@daam, www.photobucket.com is ook ene goede site voor je foto's ik kies dat altijd de medium size voor foto's
@lies: Superschema heeft Isabel Eh, zie nog geen foto? @will: Hoe was het bij het cb? zeiden ze nog iets over het naveltje? Lekker zooitje met al die wetten en zo! Als je een nederlands paspoort hebt ben je toch gewoon Nederlandse? Whaaaaah, frustrerend en erg vermoeiend! Klopt jouw banner? De mijne nog steeds niet (loopt een dag achter) en ik zag dat jij hem van dezelfde site hebt en ook in weken. @evelien: Arme Iris! Ik hoop dat de Sab simplex snel binnen is en dat het haar goed helpt. @onsukkie: Nog een kleintje met krampen! Fijn dat ze toch in slaap is gevallen, die luier komt later wel! Als ik het goed heb, komen jouw ouders bijna weer thuis van vakantie toch? Is het een beetje goed gegaan met jou tot nu toe? @witte reus:Ow leuk Dirty Dancing! ik heb die film wel 6 keer gezien en ik vind hem nog steeds leuk! Hoe was het ondanks je natte pak?
wat een mooie foto's! zo ben net de stad in geweest en ging weer los bij prenatal: een fiep met "papa is the best" (vorige was "i love mama") en een megagroot speel/gymkleed...echt duur, maar we hadden centjes van "oma-oma" (tant van mn pa, voor mij een soort oma dus voor de kleine oma-oma...) zal eens een x een mooie foto maken van isabel op het kleed, volgens mij is ze echt klein op dat ding daam = haags? kom ik namelijk ook vandaan, alleen sinds 2 weken woon ik nu in brabant ik ga nog een poging doen om foto's erop te zetten heb er al wel 2 in mn fotoboek op deze site!
zo, daar ben ik weer maar ben niet in mijn hum. had jullie toch verteld dat ik twijfelde aan het gehoor van Lobke en die fijne cb arts in Zweden die dat teste door een harde klap op de tafel te geven. nou mijn vermoede was dus niet verkeerd. de cb arts vanochtend twijfeld ook aan haar gehoor. ze reageerd totaal niet op geluid. we moeten nu nog een maandje afwachten als ze dan nog niet reageerd gaan ze verder kijken. de prikjes vielen wel mee, ze huilde niet eens echt. ze kreeg alleen maar hele grote ogen. ze ligt nu lekker te slapen in de wagen. anastasia, lobke krijgt de prikjes gewoon omdat ze wel Nederlandse wordt als alles geregeld is. er werd vanochtend een kaart aangemaakt voor die prikjes. ook de hielprik moet overnieuw en ze moet een hepatites b prik. witte reus het huisje wat beschimmeld was het vakantie huisje waar we 2 twee nachten in zouden verblijven tot dat onze spullen in nederland zouden zijn. tot nu toe bevalt het prima in nederland, beetje jammer al dat regen vorige week. het huis wat we nu hebben is helemaal top. vooral de beestjes die er rond lopen. dus Amy en Daisy vermaken zich prima met de lammetjes en de biggetjes en de geitjes. alleen die malle lama en die 2 struisvogels daar zijn we niet zo dol op. maar nu is het lekker weer hier tenminste weet niet hoe het bij jullie is. waar is de meeting eigelijk? dat heeft Judith me niet verteld of zijn jullie daar nog niet uit? meisjes ik ga weer naar huis, ik zit nu op iemand anders ze comp. spreek jullie later.
o, en onsukkie volgens jouw tekst onder je banner zit je nog steeds zwanger te zijn, hahaha of ehhhhh heb ik wat gemist nee toch? nu ga ik er echt vandoor
Pacco blijkt een goede inbakeringsdoek te zijn volgens mijn vriendin. Deze is ook gemakkelijk in het gebruik.
Ja vrijdag komen ze terug. Moet zeggen dat het me van mezelf redelijk mee is geallen, ook al was het lang niet altijd makkelijk. Ze heeft wel geslapen, maar telkens maar zo kort, ze slaapt heel licht helaas. Misschien ook wel het weer ofzo...
Onze buurjongen bleek na 2 jaar doof (toen pas ja), is daaraan geopereert en hoort nu prima. Hoop dat het meevalt bij Lobke.
pff zat ik om 3 uur achter de pc.. d8 ik ineens van goh wanneer moest ik ook alweer naar t cb.. ik groeiboekje pakken kijk ik.. vandaag om kwart over 3 haha ook toevallig hij heeft net 2 prikjes gehad! zoow zielig! hij is groot en heeft veel kracht in de beentjes en was dus heel gespannen.. bloedruppel vloog eruit echt zielig! maar verder is ie weer eens goed gegroeid.. nog ff en hij past niet eens meer op de grafiek hij is nu 62 cm en weegt 6480gram. ga nu weer ff met mijn mams mee werken..