kan nergens vinden dat ik dat kan downloaden op die site en 60 dagen op proef kan blonT

beau heeft overduidelijk een regeldag
    pfff ze ligt nu in haar wiegje en is doodop ze is de weg er naar op aan om in slaap te komen
    ze heeft dit schema als volgt net huilde ze weer om eten dus heb het gewoon gegeven

08.00 95 cc
    10.30 115cc
    13.15 75cc
    17.00 115cc
    19.30 85cc
    20.45 85 cc

wat denken jullie of heeft dit ook te maken met een sprongetje?

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @hannah: Ach wat sneu voor je oma idd op die leeftijd nog allerlei onderzoeken en gedoe. Heeft ze er pijn aan?

S nachts gaat het nu best goed met Mikki. In slaap komen s avonds is een probleem (dat duurt soms anderhalf uur voor ze slaapt en dus niet meer jengelt) ze komt tussen 4 en 5 uur en slaap verder tot de volgende voeding tussen 7 en 8 uur, dus ik mag echt niet meer klagen! \:D/

Hoop dat je succes hebt met het solliciteren. jij moet ook al zo snel weer werken, bah!

@witte reus: blegh, werken! :rolleyes: Netjes hoor van Bram, dat ie het soms op 4 voedingen doet. Of krijgt dan te weinig binnen?

@frostieke: wat een lekker ventje zeg!

@lies2911: welkom bij de meimoeders! Verhuis je gewoon bij mij vandaan! :( Als je weer terug wil, heb ik nog een huis te koop staan! :)

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ennnnnnnnn. . . . .de staatsloterij megakanjer hoofdprijs is in Den Haag gevallen en raad eens bij wie?

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dit kwam ik tegen best handig staat dus ook dat je met 6 weken een sprongetje heb nou beau is zondag 6 weken dus ze zit ertegen aan
    heb haar net ff opgepakt en tegen me aangehouden en ze sliep ojee hoor haar weer
    ga maar weer ff

http://www.kindengezin.be/KG/Themas/Voe ... :149-28865

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daam geef mij ook ff een miljoen je hebt toch zat haha

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jammer genoeg niet bij mij! Nee weet niet precies waar, maar wel ergens in Den Haag.

@hannah: knap dametje zeg, was ze trots op zichzelf toen het haar was gelukt?

@friendly: je krijgt de smaak te pakken met psp!

@lies: Wij willen ook foto's van jouw kleine meid zien hoor!

@lafo: Ik was al benieuwd naar hoe het was geweest bij Doe Maar. Gelukkig had je het naar je zin. Lekker een gat in de dag geslapen, maar je moet natuurlijk wel eten! En die nek? Kan jouw mannetje dat niet even wegwerken? Of doet ie daar niet aan? Lekker hoor een massage. ik denk dat ik mijn eigen mannetje even lief aan ga kijken! :)

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wat een kanjer is Neia zeg! En zoals jij schrijft: prachtig! Ik voel jullie trots dwars door jouw woorden heen en ik word er helemaal blij van! (klinkt behoorlijk sentimenteel maar ik meen elk woord!)

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    dat is ook gek: Mijn banner staat op 5w5d terwijl Mikki op een zaterdag geboren is. Dan is ze morgen toch 6 weken? :confused:

15. KatSas

KatSas Bekend lid

hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

nou ik moet bijlezen ff spieken..mmm 13 pagina's hihihi, nou daar gaan we dan!

@ onsukkie: mmm, ik hoop dat onze dakkoffer toch wel bevalt, wij rijden liever niet met aanhangwagen eigenlijk, zonder kan je lekkerder door rijden...maar goed. Als de kleren en handdoeken erin kunnen is het ook eigenlijk al goed, de rest past wel in de auto. Ben benieuwd, vind hem wel supermakkelijk vast te maken e.d. in ieder geval.

@ Anastasia: ja was weer heftig bij de gynaecoloog. Hij was wel wat meer terughoudend vond ik, maar goed, ergens ook logisch. Ik heb me kunnen uiten en daar ging het om. Heb er wel weer een slecht nachtje van gehad door alle emotie, maar ook dat komt wel weer goed.
    En ja..lach jij maar..hihihi, tien wandelwagens past toch makkelijk in de tram..hihihi, komt vast allemaal wel goed. maar wel fotowaardig dan ja. En wat goed dat je Laura op vijf voedingen lijkt te krijgen. Overigens is het hier ook wisselend hoor, jasper heeft 's morgens na de eerste voeding vaak na drie uur al weer echt honger, dus dan geef ik hem ook gewoon de fles en dan daarna zit er soms wel vijf uur tussen inderdaad...

@ Gina: is lief dat je de weekenden voor je hubbie vrij houdt. Mijn hubbie heeft nooit normale weekenden, bovendien heb ik zin om wat voor mezelf te doen, maar kan me jou ook heel erg goed voorstellen.

@ Linda: oef wat naar, zou me rot schrokken ook van zo';n grauwe kleur, wel fijn om te lezen dat het nu wat beter lijkt te gaan. En ja kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen maakt, heel normaal lijkt me zo. Ik heb het een beetje andersom, maak me nu minder zorgen dan bij tim, maar nog ben ik gewoon alert. Ze zijn gewoon zo klein...beter te veel in de gaten houden dan te weinig hoor.

@ friendly: hoe bevalt dat digiscrappen, ik weet bij god niet waar te beginnen..hihihi, het lijkt mij namenlijk ook gewoon heel erg leuk.

@ fiona: je merkt inderdaad dat mensen afhaken, te druk of geen zin meer, of whatever, jammer inderdaad, maar dat hou je toch.

@ Marieke: jeetje wat naar van die poging tot inbraak, maar goed dat het niet gelukt is.
    Mijn drukke dagje was verder nog wel gezellig, bij mijn moeder was matig...want de zoon van de partner van mijn moeder (ja ja..volg je het nog? ) en zijn gezin waren er ook...en die zijn echt bleeeeech

@ Kelly: jammer dat je je zo voelt, maar je moet natuurlijk vooral komen omdat je het leuk vind en als dat niet (meer) zo is dan heb je gewoon groot gelijk. Geniet lekker van Vittorio!

@ fiona: whahahaha, ja ander mens kan het dan zijn he

@ Daam: goed zeg dat mikki haar naveltje er al zoveel beter uitziet en jeetje wat een duffe arts dan zeg!

@ onsukkie: geweldig idee dat van dat boek, ben alleen bang dat ik daar geen tijd voor ga hebben/maken in de praktijk. Maar superidee inderdaad!

@ Katje: goed zeg! En ook goed van je vader dattie je uit je bedje heeft getrokken. Fijn dat het nu zoveel beter gaat!

@ Friendly: jeeeeeeeeeeeeee, helemaal in je eentje de 300 gehaald..whahaha, gefeliciteerd!

@ Daphne: hee wat goed dat Fay heeft doorgeslapen! Wel ontzettend balen van je sollicitatie zeg! Nou ja, ze weten niet wat ze missen!

@ Linda: je hebt een geweldig onderschrift! En hihihihi, die Quinn, geweldig, ik zou echt onder de tafel liggen van het lachen dan denk ik..whahahaha.

@ nazli: jeetje meis, dat is niet fijn dat je je zo rot voelt, klinkt echt niet goed. Echt mee naar de huisarts gaan, niet mee doorlopen!

@ witte reus: super toch juist dat bram het zo lang op de laatste voeding doet? Hier ookhoor, jasper laatste voeding gisteren half acht en vanmorgen kwam hij om half zeven geloof ik, soms ook pas na 12 uur.

@ Hannah : jeetje zeg wat ellendig nieuws over je oma :cry: bah, zo gemeen inderdaad dat iemand dat zo op het laatst nog op haar bordje krijgt...en heel goed dat ze niet meer van alles gaan doen, ja klinkt raar, maar vind het zo zielig als ze oudere mensen nog met van alles en nog wat gaan lopen plagen.

@ witte reus: werken, wasda?

@ Lies:welkom! Nogal een stap zeg, van de randstad naar helmond, hoop dat het je gaat bevallen!

@ Hannah: heeeeeeeeee wat goed van nieve zeg! Pittig dametje volgens mij!

@ solliciteren: nou mijn hartje ging vandaag echt ff slagje over...want kwam dus brief in de bus van waar ik gesolliciteerd heb, dus ik dacht gelijk van...dat gaat niet goed, is te snel..dat is meestal een afwijzing..was het alleen een bevestiging van ontvangst van mijn brief....

@ Marieke: heeeeeeeee wat goed van neia, kan me voorstellen dat ze met een grote lach in bed lag dan..hihihi, daar was ze toch maar weer mooi van af! Veel plezier met je avondje uit!

@ Lafo: fijn dat het zo leuk was bij Doe maar! En je mannetje gewoon je nek laten los masseren!

zo en zoals daam zegt:post!
    @

16. KatSas

KatSas Bekend lid

Ice: hoe is het met die vriend van je? en met jou?

17. KatSas

KatSas Bekend lid

zo ik ben vanaaf met manlief uit eten geweest naar de mexicaan om mijn laatste vrije weekend te vieren! heerlijk gegeten!

En ja...dinsdag mag ik weer aan de bak :(

bleeeeeeeeeeech

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff heb net ruim 2 uur aan de telefoon gezeten met een vriendin met oor is er roodgloeiend van maar wel gezellig
    zei zij dat ik ook wle de friso comfort kon proberen dat schijnt veel beter te zijn dan nutrilon kijk nog ff de boel aan ga niet zomaar iets doen nartuurlijk
    maar daphne of deentje 1 van jullie hadden ook de friso nog meer meiden hier en wat zijn jullie ervaringen ermee?

hoer slaapt beau vanaf half 10 ik heb tijdens het telefoon gesprek haar bolletje geaaid terwijl ze in haar wiegje lag en ja hoor ze viel in slaap haha aaaah ze is zo lief! alleen nog poepen moet ze heeft ze al vanf eergisteren niet meer gedaan:( het langst was 2 dagen maar morgen is het al de 3de dag ojeee hoop niet dat ze een verstopping heeft

19. KatSas

KatSas Bekend lid

Fiona: ik heb ook friso en bevalt me prima, bij tim gebruikte ik trouwens nutrilon en dat beviel me eigenlijk ook goed...

Deel Deze Pagina