Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Onsukkie, ja helemaal herkenbaar meid.
    Probeer om in het weekend hetzelfde ritme aan te houden, dat is het beste voor de kleine.
    En als er boodschapjes moeten worden gedaan dan gaat 1 van ons meestal, zodat Neia niet uit haar hum is.
    Probeer inderdaad de voedingen te rekken, dan wil ze ook meer drinken in 1 keer van de honger en dan is ze moe en zal ze waarschijnlijk beter slapen.
    Leuk he dat je iedere dag weer bij leert.!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zoals nu ook, ik heb haar wel een paar keer slapend gekregen vanmorgen, maar ze slaapt helemaal niet diep en wordt van elk geluidje wakker.

En dan vraag ik me natuurlijk af waar dat van komt, want in het begin had ze dat helemaal niet!

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    woehoe gelukt! nu de rest nog :p

5. hoooi!

hier een redelijke nacht gehad! brian geslapen tot kwart over 4 vannacht.. toen kwam meneertje om half 6 alweer :( en daarna om half 8 weer maar toen heb ik hem maar laten huilen.. ik vond t heele rg moeilijk om hem te laten liggen... maar t was nog lang geen etenstijd.. toen de echt keihard begon te krissen ging ik eruit.. trok een shirt aan en toen was ie stil... ik weer mijn bedje in.. en werd pas om 10 uur wakker ;)

moest om 11 uur bij mij therapeut zijn.. moet chris nu elke dag een uur met beide kids naar buiten sturen ;) en moet dan dus een uur per dag helemaal aan mijzelf besteden.. waar ik zin in heb.. lekker relaxen! en ze raade mij aan om 1x in de week te gaan zwemmen.. als mijn moeder terug is van vakantie gaan we dat waarschijnlijk doen.

verder raade ze mij aan medicatie te gaan slikken.. maar heb egzegt dat ik dat absoluut niet wil.. en ik zonder pillen zooi van mijn paniek af wil komen. ze vond t wel goed dat ik zo duidelijk van mijn zaak was maar ze zei dat t nu wel heel lang en heel zwaar ging worden! nou dat meot dan maar! ik moet hier gewoon doorheen zien te komen!

zo dat was ff ego...

leuke foto's allemaal! :) lies ik kon jou foto nog niet zien.. ben wel benieuwd naar jou kleintje

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0

haha hoezo geconcentreerd bezig.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    heeey Deentje.

Een uurtje voor jezelf is ook echt lekker hoor. en zwemmen daar benik een grote fan van.

Was dit een andere psycholoog als eerst :oops:
    Vind het echt knap van je dat je doorzet. En dat je idd zo duidelijk bent dat je zonder medicijnen door wilt zetten. en je bent al zolang medicijnloos... :D

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    Ja he ( van de h&m) is maatje 62 en dat is hem nog veels te groot, maar had ff geen schone shirts met lange mouwen :oops: aangezien ik 2 shirts met kange mouwen verkloot heb in de was :oops:

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vind je echt geweldig dapper dat je het zo graag zonder medicatie wilt doen. Petje af!Een goed idee denk ik om bewust elke dag tijd aan jezelf te besteden, dat zal wel helpen denk ik. Hou je haaks hor en als je wat kwijt wilt weet je ons te vinden.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Deze hier heeft geen eens mouwen, dan zweet ze zich een rotje...

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey ukkie, heb jij geen msn ?

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Tja, zit niks anders op! :cry: ;)

16. thnxx meiden!
    was indd. een andere psycholoog als de vorige keer. dit was een therapeute en die andere was een psychiater.. maar die pscychiater is er alleen om pillen voor te schrijven..
    pff t enige nadeel is dat die therapeute zo negatief is tegen mij.. van ooh dat is bijna onmogelijk zonder mediacatie.. en dat gaat heel lang duren pff :( nu hebben we afgesproken dat als er na 10 gesprekken nog geen verbetering is ik alsnog aan de medicatie gaan.. maar ze gaat nu eerst 4 weken op vakanite.. en daarna dus 10 weken gesprekken.. misschien zijn die gesprekken zelf maar 1x in de 2 weken dat weet ik niet precies.. maar dan ben ik al zo'n tijd verder.. dan zitten de 6 maanden bv er ook wel op ong. dus heb ik dat doel berijkt ;)

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dan stippen ze het waarschijnlijk nog een keertje aan. Niet al te lang mee wachten hoor ivm infectiegevaar.
    He bah, wéér winkelen! ;)
    Je moet vragen of het huis uit de verkoop gehaald wordt en het vlak vóór het weekend er weer opzetten, dan komt ie weer als nieuw huis op funda (zegt mijn makelaar) wij gaan dat nu doen en maar weer verder duimen draaien. trouwens: als ik de staatsloterij had gewonnen, had ik het huis ook uit de verkoop gehaald en was ik gewoon huisjesmelker geworden. 8)
    Moet jij allerlei capriolen uit gaan halen als je wil dat hij jouw nek masseert? Beetje jammer, maar soms wel handig, want het kan andersom natuurlijk ook! :) :evil: :)

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Downloaden lukt me al niet! Jeetje, ik ben echt dom! :oops: :(

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heerlijk zo'n nacht!

Hier ook een supernacht! Mikki heeft om 21 uur haar laatste voeding gehad, maar ze had helemaal geen zin om te slapen en viel pas om half 12 in slaap. Ze meldde zich weer om half 6 voor haar eerste voeding! Dat betekent dat ze 9 uur lang zonder voeding heeft gedaan! :confused: Dus ik ben errug (=haags voor "zeer" ;) ) trots op haar!

20. [​IMG]

Deel Deze Pagina