Dank je wel Lies voor je lieve woorden in het algemeen, het is hier zeker leuk en gezellig! Ik ga naar huis toe! Tot morgen dames! Trouwens Marieke wat een lieve foto's weer van Neia! Heb trouwens pasfoto's laten maken vandaag van Amy, fingers crossed dat ze goed zijn, we zien het morgen wel!
lies wat een lieve woorden van je! kraamvisite heb ik bijna allemaal gehad! nog 1 tante en oom.. maar die zijn nu op vakantie. brian is nu wel zielig hoor nu hij prikjes heeft gehad.. hij slaapt nu erg onrustig in de box.. terwijl hij normaal elke avond wakker is en bij mij op schoot ligt met zijn speen.. t is een heel ander kind zo vind t zoow zielig ik ga maar weer eventjes bij hem kijken! meiden fijne avond! en tot morgen!
Meiden, nog 1x snel een ego berichtje, en morgen ga ik echt bylezen hoor LUNA IS VANDAAG ALWEER 3 MAANDEN!! hihi, dat was t, we gaan film kyken, dus zal morgen bykletsen!
ik zit hier gezellig alleen met Fay op de bank, Mark is net naar bed, zijn wekker gaat al om 5 uur. En Fay is nu klaarwakker. Ze ligt op schoot en is tv aan het kijken en ze vindt het errug gezellig hihihi
Mikki was op 1 juli 55 cm en 5080 gram alweer! De volgende keer cb is op 31 juli. Ze is dan precies 2 maanden.
@will: Hoe gaan ze dat nou verder onderzoeken van Lobke haar gehoor? Ik moet af en toe nog terug denken aan die l*l van een arts die een klap op de tafel gaf. Ik was echt verbijsterd toen ik het hoorde! Hoe haalt ie het in zijn hoofd zeg!
Hey Daam jij ook nog wakker Zit weer op een hele foute site te kijken via de april mama's gezien www.kleertjes.com Heeeeeel gevaarlijk Trouwens Lies als je wilt weten wie wij allemaal zijn, we hebben ook een hyves http://meimama2008.hyves.nl/
Nee echt ze zijn vreselijk, ik heb haar wakker moeten blazen, kietelen, frummelen etc nou dan wil jij niet weten hoe ze er op die foto uit zag! Echt als een hele boze buddah
Ja ik ben wakker! Ik heb Ronald naar boven gestuurd om Mikki naar bed te brengen, zodat ik ff tijd heb op het forum. Ik hoor haar nog steeds! Ja dat zijn gevaarlijke sites, maar wel errug leuk!
Toch maar hopen dat ze hem goedkeuren. Dan heb je wel 5 jaar lang een boze boedha in het paspoort! hahaha