Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ola!
    lekker een weekend bij mn ouders geweest in den haag en daar heerlijk bijgekomen! nu dus weer thuis en de kleine ligt lekker in bed te pitten...
    gister sinds lange tijd weer langer doorgeslapen in de nacht! normaal werd ze na een voeding om 00.00u om 4u alweer wakker, maar afgelopen nacht was dat 6u! mocht van cb bij 5 voedingen 6 schepjes voeding geven ipv 5 dus daar vanavond mee begonnen. wie weet slaapt ze vannacht nog iets langer (of in ieder geval weer tot 6?!) who knows!

na de bv heb ik trouwens ook niet last gehad van stuwing (heb de eerste voedingen netjes om de zoveel dagen afgebouwd, toen ik op 4 bv en 4 fv zat was ik het helemaal zat en be ik radikaal op alle voedingen fv gestapt!) erg fijn, alleen wel wat lekker hier en daar, maar dat was zo over!
    nutrilon was bij ons geen goeie overstap in voeding, net als similac (of iets dergelijks), wij geven nu friso comfort (bij verstopping, spugen en krampjes) en dat gaat super! die nutrilon hypoallergeen is trouwens vies haha...vond het bijna zielig om dat mijn kleine meisje te geven ;)

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    nou vandaag is 'op tijd naar bed en lekker slapen' me niet gegund denk ik. Jayden ligt te huilen nu. De afgelopen dagen erg verwend, maar vandaag lijkt het niet te willen lukken. Ik kijk het nog even aan, als hij blijft huilen toch nog maar even een luiercheck (alhoewel hij net een schone had, maar wel last van windjes) en nog even kijken of er belangstelling is voor een toetje

Vanavond had hij ook weer last van krampjes, dat was een tijdje terug geweest...leek het ... nou ja, als manlief maar slapen kan, want die moet morgen te werk.

@marieke; neia is dus ook zo'n draaikont in bed?

3. Ice en Hannah: wat een geweldige foto's weer. Die gekke Nieve :D

Verder niet alles gelezen, heb ik nu ook geen energie voor. Ben moe, maar moet nog opblijven voor de laatste voeding.

Marc heeft weer het hele weekend in de tuin gewerkt, jullie willen niet weten hoeveel beton onder de grond uit is gekomen, echt niet meer normaal. We hebben nu even een gezamelijke tuin met de buren, de heg en draden zijn weg. Volgende week worden de schuttingen gezet en de week erna kunnen we beginnen met de stenen te leggen. Pfff ben zo blij als we van de rotzooi af zijn (en ik lekker buiten kan zitten met de meiden), want nu wordt alle modder steeds naar binnen gelopen en dat is net wat voor mij :( Loop de hele dag met de stofzuiger en dweil rond haha.

Zenne heeft weer flink last van krampjes, gisteravond en vanmiddag was het weer huilen geblazen.

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
  5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Kan me voorstellen dat het niets is; de combinatie van modder in je huis, je dochter met krampjes en moe zijn. Hopelijk kan je na de laatste voeding lekker slapen!

6. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ik krijg het niet voor elkaar...steeds is mijn foto te groot? ik gebruik microsoft office picture...hoe kan ik nog meer foto's verkleinen? ik "comprimeer" ze nu met office picture...ben echt geen computerheld...

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    ik denk dat Jayden nu slaapt dus ik ga ook m'n bed in
    Tot de volgende keer ladies!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden sorrie nog een ego berichtje van mij
    de hele dag visite gehad pfff nou beau heeft zowat elke 2 uur een voeding gehad en slaapt nu vanaf half 10 dat doet ze al 3 dagen dus mevrouw heeft een soort van ritme haha
    nou ff bijlezen snel

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay okay ice ik ben gesmolten hahaah
    en hanah haah die nieve! super zeg nou ga weer doeiii

10. ik geef ook altijd maar 1 kant per voeding. en indd. dan staat er wel is een borst op knappen als meneertje iets te lang doorslaapt haha.

jvtje niet gezien denk ik ;) was er ook zooooowww druk!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden poging 2!

Ben niet veel online geweest, ben druk geweest met alles en nog wat en boven de plee gehangen.
    Heb al 2 dagen last van buikgriep :(

Gister op verjaardagsvisite geweest en vandaag even naar de binnenstad van R'dam geweest.
    Daar kwam ik m'n beste vriendin tegen en later ook nog m'n ex schoonzus je weet wel de pasgetrouwde dus was wel gezellig!

Las net op m;n hyves dat m'n kraamverzorgster 3 maanden zwanger is, dus ze was al zwanger toen ze mij verzorgde, grappig ik weet nog wel datb ik het aan haar vroeg of ze ooit kinderen wilde, wat zal ze van binnen gelachen hebben ;)

Nu maar eens bijlezen, kijken of iemand nog wat spannends heeft meegemaakt ;)

12. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ola!
    lekker een weekend bij mn ouders geweest in den haag en daar heerlijk bijgekomen! nu dus weer thuis en de kleine ligt lekker in bed te pitten...
    gister sinds lange tijd weer langer doorgeslapen in de nacht! normaal werd ze na een voeding om 00.00u om 4u alweer wakker, maar afgelopen nacht was dat 6u! mocht van cb bij 5 voedingen 6 schepjes voeding geven ipv 5 dus daar vanavond mee begonnen. wie weet slaapt ze vannacht nog iets langer (of in ieder geval weer tot 6?!) who knows!

na de bv heb ik trouwens ook niet last gehad van stuwing (heb de eerste voedingen netjes om de zoveel dagen afgebouwd, toen ik op 4 bv en 4 fv zat was ik het helemaal zat en be ik radikaal op alle voedingen fv gestapt!) erg fijn, alleen wel wat lekker hier en daar, maar dat was zo over!
    nutrilon was bij ons geen goeie overstap in voeding, net als similac (of iets dergelijks), wij geven nu friso comfort (bij verstopping, spugen en krampjes) en dat gaat super! die nutrilon hypoallergeen is trouwens vies haha...vond het bijna zielig om dat mijn kleine meisje te geven ;)

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    nou vandaag is 'op tijd naar bed en lekker slapen' me niet gegund denk ik. Jayden ligt te huilen nu. De afgelopen dagen erg verwend, maar vandaag lijkt het niet te willen lukken. Ik kijk het nog even aan, als hij blijft huilen toch nog maar even een luiercheck (alhoewel hij net een schone had, maar wel last van windjes) en nog even kijken of er belangstelling is voor een toetje

Vanavond had hij ook weer last van krampjes, dat was een tijdje terug geweest...leek het ... nou ja, als manlief maar slapen kan, want die moet morgen te werk.

@marieke; neia is dus ook zo'n draaikont in bed?

14. Ice en Hannah: wat een geweldige foto's weer. Die gekke Nieve :D

Verder niet alles gelezen, heb ik nu ook geen energie voor. Ben moe, maar moet nog opblijven voor de laatste voeding.

Marc heeft weer het hele weekend in de tuin gewerkt, jullie willen niet weten hoeveel beton onder de grond uit is gekomen, echt niet meer normaal. We hebben nu even een gezamelijke tuin met de buren, de heg en draden zijn weg. Volgende week worden de schuttingen gezet en de week erna kunnen we beginnen met de stenen te leggen. Pfff ben zo blij als we van de rotzooi af zijn (en ik lekker buiten kan zitten met de meiden), want nu wordt alle modder steeds naar binnen gelopen en dat is net wat voor mij :( Loop de hele dag met de stofzuiger en dweil rond haha.

Zenne heeft weer flink last van krampjes, gisteravond en vanmiddag was het weer huilen geblazen.

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
  16. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Kan me voorstellen dat het niets is; de combinatie van modder in je huis, je dochter met krampjes en moe zijn. Hopelijk kan je na de laatste voeding lekker slapen!

17. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ik krijg het niet voor elkaar...steeds is mijn foto te groot? ik gebruik microsoft office picture...hoe kan ik nog meer foto's verkleinen? ik "comprimeer" ze nu met office picture...ben echt geen computerheld...

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    ik denk dat Jayden nu slaapt dus ik ga ook m'n bed in
    Tot de volgende keer ladies!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Linda wat zal jij geschrokken zijn zeg, hoe gaat het nu met Zenne?
    Angst voor wiegendood heb ik ook, soms word ik 's nachts wakker en weet dan niet hoe snel ik in haar wiegje moet kijken en kriebel ik even in haar nek om te kijken of ze nog reageert :confused:
    Hoe bedoel je erg, maar ben ook heel bang als ze straks in haar ledikant moet :(
    Whahaha wat een verhaal zeg van Quinn, ik kwam hier niet meer bij :) , ik zie het ook helemaal voor me en je hond liet dat dus ook toe, die vond het wel lekker zo'n billendoekje?

@ Marieke wat erg zeg dat ze geprobeerd hebben in te breken bij je ouders, is een grote angst ook van mij mede omdat wij in het huisje in Spanje het een keer hebben meegemaakt 's nachts en toen zijn ze dus binnen geweest en hebben spullen meegenomen terwijl wij aan het slapen waren, ik ben nog 's nachts naar het toilet gegaan en m'n nichtjes waren er toen ook brrrrrrr
    Nou ik voel me dus met vlagen nog heel erg moe, heb jij dat ook nog?
    Hoe was het bij je ouders huis?
    Nou ik herken wel wat in jouw verhaal over Neia alleen had ik dat met m'n kinderwagen vanmiddag, dwars door de luier heen poep en plas midden in de Rotterdamse binnenstad :(

@ Frostieke jammer dat je dat zo voelt maar heel veel succes met z'n drietjes!

@ Fiona :) grappig joh die Beau in haar wipstoel, valt me tegen dat die niet roze is ;)

@ Daam toen ze Amy haar naveltje aanstipte gebruikte ze ook geen vaseline, ik moet trouwens ook nog terug aangezien er nog steeds vocht uitkomt :(
    Heb heel veel maat 62 alleen geen echte zomerkleertjes, veel lange mouwen dus dat is wel jammer, moet ik toch weer wat gaan kopen en dat vind ik heel erg ;)
    Trouwens met het huis zijn we 10000 Euro gezakt, we moeten wel :(
    Hoe is het nu met jouw huis?
    Nee Daam helaas heb ik niet zo'n man die m'n nek even masseert ja voor wat hoort wat ;) :)

@ katje fijn dat je vader je een schop onder je kont hebt gegeven, ik heb meer het omgekeerde probleem van teveel dingen willen doen en niet aankunnen :(

@ Daphne balen zeg dat je bent afgewezen heb je al weer een nieuwe baan op het oog?

@ Witte reus hoeveel krijgt Bram nu, maak je hem dan niet meer wakker in die tussentijd vind het ook wel erg lang tussen zitten hoor :confused:
    Ik maak Amy altijd wakker voor een voeding.

@ Hannah, ik ken dat hoor die druktes, ik moet ook echt tijd vrij maken voor het forum en zekers in het weekend komt het er niet van.
    Ah wat erg voor je oma, mijn oma is ook dement is 87 een beetje hetzelfde verhaal, zou maar snel die foto maken meid, is een leuke kherinnering voor later!
    Uhhhh tsja 1 kind of meer dat weet ik nog niet, ben wel minder bang geworden voor een bevalling idd :D

@ Werk oh ja dat moeten we ook nog eens gaan doen, eerst moet ik nog reageren op hun brief.......ik blijf het maar uitstellen :(
    Zo te lezen ben ik niet de enige die haar werk niet leukmeer vind....

@ Onsukkie balen he weer geen 25 miljoen gewonnen, helaas "maar" 105 euro! ;)

@ Katsas gelukkig heb je je hart kunne luchten en logisch dat je er even van ondersteboven bent geweest, in jouw geval was ik dat ook geweest, hoe gaat het nu met je?

@ Jvtje bedankt voor je posiberichtje over de meeting, wat mij betreft wil ik ook wel naar iedere meeting gaan die er georganiseerd gaat worden, vind het ook altijd heel gezellig!
    Wat grappig over de maatjes, hier juist een probleem met broekjes, zelfs maat 62 van broeken gaan al strak zitten :confused: maar truitjes zijn nog wijd en lang genoeg, moet vaak de mouwen omslaan van maat 62.
    Gewoon idd doen wat Maud aangeeft doe ik ook hoor, adviezen luister ik naar en doe ermee wat ik zelf wil.
    Zielig verhaal weer over die prikjes :cry: en wat weegt ze veel al!

@ Gina heel vervelend visite die op het laatste moment afbellen, tijd is kostbaar!
    Tot morgen ;)

@ Ice hoe doe je dat, ik moet met Amy ook nog foto's maken, morgen weer een poging helpppp
    Mooie foto hoor, ben jaloers op een mooie pasfoto ;)
    Ja ik baal er ook zo van dat we niet met z'n allen kunnen met de meeting, kon er gewoon niet van slapen en wil niemand voor z'n hoofd stoten, lief dat je er zo over denkt!

Zo ik plaats dit, wil nog met Amy in bad dus ben gebleven bij 309 even een geheugensteuntje voor een dementerende moeder hihi ;) :)

20. typ eens "border maker" in Google.
    Is een klein handig gratis verkleinprogje. Kan je gelijk een hele map foto's mee verkleinen en eventueel van een randje of tekst mee voorzien.

Deel Deze Pagina