Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ook even mijn neus laten zien...

Vandaag weer drukke dag...Heb ook maar een to do list gemaakt...pff er moet nog veel gebeuren...Dus nu aan de slag. Hopelijk tot vanavond...

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    he bah evelien... geef je Iris ook nog volledig bv? Ruben zn krampjes zijn nog niet over, maar wel al veeeel minder sinds ik de melkproducten niet meer neem. Hoop voor je dat het cb goed advies heeft voor je.
    de eerste x zeiden ze tegen me: laat maar huilen, Rust en Regelmaat.
    2e keer: pak hem zo veel mogelijk, als hij last heeft ben je de enige die hem kan troosten
    3e keer: ik zou niet weten wat je nog kunt doen, want je doet alles al goed. Zodra hij 3 maand is zullen de krampjes wel minder worden...
    4e keer: toch maar naar de dietiste om te kijken of die wat aan je eetpatroon kan veranderen.

Hoop idd dat die drie maand voor Ruben ook geldt, want omdat hij wel 4 week te vroeg was kan het best zijn dat het 4 maand wordt voordat zn darmpjes sterk genoeg zijn, dat zei de ha tenminste.

Heb net het laatste geboortekaartje voor de zw gym geschreven. Kindje is al 3 week, maar ik was de adreslijst kwijt. Net terug gevonden in Ruben zn plakboek (dat heb ik ook netjes in de kaart gezet ;) ).

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tsja, als ik dat doe dan word ik te ongeduldig omdat er nog zoveel moet en dat heeft zijn weerslag op vrwoutje Louise, en dan duurt het alleen maar langer voor ze rustig in slaap is.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Als Ruben eindelijk slaapt en hij heeft gepoept ga ik hem ook echt niet verschonen hoor... zie dan maar weer eens dat je hem in slaap krijgt :(

ruben heeft btw een nieuwe speen. zal nog ff een foto plaatsen (ben toch nog met mn laatste broodje bezig) en dan boodschappen doen!

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zoo pffffff jullie zwetsen echt veel hoor ;)

oh ik heb gister z'n lekkere dag gehad, ik ben met mijn mamsie en mijn schoonzus naar Dirty Dancing geweest :D:D:D:D en daarna uit eten mjummie, helaas werkte er een nieuw meidje en die 2glazen wijn en een glas bier over mij heen laten vallen :( ach ja kan gebeuren iedereen moet alles leren toch.

@ice, wowiieee smelt.. hoeveel speentjes heeft Luna? er lagen er 2 in bed zag ik hihi. wij hebben 4 bibi speentjes en die moet ik ook bewust op dezelfde plek terug leggen anders ben ik ze kwijt.

@Hannah hahah wat een wijs kindje hihi.

@marieke, wij vinden dat af en toe zo lekker, om vroeg in bed te liggen. Al sinds dat mijn vriend en ik samen zijn(4 jaar) hebben we haast ieder weekend wat, daar word je ook niet vrolijk van..

wat goed dat het stukje bij beetje beter met Neia gaat.

@Lafo, haha die van jou ook zwanger. Die van mij is nu ook 12 weken zwanger. Ik vind dat toch iets bijzonders hoor. heel veel plezier bij Gina.

@ukkie, hoe gaat het met jou?

@Anastacia, hoe ging het met de voedingen van LAura? Ik snap er niets van Bram wil af en toe maar 4 voedingen. ik ga Bram straks laten wegen en dan vraag ik het meteen.

@ katje, wauw wat een mooi koppie heeft Jayden :D

@WIll. oh nee joh, dat zou idd wel erg vervelend zijn als je nog eens terug naar zweden zou moeten! hoe bevalt het tot nu toe in het huisje?
    dat was toch erg beschimmeld of niet ?

oei bram huilt tot straks.

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0

slapen met de nieuwe speen

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    uitrekken op de helft van de voeding...

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    In de allereerste kleertjes die papa en mama voor me gekocht hebben en die ik nu eindelijk pas!

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    en nu hup boodschappen doen!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Will wat ontzettend balen zeg! Hoe kan dat nou allemaal? En hoe komt het dat ze toch wel de prikjes geven? ( gelukkig dat ze het doen hoor, maar wel gek zonder inentingspapieren )
    Hoop dat het allemaal meevalt met de prikken. en dat de nationaliteit snel geregeld kan worden.

Mooie foto's weer gezien.

Qua voedingen gaat het eigenlijk wel goed. Laura blijft op de 5 voedingen zitten.
    Vanmorgen wel erg vroeg wakker 5.30! ! pfff maar met een speentje uiteindelijk toch tot 6.15 gerekt :)

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Iris slaapt nou even heel vast, gelukkig, ga me nu gauw aankleden.

:idea: Friendly: Iris krijgt nog steeds volledige bv. Maar zoals dat nu gaat is het niet altijd even fijn, ze is vaak erg onrustig tijdens het drinken, heeft een sterke bewegings drang, moet regelmatig boeren . Begint soms ook gefrustreerd te huilen. Terwijl ze aan het drinken is. Kan niet iets van spruw ontdekken, alleen mijn tepels zijn rood, volgens de vk kan dat ook een teken van spruw zijn. Verder heeft ze stteds meer de neiging tot overstrekken, en is het verergerd sinds de vakantie, ik denk dat ze slecht tegen alle prikkels kan, het enige waar ze altijd echt rustig is en goed slaapt is de maxicose in de auto, maar ja dat mag weer niet zo lang!

Ik ga maar eens naar zo'n inbakerings deken kijken, iemand goede tips?

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    kreeg van de week de cd hallo wereld .. van het ministerie voor jeugd en gezin

staat dat liedje op van rafaella: Ik hou meer van jou...
    Vind het zo'n mooie tekst

Ik hou meer van jou
    Ik hou meer van jou dan ik ooit had verwacht
    Je bent mooier dan
    Je bent nog mooier dan ik in mij dromen dacht
    Zo lief en klein
    En voorlopig hoef je nog niet groot te zijn
    Slaap maar zacht, droom fijn
    Ik zal over je waken

Je bent even hier
    Maar het voelt alsof je hier al jaren bent
    Als je naar me kijkt
    Het is net of ik je altijd heb gekend

En ik weet niet meer
    Hoe ik mijn leven ooit gevuld heb zonder jou
    Ik weet alleen nog wat ik voor je voel
    En dat mijn leven niet compleet was
    Als ik jou niet hebben zou

Lach maar, speel maar
    Ik blijf hier dicht bij je
    Eet maar, drink maar
    Ik draag de zorg voor je
    Wees maar klein
    Je hoeft nog lang niet groot te zijn

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey evelien,

Bram heeft dat de laatste tijd ook met name afgelopen week heel erg :(
    Ik ben toen ook bewust een paar keer met hem gaan rijden, toen viel hij lekker in slaap.
    ik denk dat altijd er mogen wel meer dingen niet.
    je moet je kleintje natuurlijk niet elke dag 5 uur lang in de maxi zetten, maar als dat helpt tegen de kramp ed..

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey die cd hebben wij ook gekregen, geloof dat mijn vriend hem weggedoaan heeft :oops:

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden, even snel een berichtje.
    Hier gaat het goed.
    Gisteravond een goeie avond gehad. Neia ging om half 10 in bad, toen de fles en om kwart voor 11 lag ze weer te slapen in haar bedje.
    Eindelijk hebben wij weer een keer een gewone relax avond gedaan, net zoals toen ik zwanger was. Lekker op bed met z'n 2-tjes een csi gekeken met wat lekkers erbij. Echt heerlijk.
    Daarna lekker geslapen en mevrouw werd weer om 7 uur wakker. Dus ze heeft weer een dikke 8 uur geslapen. Dit ritme is echt fijn.
    Ze heeft toen maar 70 cc gedronken en sliep toen weer. Om half 10 werd ze met een krijs wakker en ja hoor ze moest poepen. Gelukkig kwam het harde gedeelte er al snel uit, en was de rest van de ontlasting normaal. Ik ben blij dat dat er weer uit is!
    Daarna heeft ze wel weer 190 cc op, en is ze de hele tijd wakker geweest. Nu ligt ze heel even te dutten, maar ze zal zo wel wakker worden voor de volgende fles denk ik.
    We gaan zo naar de vrouw van een neef van Mark (snappen jullie het nog ;) ). Daar gaan Neia en ik even op de thee, zij is zo'n 22 wkn zwanger, dus wordt vast gezellig.
    En het is heerlijk weer vandaag!
    Hopelijk gedraagd Neia zich een beetje in de auto, want het is een half uur rijden. Maar Neia vindt de auto volgens mij niet zo leuk. :(

X Marieke

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, ah zielig voor Iris dat ze zo druk is, misschien is het inderdaad wel spruw, of gewoon krampjes tijdens het eten. Dat kan natuurlijk ook. Heb je nog wel genoeg melk?
    Ik zou haar inderdaad gewoon in de maxicosi leggen als ze echt veel huilt.

Will, ah nee he, het blijft een gedoe zeg met die zweedse en nederlandse nationaliteit. Ik hoop voor je dat het snel geregeld is.
    Gezellig dat je de 26e ook meegaat! :D

Anastasia, heerlijk dat Laura nu de 5 voedingen snapt. ;)
    Fijn he zo'n speentje.

Liesje, wow wat een prachtig voed schema zeg! :confused: :D

Friendly, aaaaaaaaaaaah wat een scheetje!

Witte reus, oooh wat heerlijk zeg. Dirty Dancing lijkt me ook super. Ik moet nog steeds uitzoeken tot wanneer ze spelen, want ik wil er ook zo graag heen. Even op mijn to do list zetten! ;)

Lafo en Gina, veel plezier vandaag!

Lafo, balen zeg dat je zo ziek bent (geweest). :cry:

Onsukkie, inderdaad lekker laten slapen meid. Gewoon verschonen als ze wakker wordt. Mama heeft af en toe ook rust nodig. ;)

Hannah, fijn he zo'n to do list, behalve als hij heel lang is. :(
    Succes!

X Marieke

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hahahaha heerlijk die mannen. Die zijn ook niks gewend!
    Maar wel zielig voor hem...............

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier gaat het redelijk, over 4 dagen komen m'n ouders terug, daar kijk ik erg naar uit.

Ik merk dat dagen dat m'n man vrij is niet goed zijn voor Louise. Dit is nou al het 2de weekend dat ze niet tot nauwelijks slaapt (en dientegevolgen ook niet te genieten is). Er zit te weinig logica voor haar in zo'n dag denk ik.

Nu ben ik dan dus ook weer al de hele ochtend bezig haar een beetje in bed te krijgen, was zelfs net al tevreden met de wandelwagen (terwijl ik pleit voor in de wieg slapen). Ik denk dat we in het weekend ons wat meer aan moeten passen aan haar, maar dat is niet makkelijk aangezien ze geen vaste tijden heeft en je dus nergens op kunt rekenen, en toch ook nog dingen wilt kunnen halen en doen.

Maar goed, daar komen we wel uit, ze slaapt nu in elk geval even, maar zal zo wel komen om te eten, want dat heeft ze om 11 uur voor het laatst gehad. Ben ook sinds zaterdag bezig te proberen minmaal 3 uur tussen 2 voedingen te laten, want ze komt echt om de haverklap en drinkt dan weinig tot matig, dus ik denk dat ik te snel denk dat ze honger heeft. Dit doe ik nu anderhalve dag, en ik moet zeggen dat het wel werkt. Ze heeft inderdaad lang niet altijd honger, en red 3 uur meestal prima.

Dus we leren elke dag wat bij zullen we maar zeggen...

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Balen dat je niet vroeg je bedje in kon.
    En Neia lag gister inderdaad opeens boven haar dekentje en helemaal schuin, met haar hoofdje tegen de rails aan. Maar ze lachtte volop. :D
    Vanmorgen lag ze weer normaal.
    Doet Jayden dat iedere nacht?

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam

Deel Deze Pagina