Diegenen die ook kolfde , ik ben er nu sinds een paar dagen mee gestopt.. ik kolf helemaal niet meer af, en geen dus nu alleen nog flesvoeding. Wat mij opviel is dat ik geen stuwing krijg... Heb pas 1x gehad dat ik borstkompressen was vergeten in te doen, en dus een nat tshirt had.. Zou dat dan toch betekenen dat ik echt te weinig voeding had? Of stopt het altijd zo snel?
Normaal met voldoende voeding stopt het niet zo snel en zou je echt moeten afbouwen als je stopt. Waarschijnlijk idd niet zoveel voeding Anastasia...En dat in combinatie met niet meer aanleggen en dus geen prolactineaanmaak loopt het heel snel terug. Ik geef om en om één borst, en zeker als er dan dus een nacht tussen zit staat de borst die ze dan moet krijgen echt op springen. Met harde plekken erin, merk dan meteen of ze goed gedronken heeft en dan is het dus helemaal weg. Je kan nog wel tijden druppeltjes verliezen, zelfs tot een jaar na dat je geen bv meer geeft.
Katje: leuke foto...Hier ook een dame die door het bed zwerft.. Hoe strak ik haar ook onder laken ofzo neerleg. Nazli: door extra aanleggen of kolven kan je idd de productie weer omhoog krijgen.
ja ik werd er wel moe van, maar achteraf gezien kan ik zeggen; je moet er even doorheen...het duurt namelijk een paar dagen voordat de productie van melk toeneemt
Lijkt me het beste, straks als je gaat werken wordt het allemaal (denk ik) wat hectischer... nu relaxt zondagje doen
Hi meiden Wilde net even wat tijd vrij maken om wat bij te lezen maar het wordt me niet gegund, Amy huilt voor haar fles..... Kom later nog wel terug
Nou vandaag ook weer een rustig dagje.. Mw houdt wel van zondagsrust haha werd om 7uur wakker vandaag, vervolgens om 11u een fles en toen om 1630.. ze zit dus nogal van haar schema af.. maar goed wie weet nu om 20 en 2330 ofzo? ze ligt nu heerlijk voldaan te slapen, en heeft de flessen die ze vandaag gedronken heeft ook 150-170-170 cc opdus dat is voor haar wel weer goed. Hannah je hebt gelijk dat het ws heel snel terugloopt. maar met kolven haalde ik er per dag tot 2,5 week geleden ineens weer 200cc uit per dag, vorige week met moeite 100cc en toen dacht ik nu is het genoeg... ik heb het heel lang niet "durven"afbouwen ook al kolfde ik nog maar 1x maar een soort van afscheid nemen van de borstvoeding, dat heeft echt lang geduurd. Misschien ook een soort van niet goed genoeg geprobeerd hebben ofzo zo'n gevoel.. maar nu ben ik toch blij dat ik geen bv meer geef/kolf en over ben op volledige flesvoeding
denk dat we hier een regeldag hebben ondanks dat ruben vannacht doorgeslapen heeft komen we vandaag zeker op 8 voedingen! en weer niet slapen vandaag. hij is zoooo moe, maar slapen ho maar. na de volgende voeding inbakeren en naar boven denk ik maar...
Hannah, hahaha wat een foto van Nieve zeg. Echt een dametje! Die zalf was maar eenmalig, want ik kan er zelf niet bij, is richting mijn darm. Maar ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt ipv beter. Friendly, mmm jammer dat Ruben een regeldag heeft. Deentje, jouw mannetje begint het nu ook te leren hoe hij moet slapen! Katje, wij duwen dan Neia's knietjes helemaal tegen haar lichaam aan, en dan gespreid, dus in de persstand. Dan raakt ze niet de kracht kwijt in haar benen maar kan ze dus echt persen. Vanmorgen vond ik Neia ook opeens zo net zoals Jayden. Ik schrok er zelfs van. Maar ze is dus niet de enige. Anastasia, bij mij duurde het wel even voordat mijn bv terug liep, maar toen was het ook in 1 keer gedaan. Lafo, jammer dat Amy je geen tijd geeft. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Katsas, slim om nog heel even echt te genieten. Want zometeen begint het ECHTE leven weer. Lijkt me wel raar hoor..... De visite was wel gezellig. Neia heeft vandaag heeeeel veel geslapen. Dus ik ben benieuwd hoe dat vannacht gaat. Het drinken gaat goed gelukkig. Ze heeft wel weer wat krampjes gehad met hele harde scheten, hihi. Verder hebben we de vlaggetjes en het bord uit de tuin gehaald. Ja, dat werd wel een keer tijd. De kaarten hangen nog in de huiskamer. Ik heb van de week plakboeken gekocht, dus dat staat ook nog op mijn to do list. Nu eerst even op internet de cz declaratie formulieren uitprinten, zodat we wat geld kunnen terug halen. X Marieke
@katje: lekker tandeloos bekkie! Die is vrolijk! Wel een dwarsligger hahaha. @daphne: Heb je gewonnen met mario kart? Wat doet Fay het goed met slapen zeg! heerlijk! @nazli: Je moet hem idd maar gaan wegen, pas dan weet je wat ie binnen krijgt per voeding (dus voor en na de voeding wegen) Zoveel gram erbij is hetzelfde in cc (of ml) Als je graag borstvoeding wil blijven geven, zou ik er toch even aan toe geven om hem vaker aan te leggen, Je produktie gaat daarmee omhoog. Als je flesvoeding erbij wil gaan geven, moet je in ieder geval voor een hypoallergene voeding kiezen. @evelien: Zijn de krampjes al wat minder dan vanmorgen? Zielig hoor. @friendly: nog zo'n lekkere slaper! Ben een beetje jaloers, maar het gaat bij mij ook al de goede kant op dus ik mag niet klagen. @ice: bedankt voor de waarschuwing, maar er was geen ontkomen aan! @hannah: lachen die foto! @marieke: Neia slaapt ook super zeg! Geef je ook iets meer water in de fles om de ontlasting soepel te houden of geef je lactulose? Was het vanmiddag gezellig met het bezoek? @deentje: Brian gaat het ook langzaam snappen van het slapen. En nou volhouden vent! @anastasia: Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Ik ben bij Senna heel langzaam af gaan bouwen.
zo wij zijn weer thuis! ben vandaag met mijn ouders en de kids naar nijmegen geweest! was wel gezellig want de vierdaagse feesten zijn bezig! heb nog 2 leuke truitjes voor brian gekcoth! ik zag ze hangen en moest ze hebben haha hele grappige teksten. Ik lijk op mijn vader maar dat trekt nog wel bij zegt de dokter ik scheten laten? dan moet je mijn vader eens ruiken.
ik geef sowieso eerst de borstvoeding allebei de borsten voor de toename, als hij achteraf nog steeds honger heeft, dan geef ik de flesvoeding, maar het is me vandaag niet gelukkt de flesvoeding, hij vindt het maar niks, hij wil de borst. ik ben naar de apotheek geweest daar nutrilon nummer 1 immuun nogwat!
hey meiden sorrie nog een ego berichtje van mij de hele dag visite gehad pfff nou beau heeft zowat elke 2 uur een voeding gehad en slaapt nu vanaf half 10 dat doet ze al 3 dagen dus mevrouw heeft een soort van ritme haha nou ff bijlezen snel
ik geef ook altijd maar 1 kant per voeding. en indd. dan staat er wel is een borst op knappen als meneertje iets te lang doorslaapt haha. jvtje niet gezien denk ik was er ook zooooowww druk!
Zo meiden poging 2! Ben niet veel online geweest, ben druk geweest met alles en nog wat en boven de plee gehangen. Heb al 2 dagen last van buikgriep Gister op verjaardagsvisite geweest en vandaag even naar de binnenstad van R'dam geweest. Daar kwam ik m'n beste vriendin tegen en later ook nog m'n ex schoonzus je weet wel de pasgetrouwde dus was wel gezellig! Las net op m;n hyves dat m'n kraamverzorgster 3 maanden zwanger is, dus ze was al zwanger toen ze mij verzorgde, grappig ik weet nog wel datb ik het aan haar vroeg of ze ooit kinderen wilde, wat zal ze van binnen gelachen hebben Nu maar eens bijlezen, kijken of iemand nog wat spannends heeft meegemaakt