Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Met Zenne gaat het een stuk beter. Heeft alleen steeds krampjes terwijl ze daar voorheen een stuk minder last van had.
    Ik ben dus niet de enige gek die steeds gaat kijken of ze nog reageert.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo goedemorgen meiden!

Pfff lag er laat in en ben er weer vroeg uit, heerlijk hoor maar niet heus :(
    Amy slaapt nog die zal zo wel komen, Ramon kan 's ochtends helaas niet stil doen :(
    En vanmorgen vroeg ik dus of hij de luiers wilde weggooien in onze overvolle kliko en toen hoorde ik dus iemand heel hard over z'n nek gaan, held :(

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    goeiemorgen!

Jij bent er vroeg bij Juud! He, blijf jij hier lunchen, gaan we op terrasje lunchen of moet je bijtijds ergens heen? kuss

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Dat heb ik heel sterk gehad in de zwangerschap. Ik kon er niet tegen dat mijn lichaam niet deed (niet aankon) wat ik allemaal wilde doen. Gelukkig gaat het nu een stuk beter hier :)

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Marieke, Will heb ik op hyves aangesproken en die kan ook de 26e!
    Vorige week hebben we alles weggehaald, vond het ook wel tijd worden ;)
    Maar krijg toch nog weleens een verdwaald kaartje nog!

@ Daphne heb jij een andere suggestie dan qua meeting afspreekplaats, dit was mijn suggestie en mijn fantasie is op.

@ Deentje wie is Lada ;) hihi jij maakt nel als ik ook leuke spelfoutjes als je haast heb :)
    Hier dus ook gister 3 pakjes van Ducky Beau gekocht in de uitverkoop bij V&D vond het alleen nog duur :( maar we leuk!

@ Evelien leuk dat je ook komt de 26e, had niet anders verwacht ;), jammer van je vakantie dat het niet helemaal ging zoals je misschien gewild zou hebben.
    Dit jaar gaan we voor het eerst naar Spanje zonder familie, voorafgaande jaren altijd met m'n schoonfamilie erbij, ofwel m'n zwager en/of schoonvader, gaf ook altijd wel wat strubbelingen maar achteraf gezien was het wel altijd gezellig!

@ Katsas wanneer moet jij weer werken?

@ Anastacia ja en ze verliest ook heel veel haar dat vind ik in haar wiegje :( hoort erbij helaas.

@ Daam mijn hoop qua staatsloterij was op jouw gevestigd, maar helaas 8) toch maar gewoon weer gaan werken na je verlof ;)

@ Friendly waar zijn je ouders op vakantie? Valt dat aan te rijden?
    Is toch wel leuk misschien om langs te gaan?

@ Katje leuke foto zeg, mooi lachend bekkie hoor!

@ Ice soooo cute die foto's!
    Ben idd gesmolten ;)

@ Hannah nee die meiden komen hier niet meer geloof ik, mis er wel meer hoor, Anoesj zien we hier ook nooit meer maar ja ik hoop dat er voor de rest het zo blijft, toch wel een gezellig groepje zo!
    Hahha die Nieve zo grappig!

@ Katje herkenbare foto, alleen probeert Amy het in haar wieg!

@ Lies Friso hypoallergeen ruikt ook vies maar ze lust het wel, hopelijk is ze later ook niet zo moeilijk ;)

@ Gina had leuk geweest, doen we de volgende keer ;)
    Moet nog naar oma toe daarna ;)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wilde sneller zijn dan jou ;) :)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo wij gaan ons gereed maken want we gaan straks op visite bij Gina en Noah :D

Daarna naar mams die heeft Amy ook al meer dan een week niet gezien en dat kan oma eigenlijk niet aan ;)

Spreek jullie vanavond wel weer!

Fijne dag allemaal nog!

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!

@vakantie: mijn ouders zitten hier een anderhalf uur rijden vandaan, dus das best te doen. Misschien halverwege volgende week, dan zitten zij op de helft van hun vakantie. Ff Afhankelijk avn wat voor weer het wordt, vorig jaar ben ik met regen gegaan, maar met Ruben is dat niet handig.

Ruben heeft gisteravond om half 7 voeding gehad. Daarna weer flink last van de buik. Om 8 uur op de arm in slaap gevallen, tot kwart over 10. Half elf met de voeding begonnen. Heb er weer een uur over gedaan om 130cc binnen te krijgen :( . Zag vannacht dus weer een nachtvoeding tegemoet. Maar nee, Ruben meldde zich gewoon om 06.00! Gevoed en weggelegd. Na een kwartiertje pruttelen nog ff weer gepakt en tegen 07.00 sliep hij weer. Hoorde hem om 08.00 uur al weer. Ging zelf ff kopje thee drinken en als hij zo echt wakker is mag ie mooi nog ff bij mama in bed. Wil hem niet voor 10.00 voeden, tenzij hij echt niet te houden is natuurlijk.

Kom later even reageren!

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ga ik zo eens proberen dan! thanks for the tip ;)

mag ik even trots doen?! onze meid krijgt nu om de 4u voeding en heeft vannacht een voeding "laten vallen" zitten nu op 5! en een retemooi schema: 6u, 10u, 14u, 18, 22u en dan slapen (geen voeding om 2u in de nacht!) woehoeeeeee! heb heerlijk kunnen slapen voor de verandering...gek zeg...nu maar hopen dat het geen onetimer was ;):p

zo, nu eerst ff een foto verkleinen zodat ik eindelijk isabel aan jullie kan tonen!

10. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    de kleine huilt, foto andere x!
    fijne dag met alle mooie kindjes en wie weet tot later vandaag!
    x

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat doe ik ook anders krijg ik veeeeeeeeeeeeel te veel productie!

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Haha, ik geef juist twee borsten om de productie op peil te houden. De tweede borst is soms maar 1/2 min, maar ben dan wel de druk kwijt en weet zeker dat de hoeveelheid voeding op peil blijft. Kolf de laatste voeding af zodat ik zeker weet dat de borsten leeg zijn, want omdat Ruben nu vrij lang slaapt 's nachts staat de boel dan niet halverwege de nacht meer op knappen.
    Heb zelf van half negen tot half 10 nog ff gedut in bed (Ruben niet weer gehoord btw) toen de strijk aan de kant gemaakt, hele mand vol. Nieuwe was aangezet, broodje gegeten en met Max uit geweest. En hij is nog stil! Vandaag maar niet klagen als meneer weer de hele dag wakker is...
    Als hij straks wakker, gevoed en aangekleed is gaan we ff naar de Jumbo, is lekker half uurtje lopen heen. Vanmiddag komt mn zusje en manlief hoopt tegen 4 uur weer thuis te zijn. Het is nog mooi weer ook, dus de dag kan bij voorbaat al niet meer stuk ;)

13. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond

het is gelukt! dit is onze kleine meid in haar bedje...ze kijkt aandachtig naar haar nijntjemobiel :)
    zo, nu dan echt aan de dagtaken!

14. will

will Niet meer actief

even gebruik van een andere comp.
    kort berichtje moet zo met lobke voor de prikjes.

deze worden zonder inentings papieren gegeven omdat nederland Lobke niet erkend als Nederlands kindje, nou dat weer. wij kunnen volgens de nederlandse wet niet aantonen dat wij haar ouders zijn. Zweden zegt nee hoor Lobke is niet Zweeds maar is een Nederlandse omdat ze een Nederlands paspoort heeft. :( nu moeten we dus opnieuw haar aangeven in zweden en die papieren moeten dus beedigd worden door een zweedse notaris uit haar geboorte plaats, en natuurlijk is er maar 1 en die is met vakantie. ik baal hier ontzettend van want de kans is groot dat ik met Lobke terug moet naar Zweden om ons gezicht bij die notaris te laten zien :( wordt er een beetje moedeloos van.

ik las iets over het naveltje. bij Lobke bloed het af en toe. vanaf een week nadat het stompje er af is gevallen is dat begonnen. wordt wel steeds minder en het ziet er op het feit dat het een erg hoog naveltje is goed uit. ik mag het alleen maar schoonhouden met gekookt water.

jeetje is het al zo laat, moet gaan want weet niet waar het cb is, moet dus even zoeken.

kus Willie

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    jeetje will, het zit jullie niet mee! hoop echt dat jullie niet 'even' terug hoeven naar zweden! In elk geval fijn dat je ff wat hebt laten horen en suc6 met de prikjes.

zo ruben is gevoed, gewassen en weer sloom, dus we gaan boodschappen doen!

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen meiden,

pfff ff alles bijlezen hoor. wat zwetsen jullie veel ;)

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    valt mee toch witte reus :)

heb max uitgelaten, was opgehangen en Ruben is helemaal zelf in slaap gevallen in de kw. Ga eerst nog ff een broodje eten en dan boodschappen doen. Mn zusje is hier om twee uur, dus moet dan nog opschieten ook!

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goede morgen meiden,

Hier even een ego-berichtje van mij. Ben hier constant in de weer met Iris momenteel. Ze heeft steeds erg veel krampen en wil niet gewoon in haar bedje liggen alleen bij mij, met mijn pink is goed genoeg, Erwin wil ze ook niet :cry: Erg vermoeiend en balen, ga zo even het cb bellen voor advies, dit doet mij erg aan kim denken destijds. Ze ligt nu even in de box te slapen, is op mijn buik in slaap gevallen en heb haar toen overgelegd in de box, nu word ze om de zoveel tijd weer wakker van de krampjes maar slaapt dan wel weer verder gelukkig. Ze is wel wat minder hyper gelukkig!

Tuurlijk kom ik Judith :) ,

Will, leuk dat je ook komt, hoop dat je niet terug moet naar zweden, ik zou dan maar een vliegticket nemen, om het nogmaals te gaan rijden, pfff.... Hoe bevalt het verder in NL en hoe vinden de meiden het?

Ik heb sab simplex besteld bij de duitse buren, had ik er vorige week nou aan gedacht, toen was ik in duitsland nb.

Iris huilt weer ga even kijken of ze haar fiepje wil!

Erwin is met de meiden een dagje uit naar het strand en de duinen, Ik ben thuis gebeleven zodat Iris weer een beetje ritme krijgt en rust.

Misschien tot later....

Groetjes Evelien

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bekend probleem, Louise is ook niet in haar hum, zeeeeeeeer weinig slapen en het liefst op schoot, inderdaad met een pinkje, zodat je verder ook niets kan doen ondertussen (forummen ofzo).

Best vermoeiend... gelukkig heb ik haar nu eindelijk in bed, ze had net gepoept, maar was zo blij dat ze sliep, dat ik haar zo in bed heb gelegd. Het is even niet anders!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Will: balen zeg! hopelijk is het vanaf hier op te lossen, want "even" heen en weer is ook niet alles!

Deel Deze Pagina