Ice, GESMOLTEN! Ah wat een schatje zeg, zuper leuk dat ze dat knuffeltje helemaal gevonden heeft. Daphne, heerlijk dat Fay nu ook doorslaapt. Evelien, zielig zeg voor Iris dat ze ook zoveel last heeft van die krampjes. Neia laat ook constant scheten en moet daar ook van huilen. Zo zielig! Maar op het cb zeiden ze inderdaad dat je moest proberen om vaste tijden aan te houden qua voeden. Friendly, ruben wordt straks nog een voorbeeldig mannetje. Ik heb ook nog niks gegeten, en lust ook wel wat. Dat ga ik eerst even doen! Nazli, ik zou inderdaad even hulp gaan zoeken bij het cb of ha ofzo. Want het zou zonde zijn als je zomaar stopt door het teruglopen van de bv. Misschien zijn er meerdere manieren om het op te krikken. Maar als je je er zelf niet fijn bij voelt, moet je vooral stoppen of langzaam overgaan, daar heeft Isa veel meer aan. Neia lag gister om half 11 in bed. En wij al om 11 uur! Niet echt een fijne zaterdagavond maar we waren allebei moe. En ons meisje heeft weer netjes 8,5 uur geslapen, heerlijk! Vanmorgen heeft ze met behulp van papa gepoept. Het was nog wel hard maar niet zo erg als gister. En nu is ze een beetje aan het spelen. Vanmiddag krijgen we bezoek. Nu maar even wat eten! X Marieke
krampjes hij moet echt poepen, zit me toch te drukken! maar er komt weer niks. Ice: wat een heerlijk Luna-bombardement! ga ff kijken of ik ruben kan helpen poepen...
Ice wat een schatje zeg! zo lief hoe ze dat knuffeltje vast heeft! hier een redelijke nacht gehad! hij begint t te leren! 10 uur laatste voeding.. toen geslapen tot 4 uur! daarna tot 7 uur.. en daarna tot 10 uur.. hoop dat ie niet meer terug gaat naar zijn oude ritme.
Yes, er is een luier vol heerlijke oranje smurrie uit! Nu ligt ie naar zn nijntjes te hikken in de box... Heb ff cadeautjes ingepakt, gaan vanmiddag op bezoek bij mn vriendin met de kleine van 4 week. Waren al wel geweest, maar dat was ff kort spieken dus had toen geen cadeautje meegenomen. Die gaan we vanmiddag dus maar even langsbrengen! Ga nog even kijken of Ruben nog wat wil eten, want hij moet echt nog wel even slapen...
Ha meiden, Hoe is het hier? Ice wat een heerlijke Luna spam! Marieke: heerlijke nacht zeg.........Hier heeft een dametje van 23 tot 6 geslapen, gedronken en toen weer 5 uur geslapen. Gelukkig lijkt het nu steeds iets beter met je meiske te gaan. Hoe is het met jezelf? Heb je idee dat de zalf een beetje werkt? Evelien: fijn dat je er weer bent meis! Nazli: 75 is niet echt veel, al krijg je er met kolven vaak minder uit dan je kindje, 75 is in ieder geval niet genoeg. Deentje: ook al ziet je vriend hulpverlening niet zitten, dan zal hij je wat meer moeten ondersteunen... Lies: ik geef bv en dat op verzoek dus kan je helaas geen antwoord op je vraag geven. Katje: heb ook dat woezel en pip speelkleed. Ze heeftontdekt dat als ze tegen de boog schoopt dat het dan gaat rammelen.... Friendly: veel plezier met visite. Iemand trouwens nog wat van Mariska gehoord? En Patricia? Mariska kwam hier in het begin bij de Mama's en Patricia is volgens mij nog niet bij de mama's geweest maar was toen wel aardig actief bij de bevallingslijst....
leuke foto Hannah! Gaat nog steeds goed met de bv dus! Geweldig! Ehm, nee Mariska woont wel vlak bij mij maar heb niks meer van haar gehoord. En om er zo even heen te gaan vind ik een beetje te... Wilde vandaag broccoli eten, maar ben toch alleen en omdat ik toch met visite ga worden het lekker frietjes! Dus geen afwas vandaag! Trek er wel een potje doperwtjes bij open (moet de laatste tijd weer overal groente bij hebben, anders is mn maaltijd niet compleet). Ruben is net in de wagen in slaap gevallen, kan ik mooi ff met mn armen vrij de film afkijken waar ik aan begonnen was. Eerst nog een kopje thee maken, want dat ik het nou zo warm heb....
wat een leuke foto hannah! je kunt toch wel duidelijk zien dat ze een stuk ouder is dan brian! wat een wijs koppie zit erop zeg!
@ice; lieve foto's van Luna zeg @friendly/marieke; hoe helpen jullie je kleintjes poepen? @nazli; ik heb ook gehad wat jij had, de enige oplossing is rust in je hoofd zodat je minder gestresst raakt, hoe moeilijk het ook is. Bij mij hielp praten met familie/vrienden (via msn of telefoon) en vaker aanleggen, daardoor nam productie toe @hannah; heb bij Jayden nog niet echt het idee dat hij weet dat hij de veroorzaker van de bewegingen is Hij lijkt nu langzaam z'n handje te ontdekken; LIEF ! leuke foto trouwens, een echt dametje met haar beentjes over elkaar Onze eigenwijs dwars in bed liggen slapen Net z'n moeder, ik ga ook het hele bed door als ik de ruimte heb/krijg
Een hele goede zondag allemaal! Zo ff lezen... @ Anastasia: jasper krijgt idd al iets minder haar op zijn achterhoofd..hihihi @ Deentje: hardstikke goed dat je er wat aan probeert te doen! @ fiona: hoe was je feessie? @ Marieke: fijn dat jullie gisteren een lekker dagje hebben gehad en soms kan poetsen inderdaad fijn zijn.. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms..hihihii @ anastasia: als laura gewoon vrolijk is en alert en genoeg aankomt maakt het niks uit dat ze wat voeding laat staan. @ friendly: owww wat erg..grijns, maar weet dat je je ouders het wel gunt..grijns. Ik moet zeggen dat ik dat ook niet ken, ben gek met mijn moeder hoor en ben dan na vakantie ook best blij haar weer te zien, maar mis haar niet echt dan. @ Nazli: bij mij ging kolven ook niet zo geweldig, zeker niet in het begin, terwijl ik wel genoeg bv had. Gewoon blijven proberen en lekker af en toe gewoon fv geven, geeft je een hoop rust. @ Evelien: wel lekker dat je nu nog twee weekjes vrij hebt, lekker ontspannen en in de herfst op vakantie is ok erg lekker! dan heeft iedereen het al gehad en jij het nog tegoed! @ Ice: hihihihi, je waarschuwing heeft niet geholpen, wat een lieverdje is luna toch zeg.... @ Hannah: hier niks gehoord van mariska of patricia, ook niet van mamain meer trouwens. Leuke foto van Nieve in bad zeg! Hier ligt jasper lekker in de wipper om zich heen te kijken. Heerlijk! Pffff ik probeer echt te genieten van mijn laatste vrije daagjes...dus ik denk dat ik het strijkgoed ook maar gewoon laat liggen en lekker relaxen.