De zuid-hollandmeeting houden we ook in ere wat mij betreft, dus over een maandje weer of zo? Regel jij het ff! hahahaha (sorry, liet me even gaan)
Nee een landelijke meeting organiseren is wel weer genoeg voor mij persoontje Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, we zijn eruit met z'n allen!
Ik kan echt niet. Ik heb de kids thuis en het is vakantie dus dan moeten ze echt ff hun ei kwijt qua energie en dan is het niet handig om op een terrasje te gaan zitten, want dat trekken ze gewoon niet. ik kan wel in augustus, maar goed, het geeft niet, als ik de foto's maar mag aanschouwen ben ik tevreden.
Foto's die krijg je no problemos! Jammer dat je niet kunt maar wel begrijpelijk, je kan ze moeilijk de hele tijd in de ballenbak zoet houden
Melk ze en welterusten, ik moet ook maar eens naar bed, morgen om 09.00 weer naar het gemeentehuis, hopelijk herkennen ze Ramon niet meer na het debakel van vorige week
Daar mogen ze niet eens meer in! is tot en met 5 jaar bij de Mac! Heb jij wel eens in een ballenbak gelegen? ik wel, ik sprong erin toen de meneer die op moest passen even niet keek. Het was in Hellendoorn, ik was 28 jaar en alle ballen waren ineens plat! Toen snapte ik eindelijk waarom er een maximum leeftijd aan verbonden was!
Oh ja das niet zo leuk Nee heb er nooit in gelegen sinds dat ik weet dat het naar zeik stinkt pas ik ervoor
ik ga slapen meiden maar beau slaapt nu vanaf 10 uur zou ik haar wakker maken voor de voeding om half 1 of zou ik haar laten slapen hmmm moeilijk hoor denk dat ik haar laat slapen
daam en lafo stelletje kletskouzen! ja ik laat haar ook slapen alleen zit ik met dit : zal ik me man laten slapen die ligt op de bank of zal ik hem wakker maken hahaha die maak ik gewoon maar wakker hij moet de konijnen nog binnen zetten haha linda thanks meid en wow wat heb jij een knap kind zeg! allemaal zij ze knap nartuurlijk wij mei mamas hebben gewoon de knapste kinderen van dit hele forum zoooo nou meiden me luikies worden zwaar ben wel blij dat we er eindelijk uit zijn met de meeting lafo je bent een topertje! onsukkie kom toch ook ! zo gezellig
p lafo wil je ophouden met die knipoog op de ongi betreft ik knijp hem echt! haha ooowe me schoonvader zei laatst tegen iemand waar me man en ik naast stonden (die vroeg wanneer de 2de) zegt die wie weet zit er alweer 1 in en hij lachen! en ik en me man echt met kiespijn ook lachen ooo my god dacht ik nou je kan me echt wegbrengen hoor!