Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O, ze kan ook praten? Dat had ik niet verwacht van Amy: knappe meid! :) :) ;)

Het mooie is, dat ik zelf de dienstlijsten maak op mijn werk, dus ik kan het wel een beetje zo schuiven dat er wel wat te plannen valt door de weeks.

@fiona: wat een lieverdje weer!

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat dacht ik ook. Vergelijk het maar met een miskraam (beetje rare gedachte, maar ik hoop dat het dan wat duidelijker wordt) dan duurt het ook 4 tot 6 weken.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden toch.. dat zou wel wat zijn zeg weer zwanger.. Ik zou vandaag nog een test kopen, om zeker te zijn! Zeker als je allerlei verschijnselen krijgt die mogelijk bij een zwangerschap kunnen horen.
    Ben erg benieuwd. Voordeel is dat het wel weer een april/mei kindje word dan :) haha kunnen jullie hier blijven kletsen. Nee zonder gekheid hoop echt dat jullie niet zwanger zijn.!

Daam leuk een nieuwe zuidholland meeting! Dat is wel vaak zo geregeld :)
    Ik ga 18aug weer werken, ik ga voorlopig op ma di en vrijdag werken.

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    nou ik hoop het ook niet, is wel het laatste waar ik op zit te wachten... maar ja, is het zo dan is het zo...

ohhh kijk, volgens mij zijn de donderdagen voor iedereen vrij dan.. dat is makkelijk plannen!

thanks Daam.. denk dat ik idd maar ff deze strip afwacht op ongi en anders ga testen...

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Kun je niet nu al een goedkope test doen?

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hoezo nieuwsgierig! (ik wilde dit ook adviseren, maar kon me nog net beheersen ;) )
    Hoelang duurt je strip nog?

Nee, ik ga echt duimendraaien voor jullie allemaal.

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nou ja lijkt me wel belangrijk om t zo snel mogelijk te weten, ook voor je eigen gemoedsrust.
    enz

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Je hebt gelijk. ik moest alleen lachen omdat ik hetzelfde wilde vragen, maar ik vond het zo opdringerig toen ik het opschreef (net of ik alleen maar nieuwsgierig was) dus toen heb ik het weer weggehaald. Ik denk dat Gina gewoon een goede menstruatie wil ervaren zodat er weer wat zekerheid ontstaat en je weer verder kunt met een normale cyclus en dat ze pas wil testen als ze idd niet ongesteld wordt, toch?

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja dat is ook zo.
    Ik had niet eens aan mijn eigen nieuwsgierigheid gedahct, maar denk serieus dat als het zo is, je het wel vlot moet weten.
    Nou ja, het is natuurlijk niet de beste timing maar een 2e wereldwonder zal bij allen ook welkom zijn denk ik :)
    Maar nogmaals nu maar hopen dat het niet zo is!

Pffff Ik verveel me een beetje !

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ga zo maar eens een fles maken voormijn jengelende meissie :) en daarna even wandelen naar de intratuin hier..
    En dan heel misschien nog wat in huis doen :D

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mijn tikker klopt ook niet volgens mij..
    Laura is op een woensdag geboren namelijk... hmmm vaag

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Me too! Ik moet nog steeds die po wegbrengen. Dat is wel een beetje laat, maar ik was dat hele ding vergeten. Staat al een tijdje in de achterbak en soms hoor ik hem rammelen en dan denk ik: "o ja, dat moet ik nog even doen" en daarna is die gedachte snel weer verdwenen.
    Tjeeeee zeg, dat dement zijn duurt waarschijnlijk nog wel een lange tijd en misschien gaat het wel helemaal niet over! :rolleyes:

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    en dus vandaag 10 weken en 6 dagen oud.. als in morgen 11 weken :)

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga ook echt doen wat ik moet doen! Mikki stond al klaar in de maxi cosi, maar dan ga ik nog heel even op het forum kijken en dan ligt ze er al snel weer een uur in dat ding zonder dat we zijn weggeweest. Dus: tot later!

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gaat hard he!

Nu ga ik echt!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Doeiiii

Ik ga echt iets doen... even niet het hele forum vol lullen hahaha.. maar iets anders nuttigs.

Hmmm keukenkastjes opruimen zou wel handig zijn, en strijken ook... maar nu nog zin maken... en anders toch maar naar de intratuin in de hoop dat het droog blijft.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    nou, kan niet echt zeggen dat er naar me geluisterd is gisteren ;)
    na een hele goede dag gister een rotavond gehad. krijsen, krijsen krijsen. maar 30cc gedronken en uiteindelijk om 23.00 bij mij in bed in slaap gevallen. heb hem om 23.30 in zn wieg gelegd en hij kwam pas om 05.00! vond dat erg knap op 30cc... maar hij was ook zo moe van het overstuur huilen. daarna voeding om 08.00 en nu om 11.00, dus back to the 3-uurs ritme.
    heb net nog hele leuke foto's gemaakt, maar moet eerst ff kipkruiden gaan halen, anders smaakt de kip zo saai vanavond ;)

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He kletsmiepen. ;)

Hier gister een uit haar ritme avond door de stomme kraamvisite.
    Dat laat ik me ook nooit meer doen hoor.
    Ik heb haar wel gewoon om kwart voor 10 in bad gedaan, ik had gehoopt dat ze de hint dan wel zouden snappen.
    Maar toen ik beneden kwam zaten ze er nog. Dus Neia de fles gegeven, maar ze was zo druk en nog helemaal niet moe, terwijl ze normaal na het badje zo in slaap valt.
    Om kwart over 11 heb ik haar maar uiteindelijk in bed gelegd. En om half 12 ging de visite weg. :confused: Dat kan toch niet op een kraamvisite, echt belachelijk, het was een collega van Mark, dus ik durfde niks te zeggen.
    Maar vervolgens werd Neia om kwart over 12 wakker, toen wij eindelijk in bed lagen. :(
    Weer een flesje op en ze was maar aan het bewegen, maar uiteindelijk viel ze om kwart voor 1 in slaap. Om 7 uur vanmorgen, net zoals altijd, werd ze weer wakker. Nu weet ik dat ik niet mag klagen, maar ik vind het wel zonde van het ritme. Maarja, ons meisje is vrolijk.
    Vanmorgen weer met het krijsen erbij gepoept, maar het is er weer uit gelukkig.
    Ik ga haar om 1 uur weer wegen, ik ben echt benieuwd, 2 wkn geleden woog ze 4240 gram.
    Vanavond moet ik naar de nagym en daarna gaan Mark en ik de stad in voor de zomerfeesten. Neia blijft bij opa en oma, spannend hoor!

X Marieke

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ben benieuwd marieke hoe zwaar neia is!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid