Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo ben terug van het buro.

Bram weegt 5770 en is 60 cm kort ;)
    hij is dus in 1 week tijd 110 gram aangekomen.

@ukkie, ik heb je toegevoegd :)

@Daam, wauwie, wat lief. ik vind mannen met een baard erg stoer. al zou ik dat bij mijn vriend NIET sexy vinden. gek he. bij sommige mensen past het gewoon :)

@Lies, ook al zo'n mooie meid. en ook al helemaal fan van de hema/prenatal?

en welke babykamer hebben jullie? toevallig eentje van de baby-dump?

4. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ja prenatal en hema kunnen niet stuk bij ons :D en vandaag heerlijk veel geld uitgegeven, bleek het mama korting dag te zijn! heb weer een mooie cadeaubon verdient :)
    we hebben een babykamer met van alles en nog wat: prenatal (ledikantje), speurders.nl (comode) en verder veeeeeel nijntje :D

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff weet niet hoe het kan maar ik kan bijna geen tijd meer vrijmaken voor het forum heb het de afgelopen dagen zo druk en vanaf zaterdag heb ik ook geen tijd meer gehad om bij te tanken dus ben redelijk moe ook omdat beau 2x vanacht is gekomen en nu ook weer huilt

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    arme Fiona, benje overdag wel drukmet leuke dingen of ?

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hebben jullie dat ook sinds dat jullie zwanger zijn (geweest) dat jullie ander eten veel lekkerder vinden?
    voordat ik zwanger was, vond ik nasi/bami/spaghettei ed niet zo lekker ik lustte het wel maar at het alleen als mijn mam het klaar had gemaakt, en nu..nu kook ik zeker 3x per week een van zo'n gerechte en vind het zelfs leuk om er mee te expirimenteren, :D

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zat m'n man te zeuren, dus ik terug zeuren dat hij nooit wat in het huishouden doet, en al helemaal niet uit zichzelf, dat ik dat er ook maar allemaal naast moet doen. Gaat ie het eindelijk doen (hij heeft vogels gehad boven op de studeerkamer en die bende ligt er nog steeds), voel ik me nog schuldig ook... wat een onzin!

Het is terecht dat ie es wat gaat doen, hij mag dan wel werken, maar toch... STOMME HORMONEN! Dacht dat vrouwen daar juist feller van werden?

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise heeft sinds vandaag allemaal rode bultjes op haar wangen, weet iemand wat dat kan zijn en/of wat ik ertegen kan doen?

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja het was jammer dat ik niet vroeg m'n bed in kon, maar ik kon wel lekker tot 6 uur doorslapen, dus dat ging dan wel weer goed. Werd wakker van de wekker van m'n man ipv van Jayden, dus dat is wel okay.
    Jayden vind ik alleen overdwars in z'n bed als hij erg heeft liggen huilen, ik geloof niet dat ik 'm al een keer zo heb aangetroffen zonder dat hij gehuild had (voordat hij in slaap viel of nadat hij wakker geworden was).

@onsukkie; herkenbaar hoor dat je je weekenden moet aanpassen. Wij hebben dat dit weekend mogen ervaren, we hadden een vrij weekend gepland. Oftewel even een keer helemaal geen afspraken gemaakt, heerlijk weekend dat we gehad hebben joh! We waren alledrie wel aan zoveel rust toe, want de afgelopen weekenden waren maar druk

@vakantie; wij gaan een weekendje weg met z'n drietjes JIPPIE! Het is toch nog gelukt wat te boeken, we gaan naar Brabant ;) Voor de eerste keer met zijn drietjes op vakantie, ben benieuwd wat voor volksverhuizing dat zal worden ;)

@deentje; knap hoor dat je wilt vechten voor een leven zonder medicijnen, kan me voorstellen dat het zwaar wordt, heel veel succes!

@onsukkie; Jayden heeft vandaag ook heel licht en kort geslapen. Ook heeft hij wat rode bultjes, die zijn van de borstvoeding, wie weet bij Louise ook?

@lies; jij hebt het helemaal door hoe je foto's moet plaatsen :D

@witte reus; fijn dat Bram zo aangekomen is

@fiona; take your time meid...rustig aan, denk aan jezelf en aan beau.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja witte reus gelukkig wel allemaal leuke dingen ;) ze slaapt nu maar voor hoe lang
    hou me hart vast ga zo naar de nagym maar me man moet oppasse nartuurlijk de laatste keer was het totaal mis gegaan

onsukkie hier zit beau vanaf dat het warm weer is geweest onder de uitslag volgens de dokter is dat normaal het zijn zweet bultjes de rode

hmm wat wou ik nou zeggen ben het gewoon kwijt
    oja beau heeft een ritme de laatse 3 dagen om half 10 gaat het lichtje echt uit tot laat en dan om 9 uur smorgen na of voor de fles ligt er nog aan wordt ze wakker en dan weet ze dat het bad tijd is
    wel handig dat ze nu een ritme krijgt alleen blijft ze om de 3 uur komen en vandaag pas 1x 4 uur
    nu slaapt ze zou ze doorslapen tot de 3 uur? hoop zo dat ik haar goed in slaap heb gekregen en dat ze na de fles van half 8 weer wil slapen anders durf ik gewoon niet weg ! erg he

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wast een mooie spam fotos weer.

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoi meiden!

Vanmorgen gezellig op de koffie bij Gina en Noah :D en nu dan bij mams voor het avondeten :D
    Bah voel me vandaag weer niet lekker, heb veel last van flauwtes nog steeds :(

@ Will oh nee he dat heb jij weer, ik hoop voor jullie dat jullie niet terug hoeven naar Zweden, daar zit je niet op te wachten :x
    Ik hoop dat de prikjes meevielen, zo zielig voor Lobke :(
    Zo te lezen vielen de prikjes mee alleen nu haar gehoor, jeetje het zit jullie ook niet mee, hopelijk valt het volgende maand mee!
    Daphne vond de meeting plek niet zo'n goed idee, dus vroeg om nieuwe suggesties dus........

@ Evelien wat had Kim destijds last van wat je nu ook bij Iris ziet?
    Wat was toen de oorzaak?
    Ik hoop dat het een sprongetje is meid.

@ Hannah wat moest je allemaal doen meid? Niet te druk doen hoor!

@ Witte reus gaaaaaaaf dirty dancing daar wilde ik ook nog eens heen!
    Was het leuk de musical, de moeite waard?
    Heb de film zo vaak gezien vroeger "zwijmel, zwijmel" ;)
    Lieve foto's van Bram, zo te zien een lekker ventje!

@ Friendly Rubens shirtje zit ook al aardig strak zo te zien ;)

@ Anastacia die cd heb ik idd ook gehad alleen nog niet naar geluisterd, mooie tekst, zag het ook op je hyves staan!

@ Marieke jammer dat Neia de auto niet zo fijn vind, Amy vind het zo fijn dat ze gelijk in slaap valt, jippie ;)
    Was het gezellig op visite? Heeft ze zich gedragen ;)
    Fijn he "een" ritme ;)
    Ik geniet er ook iedere dag van dat ze al 5 weken doorslaapt!

@ Deentje goede tips van de therapeut en nu ook gaan doen he!
    Chris gewoon op pad met z'n twee jongens, is toch leuk voor jou en hem!
    Je kan wel zien dat het broers zijn! Leuke foto's!
    Zo jij mazzel dat je een ingeving had, zielig he die prikjes!
    Zo wat een grote vent die Brian, je hebt echt slagroom ;)

@ Onsukkie hier ook een dame die vrij snel zweet, net als haar moeder de laatste tijd :(
    Ik was juist op zoek naar tshirts.
    Wat kijk je serieus op de foto ;)
    Warmtebultjes zijn dat meestal!

@ Daam hahaha moest echt lachen om jou onderschrift, welke pagina je bent gebleven, zo dom is dat niet ;)
    Zal idd snel een afspraak maken!
    Thanks voor de tips! :D
    Leuke foto's Daam, eindelijk je man kunnen zien ;)
    En mijn nichtje moet vandaag voor haar B diploma!

@ Lies wat een mooie meid!

Ik ga zo m'n biefstukje eten!

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meeting dames!

Wie o wie weet er een betere afspreekplek dan het transferium, volgens Daphne is het een lastige afspreekplek, dus iemand suggesties?

Ook werd er gevraagd of de mannen ook mee mogen, nou ik ben niet degene die dat beslist dus als jullie mannen het leuk vinden dan is dat toch goed!
    En de broertjes en zusjes ook hoor!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dit was het oorspronkelijke idee, dus eenmaal, andermaal ;)

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey lafo, lekker he bij mams eten :D
    :oops: uhm durf het bijna niette vragen maar ben je ook al een keer ongi geworden?

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zeist! vindt ik super
    maar idd in utrecht lijkt me het neude ook een goede afpreek plek dat is in de stad en iedereen weet je dat wel te vertellen waar die zit! dus ik zeg het neude!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wie o wie is er ongi geworden met fv? ik heb nog geen ongi hier te bekenen wel veel witte afscheiding bleeeh volgens mij kom ik nooit meer van de inlegkruisjes af en hoe lang mag het duren met fv?

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden helaas na 5 weken fv nog geen ongi :(

Fiona wij zitten toch een beetje in hetzelfde schuitje ;)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat is toch een winkelstraat?

Ik ken het van monopoli ;) :)

Ik vind het een goed plan trouwens!
    Als je met het ov wilt dan kom je met de trein en anders met de auto!
    Waar op het Neude kunnen we dan het beste afspreken?

Deel Deze Pagina