Waarom niet gewoon Centraal-station utrecht, cq hoog catherijne, Dat is voor iedereen makkelijk te vinden, je kunt er niet omheen We kunnen daar kijken of we daar blijven of dat we naar buiten gaan, !
Kim, huilde ook steeds en wilde niet slapen en het enige wat goed was was op mijn buik en mijn pink, ook had ze heel veel krampjes wat wrs de reden was van bovenstaand gedrag! Later bleek dat ze koemelkallergie had! Ik ben trouwens op de eerste avond van de vakantie in duitsland ongesteld geworden, geheel onverwachts, ik vond al dat ik weinig melk had, en Iris ook hihi. Dacht nog aan een regeldag, nee het bleek mijn menstruatie te zijn, totaal onverwachts, had ook niks bij me, kon gelukkig wat lenen, hihi. Ik baalde er wel van zeg, wat een timing en zo snel al, bij Tessa begon het pas weer naar 9 maand! Vandaar dat ik het ook nog niet verwachte
ja dat klopt maar dat was maar heel weinig. overigens meeting meiden, mij lijkt persoonlijk het ook handiger om op het centraal station van utrecht af te spreken. De meiden die met de auto komen kunnen dan makkelijk in de buurt parkeren, en met het OV is het ook goed te bereiken. Bovendien zijn jullie zo in de stad! En kunnen jullie dan besluiten waar jullie gezellig gaan borrelen Ben nu al benieuwd naar de foto's
Nopu van mij had het niet gehoeven, ben verder toch klaar met mijn gezinnetje, maar ja, lieverkoekjes worden niet gebakken zeggen ze dan he, hih
Op de overgang van stationshal naar hhog-catherijne zit een restauratie/restaurant. Weet alleen niet hoe hij heet, misschien weet fiona dat? Of heel toepasselijk voor de mac-donalds
@ongi, ik ben vorige week ongi geweest. maar ik moest eraan denken ( wil je niet bang maken Lafo) maar ji had toch onveilige sex gehad of had ik het erkeerd begrepen? omdat je moest spugen ed... sorry bedoel het niet verkeerd...
Daam ik vergelijk brian ook indd. met arjen.. arjen was om precies te zijn 2 kilo lichter toen hij zo oud was als brian lies wat een schatje zeg!
Wow wat een mooie foto's allemaal weer! Urecht cs vind ik een goed idee. Maar ik ben afhankelijk van Hannah. Gezellig man ik heb er zin in! Ja ik ben gister begonnen met vloeien, gister oud bloed (maar een heel klein beetje), en vandaag helderrood, maar ook maar een klein beetje. Volgende week is pas de stopweek van de pil. Dus ik ben benieuwd of het dan doorgaat met vloeien. Evelien, kan me voorstellen dat het helemaal niet goed uit kwam op vakantie. Maarja.......... Will, ah wat zielig zeg voor Lobke. Kan me voorstellen dat jij je er helemaal niet lekker bij voelt. Nu maar even aankijken, meer kun je niet doen. Komen de meiden de 26e ook mee? Fiona, heerlijk dat er een beetje een ritme gaat ontstaan. Maar balen dat je nog zo moe bent. Deentje, jaaaaaaaaaa wat gaaf die shirtjes he van de zomerfeesten? Ik heb er 4 jaar geleden 1 voor mijn vriendin gekocht. En nu kunnen we lekker voor ons eigen kindje gaan inslaan. Morgen gaan we erheen, dus ik ben benieuwd wat ze allemaal hebben. Ik heb zoveel respect voor je dat je zo vastberaden bent om er zonder medicijnen vanaf te komen. Ik weet ook zeker dat je het kan, omdat je zo'n doorzetter bent! Witte reus, aaaaaaaaaah ook al zo'n schattig shirtje. Lies, wat een prachtig meisje heb je toch, echt van die schattige oogjes. Daam, tuurlijk ben je trots op je zoon! Schattig jurkje van Mikki, hoe groot is ze nu? Wij hebben een gezellige middag gehad. We waren pas om half 6 thuis. Neia heeft zich uitstekend gedragen, alleen maar gehuild bij de scheetjes. En heel even op de terugweg in de auto, totdat ze in slaap viel. Qua eten gaat het super, nu echt om de 4 uur. Vanavond krijgen we nog kraamvisite. Dus ik ga zo maar even alles klaarmaken. X Marieke
Daam wat een leuke foto's! Lafo dankjewel katje Dankejwel ongi: ik nu al voor de 2e keer.. lijk ook gelijk alweer een goede cyclus te hebben...
mooie fotos weer! Hier alles rustig, kleine meid net naar bed gebracht na de fles. ligt nu wat te jengelen en te doen. Dus denk niet dat ze lang blijft liggen.. en krijg zo ook nog visite! pfff nou ja, tot later xx
ik ben een warhoofd dus ik kan niet alles wat hier besproken is goed onthouden als ik meer dan 2 pagina's heb gemist maar ik doe mn best: * rode bultjes had isabel ook, was toen van de warmte maar ook hormonen van mij die ze via de bv binnenkreeg...ging allemaal vanzelf weer weg * ik ben na 1,5mnd op fv overgestapt en een paar dagen terug (toen was de kleine bijna 2mnd) werd ik ineens weer ongi...raar man! na al die maanden! enne van mij had het best nog weg mogen blijven sja ik ken jullie allemaal nog niet erg goed/lang, maar wil toch even kwijt dat ik het erg prettig vind op dit forum in dit topic! af en toe snap ik de verhalen nog niet helemaal of vergeet ik wie (baby) nou bij wie (mama) hoort, maar goed. ik ben toch trots op ons (alle moeders!) die zoveel voor hun kind doen en overhebben: slapeloze nachten, bv geven, troosten, leren spelen etc. toch een stuk meer dan dat de mannen doen... als ik dan lees dat deentje zonder medicijnen doorzet, dat will het niet echt meezit met zweden/prikken/gehoor etc doorzet en dat fiona erg moe is maar ook doorgaat (ik noem nu maar willekeurig mensen) TOP dames! sjow iedereen verdient af en toe een pluim bij deze! mama's rule
Geeft niet hoor bang ben ik toch wel wat je ook zegt Nou ik heb last avn m'n maag en darmen maar denk dat ik een koudje gevat heb toen bij Doe Maar, tenminste dat hoop ik dan dat het is..... Marieke zo jij ook alweer ongi aan het worden dus.....jij ook nog steeds kraamvisite ik ook, krijg nog iets van 4 visites Evelien, MacDonalds is makkelijk te onthouden goed idee, dus zullen we dat maar doen dames? Is daar maar 1 Mac niet dat we straks allemaal bij een andere staan Uurtje of 12.00 's middags? Lijkt me ook handig dat iedereen wel een nummer heeft van iemand die komt, is dat ook het geval?
Hier sluit ik me helemaal bij aan Even een laatste berichtje voor vandaag. Heb ee super dag gehad, met een Ruben in ritme. Netjes om de 4,5 uur voeding de hele dag! Alleen na de voeding van 7 uur niet meer geslapen, dus erg netjes. Gaan zo na de koffie nog even aan de wandel. Probeer hem vandaag weer tegen half elf te gaan voeden en dan maar weer afwachten hoe lang hij dan slaapt. De fysio komt om 12.00, dan moet hij eigenlijk wakker zijn. Hoop dus eigenlijk dat hij pas om 7 uur /half 8 wakker wordt morgen. dan komt de fysio net na de tweede voeding en kan hij daarna slapen. Na de fysio komt 1 van de meiden van de gym weer, gaan we samen naar weer een andere meid. Gezellig. Daarna blijft degene die eerst bij mij komt eten (wij hebben beide mannen die nauwelijks thuis zijn, dus dat schept toch een andere band, is ook erg gezellig) Ruben heeft vandaag een poepdag. Heeft denk ik gehoord dat ik zei liever elke luier een poepluier dan 1x in de week. Vandaag al 7 poepluiers gehad! (waarvan 3x dat ie hem net aan had en hem weer vol scheet...) Nou meiden, fijne avond en niet te hard kletsen want dan moet ik morgenvroeg zoveel bijlezen...